Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
1.278
Als jij zo kinderachtig erover door blijft gaan zou ik als ik hen was niet eens een compensatie bieden. Want dit is echt een typisch gevalletje het is nooit goed genoeg. Kunnen ze er beter optimaal gebruik van maken als dat toch het geval is ;)

Hoezo? Murus heeft momenteel de macht in-game in handen. Een speler zoals moby die momenteel nog 10% van zijn oorspronkelijke grootte is kan natuurlijk niks afdwingen en zou volgens jou volledig afhankelijk moeten zijn van de genade van Murus. Murus heeft dan weliswaar een stab begaan, maar wel al deze dorpen nog in handen. Zo'n speler als Moby heeft bij onredelijkheid vanuit Murus één optie en dat is publiciteit.

Of dacht je werkelijk dat als Moby een PM naar Kyuka had gestuurd IG dat er überhaupt over een compensatie gesproken was? Zelfs hier werden de zaken in eerste instantie goedgepraat dus dat zegt genoeg.

Enorm lage reactie van je dit. Je probeert op deze manier spelers, die simpelweg de macht niet hebben IG, monddood te maken. Of speel je toevallig in Tyrant?
 
Reactiescore
1.278

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.278

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dit was de eerste reactie van Kyuka. Laat weinig aan de verbeelding over toch?

Bekijk bijlage 23487

Van wat ik weet van de spelers van Murus en hoe ze er naar kijken weet ik 100% zeker dat hoe ze handelen nu niets heeft te maken met de uitbarstingen van too hot of andere zaken op het AF maar puur vanuit henzelf komt.

Dat kan je geloven of niet uiteraard.
 
Reactiescore
1.278
Van wat ik weet van de spelers van Murus en hoe ze er naar kijken weet ik 100% zeker dat hoe ze handelen nu niets heeft te maken met de uitbarstingen van too hot of andere zaken op het AF maar puur vanuit henzelf komt.

Dat kan je geloven of niet uiteraard.

Juist...

1601279935947.png
 
Reactiescore
3.536
Het is natuurlijk een zwart op witte stab van het account Murus. Een account ik goed ken met mensen erop waarmee ik het goed kon vinden in het recente verleden. Echter is stabben, stabben zo iets bekijk ik redelijk neutraal ongeacht persoonlijke relaties.

Er is zoveel fout gelopen te beginnen met de intentie van het account Kyuka dat bij de premade hoort maar tijdelijk besluit in een stam te gaan met geen enkele intentie die stam erop vooruit te helpen. Moreel zeer verwerpelijk gedrag (totaal niveauloos en topspeler onwaardig) maar daar stopt het natuurlijk niet bij.

Erger nog, dan begint de ellende pas. Het account Murus stond natuurlijk ook al even gepland om mee te gaan met de premade, mss niet vanaf het begin maar sws al een langere tijd. Murus zat mogelijk al in CS voor hij officieel bij de premade hoorde, dat wil ik nog wel aannemen maar hij hoorde 100% wel al bij de premade nog voor er überhaupt een vervelende situatie ontstond met Kyuka. Kyuka had er nooit mogen inzitten, Murus zat er al in maar had er moeten uitgaan toen hij rond was met de premade, dat zijn al 2 morele fouten. Zodra Kyuka de stam verliet had Murus moeten mee leaven want vanaf dat moment ontstaat er een situatie waarin de stam van Murus rechtstreekse vijand is met Kyuka. Alle informatie, planningen die CS maakte tegen Kyuka zijn natuurlijk doorgespeeld door Murus, verwerpelijk gedrag nummer 3. Zelfs al speelde hij geen informatie door (wie geloofd het nog), het feit dat het kon is gewoon al een fout opzich, een situatie opzich die niet zou mogen bestaan.

Maar Murus besluit te blijven want ligt risicovol,... M.a.w ze doen het in hun broek. Als de stam dit niet wilt pikken en besluiten dat als Murus de stam alsnog zou verlaten iets wat de hele wereld al lang zag aankomen gaan ze de aanval op Murus inzetten. Dat is tribalwars spelen voor alle duidelijkheid, als iemand je stam verlaat mag je deze gewoon aanvallen? Murus deed het nog harder in zijn broek en besloot dan maar zijn (mogelijk ondergang/lot) voor te zijn. Laat ik leaven en meteen al het gevaar blitzen. Ik mag toch stabben want ze willen me edelen als ik de stam verlaat denkt Murus.

