Rate de speler

Reactiescore
1.380
Na lang wachten en nu eigenlijk ook geen tijd te hebben omdat ik aan de beurt was om te roven, farmen en edelen toch even de tijd genomen om onze P&P noob @Addison Rae een rate te geven.
Ik ben hier slecht in maar ga toch ff mijn best doen.


GS farmen/Roven: 7
Ok we gaan het eens over het farmen van gs hebben wat toch wel een heel belangrijk punt is in TW. Hier heb je veel activiteit voor nodig en als je dit consequent doet ga je veel harder groeien dan de concurentie. Hier de farm statistieken van Addison Rae:
gs geplunderd.jpgdorpen geplunderd.jpg
verzamelde gs.jpg
Ik weet dat ze lang niet veel gedaan hebben hieraan, maar ze hebben het nu toch redelijk opgepakt. Ze zijn niet de no lifers like Finit Finnfard en AAO maar gaan langzaam richting de top tien in de stats. Zullen ze dit volhouden of is dit een opleving?

Dit zijn niet de top statistieken maar ook niet de minste statistieken dus ik geef voor gs farmen een 7-.
Hou dit vol en doe er nog een tandje bij en dan kan je er ver mee komen.

Verslagen tegenstanders: 7
oda.jpgodd.jpgods.jpg

aanval.jpgdef.jpgosser.jpg
Hier kunnen wij zien dat het qua aanvallen nog niet heel veel klaar gespeeld heeft. Waarschijnlijk ligt dat aan zijn ligging en speelt hij daardoor een stuk defensiever dan gewenst. Waarschijnlijk is hij zijn clears ook aan het opbouwen aangezien zijn ODA al een tijd niks doet.
Qua verdedigen heeft hij nog niks moeten doen op een keer na. Waarschijnlijk was dat een clear opvangen op een block ok. Misschien teveel NAPs en/bgs afgesloten? Aan de statistieken te zien kan je denk ik ook veel offensiever gaan spelen. Dan zal je ook meer klaar spelen en dorpen kunnen edelen.
Als ondersteuner heb je ook buiten een keer om niks hoeven doen. Je hebt jezelf volgens mij wel leeg gezet aan de stats te zien en dat siert je dan wel. Hieraan is dan ook te zien dat je daadwerkelijk erg defensief aan het spelen bent. Ik persoonlijk houd wel van een offensieve aanpak met enige mate.

Al met al moet je hier nog flink in gaan bewijzen want atm is er nog niet veel gebeurd bij jullie.
Ik wou je een 6 geven omdat er gewoon weinig gebeurd is maar doordat je jezelf leeg gezet hebt krijg je een punt erbij dus 7.


Stam | 5
Stam Alone Together telt 13 leden en staat rang 4 in de rankings.
Aan de spelers te zien is het een stam die toch wel goede spelers heeft maar ook mindere spelers of die wie het spel niet zo serieus nemen dan de meeste die dit forum ook lezen. Qua ODA is de stam toch redelijk actief en gaat de curve gestaag omhoog. Ik zie hierin toch liever enkele pieken wat erop duidt dat ze stammassa's doen waar ik wel van hou. Verdedigend hebben ze toch al het enige meegemaakt en enkele (mini)massa's voor de kiezen gehad.
Veel verloren hebben zen iet.

Al met al is het denk ik een stam met enkele spelers die nog ver gaan komen en ook een aantal die nhet niet volhouden. Ligging is beetje raar in mij opzicht om er mooie phalanxen van te maken. Ook moeten ze nog een stukje rim veilig stellen.
Ik ben na alles te zien niet echt overtuigt van de stam en ik denk dat deze ook gaat vallen en de sterkere spelers naar andere stammen zullen gaan of misschien fuseren.

1600022808136.png

Ligging: 5

Als je naar het kaartje kijkt is wit de stam en zwart Addison. Ze liggen dus omringd door de stam en hebben dus nu al veel safe (tot de spelers erachter verslagen worden) hierdoor zouden ze toch meer ODA moeten hebben dan ze nu hebben. Als je naar de toekomst kijkt hebben ze een slechte ligging. Totaal geen uitkijk naar safe ligging en naar de rim zal moeilijk zijn of ze moeten gaan fuseren. Groei mogelijkheden hebben ze maar naar een kant wat ze dus nu al erg beperkt. Teveel spelers op een te klein gebied



Reputatie: 5
Ik heb nu al wat pm's van @Addison Rae gehad en het is een beste kerel alleen moet hij het P&P aan een ander over laten. Op deze wereld en het AF van deze wereld is hij niet bijster goed begonnen. Veel kennen hem al heel lang en ook van vorige werelden heeft hij zijn naam geen eer aan gedaan. Ik persoonlijk zou je een 7 geven maar puur op je P&P en wat andere over je zeggen rate ik je minder een 5.
Het is aan jou om je te gaan beteren en dit omhoog te krikken wat ik denk dat je dat wel kan.

Activiteit/groei: 7
Activiteit is prima de laatste tijd dat valt ook te zien aan je farms. Je groei is op zich prima als je geen pp gebruikt. Je hebt je groei wel beperkt door je ligging en zoveel stammaatjes om je heen dat belemmert je groei enorm dus daardoor een stuk moeilijker is. Puur daarvoor krijg je en puntje extra van mij


Totale score:
7 - 7 - 7 - 5 - 5 - 7 , deze cijfers brengen ons op een gemiddelde van : 6,33

Zorg voor meer actie en betere P&P en dit cijfer zal zeker omhoog gaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
430
aub even nalezen als je de tijd hebt, het roven deel van prone staat er nog deels in kwa tekst, met nog een heel aantal keer prone ;)

Al met al een zeer accuraat voorbeeld, ik ga natuurlijk niet al teveel erop in, het moet namelijk wel een mysterie blijven waarom we zo spelen ;)
we gaan ons best doen en zullen onze stempel proberen zo groot mogelijk te maken op deze wereld

mijn groei is niet geweldig door de tegenslagen in het begin, waar ook mijn naam flink zwart is gemaakt, maar dat is geweest we zijn weer op het rechte pad.

ik ben zelf een (zeer) defensief ingestelde speler, maar gelukkig zijn er mijn co's die ervoor zorgen dat er ook genoeg off blijft bij komen

ik zal werken aan mijn P&P, daar wordt aan gewerkt, wat betreft het stukje 'wat andere van jouw zeggen', ik heb inderdaad genoeg fans die soms een beetje vol dollen ;) maar ook dat moet kunnen het is immers een spel, persoonlijk krijg ik niet het idee dat er zo enorm veel mensen een hekel aan mij hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.602
Als je mij dan toch citeert wil ik wel ook een vermelding conform de APA citing normen, BVD.
 
Reactiescore
5.602
Scara!
 
Bovenaan