Top/Flopspelers

Reactiescore
2.039
Sorry maar wij zijn compleet solo gestart zonder enige mb of premade. Wij helpen onze stam zo hard als het kan. Hierbij liep de clear van ons ook gewoon op TAS.

Dat wij twee keer tim farmen en ze dorpen pakken vind ik niet eens noemenswaardig met het aantal pp dat sommige accs deze wereld er doorheen jagen of het aantal boostaccount waar zij mee starten.


Hierbij heb ik tim ervaren als een fijne stamspeler die zich volledig inzet en snachts ook nog wat langer op blijft om te helpen snipen en s ochtends wekkertje zet om een clear te snipen.
2 keer? 2 dagen bedoel je gezien je 2 dagen op rij een onmogelijke rover hebt gehaald, waarvan de 2e dag idd ook nog een clear op TAS liep.
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
1.149
Sorry, ik ken de meeste AF account van wereld spelers en classic spelers en dergelijke niet. Ik dacht dat je bij de typetjes als dragonshield hoorde, wou hun reactie voor zijn door het zelf te typen. My mistake ;)

Ik vergeef het je.


Ja inderdaad prima. Verder is er niets vreemd aan, de opvatting dat ik antibooster ben is compleet verkeerd. Als je gaat terug lezen in de discussies over boosten zul je zien dat ik heb gepleit voor het wegdoen van de boostregels omdat je geen lijnen kan trekken in boosten en sommige vormen zoals MB's bijvoorbeeld moeten kunnen, net als stoppende stamleden edelen. De reden waarom je me als anti booster ziet is vast de 'propaganda' posts die ik plaatste waar ik boosters 'expose'. Dit doe ik alleen omdat ik weet dat er genoeg lezers zijn die wel anti boosters zijn en het voor een leuk gesprek leidt, of een zeer vijandige AF sfeer wat op zich wel zijn charmes heeft.

Dat wil ik dus wel even benadrukken, ik heb al relatief lang een standvaste mening die niet met iedereen strookt maar ik steek ze niet weg en zal ook niet snel mijn beweringen terug nemen omdat anderen me geen gelijk geven of het niet grappig vinden (Zie onze theo, het was maar een grapje). Verder zijn mijn posts nooit (EDIT: Niet altijd) als kritiek bedoeld op de speler waarop ik ze richt, maar om de AF discussies te spicen. Al snap ik dat het voor de betrokken accounts als een aanval overkomt.

Wat de ingame situatie was van de stam en de overstap etc was ik oprecht niet op de hoogte aangezien ik stammenforum en chat niet meer las, communiceerde enkel met Der Stolz op discord.

Dank voor de uitleg, door dat soort post ontstaat inderdaad verwarring met wat precies jouw mening is. Daarom vond ik het ook vrij vreemd wat daar gebeurde.

Helaas is inderdaad boosten onderdeel geworden van hoe de meeste spelers de startfase doorkomen. Jammer, gezien dat totaal niet nodig is. Goed voorbeeld is denk ik ons eigen account, Deceiver of the Nine. Kan natuurlijk weinig over andere accounts zeggen, gezien ik geen idee heb hoe dat daar gaat.

Anyway, sowieso jammer om te zien dat je stopt, volgens mij ben je een prima speler die zijn mannetje wel staat. Jammer dat op deze manier een einde aan moet komen :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De snelheid is me net iets te traag, wordt je gesniped moet je een halve dag wachten op door te fighten. Verder vecht iedereen liever om 8u sochtends in de hoop dat de ander er niet is, ipv gewoon overdag als beiden online zijn zodat je kan uitmaken wie de beste is. Ik snap dat dat op werelden niet op die manier kan maar dat is voor mij wel het leukste aspect van tribalwars. Ik draag de speed in mijn hart ;)

Heb al genoeg pogingen gedaan om de liefde voor de normale werelden te vinden maar het lukt duidelijk niet. Misschien moet ik eens een poging doen om in de midgame/lategame op een account te proberen, de actie spreekt me meer aan dat het farmen in de start. Mocht ik door die corona shizzle over paar maand nog steeds tijd teveel hebben kom ik mss wel terug op W76
 
Reactiescore
382
De snelheid is me net iets te traag, wordt je gesniped moet je een halve dag wachten op door te fighten. Verder vecht iedereen liever om 8u sochtends in de hoop dat de ander er niet is, ipv gewoon overdag als beiden online zijn zodat je kan uitmaken wie de beste is. Ik snap dat dat op werelden niet op die manier kan maar dat is voor mij wel het leukste aspect van tribalwars. Ik draag de speed in mijn hart ;)

