Spotprenten

Reactiescore
237
Ben je echt zo achterlijk of doe je alleen zo?

Wat moet ik met die namen? Ik heb het toch niet over die namen? Volgens mij staat er duidelijk op de screens paterniels (ex story) en fearless die destijds in story nog zat.

Jij zegt dat Planet nooit Story heeft weggespeeld. Ik geef aan dat ze in de beginfase wel degelijk zijn weggespeeld. Er bleef alleen nog een restje over.
Hier is na 2 maanden pas overgegaan op recruiten.
 
Reactiescore
237
In principe is daar dan hetzelfde gebeurd als met Ad. maar dan op kleinere schaal. Paar accs internen, paar accs komen over, de rest strijd nog voor wat ze waard zijn maar veel is het niet meer.

Daar ben ik het niet mee eens. Story was allang niet meer wat het zou kunnen zijn door de acties van Planet in de beginfase.
F!X heeft welliswaar massa's uitgevoerd maar zonder enig account te breken is er overgegaan op recruiten.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Daar ben ik het niet mee eens. Story was allang niet meer wat het zou kunnen zijn door de acties van Planet in de beginfase.
F!X heeft welliswaar massa's uitgevoerd maar zonder enig account te breken is er overgegaan op recruiten.
Je weet dat Ad. een kleinere rimstam was? Die enkel naar voren kwam en groot werd door spelers uit een stam te recruiten die fix heeft gebroken?

Tevens pakte fix met kleine aanvallen al winsten? In ad. waren een handvol spelers die wat uitvoerde en zich inzette.
 
Reactiescore
106
Mensen beide stammen zijn R2W. Get over it. Beiden hebben onnodige rekruuts gedaan.

Stop nu maar met erover te zeuren. Ga gewoon elk de laatste rekruuts aan. Vecht het uit tussen zen tweetjes. Gooi geen kata s, illegale ! CF s of unirushes en laat het nog een mooie strijd worden. Oh en ja.. rekruteer niet bij de directe vijand
 
Reactiescore
1.380
Is gewoon een trieste bende hier. Al dat gezeur of R2W. Daar is MEthod mee begonnen erna heeft FIX dit geperfectioneerd. Hebben nul mensen echt weggespeeld. Geen noemenswaardige acties uitgehaald op het internen en janken op het AF na.
Nu reageert Planet gewoon op Fix. En blijkbaar zijn er meer mensen die een hekel aan FIX hebben anders zou dat nooit gelukt zijn om spelers erbij te krijgen.

@detlefst jij bent gewoon een zwak figuur. Je komt in Planet dan ga je in de leiding en dan stap je er weer uit en ga je naar de vijand? Lekker handig aangezien je op dat moment alles wist van Planet. Maar je zal wel gaan rennen net zoals je bij meerdere gedaan hebt.
Ik vind het serieus spijtig wat je gedaan hebt want ik had je echt hoog zitten.

@The White Puppy heb jij ooit een in de spiegel gekeken? Ik zou er eens mee beginnen voor je commentaar hier weer neerzet.

Nu hebben beide partijen R2W gedaan. Hou er gewoon eens over op en ga eens wat serieus plannen om gewoon te laten zien welke stam nou echt de sterkste is.

Jullie zijn allemaal een stel kleuters bij elkaar die alleen maar naar andere kan wijzen terwijl zelf ook diezelfde fouten maakt (Fix en Planet)
 
Reactiescore
742
Is gewoon een trieste bende hier. Al dat gezeur of R2W. Daar is MEthod mee begonnen erna heeft FIX dit geperfectioneerd. Hebben nul mensen echt weggespeeld. Geen noemenswaardige acties uitgehaald op het internen en janken op het AF na.
Nu reageert Planet gewoon op Fix. En blijkbaar zijn er meer mensen die een hekel aan FIX hebben anders zou dat nooit gelukt zijn om spelers erbij te krijgen.

@detlefst jij bent gewoon een zwak figuur. Je komt in Planet dan ga je in de leiding en dan stap je er weer uit en ga je naar de vijand? Lekker handig aangezien je op dat moment alles wist van Planet. Maar je zal wel gaan rennen net zoals je bij meerdere gedaan hebt.
Ik vind het serieus spijtig wat je gedaan hebt want ik had je echt hoog zitten.

@The White Puppy heb jij ooit een in de spiegel gekeken? Ik zou er eens mee beginnen voor je commentaar hier weer neerzet.

Nu hebben beide partijen R2W gedaan. Hou er gewoon eens over op en ga eens wat serieus plannen om gewoon te laten zien welke stam nou echt de sterkste is.

