Top/Flopstammen

Reactiescore
2.039
Oh shit en stabben op deze wereld mag wel, hebben we ook afgesproken toch?

Gezien er een compensatie is geleverd bijna gelijkwaardig aan wat jij zelf toevallig voorstelde mag je zulke grapjes wel achterweg laten. Er is schuld bekend. Nee, stabben mag niet, zelfs niet als je in Tyrant zit.
 
Reactiescore
983
No-lifen? Jij speelde toch volgens je vriendin te veel Tribalwars isn’t it? ;)
Neen niet no-lifen, breinloos met je hoofd op enter blijven hangen voor 1c ;)

Klopt, maar volgens haar deed ik veel te veel... Dronk te veel, ging te veel uit,... altijd iets he!!
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
1.918
Reactiescore
2.303
Reactiescore
3.576
De naam van het account die ik op 73 heb gepoogd hoog te houden is besmeurd! Jannes moet zich schamen!

Ge edeld worden is enkel een afgang als je het slecht gedaan hebt, niet als je tegenstander het goed gedaan heeft. Je moet nederig zijn in je verlies maar ook zeker in je winst.

Acc Interdictum is zeker niet volledig weg, de vraag is wat er nog zal overblijven weldra. Om te beginnen kwamen er 36 edels, dat wilt zeggen 9 dorpen die 4 edels krijgen van de 14 (denk ik uit men hoofd).

Vaak edelparen, splits en heel veel snipekillers van zowat allerlei spelers, mb's en de stam Help!. Nu als je 4 def dorpen hebt is dat lastig, wat nog lastiger is, is als je def troepen zowat allemaal roven zijn en pas terug komen om 7 uur. Het is niet zo eenvoudig om op een klein uur tijd in achtgenomen je def nog een reistijd heeft alles te kunnen gaan snipen. Snel, snel zoveel mogelijk snipes kunnen zetten maar ook moest de def eerder aanwezig zijn geweest weet ik niet of het heel veel verschil had gemaakt. Er was theoretisch gezien überhaupt niet genoeg eigen def om deze hoeveelheid aan te kunnen.

Wat ook niet 'helpt' is dat onze enige buur Yoda ook inc's kreeg en zelf alles in gebruik had en dat nog iets verdere stamleden ook alles roven hadden en daarmee hulp van buitenaf geen optie was om wave 1 iets van betekenis te hebben. Het was dus zeker een 1 vs ...


Ook al viel aan deze aanval, zelfs met de best mogelijke defensie weinig tegen te beginnen wilt het natuurlijk niet zeggen wij als account geen fouten gemaakt hebben. Dan kijk ik vooral naar de opbouw, def/off verhouding en clustering. In de situatie waarin wij zaten betreft ligging, zowat volledig omringt door vijanden hadden we een minder risicovolle speelstijl moeten hanteren, ofc wisten we nog niet zo heel lang What the duck en Shedel ect bij elkaar hoorde, om je acc op een kleine week tijd daarvoor om te bouwen is ook niet op 1,2 , 3 gedaan maar het viel ergens te verwachten. Dus als ik ergens de vinger op de wonde zou moeten leggen zou ik het daarop steken waar we het wat hebben laten afweten.

Hoe dan ook was de aanval opzich echt zeer goed, alle timings waren strak, goed, keuze voor dorpen targets, veel snipekillers die het lastig maakte. Daarvoor kan ik enkel complimenten geven. Ben persoonlijk iemand die erg goed tegen zijn verlies kan mits hij op waarde word geklopt. Dus zeker credits daarvoor.


Zoals iedereen ook weet zit ik in mijn tribalwars pensioen, nu de nieuwe regering er is krijg ik blijkbaar een minimum loon van 1500? Wat ik daarmee wil zeggen is dat de Jannes van vroeger zoals o.a op w62 in ook een lastige start situatie wel ervoor had gezorgd ons accounts beter opgebouwd zou zijn voor deze situatie en bewust de teugels wat los heb gelaten. Ik kan alleen maar vaststellen wat ik eigenlijk al wel eerder deed dat een uitdagende ligging niet meer voor mij is weggelegd op TW, heb daar de drive niet meer voor. Desalniettemin heb ik mij niet weggestoken om toch wekkertje te zetten om zodra de rooftochten terug te zijn wat snipes uit te gooien.


