Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
2.444
Als je dat combineert met het feit dat ze een andere stamgenoot een dag voor Murus zijn leave gekickt en geblitzed hebben is het geheel logisch dat Murus zo gehandeld heeft. Je kan dit alleen een stab noemen als je geheel onredelijk bent op graag Tyrant in een slecht daglicht probeert te zetten. Voor de rest is het immers gewoon bullshit.

Bijzonder sterk argument.

Zover ik kan opmaken van het AF is die andere stamgenoot (Thomasdetrein?) een ultimatum gegeven om serieus te spelen (niet PP farmen) of uit de stam gezet te worden, dat ultimatum is toen verstreken. Er is vervolgens slecht gehandeld door geen NAP te geven, wellicht dat dit intern besproken is bij het geven van het ultimatum maar daar heb ik geen kijk op. Maar dat veranderd voor mij de acties van Et Murus niet bepaald en zover ik op kan maken uit hun berichten zijn ze het eens dat ze slecht gehandeld hebben maar niet zover willen gaan om het een stab te noemen, wat ik enigszins kan begrijpen vanuit hun positie.
 
Reactiescore
603
Met 51 prestige punten gedoneerd te hebben aan de stam heb jij volgens mij nooit de intentie gehad om serieus bij ons te blijven of een stam gevoel gehad ;)
Bijzondere vergelijking.

1601208278395.png

Doneren zegt niks.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
195
Bijzondere vergelijking.

Bekijk bijlage 23463

Doneren zegt niks.

Waarop antwoord je nog als je niets zinnigs meer te zeggen hebt? Ik ga echt stuk om jou en die @Kyuka hoeveel moeite jullie doen om je eruit te proberen lullen maar het lukt gewoon niet. :D

Als je sinds het begin van de wereld niks hebt gedoneerd aan de stam waar je zo graag ver mee wilt komen, laat dit duidelijk je ware intenties zien, daarom dat ik dit erbij haal met je “stam gevoel”.
 
Reactiescore
603
Waarop antwoord je nog als je niets zinnigs meer te zeggen hebt? Ik ga echt stuk om jou en die @Kyuka hoeveel moeite jullie doen om je eruit te proberen lullen maar het lukt gewoon niet. :D

Ik kom met een valide argument en kom jij met deze onzin aanzetten:confused:

Ik denk dat de discussie over is.
 
Reactiescore
195
Ik kom met een valide argument en kom jij met deze onzin aanzetten:confused:

Ik denk dat de discussie over is.

Een valide argument? Snap je zelf nog wat je uitkraamt?

Deze discussie is al over sinds jouw eerste poging tot zelfverdediging, zoveel spijt, maar je zit nog rustig verder je ex stam leden te edelen?

Jij en @Kyuka zijn de grootste wannabes die ik ooit op tribalwars ben tegengekomen, zoveel leugens en bullshit om dan toe te geven dat je fout zit. Speel wat beter op elkaar in ipv al deze moeite om elkaar dan continu tegen te spreken.
 
Reactiescore
603
Een valide argument? Snap je zelf nog wat je uitkraamt?

Deze discussie is al over sinds jouw eerste poging tot zelfverdediging, zoveel spijt, maar je zit nog rustig verder je ex stam leden te edelen?

Ik heb geen spijt van het edelen maar spijt van moment van edelen, daar hadden we beter over na moeten denken.
 
Reactiescore
195
Ik heb geen spijt van het edelen maar spijt van moment van edelen, daar hadden we beter over na moeten denken.

1D311141-766E-42F7-AB5D-F5EE31082A97.jpeg

Dag geloofwaardigheid, de hoeveelste keer is dat nu al? Het was toch iets met “de dreiging rond je HQ elimineren”?

Zoveel spijt maar je blijft verder doen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bijzonder sterk argument.

Zover ik kan opmaken van het AF is die andere stamgenoot (Thomasdetrein?) een ultimatum gegeven om serieus te spelen (niet PP farmen) of uit de stam gezet te worden, dat ultimatum is toen verstreken. Er is vervolgens slecht gehandeld door geen NAP te geven, wellicht dat dit intern besproken is bij het geven van het ultimatum maar daar heb ik geen kijk op. Maar dat veranderd voor mij de acties van Et Murus niet bepaald en zover ik op kan maken uit hun berichten zijn ze het eens dat ze slecht gehandeld hebben maar niet zover willen gaan om het een stab te noemen, wat ik enigszins kan begrijpen vanuit hun positie.