Heb al genoeg pogingen gedaan om de liefde voor de normale werelden te vinden maar het lukt duidelijk niet. Misschien moet ik eens een poging doen om in de midgame/lategame op een account te proberen, de actie spreekt me meer aan dat het farmen in de start. Mocht ik door die corona shizzle over paar maand nog steeds tijd teveel hebben kom ik mss wel terug op W76
Toch is om 8 uur timen wel de grootste kans dat iemand niet online is. Al verandert dat wel met de gehele community die ouder wordt en veel vaker pre 7 uur opstaat vanwege werk. Iedereen gaat toch voor de minste verliezen in deze zo cruciale startfase ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
De snelheid is me net iets te traag, wordt je gesniped moet je een halve dag wachten op door te fighten. Verder vecht iedereen liever om 8u sochtends in de hoop dat de ander er niet is, ipv gewoon overdag als beiden online zijn zodat je kan uitmaken wie de beste is. Ik snap dat dat op werelden niet op die manier kan maar dat is voor mij wel het leukste aspect van tribalwars. Ik draag de speed in mijn hart ;)

Heb al genoeg pogingen gedaan om de liefde voor de normale werelden te vinden maar het lukt duidelijk niet. Misschien moet ik eens een poging doen om in de midgame/lategame op een account te proberen, de actie spreekt me meer aan dat het farmen in de start. Mocht ik door die corona shizzle over paar maand nog steeds tijd teveel hebben kom ik mss wel terug op W76
Vooral in de start zie je de aanvallen inderdaad rond 08:00 getimed, omdat men dan voor een verassingseffect gaat. Mid/endgame zie je steeds vaker de shift richting 10:00/12:00 en 15:00/18:00 massa's voorbij komen. Hierbij kijk ik dan naar mijn eigen ervaringen van W71,72 & 73. Gezien Melvin hier op W76 ook wel de midgame zal halen zou ik je zeker aanraden een account te zoeken bij zijn tegenstander. De massa's zullen dan vaak plaatsvinden tussen 15:00 en 18:00.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Vooral in de start zie je de aanvallen inderdaad rond 08:00 getimed, omdat men dan voor een verassingseffect gaat. Mid/endgame zie je steeds vaker de shift richting 10:00/12:00 en 15:00/18:00 massa's voorbij komen. Hierbij kijk ik dan naar mijn eigen ervaringen van W71,72 & 73. Gezien Melvin hier op W76 ook wel de midgame zal halen zou ik je zeker aanraden een account te zoeken bij zijn tegenstander. De massa's zullen dan vaak plaatsvinden tussen 15:00 en 18:00.

Opzich, als je extreem korte looptijden hebt, hebben wij gezien dat om 10-11u aankomst ook rendabel is. Troepen zijn dan altijd op rooftocht, hebben wij zeker 3-4 keer gehad, minstens..
 
Reactiescore
254
Opzich, als je extreem korte looptijden hebt, hebben wij gezien dat om 10-11u aankomst ook rendabel is. Troepen zijn dan altijd op rooftocht, hebben wij zeker 3-4 keer gehad, minstens..

Precies. :)

Is altijd een afweging die je moet maken. Ligt ook geheel aan het target dat je voor ogen hebt natuurlijk. Zo kies ik persoonlijk liever voor een 08:00 / 10:00 aankomst (in de nacht sturen dus) als je een target hebt dat omringd is door (enkele) stamgenoten, om proberen OS te omzeilen in de hoop dat stamgenoten of het target zelf er s'nachts niet of iig met minder online zijn.

Op spelers die in de start in een of hele kleine stam zitten of stamloos zijn, kies ik er al sneller ervoor om het gewoon overdag te doen. Enige wat je dan kan verwachten is een eventuele c-snipe en als die lukt een backtime, maar ook daarop kan je inspelen natuurlijk.
 

Deleted User - 487971571

Guest
goeiemiddag luitjes, hebben we hier nog toppers in wording gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Een forum-mod die off topic gaat. Lekker begin!
 
Reactiescore
942
Precies. :)

Is altijd een afweging die je moet maken. Ligt ook geheel aan het target dat je voor ogen hebt natuurlijk. Zo kies ik persoonlijk liever voor een 08:00 / 10:00 aankomst (in de nacht sturen dus) als je een target hebt dat omringd is door (enkele) stamgenoten, om proberen OS te omzeilen in de hoop dat stamgenoten of het target zelf er s'nachts niet of iig met minder online zijn.

Op spelers die in de start in een of hele kleine stam zitten of stamloos zijn, kies ik er al sneller ervoor om het gewoon overdag te doen. Enige wat je dan kan verwachten is een eventuele c-snipe en als die lukt een backtime, maar ook daarop kan je inspelen natuurlijk.

Gewoon je moraalbrekertjes of dorpenuitbouwers laten clearen en antisnipen, dan word je inderdaad zeker niet gebacktimed.
 
Reactiescore
756
Kunnen we hier misschien gewoon de top en flop spelers van W76 blijven bespreken? Dankjewel :redface:
 
Bovenaan