Jullie zijn allemaal een stel kleuters bij elkaar die alleen maar naar andere kan wijzen terwijl zelf ook diezelfde fouten maakt (Fix en Planet)

voor iemand die beweert niet deze wereld te spelen heb jij verdomd veel kennis
 
Reactiescore
1.380
voor iemand die beweert niet deze wereld te spelen heb jij verdomd veel kennis

Ik speel alleen wanneer het echt nodig is en dat is nog niet het geval hahah.
Daarbij praten mijn co spelers gewoon en spreek ik ook gewoon spelers.

Maar we moeten eens kappen met dat zwakke gedrag en gewoon spelen
 
Reactiescore
1.530
Is gewoon een trieste bende hier. Al dat gezeur of R2W. Daar is MEthod mee begonnen erna heeft FIX dit geperfectioneerd. Hebben nul mensen echt weggespeeld. Geen noemenswaardige acties uitgehaald op het internen en janken op het AF na.

Jullie zijn allemaal een stel kleuters bij elkaar die alleen maar naar andere kan wijzen terwijl zelf ook diezelfde fouten maakt (Fix en Planet)

Ik speel alleen wanneer het echt nodig is en dat is nog niet het geval hahah.

Je cospelers zijn je opmerkingen hierboven toch aardig aan het ontkrachten. Iets zoals 'internen' en het maken van 'diezelfde fouten'. Wellicht wordt het toch eens tijd om er bij te komen dan want ze maken er een potje van. Om überhaupt de samenwerking met Jah Lion voor nu dan grotendeels buiten beschouwing te laten (welke op het moment op grote schaal aan het clusterfucken is, waar het account Against All Odds hem voor een groot deel mag internen en hem "teammaat" noemt, én nu ook de clusterfucks aan het overnemen is), valt me óók te betreuren dat de manier van communiceren met jouw cospelers verre van respectvol verloopt en er niet een miniem aanwezig beetje hersenactiviteit te signaleren is.

Nu ik het nog eens terug lees wordt het alleen maar treuriger, want waar jij hierboven 'fix = kleuters' aanhaalt zijn het de spelers op jouw account die het meest kleuterachtige gedrag vertonen = het gebrek aan reflectie- en incasseringsvermogen ("thotho grote meneer"), het niet doorhebben dat er wereldafspraken of gewoon de morele afspraken worden verbroken, en de asociale ongepaste 'mond dicht' houding.

Doe er wat aan, aub.

Speeder. 05.10.20 07:48
Wij hadden nog geen praatje gemaakt geloof ik he? Dit was moreel gezien wel één v/d dorpen waarvan ik had verwacht dat jullie af zouden blijven?

Against All Odds 05.10.20 07:51
Hoi speeder


Moreel gezien had ik ook verwacht dat F!x zich aan de afspraken ging houden en deftig wilde onderhandelen. Helaas niet dus...

S.

Speeder. 05.10.20 07:52
Had gehoopt dat je niet met dat zwakke excuus zou komen

Speeder. 05.10.20 07:54
What happens in the core stays in the core, wat mij betreft zijn het twee losse zaken. Bovendien schenden deze dorpen niet eens de 'afspraken' tussen onze twee stammen, ze schenden meer de regels rondom het clusterfucken conform de wereldafspraken.

Speeder. 05.10.20 07:55
[coord]400|478[/coord]
[coord]401|479[/coord]
[coord]400|482[/coord]

Gaat dan om deze 3 dorpen. Denk dat de twee dorpsnamen al genoeg aangeven.

Against All Odds 05.10.20 07:57
Thoho grote meneer hoor

Ik ben altijd zo eerlijk mogelijk geweest, maar leiding fix is afgelopen dagen ferm negatief in m’n keelgat geschoten. Ik ga dan ook niet meer braaf liggen onderhandelen als het toch onhaalbare zaken zijn.

Dat jij met deze reactie komt ipv een normale discussie aan te gaan zegt ook gewoon al genoeg.

S.

Speeder. 05.10.20 08:00
Hoezo grote meneer? Omdat ik het een zwak excuus vind dat je onze verhouding onderling zo laat beïnvloeden door de verhouding tussen onze leiding? Ja, dat vind ik erg matig.

Discussie wil ik het niet noemen, maar denk dat ik nu niks anders aanga dan een gesprek waarin ik duidelijk m'n grenzen laat zien. Zo heel gek -en genoeg zeggend- is dat niet toch als je (in mijn ogen) de wereldafspraken negeert?

Against All Odds 05.10.20 08:12
Onze onderlinge verhouding? Zoals je daarnet zei, we hebben nog nooit een woord tegen elkaar gezegd?