Als het jullie gelukkig stemt, dan ronden wij hiermee ook de casus van Murus af ;).


Een speler gekickt die 10 dagen langer dan afgesproken PP bleef farmen en nadien zijn dorpen aan de tegenpartij wilde afgeven*

Ben je er vergeten bij te zetten, wees volledig.
Zou je dit even willen bewijzen met pm’s?
 
Reactiescore
864
Bijzonder sterk argument.

Zover ik kan opmaken van het AF is die andere stamgenoot (Thomasdetrein?) een ultimatum gegeven om serieus te spelen (niet PP farmen) of uit de stam gezet te worden, dat ultimatum is toen verstreken. Er is vervolgens slecht gehandeld door geen NAP te geven, wellicht dat dit intern besproken is bij het geven van het ultimatum maar daar heb ik geen kijk op. Maar dat veranderd voor mij de acties van Et Murus niet bepaald en zover ik op kan maken uit hun berichten zijn ze het eens dat ze slecht gehandeld hebben maar niet zover willen gaan om het een stab te noemen, wat ik enigszins kan begrijpen vanuit hun positie.

Ik snap dat je graag wil door hameren om ons als stabber weg te zetten aangezien het voor jullie goed uitkomt. Voor het door hameren valt ook wat te zeggen trouwens.. Beetje te vergelijken met voetballers die elkaar een gele kaart proberen aan te naaien? Misschien gaat de vergelijking niet helemaal op omdat je niet eens in het vijandige team speelt in deze casus.

Wij hebben met de speler Lets go naar een oplossing gezocht en hebben een akkoord kunnen sluiten. Beide gaan we nu gewoon op normale voet verder.

Voor mij is deze discussie afgelopen.
 
Reactiescore
1.278
‘De rest van Tyrant die er overheen probeert te lullen’ is ook weer wat overdreven. Bij mij ontbraken er gisteren enkele details toen ik reageerde en waardoor ik mijn mening deels heb bijgesteld. O.a daarom dat ik er gisteren niet verder meer op ben ingegaan en tevens de reden waarom er intern besloten is om er verantwoordelijkheid voor te nemen, zoals Illuminated heeft gedaan in zijn voorgaande post.

Wat is je mening dan nu? Gister was je vrij uitgesproken ben dan ook wel benieuwd in hoeverre je bent bijgedraaid.

Als je dat combineert met het feit dat ze een andere stamgenoot een dag voor Murus zijn leave gekickt en geblitzed hebben is het geheel logisch dat Murus zo gehandeld heeft. Je kan dit alleen een stab noemen als je geheel onredelijk bent op graag Tyrant in een slecht daglicht probeert te zetten. Voor de rest is het immers gewoon bullshit.

Rivendal is trouwens een toekomstige co van Supergirl, dat heeft hij ons zelf nog verteld. Geheel aannemelijk dat hij dus leider is, gezien hij dat al die tijd is geweest en na zijn fusie weer op een leidersaccount gaat spelen.

Melvin je haalt dit al vaker aan om dit alles goed te praten, maar waarom wordt het dan onmogelijk om de stam te leaven zonder direct in het holst van de nacht twee stamgenoten te blitzen? Murus had prima kunnen afwachten zodat de stamgenoten überhaupt de kans hadden het leave bericht te lezen...

Ik snap de voordelen die het heeft gehad om die twee stamgenoten te blitzen zeker en de lastige situatie waarin Murus mogelijk gezeten had al had hij dat niet gedaan. Maar dit zou geen rol moeten spelen in het naleven van de morele waarden.

Een stab is dit zeker en helaas voor Murus blijft zo'n verhaal lang rondhangen op TW. Hier doe je nu eenmaal niks meer aan. Murus heeft een slechte keuze gemaakt en de goede gevolgen ervaren( vier dorpen gepakt CS en het gevaar tijdelijk uitgeschakeld), ik ben dan ook benieuwd of ze ook bereid zijn om de negatieve gevolgen te aanvaarden om zo deze stab te compenseren. De slechte keuze kan je niks meer aan doen, maar de enigszins correcte afhandeling ligt toch écht in jullie handen.

