De Schandpaal

Deleted User - 487974942

Guest
hahaha
pacman aan de schandpaal

unknown.png
 

Deleted User - 487974942

Guest
inderdaad, nu horen we hem niet meer???
waar zit je pacman, nu dat je zo zwaar aan de schandpaal bent gekleefd???
 
Reactiescore
22
SICK: kunnen door de dag geen dorpjes pakken dus dan scouten ze maar off dorpjes in de nacht om ze erna te clearen + edelen. Part of the game zeggen ze, maar zo zie je maar dat ze een beetje hopeloos worden. Veel succes voor de rest.
 
Reactiescore
1.094
Op een classic is het vrij normaal dat je s nachts aanvallen krijgt. Door de snelheid en/of looptijden

Ben geen fan van eyaf, maar gebruikelijk is het wel
 
Reactiescore
14
Zo dan.. Amaai zorg dan dat of uw front gestackt is of dat ge een frontaccount hebt dat bemand is? Tis niet dat er nog geen reden was dat er geen gevaar op aanvallen was.. Mag je anders ook ‘s nachts geen aanvallen sturen? Omdat je ze anders niet juist kan taggen ofzo?
 
Reactiescore
986
Lees mijn post en de post van polo master nog eens opnieuw en kom dan met een antwoord dat wel ergens op slaat aub. Je maakt jezelf immers belachelijk.
 
Reactiescore
50
@materlotti meteen komen met "je maakt jezelf immers belachelijk" is toch compleet onnodig en heeft toch geen toegevoegde waarde? Of moet ik nu ook zeggen dat jij jezelf belachelijk maakt door gewoon onkunde in de nacht.
 
Reactiescore
14
Ik blijf het lezen.. Maar mijn antwoord is toch maar een reactie op jullie mening over het nachtelijke aanvalsspel? Ik geef dan gelijk tips hoe je dat kan vermijden en op het einde stel ik gewoon een vraag? Dus ik vraag me af waarin ik mij belachelijk maak?
 
Reactiescore
986
De reden dat ik dat zeg is misschien behoorlijk sterk uitgedrukt maar je reageert dan ook volledig naast de kwestie. We zeggen immers beide nergens dat het niet mag, zoals jij aangeeft in je hypothetische stelling "Mag je anders ook 's nachts geen aanvallen sturen?".

Polo master post namelijk een stelling waarin hij stelt dat jullie hopeloos worden. Ik ben het daarmee eens en ik zeg dat het bovendien triest spel is.

Jullie mogen alles doen wat jullie willen. Je mag ook kata's gooien op onze smederijen en boerderijen als jij dat wilt. Als jullie het op deze manier willen gaan spelen doe gerust, maakt mij niet zo veel uit, maar het toont vooral onkunde en straalt bovendien hopeloosheid uit, in mijn ogen, aangezien je het blijkbaar niet aankunt als de tegenspeler gewoon online is. :wink:
 
Bovenaan