100% stab maar de ellende is verre van voorbij. Als we deze stab nu verantwoorden door te zeggen ze een pp farmer in hun stam gestabt hebben. Iemand die een DL kreeg van 10 dagen, geen reactie meer (überhaupt totaal niet serieus speelt) geeft plots kicken en meteen edelen. Moreel gezien verantwoord, regeltechnisch een stab (omgekeerde strategie van Kyuka).

De wereld en Tyrant stonden erbij en keken naar het ellendige schouwspel en puinhoop Kyuka en Murus ervan gemaakt hebben allemaal om zo risicoloos toch maar de start door te komen. Echter is er een verschil tussen de wereld en Tyrant, namelijk verantwoordelijkheid. Wij hebben geen verantwoording af te leggen maar de stam van de heren Murus en Kyuka wel. Echter is het zowat radio stilte, het moment er straffe statements gemaakt konden worden, een leider die daadkrachtig komt melden: Hier en niet verder. De heren zullen hierop gestraft worden en zwaar ook, dit spelgedrag tolereren wij niet, hier staan wij niet voor.

Nee het is huilen met de pet op, wegkijken en elke minuscule tegen argumentatie aangrijpen om een poging te wagen hiermee weg te komen. Het is laf, zeer laf. Het valt mij zeer tegen van een Lord-Toms en andere hij nog poogt dit goed te praten of zelfs mensen als CBC en Elko die de kop in het zand steken. Melvin zal het allemaal wel uitleggen in de stamchat om dit 'moreel' te verantwoorden. Al zou het mij ten zeerste verbazen of hij de inhoud van het woord moreel wel kent, als hij dit wel had gedaan was deze gehele situatie een utopie geweest. Maar welke opties heeft Tyrant, ze kunnen namelijk 2 'top' hoog gerankte accounts verliezen en daarmee heel het zuidelijke gebied van de stam ter wankel leggen.

Het is uitermate zwak leiderschap van Tyrant, dat Murus een deal gaat sluiten om het goed te maken want ze voelen zich toch zo schuldig en zien hun fout in. Alsof daarmee de kous af is. Zo'n kleine speler is al tevreden als je zegt ze even met rust te laten. Lekker makkelijk allemaal.

Heb je spijt? Elk veroverd dorp op de stam CS teruggeven plus een dikke week nap zodat ze hun troepen weer kunnen opbouwen, NAP voor die gehele stam. Je weet wel die stam die jij en Kyuka uitgebuit hebben omdat op een deftige eervolle manier spelen te hoog gegrepen was.


Aan alle mensen die nog pogen dit goed te praten of met goedkope dealtjes de situatie proberen te sussen. Daarmee zal het imago van Tyrant niet hersteld worden, daar is veel meer voor nodig. Te beginnen met de ernst van de situatie te erkennen ipv te bagatelliseren/weglachen/wegkijken. Als je echt je fout inziet en spijt hebt dan ga je diep door de buidel om dit goed te maken, geen half half gedoe. Het is aan Tyrant om dit goed op te lossen, anders zal deze situatie telkens weer naar boven gehaald worden voor derest van deze gehele wereld. Hoe dan ook een zeer treurige en vooral spijtige gebeurtenis.
 
Reactiescore
1.918
Als neutrale lezer is het grappig te zien dat een overduidelijke stab wordt ingedekt door stamleden en spelers die moord en brand zouden roepen moest dit bij hun gebeuren. Wanneer je deze 30 pagina's bekijkt is het eenvoudig te zien wie de stammies zijn.