Ben trouwens wel blij Wesley dat je het nu wel iets anders ziet en daar ook openlijk voor wilt uitkomen. Dat siert je meer dan je stamgenoten die ondanks de feiten die op tafel liggen alles bleven goedpraten gisteren. @dream team @Conceived by Communism @Kyuka Om maar even een greep te doen. Ben voor de rest wel benieuwd wat bijvoorbeeld een @Dutchgangster hiervan vindt? Ook een van de leiders(?) van Tyrant naar mijn weten en tevens vrij uitgesproken als het op andere stammen aankomt.
 
Reactiescore
1.278
Ik snap dat je graag wil door hameren om ons als stabber weg te zetten aangezien het voor jullie goed uitkomt. Voor het door hameren valt ook wat te zeggen trouwens.. Beetje te vergelijken met voetballers die elkaar een gele kaart proberen aan te naaien? Misschien gaat de vergelijking niet helemaal op omdat je niet eens in het vijandige team speelt in deze casus.

Wij hebben met de speler Lets go naar een oplossing gezocht en hebben een akkoord kunnen sluiten. Beide gaan we nu gewoon op normale voet verder.

Voor mij is deze discussie afgelopen.

Je hebt met de speler Lets Go een oplossing gevonden, maar valt voor de rest nog doodleuk CS aan? En tevens is dat natuurlijk maar één van de meerdere.
Weer een wijze les voor de AF-lezers. 2 uur en 21 minuten na het leaven van een stam iemand edelen mag niet, maar net iets minder dan 4 uur is klaarblijkelijk geen probleem.


1601204107898.png
1601204148370.png
 

Bijlagen

  • 1601204035294.png
    1601204035294.png
    435,4 KB · Weergaven: 5
Reactiescore
1.278
Denk dat dat vrij duidelijk is als er verantwoordelijkheid wordt genomen?

Welke feiten hebben dan gemaakt dat je je mening hebt bijgedraaid? Ik kan er met mijn hoofd echt niet bijkomen dat jij gisteren die stelling zo innam.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat is je mening dan nu? Gister was je vrij uitgesproken ben dan ook wel benieuwd in hoeverre je bent bijgedraaid.



Melvin je haalt dit al vaker aan om dit alles goed te praten, maar waarom wordt het dan onmogelijk om de stam te leaven zonder direct in het holst van de nacht twee stamgenoten te blitzen? Murus had prima kunnen afwachten zodat de stamgenoten überhaupt de kans hadden het leave bericht te lezen...

Ik snap de voordelen die het heeft gehad om die twee stamgenoten te blitzen zeker en de lastige situatie waarin Murus mogelijk gezeten had al had hij dat niet gedaan. Maar dit zou geen rol moeten spelen in het naleven van de morele waarden.

Een stab is dit zeker en helaas voor Murus blijft zo'n verhaal lang rondhangen op TW. Hier doe je nu eenmaal niks meer aan. Murus heeft een slechte keuze gemaakt en de goede gevolgen ervaren( vier dorpen gepakt CS en het gevaar tijdelijk uitgeschakeld), ik ben dan ook benieuwd of ze ook bereid zijn om de negatieve gevolgen te aanvaarden om zo deze stab te compenseren. De slechte keuze kan je niks meer aan doen, maar de enigszins correcte afhandeling ligt toch écht in jullie handen.

Ben trouwens wel blij Wesley dat je het nu wel iets anders ziet en daar ook openlijk voor wilt uitkomen. Dat siert je meer dan je stamgenoten die ondanks de feiten die op tafel liggen alles bleven goedpraten gisteren. @dream team @Conceived by Communism @Kyuka Om maar even een greep te doen. Ben voor de rest wel benieuwd wat bijvoorbeeld een @Dutchgangster hiervan vindt? Ook een van de leiders(?) van Tyrant naar mijn weten en tevens vrij uitgesproken als het op andere stammen aankomt.