En ja tuurlijk laat ik dit beïnvloeden door jullie leiding? Zij zijn verantwoordelijk voor de hele stam, kan mij niet schelen dat je wel of niet in de leiding zit. En dan ga ik ook op mijn strepen staan. Ik heb al een voorstel tot ruim gedaan met TDM, dit heeft hij afgewezen en zal met een nieuw voorstel komen.

Met dat dorp worden ook helemaal geen wereldafspraken geschonden, dus ik sap al helemaal niet waarom je hier überhaupt over begint?

Speeder. 07.10.20 09:33
"Met dat dorp worden ook helemaal geen wereldafspraken geschonden, dus ik sap al helemaal niet waarom je hier überhaupt over begint?" - Nog altijd?

Against All Odds 07.10.20 09:42
niet zo cryptisch.

Als je wat te zeggen hebt zeg het dan gewoon en anders mond dicht ;)

Speeder. 07.10.20 09:45
[coord]401|479[/coord]

Against All Odds 07.10.20 09:45
407|485

Speeder. 07.10.20 09:46
Die ligt er al voordat jij hier überhaupt een dorp in de buurt had.

Speeder. 07.10.20 09:54
Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat het dorp dat je vannacht hebt gepakt en het dorp dat daar schuin naast ligt (die je nog gaat pakken) gewoon clusterfucks zijn en in strijd met de wereldafspraken?

Against All Odds 07.10.20 09:57
welke wereldafspraken?

Speeder. 07.10.20 09:58
Ook al zouden we die buiten beschouwing laten. Clusterfucken is not done, dat doe je niet tenzij je er ernstige aanleiding toe hebt (Jah kan ik op het moment nog ergens wel begrijpen als voorbeeld).

Against All Odds 07.10.20 09:59
En wat met de cf’s van TDM dan? Die zijn voor jou ook not done dan?

Against All Odds 07.10.20 10:01
wij hebben massa cf's die niet legaal gekregen zijn dus niet zeuren.

Ruilen kunnen we altijd. en wij edelen een teammaat he dus niks illegaals aan
 
Reactiescore
1.075
Je cospelers zijn je opmerkingen hierboven toch aardig aan het ontkrachten. Iets zoals 'internen' en het maken van 'diezelfde fouten'. Wellicht wordt het toch eens tijd om er bij te komen dan want ze maken er een potje van. Om überhaupt de samenwerking met Jah Lion voor nu dan grotendeels buiten beschouwing te laten (welke op het moment op grote schaal aan het clusterfucken is, waar het account Against All Odds hem voor een groot deel mag internen en hem "teammaat" noemt, én nu ook de clusterfucks aan het overnemen is), valt me óók te betreuren dat de manier van communiceren met jouw cospelers verre van respectvol verloopt en er niet een miniem aanwezig beetje hersenactiviteit te signaleren is.

Nu ik het nog eens terug lees wordt het alleen maar treuriger, want waar jij hierboven 'fix = kleuters' aanhaalt zijn het de spelers op jouw account die het meest kleuterachtige gedrag vertonen = het gebrek aan reflectie- en incasseringsvermogen ("thotho grote meneer"), het niet doorhebben dat er wereldafspraken of gewoon de morele afspraken worden verbroken, en de asociale ongepaste 'mond dicht' houding.

Doe er wat aan, aub.

[coord]401|479[/coord]
[coord]400|482[/coord]

deze zijn eerlijk gewoon illegale CF's toch?
het is vrij logisch dat er geen dorpen van een speler (waar officieel geen banden mee mogen zijn volgens afspraken) worden geedeld achter de linie van f!x.
 
Reactiescore
1.380
Je cospelers zijn je opmerkingen hierboven toch aardig aan het ontkrachten. Iets zoals 'internen' en het maken van 'diezelfde fouten'. Wellicht wordt het toch eens tijd om er bij te komen dan want ze maken er een potje van. Om überhaupt de samenwerking met Jah Lion voor nu dan grotendeels buiten beschouwing te laten (welke op het moment op grote schaal aan het clusterfucken is, waar het account Against All Odds hem voor een groot deel mag internen en hem "teammaat" noemt, én nu ook de clusterfucks aan het overnemen is), valt me óók te betreuren dat de manier van communiceren met jouw cospelers verre van respectvol verloopt en er niet een miniem aanwezig beetje hersenactiviteit te signaleren is.

Nu ik het nog eens terug lees wordt het alleen maar treuriger, want waar jij hierboven 'fix = kleuters' aanhaalt zijn het de spelers op jouw account die het meest kleuterachtige gedrag vertonen = het gebrek aan reflectie- en incasseringsvermogen ("thotho grote meneer"), het niet doorhebben dat er wereldafspraken of gewoon de morele afspraken worden verbroken, en de asociale ongepaste 'mond dicht' houding.

Doe er wat aan, aub.