Betreurenswaardig dat zulke goed spelers dergelijke acties moeten uithalen. Hier wordt een precedent geschept waar de vijandige stammen zich in de toekomst op kunnen beroepen en zo krijg je uiteindelijk weer een vieze wereld waar de uitdrukking van de kleine Indiër met de ronde bril komt piepen
'an eye for an eye makes the whole world vies en kut vol met stabs en diplomatiek gelul'
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is natuurlijk een zwart op witte stab van het account Murus. Een account ik goed ken met mensen erop waarmee ik het goed kon vinden in het recente verleden. Echter is stabben, stabben zo iets bekijk ik redelijk neutraal ongeacht persoonlijke relaties.

Er is zoveel fout gelopen te beginnen met de intentie van het account Kyuka dat bij de premade hoort maar tijdelijk besluit in een stam te gaan met geen enkele intentie die stam erop vooruit te helpen. Moreel zeer verwerpelijk gedrag (totaal niveauloos en topspeler onwaardig) maar daar stopt het natuurlijk niet bij.

Laat ik hier eens voor een laatste keer op ingaan, want nu Supergirl uit de stam is kan ik wat meer informatie delen. Het leek mij namelijk tot nu niet erg netjes deze details van een leider te delen, maar nu kan het uiteraard prima.

Vooraf heb ik al bekend gemaakt dat deze stam geen lange termijn optie was en de leider Supergirl was het hiermee eens. De insteek van de stam was dan ook nimmer om de end-game te halen, aangezien zelfs de leider daar niet van overtuigd was. Zal ik het je nog sterker vertellen? Supergirl heeft zonder dat ik ervan afwist voor Murus en Kyuka gesolliciteerd bij Tyrant:

Supergirl Tyrant.png

Onze stamleider heeft voor ons gesolliciteerd in Tyrant, hoe kunnen wij dan de stam uitgebuit hebben?

Erger nog, dan begint de ellende pas. Het account Murus stond natuurlijk ook al even gepland om mee te gaan met de premade, mss niet vanaf het begin maar sws al een langere tijd. Murus zat mogelijk al in CS voor hij officieel bij de premade hoorde, dat wil ik nog wel aannemen maar hij hoorde 100% wel al bij de premade nog voor er überhaupt een vervelende situatie ontstond met Kyuka. Kyuka had er nooit mogen inzitten, Murus zat er al in maar had er moeten uitgaan toen hij rond was met de premade, dat zijn al 2 morele fouten. Zodra Kyuka de stam verliet had Murus moeten mee leaven want vanaf dat moment ontstaat er een situatie waarin de stam van Murus rechtstreekse vijand is met Kyuka. Alle informatie, planningen die CS maakte tegen Kyuka zijn natuurlijk doorgespeeld door Murus, verwerpelijk gedrag nummer 3. Zelfs al speelde hij geen informatie door (wie geloofd het nog), het feit dat het kon is gewoon al een fout opzich, een situatie opzich die niet zou mogen bestaan.

Tot gisteren 23:59uur was er een NAP tussen Kyuka en |CS|, irrelevant dus.
 
Reactiescore
2.444
Van wat ik weet van de spelers van Murus en hoe ze er naar kijken weet ik 100% zeker dat hoe ze handelen nu niets heeft te maken met de uitbarstingen van too hot of andere zaken op het AF maar puur vanuit henzelf komt.

Dat kan je geloven of niet uiteraard.

De eerste dag is er letterlijk alleen maar ontkent dat er iets fout is gedaan en is er geprobeerd de schuld op andere te schuiven. Pas na alle ophef op het AF is de fout soort van toegegeven, dat is het jammere eraan en dat is een van de voornaamste redenen dat er ondanks (late) excuses nog ophef is.
 
Reactiescore
195
Laat ik hier eens voor een laatste keer op ingaan, want nu Supergirl uit de stam is kan ik wat meer informatie delen. Het leek mij namelijk tot nu niet erg netjes deze details van een leider te delen, maar nu kan het uiteraard prima.

Vooraf heb ik al bekend gemaakt dat deze stam geen lange termijn optie was en de leider Supergirl was het hiermee eens. De insteek van de stam was dan ook nimmer om de end-game te halen, aangezien zelfs de leider daar niet van overtuigd was. Zal ik het je nog sterker vertellen? Supergirl heeft zonder dat ik ervan afwist voor Murus en Kyuka gesolliciteerd bij Tyrant:

Bekijk bijlage 23496

Onze stamleider heeft voor ons gesolliciteerd in Tyrant, hoe kunnen wij dan de stam uitgebuit hebben?



