praattopic

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
142
Na 6 maand is Cas9 precies wat we wilden. Een bijna volledige dicht geslipte wereld...
Veel succes aan de nieuwkomers en beginners!

Challenge: op Cas10 doen we het in 3 maand
 
Reactiescore
389
Na 6 maand is Cas9 precies wat we wilden. Een bijna volledige dicht geslipte wereld...
Veel succes aan de nieuwkomers en beginners!

Challenge: op Cas10 doen we het in 3 maand

Zelf vast netjes zonder inventaris overgestapt om de nieuwe spelers een kans te geven?
 
Reactiescore
142
Inventaris van W70 meegebracht. Stond niet zoveel meer in :)

Door hard werk, goed gegroeid
 
Reactiescore
545
@Duckje dit is pijnlijk waar...
@miketijger heeft vorige keer een enorm nobele daad verricht door een gigantische enquête op poten te zetten, maar aangezien dat niet mocht baten gaat
niemand nog z'n tijd verdoen door opnieuw veel werk in iets soortgelijks te stoppen.

Maar lees dit aub, en zet gewoon het #barbs per speler in c10 op 10 per speler. Je doet er echt niemand kwaad mee...
 
Reactiescore
693
@Duckje
Ik begrijp dat innogames een gelijktrekking wil van alle servers, maar tot zolang .NL en .net niet gaan mergen, kunnen wij dan niet gewoon die 10bb per speler krijgen? Van zodra die merge er komt kunnen wij wel akkoord gaan met die 4bb per speler. Of we blijven zagen tot we 10 krijgen op .net
 
Reactiescore
545
Zou het niet wat zijn als speler hun Edelmanlimiet niet mee nemen naar de Casueal wereld. Ik zie sommige spelers iedere keer terug komen op Casual. :rolleyes:
edelmanlimiet overnemen is al gedaan sinds casual 2,
dus maak je geen zorgen.
GS pakketjes is echter het probleem sinds casual 2
 
Reactiescore
264
Zou het niet wat zijn als speler hun Edelmanlimiet niet mee nemen naar de Casueal wereld. Ik zie sommige spelers iedere keer terug komen op Casual. :rolleyes:
Tis niet dat je alleen maar hoog kan staan als je met een volle inventaris / hoog edellimiet begint. Zelf begon ik cas8 met een 4k dorpje zonder inventaris nadat de wereld al een aantal maanden bezig was en sta nu gewoon in de top 10 dus zonder edels starten kan het gewoon hoor.

edelmanlimiet overnemen is al gedaan sinds casual 2,
dus maak je geen zorgen.
GS pakketjes is echter het probleem sinds casual 2
casual 3 was er ook gewoon nog een edelmanlimiet die je mee kon nemen.
 
Reactiescore
0
Tis niet dat je alleen maar hoog kan staan als je met een volle inventaris / hoog edellimiet begint. Zelf begon ik cas8 met een 4k dorpje zonder inventaris nadat de wereld al een aantal maanden bezig was en sta nu gewoon in de top 10 dus zonder edels starten kan het gewoon hoor.


casual 3 was er ook gewoon nog een edelmanlimiet die je mee kon nemen.

Ik betwijfel of dit ook geld voor Casual 9 ,omdat er gewoon niks te farmen valt. Alles is dicht geedelt. Dat grootste speler is tevens de grootste verzamelaar en dat laat wel zien dat buiten verzamelen er eigenlijk niks mogelijk is. Ik ben zelf een keer rover van de dag geworden tijdens massa ,maar in zoen situatie zijn lasten hoger dan de baten. Niks is onmogelijk ,maar het is zeker voor kleinere spelers lastig om er nog tussen te komen.
 
Reactiescore
545
Ik betwijfel of dit ook geld voor Casual 9 ,omdat er gewoon niks te farmen valt. Alles is dicht geedelt. Dat grootste speler is tevens de grootste verzamelaar en dat laat wel zien dat buiten verzamelen er eigenlijk niks mogelijk is. Ik ben zelf een keer rover van de dag geworden tijdens massa ,maar in zoen situatie zijn lasten hoger dan de baten. Niks is onmogelijk ,maar het is zeker voor kleinere spelers lastig om er nog tussen te komen.
ik raad je aan,
veel munten meppen, veel blitzen en van target naar target groeien.

en dan kan je nog ver geraken
 
Reactiescore
71
3ba73928368fe90140db8b38b77b9dfd.png


Dit is dus hoe Abdullah te werk gaat.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
3ba73928368fe90140db8b38b77b9dfd.png


Dit is dus hoe Abdullah te werk gaat.

Flikker op Dylan, ontzettend kinderachtig om shit op het AF te gooien als je er in discussie niet uitkomt. Als je leider wilt zijn dien je je er ook naar te gedragen en daar hoort dit soort gedrag niet bij.

Daarbij zou ik genoeg screenshots kunnen nemen van shit dat jij hebt gezegd over Discord dat allemaal vele malen verder gaat dan dit.
 
Reactiescore
73
3ba73928368fe90140db8b38b77b9dfd.png


Dit is dus hoe Abdullah te werk gaat.
Dat je je genoodzaakt voelt om interne ruzies op het AF te gooien wanneer je niet bereikt wat jij wilt is echt zwak.
Je ziet geen enkel leider enig vorm van onenigheid zomaar op het AF gooien, maar jij doet dat wel.
Misschien even jezelf afvragen of je zelfs geschikt bent voor de functie binnen de stam die je werd gegeven, discussies op het AF zetten als het je niet uitkomt is ronduit belachelijk.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dreigen met het stabben van je bg zou ik ook niet bepaalt leider-waardig noemen. Of zie ik dit verkeerd?

Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Jij maakt het openbaar terwijl het een interne zaak is. Gedraag je eens als een BG zou ik zeggen, dat zou de situatie al behoorlijk ten goede komen.
 
Reactiescore
1.363
Dreigen met het stabben van je bg zou ik ook niet bepaalt leider-waardig noemen. Of zie ik dit verkeerd?
Kutfries bakkes, anders maak ik van uwen bril een driewieler!
 
Reactiescore
693
LoL, Een screen dat er duidelijk op wijst dat er meer aan de hand en puur is om zwart te maken, maar zonder meer info staat dat daar gewoon als een pot choco in de kast. Niks te doen.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dat bericht zegt dat er al iets langer gesproken werd over de edellijnen en dat er eerder problemen kwamen langs de partij die niet van abdullah abi | chmegers' kant kwamen.
 
Bovenaan