Algehele conclusie, ik treur zeker nergens om (jammer voor de co's die veel tijd in het acc staken), beter zo verliezen dan (ik zal geen namen noemen) te moeten winnen door veilig stammetje te zoeken in de starfase en op de gepaste moment te leaven, paar buddy's mee te nemen en je ex stam volledig afvallen. Tegen dan nog eens zwakke tegenstanders, wat hier voor alle duidelijkheid niet het geval was als ik de kwaliteit van de aanval zag, dik prima niveau.
 
Reactiescore
972
Algehele conclusie, ik treur zeker nergens om (jammer voor de co's die veel tijd in het acc staken), beter zo verliezen dan (ik zal geen namen noemen) te moeten winnen door veilig stammetje te zoeken in de starfase en op de gepaste moment te leaven, paar buddy's mee te nemen en je ex stam volledig afvallen. Tegen dan nog eens zwakke tegenstanders, wat hier voor alle duidelijkheid niet het geval was als ik de kwaliteit van de aanval zag, dik prima niveau.

Dit is toch precies wat Interdictum nog deed door snel Baken te joinen vannacht?
 
Reactiescore
3.576
Als je je troepen laat roven tot 07:00 in de ochtend, met een front waarvan je weet dat je aanvallen krijgen kan, heb je het defensieve inzicht van een paasei.

Wij hebben een nieuwe co sinds 1 dag, die heeft nooit met rooftochten gespeeld, compleet nieuw voor hem. Daar is wat misgelopen.
 
Reactiescore
972
Want dat was een veilige keuze dan? Is alvast niet gebleken, als je de liggingen bekijkt zou je dat ook niet als een veilige keuze zien.

Jullie zijn zelf deze richting opgegroeid hoor, heb het zelf gezien omdat ik er met mijn eigen accountje precies tussenin lag. Jullie hebben zelf gekozen om het front met schedel en co op te zoeken, en hoorde zelfs dat er een aanval vanuit jullie geplanned was.

Ik vind dit allemaal meer klinken om het falen van Inter een beetje te verbloemen, zeker als je kijkt dat jullie gewoon een team van 4 a 5 personen hebben en een flinke bak PP ertegenaan hebben gegooid.
 
Reactiescore
3.576
Jullie zijn zelf deze richting opgegroeid hoor, heb het zelf gezien omdat ik er met mijn eigen accountje precies tussenin lag. Jullie hebben zelf gekozen om het front met schedel en co op te zoeken, en hoorde zelfs dat er een aanval vanuit jullie geplanned was.

Ik vind dit allemaal meer klinken om het falen van Inter een beetje te verbloemen, zeker als je kijkt dat jullie gewoon een team van 4 a 5 personen hebben en een flinke bak PP ertegenaan hebben gegooid.

Lees mijn post eens goed door dan hoeft je onnodige commentaar niet. Zoals ik aangaf hebben wij fouten gemaakt in de opbouw van het account. Dat omvat veel, zoals het edelen naar Schedel toe. Zoals ik aanhaalde (moet je gewoon voor lezen) zei ik dat we beter compacter hadden gespeeld en dergelijke.


Alles staat in de post, gewoon lezen.
 
Reactiescore
2.039
Lees mijn post eens goed door dan hoeft je onnodige commentaar niet. Zoals ik aangaf hebben wij fouten gemaakt in de opbouw van het account. Dat omvat veel, zoals het edelen naar Schedel toe. Zoals ik aanhaalde (moet je gewoon voor lezen) zei ik dat we beter compacter hadden gespeeld en dergelijke.


Alles staat in de post, gewoon lezen.
Onnodige commentaar zoals die kansloze sneer aan het einde van je bericht bedoel je?
 
Reactiescore
319
Een goede voorbereiding is het halve werk. En dat was er gewoon niet vanuit Baken kamp.
 
Bovenaan