Je kan nu heel stoer doen hier he.
Wij willen ze wel netjes ruilen met die andere illegale cf's van FIX bij ons en dat hebben ze meermalen aangegeven.

Dus of je wordt nu een man en gaat dat fixen zodat wij allen een leuk front hebben of je stopt gewoon met zeuren
 
Reactiescore
743
Je kan nu heel stoer doen hier he.
Wij willen ze wel netjes ruilen met die andere illegale cf's van FIX bij ons en dat hebben ze meermalen aangegeven.

Dus of je wordt nu een man en gaat dat fixen zodat wij allen een leuk front hebben of je stopt gewoon met zeuren
Even de illegale cfs tellen.

"Biep biep biep"
Er zijn er: 0 gevonden

Mss eens coords droppen dan ipv te roepen ;) dan kunnen we alsnog eens kijken welke daadwerkelijk illegaal zijn ;)
 
Reactiescore
1.380
kijk in ons cluster en nee ik bedoel niet die van Speeder.

Ben jij niet druk met nieuwe accounts te recruiten en zo de wereld kapot te maken?
 
Reactiescore
2.477
kijk in ons cluster en nee ik bedoel niet die van Speeder.

Ben jij niet druk met nieuwe accounts te recruiten en zo de wereld kapot te maken?

Best ironisch met de aanstaande fusie tussen Planet en Method :biggrin:
 
Reactiescore
1.380
Best ironisch met de aanstaande fusie tussen Planet en Method :biggrin:

als er daadwerkelijk een fusie komt tussen die 2 partijen dan is dat 100% gekomen doordat jullie de halve wereld al voor Fix gerecruit hebben en zou dit een actie reactie zijn.

Of ik er mee eens ben is een 2e maar als dit zo zou zijn is het een logische beslissing op jullie R2W. Meneer de moraalridder
 
Reactiescore
743
als er daadwerkelijk een fusie komt tussen die 2 partijen dan is dat 100% gekomen doordat jullie de halve wereld al voor Fix gerecruit hebben en zou dit een actie reactie zijn.

Of ik er mee eens ben is een 2e maar als dit zo zou zijn is het een logische beslissing op jullie R2W. Meneer de moraalridder
Haha welke r2w planet en fix staan tamelijk gelijk nu. F!x heeft heel lang achtergestaan na de recruit van dorps, tranq en Cham. Vervolgens komt daar ook Snake bij. Met de recruits uit Ad hebben we ons op gelijke hoogte getrokken. Jammer genoeg kan Planet het niet eerlijk spelen en zijn ze dan maar met Method in gesprek gegaan

Dus dat wilt zeggen dat Planet nu wederom een overmacht wilt/moet behalen tov F!x. Hebben jullie dan zoveel bang van een eerlijke gelijke strijd? Overduidelijk wel :0
 
Reactiescore
1.380
Haha welke r2w planet en fix staan tamelijk gelijk nu. F!x heeft heel lang achtergestaan na de recruit van dorps, tranq en Cham. Vervolgens komt daar ook Snake bij. Met de recruits uit Ad hebben we ons op gelijke hoogte getrokken. Jammer genoeg kan Planet het niet eerlijk spelen en zijn ze dan maar met Method in gesprek gegaan

Dus dat wilt zeggen dat Planet nu wederom een overmacht wilt/moet behalen tov F!x. Hebben jullie dan zoveel bang van een eerlijke gelijke strijd? Overduidelijk wel :0

Sorry maar je moet toch echt een alles goed gaan bekijken van begin tot nu.

Of ik er mee eens ben wat Planet doet staat daar los van maar jullie ja jullie Fix zijn ermee begonnen. Had het gewoon gehouden op wat je had en was eens de strijd aangegaan. Jullie hebben serieus niks bijzonders gedaan behalve van onze stammassa's te profiteren en te internen.

Als jullie ballen hadden gehad had je AD. weggespeeld ipv. recruiten net als die mooie stam in het midden. Weet je wel die stam die Planet gesloopt heeft een jullie er weer van hebben kunnen profiteren of ook al vergeten.

Jullie hebben de halve wereld nu he dus vandaar zou ik het logisch vinden dat Method en Planet samen zouden gaan. 1 method kan geen kant meer op door FIX en 2 zo is de wereld uitgebalanceerd door een soort van 50/50.

Ik zou het btw zo nooit gedaan hebben ow en leg me ook ff uit waarom deze onwettig zouden zijn?

Ow en wat met die trieste cf's van jullie? dat jullie allemaal 1 cf pakken voor een toren? Wat zijn jullie serieus een trieste stam. Echt ik zie het nu pas maar wat is dat een laag spelletje omg dit heb ik nog nooit mee gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan