Praathoek #24

Reactiescore
1.273
Zit ik hier in de kinderopvang want de traantjes vliegen de deur uit #ItsDash
Misschien kan je een praatgroepje oprichten?

Leden praatgroep:
Balr.
boeitmeni
Evan Hooverrr
jij

Het lijkt er gezien de forumaccounts die jullie nu maken namelijk nogal op dat het jullie hoog zit.

Waar gaat dit allemaal over? Dit is toch een topic waar?
Goed punt? BrB
 

Deleted User - 487974942

Guest
Misschien kan je een praatgroepje oprichten?

Leden praatgroep:
Balr.
boeitmeni
Evan Hooverrr
jij

Het lijkt er gezien de forumaccounts die jullie nu maken namelijk nogal op dat het jullie hoog zit.

zijn dit niet gewoon allemaal dubbelaccounts?
 
Reactiescore
992
Waar gaat dit allemaal over? Dit is toch een topic waard?

De persoon boeimeniet heeft via een VV account clears met kata's op smederij, grondstoflevens, etc. zitten smijten op op 10-15 uur afstand in de buurt van zijn zogezegde broer zijn account. Dit is gewoon spelbederf en bovendien wordt hier gebruik gemaakt van gecoordineerde aanvallen via dubbelaccounts.
 
Reactiescore
1.037
Gewoon vroeg edelen dus, kan hij op zoek naar een betere tijdsbesteding
 
Reactiescore
0
Wacht ben ik nu schuldig? Hahahaha toch wel leuk dat het forum gevuld wordt door leugens

Vind het wel erg dat de hele stam al mee leugens ligt te verzinnen, want duidelijk zijn ze of niets aan het lezen of gewoon liegen, want ik praat over dat mijn vriend gebanned is en niet ik, wel grappig dat jullie leugens zo snel vertrouwen
 
Reactiescore
1.037
Laat je eigen licht vooral schijnen in het topic, dan kunnen buitenstaanders als ik ook een mening vormen
 
Reactiescore
992
Wacht ben ik nu schuldig? Hahahaha toch wel leuk dat het forum gevuld wordt door leugens

Als jij of je dubbelaccount geband is zullen de mods daar wel een reden voor hebben en is het blijkbaar zo dat onze vermoedens correct waren. Meer kan ik er niet over zeggen, enkel maar dat jij en je "vriend" mooi spelbederf hebben gedaan wat extreem laag en zielig is.
 
Reactiescore
0
Vind vals beschuldigen stuk zieliger ik heb 0 banns en heb 0 fout gedaan leg me dat nog eens uit met je leugens

En eerlijk aan jouw reacties heb ik echt nog wel fun hoor je verzint alleen maar meer leugens zodat je andere leugens niet zou moeten uitleggen hahaha blijf zo doorgaan :')
 

Deleted User - 487974942

Guest
Vind het wel erg dat de hele stam al mee leugens ligt te verzinnen, want duidelijk zijn ze of niets aan het lezen of gewoon liegen, want ik praat over dat mijn vriend gebanned is en niet ik, wel grappig dat jullie leugens zo snel vertrouwen
Is je broer plots je vriend geworden? ;)
 
Reactiescore
510
Nou de eerste fout wat betreft de instellingen van de classic is een feit :S
 
Reactiescore
510
Reactiescore
510
Bovenaan