Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
1.075
Maar die kaart is een bug toch? Of is t de bedoeling dat je een 3d bril aanzet fzo fack man
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200512-231407_Chrome.jpg
    Screenshot_20200512-231407_Chrome.jpg
    980,7 KB · Weergaven: 37

Deleted User - 487938569

Guest
Ja je moet zelf dag en nacht instellen. Want er zijn een hoop spelers die de oude kaart zonder nachtkleur speelden en zo heeft echt iedereen wat hij wil
 
Reactiescore
1.019
nu je edels massa kan ontslaan, misschien ook een idee om edels in am te zetten? dat je in bepaalde groepen 4 edels ofzo kan zetten zonder dat je al die gs moet doorsluisen
 
Reactiescore
1.075
Je zou maar es wat handmatig doen :p
 
Reactiescore
17
Ik vind de verplichting om de oude kaart op de desktop versie te moeten gebruiken een slecht iets. Ik ben erg gewend geraakt aan de mobiele versie of te wel te nieuwe variant van de map. Ik vind de oude versie erg onoverzichtelijk en heb er moeite mee. Ik zou het fijn vinden als de keuze mogelijkheid weer terug zou komen.
 
Reactiescore
2.489
Hieronder een statement vanuit de ontwikkelaars omtrent de laatste nieuwe app update:

=================

Beste spelers,

we zijn op de hoogte dat de laatste wijzigingen in het kaartscherm verwarring verzorgd hebben omtrent de nieuwe kaartafbeeldingen. Om beter uit te leggen waarom we gekozen hebben voor deze wijziging willen we je graag wat meer inzicht geven in onze motivatie voor het nieuwe kaartscherm. We willen graag enkele minuten nemen om een aantal sleutelelementen uit te leggen.

Het eerste belangrijke is een zeer technische. We willen één uniforme kaartafbeelding binnen het spel. Voorheen als we een, zelfs een kleine, wijziging uitvoerden op het kaartscherm had dit een impact op verschillende kaartstijlen en elke stijl moest correct werken. Met deze, nieuwe, uniforme kaart zullen kleine edits of nieuwe kaartfuncties makkelijker gemaakt kunnen worden op zowel browser als mobiel. Het zal onze productie en ontwikkelingssnelheid versnellen in de toekomst. Dit opent de mogelijkheden van wat we met de kaart in de toekomst kunnen doen. En natuurlijk zal het hopelijk sneller zijn om community suggesties en andere toevoegingen toe te voegen aan het spel.

We blijven bij onze beslissing omtrent deze, uniforme kaart te behouden maar we blijven ook jullie feedback en commentaar lezen.

De resolutiewijziging is misschien niet meteen zichtbaar als je speelt op een browser of kleiner scherm, maar we zijn blij dat het spel nu hogere resolutie ondersteunt voor monitors en telefoonschermen. Als de nieuwe grafische kaart onze mobiele apps bereikt kan je inzoomen en toch blijft alles helder en leesbaar. En aangezien resoluties van schermen alleen maar omhoog zijn is het een belangrijk aspect om Tribal Wars mee te laten gaan met zijn tijd, zelfs 15 jaar na de originele lanceringsdatum.

En natuurlijk, terwijl we praten over de geschiedenis: Het gehele team houdt van Tribal Wars en zijn decennia-oude impact in de gaming industrie, niet enkel bij InnoGames maar ook voor spelers over de gehele wereld. We wouden echt teruggaan naar een kaart die terugvalt op de originele modellen terwijlwe nog steeds technisch modern wouden blijven. Daarom hebben we voor deze aanpak gekozen.

We hopen dat deze statement wat meer duidelijk verschaft waarom we gekozen hebben en blijven staanachter deze wijziging van de kaart.

Ideeën om de kaart te verbeteren zijn en blijven welkom.

Jouw
Tribal Wars Team
 
Reactiescore
1.139
Als feedback.
De dorpen van af 3k zien er een beetje te plat geslagen uit.
Nu komt me oma in de rolstoel nog over die muur heen gerold.

Daarnaast vind ik de dorpen van 9k+ nu een beetje te dicht tegen de kleuren van een 3k+ dorp aan zitten.
Voorheen was het 9k+ dorp (op de klassieke kaart) iets donkerder van kleur waardoor je makkelijker in 1 oogopslag het onderscheidt kon zien.
 
Reactiescore
298
Sinds vandaag de laatste update van de mobiele app gedownload, maar het lijkt alsof er enorm veel bugs in zijn geslopen, maakt voor nu de app vrijwel onspeelbaar op een wat groter account.
  • De app schakelt niet goed tussen 4 knoppen in het menu onderin.
  • Als ik op overzichtspagina's een dorp aanklik, herlaadt het scherm en moet ik nog een keer op het dorp drukken om naar het dorpsoverizicht te gaan
  • Als ik van dorpen wil wisselen via de kaart of door bovenin het scherm te swipen, wordt je direct doorgestuurd naar het eerste dorp uit de huidige groep.
  • Wanneer je in een dorp op het hoofdgebouw-menu staat en wil doorschakelen naar een ander dorp door te bovenin te swipen, schiet hij continu terug naar het vorige dorp.
Dit zijn de grootste problemen die ik nu merk, afgezien van de laatste bug zat dit er allemaal nog niet in voor de update van gister
 
Reactiescore
127
Sinds vandaag de laatste update van de mobiele app gedownload, maar het lijkt alsof er enorm veel bugs in zijn geslopen, maakt voor nu de app vrijwel onspeelbaar op een wat groter account.
  • De app schakelt niet goed tussen 4 knoppen in het menu onderin.
  • Als ik op overzichtspagina's een dorp aanklik, herlaadt het scherm en moet ik nog een keer op het dorp drukken om naar het dorpsoverizicht te gaan
  • Als ik van dorpen wil wisselen via de kaart of door bovenin het scherm te swipen, wordt je direct doorgestuurd naar het eerste dorp uit de huidige groep.
  • Wanneer je in een dorp op het hoofdgebouw-menu staat en wil doorschakelen naar een ander dorp door te bovenin te swipen, schiet hij continu terug naar het vorige dorp.
Dit zijn de grootste problemen die ik nu merk, afgezien van de laatste bug zat dit er allemaal nog niet in voor de update van gister
+1
 
Reactiescore
973
En het iPhone voordeel is terug.

:cool:
 
Reactiescore
298
Hier had ik eigenlijk al voor de update al wel last van, ook als je uit de app gaat en dan weer terug dat hij nergens op reageert trouwens. Gs'en staan dan bovenin allemaal op 0, verder doet het niets.
Idd, dan moet je idd de app helemaal afsluiten (via dat multitaskmenu) voordat t weer werkend is. Heel kut


Overigens is de vernieuwde app al wel een hele verbetering tov de oude android-app, moet ook wel gezegd worden!
 
Reactiescore
2.489
Update naar versie 8.222


Goedemiddag,

Het is tijd voor een kleine, maar coole community update! Deze zal geïnstalleerd worden op dinsdag 6 oktober 2020. Naast een aantal instellingen voor toekomstige content hebben we ook enkele updates en fixes toegevoegd die gevraagd werden door de Tribal Wars community. Dit is wat er komt:

Edelplanner sorteren

In het edelplannerscherm kan je nu de tabel sorteren op dorpspunten zoals het geval is in alle andere overzichten in het spel.

nobleplan.png


Nachtbonus scherm overzicht

Als je over een dorp hovert op de kaart zal je nu de nachtbonus zien van deze speler.

Deze functie is enkel toegankelijk voor spelers die de 'variabele' nachtbonusinstellling gebruiken en dit is een premium feature.
nightbonus.png


Update aan de mobiele inventaris

Om spelers te helpen de inventaris te gebruiken op de mobiele versie hebben we dit scherm een beetje geoptimaliseerd:
- Iconen zijn groter en makkelijker om mee te interageren
- Het item icoon drukken zal een scherm tonen met extra informatie
- Pijlknoppen zijn toegevoegd om makkelijk te switchen naar andere pagina's in de inventaris (enkel zichtbaar als er ook effectief meer dan 1 pagina gebruikt wordt)
- De paginering onderaan het scherm is makkelijker te lezen en te gebruiken.


inventory1.png


Feedback

We hopen dat al deze wijzigingen Tribal Wars (nog) beter maken voor jou! Meer Community updates zijn onderweg, dus laat ons gerust zien wat je een volgende keer graag ziet in de update!


Feedback kan hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/updates-discussietopic.174692/page-68#post-6365030


Jouw
Tribal Wars Team


Nieuwe update!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Variabele nachtbonus instellen voor PP? Heb ik wat gemist?
 
Reactiescore
2.489
Variabele nachtbonus instellen voor PP? Heb ik wat gemist?

Variabele nachtbonus = wereldinstelling en komt voor .nl enkel op speciale werelden (Classic). Hierin kies jij een 8 uur tijdslot en dan heb jij die nachtbonus. (Dit kan je om de x tijd wijzigen).

De PP functie is dat je op de kaart kan zien wie wanneer welke nachtbonus heeft.
 
Bovenaan