Murus heeft een groep bewezen stabbers preventief aangepakt en zo zal deze discussie de geschiedenis boeken ingaan, waarvoor complimenten. We weten allemaal dat deze actie discutabel is, maar de voorgaande gebeurtenissen van |CS| het rechtvaardigen.
 
Reactiescore
195
Murus heeft een groep bewezen stabbers preventief aangepakt en zo zal deze discussie de geschiedenis boeken ingaan, waarvoor complimenten. We weten allemaal dat deze actie discutabel is, maar de voorgaande gebeurtenissen van |CS| het rechtvaardigen.


“Een groep bewezen stabbers”
Praat je dan over jezelf, Murus en Supergirl?!

Aangezien Murus als sinds het begin meedraait bij ons en nooit commentaar heeft gegeven op een actie is hij zelf ook lid van de stabber groep?

Waar blijven de screens van de o zo vele stabs? Of blijft het zoals al 10 Paginas lang alleen bij speculaties? Jouw screen van thomasdetrein komt er aan als ik thuis ben ;)
 
Reactiescore
2.444
Murus heeft een groep bewezen stabbers preventief aangepakt en zo zal deze discussie de geschiedenis boeken ingaan, waarvoor complimenten. We weten allemaal dat deze actie discutabel is, maar de voorgaande gebeurtenissen van |CS| het rechtvaardigen.

Bijzonder vreemd dat iedereen zijn mening bijgesteld heeft maar jij nog steeds door blijft hameren op inmiddels ontkrachte argumenten.
 
Reactiescore
1.869
Welke feiten hebben dan gemaakt dat je je mening hebt bijgedraaid? Ik kan er met mijn hoofd echt niet bijkomen dat jij gisteren die stelling zo innam.
Dat is verder niet jouw zorg, alsmede ook niet echt relevant. Ik heb me er gisteren iets te haastig over uitgesproken zonder alle details te weten. Er is in ieder geval intern over gesproken en Moby zal worden benaderd om te kijken hoe de situatie kan worden opgelost.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
“Een groep bewezen stabbers”
Praat je dan over jezelf, Murus en Supergirl?!

Aangezien Murus als sinds het begin meedraait bij ons en nooit commentaar heeft gegeven op een actie is hij zelf ook lid van de stabber groep?

Waar blijven de screens van de o zo vele stabs? Of blijft het zoals al 10 Paginas lang alleen bij speculaties? Jouw screen van thomasdetrein komt er aan als ik thuis ben ;)

Hoezo ben ik nu weer een stabber? Ik leave een stam waaruit zelfs de leider wilt vertrekken? Dat is tevens al aangekaart voor ik joinde? Hoe wil je dan verwachten dat ik het als lange termijn ga zien?
 
Reactiescore
1.278
Murus heeft een groep bewezen stabbers preventief aangepakt en zo zal deze discussie de geschiedenis boeken ingaan, waarvoor complimenten. We weten allemaal dat deze actie discutabel is, maar de voorgaande gebeurtenissen van |CS| het rechtvaardigen.

Groep bewezen stabbers? Moby , Jan86 en Lets go zaten net zo diep in CS als Murus ten tijden van de 'stabs'. Wat maakt hen dan wel bewezen stabbers en Murus niet? Het enige verschil tussen bijvoorbeeld Moby en Murus is dat Murus middennacht geleaved is en direct Moby geblitzt heeft. Voor de rest zou ik het echt niet weten. Naar jouw eigen maatstaven heb je zelfs een bewezen stabber aangenomen in Tyrant, want CS zijn toch een groep bewezen stabbers?

Dit slaat natuurlijk nergens op en dat weet jij ook. Er is een PP-farmer gekickt die de intentie kenbaar heeft gemaakt binnen de stam dat hij uiteindelijk zou stoppen en zo niet met de stam de wereld wil eindigen. Dit grijp jij overdreven aan om spelers, die in precies hetzelfde bootje zaten als Murus, weg te zetten als stabber om zo maar deze stab te kunnen rechtvaardigen.

Nou Melvin ik weet dat jij dingen snel onder tactisch laat vallen, maar dit gaat voor jouw wel heel ver.
 
Bovenaan