Tot gisteren 23:59uur was er een NAP tussen Kyuka en |CS|, irrelevant dus.

Waarom blijf jij irrelevante zaken erbij halen?

je bent duidelijk geklaard het is game over met je komedie je maakt jezelf zo belachelijk

Moest IK dit niet op het AF hebben gezwierd hadden jullie onopgemerkt verder kunnen stabben ;) ik zal er persoonlijk voor zorgen dat deze kwestie wereld na wereld weer boven gehaald zal worden tot dat ieder dorp vergoed is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
De eerste dag is er letterlijk alleen maar ontkent dat er iets fout is gedaan en is er geprobeerd de schuld op andere te schuiven. Pas na alle ophef op het AF is de fout soort van toegegeven, dat is het jammere eraan en dat is een van de voornaamste redenen dat er ondanks (late) excuses nog ophef is.

Uiteraard de eerste dag inderdaad. Maar het ging me om het beeld dat het puur door druk van het AF kwam. Hij is zelf gaan inzien dat er bepaalde zaken beter moesten en vanuit die reden is hij tot compensatie overgegaan.

Het geschetste beeld leek er op dat murus het alleen deed omdat dit toevallig op het AF kwam en dat is niet zo.
 
Reactiescore
2.444
Het geschetste beeld leek er op dat murus het alleen deed omdat dit toevallig op het AF kwam en dat is niet zo.

Als er een dag lang fanatiek geprobeerd wordt de schuld af te schuiven op andere en te ontkennen dat er überhaupt is fout is gedaan dan lijkt me dat bijzonder sterk, maar misschien ben ik te slecht gelovig.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Als er een dag lang fanatiek geprobeerd wordt de schuld af te schuiven op andere en te ontkennen dat er überhaupt is fout is gedaan dan lijkt me dat bijzonder sterk, maar misschien ben ik te slecht gelovig.

Dat mag uiteraard, maar ik kan je garanderen dat de motivatie waaruit de spelers van murus nu onderhandelen puur intrinsiek is.

Maargoed, verder heb ik hier niet veel meer aan toe te voegen. Mijn account niet :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waarom blijf jij irrelevante zaken erbij halen?

je bent duidelijk geklaard het is game over met je komedie je maakt jezelf zo belachelijk

Moest IK dit niet op het AF hebben gezwierd hadden jullie onopgemerkt verder kunnen stabben ;) ik zal er persoonlijk voor zorgen dat deze kwestie wereld na wereld weer boven gehaald zal worden tot dat ieder dorp vergoed is.

Als je blind wilt zijn voor screens die boekdelen spreken dan is dat prima. Hoe kan ik nou gestabbed hebben als mijn leider voor mij bij Tyrant gesolliciteerd heeft?

Daarnaast mag je van mij beste wereld na wereld deze kwestie naar bovenhalen, want het zal mijn status toch niet naar beneden halen. Men kent me goed genoeg om geen waarde te hechten aan de woorden van een halve zool.
 
Reactiescore
195
Als je blind wilt zijn voor screens die boekdelen spreken dan is dat prima. Hoe kan ik nou gestabbed hebben als mijn leider voor mij bij Tyrant gesolliciteerd heeft?

Daarnaast mag je van mij beste wereld na wereld deze kwestie naar bovenhalen, want het zal mijn status toch niet naar beneden halen. Men kent me goed genoeg om geen waarde te hechten aan de woorden van een halve zool.

Men kent je zo goed dat de helft hier hetzelfde denkt en zegt als ik, dus blijkbaar ben jij hier de halve zool, het stab duo Murus en Kyuka;)

Door mijn woorden is hier een discussie die jullie vies spel aan het licht heeft gebracht.

Zoveel klasse stralen jullie uit, een stam breken om dan een speler als Siimontje die op zo goed als geen backup kan rekenen van de kaart de spelen, klasse!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan