Top/Flopstammen

Reactiescore
499
Er beginnen wel wat leuke fronten te ontstaan nu :)
 
Reactiescore
499
AT de almachtige elite die toch moet samenwerken met Glory. om toch maar iets te kunnen realiseren tegen Kaas.

Ben benieuwd hoe de twee stammetjes het gaan volhouden tegen KAAS. Jammer dat ze er niet in slagen om ook maar iets alleen te doen.
Maja KAAS is BAAS.

Nu is de vraag echter, mag je jezelf Almachtig & Elite noemen met een R2W/D2W policy?
Ja want Kaas doet alles alleen wil je zeggen?
 
Reactiescore
5.598
Ik vind het vrij lachwekkend dat Rose 1,5mil (!!!) voorloopt op de nummer 2 en het nog nodig acht samenwerkingen te zoeken met o.a Wolves.
 
Reactiescore
1.380
is dit serieus waar?

Dat zou serieus het meest trieste zijn van ze echt triest. Denk misschien ook inzicht van hun kunde. Blijkbaar kunnen ze er geen zak van behalve recruiten en internen ipv eens serieus ervoor spelen.
 
Reactiescore
1.380
Rose is gewoon een grote noob stam met allemaal spelers die te bang zijn om het fair te spelen.

Eerst stabben ze alle oud stamleden zodat ze die nu easy kunnen pakken.
Dan gaan ze nog eens een bg aan met een andere stam terwijl ze al een giga overmacht hebben.

Ik voel een 2e HIHO noobstam aankomen hahah
 
Reactiescore
438
Op korte termijn lijkt het me een slimme zet. Beide stammen zijn in hun directe omgeving vrij dominant.

De enige plek waar ze effectief kunnen samenwerken is 24/7, ben erg benieuwd in hoeverre ze dit zullen doen.

In mijn ogen profiteert Rose hier vooral van waarbij ze Wolves meer gebruiken/zien als buffer.
 
Reactiescore
290
Rose is gewoon een grote noob stam met allemaal spelers die te bang zijn om het fair te spelen.

Eerst stabben ze alle oud stamleden zodat ze die nu easy kunnen pakken.
Dan gaan ze nog eens een bg aan met een andere stam terwijl ze al een giga overmacht hebben.

Ik voel een 2e HIHO noobstam aankomen hahah
is dit serieus waar?

Dat zou serieus het meest trieste zijn van ze echt triest. Denk misschien ook inzicht van hun kunde. Blijkbaar kunnen ze er geen zak van behalve recruiten en internen ipv eens serieus ervoor spelen.

Zegt de oud stam fier die niks alleen kon op alle fronten verloor en daardoor maar bgs nam om vervolgens na 1 massa van taow op del te gaan. En maar op Alea ging omdat hi ho er winsten boekte.
Maar gelukkig laat jij veel goeds zien Met je bbs
 
Reactiescore
5.598
Zegt de oud stam fier die niks alleen kon op alle fronten verloor en daardoor maar bgs nam om vervolgens na 1 massa van taow op del te gaan. En maar op Alea ging omdat hi ho er winsten boekte.
Maar gelukkig laat jij veel goeds zien Met je bbs
Snap niet waarom dat dit relevant is? Martijn haalt Hi ho aan vanwege diens ethische normen - die nogal laag lagen -. Kwaliteit van Hi ho staat hier buiten. Hi ho was namelijk kwalitatief gelijkwaardig en met teams als NT, IJKYO en Vinci zelfs beter dan Fier was. Dit lijkt me echter niet de discussie.
 
Reactiescore
1.380
Zegt de oud stam fier die niks alleen kon op alle fronten verloor en daardoor maar bgs nam om vervolgens na 1 massa van taow op del te gaan. En maar op Alea ging omdat hi ho er winsten boekte.
Maar gelukkig laat jij veel goeds zien Met je bbs

Ok we gaan het op de man spelen? Jammer.

Ten eerste was ik het met de NAP (geen BG dus) niet eens met TAOW en dat heb ik ook laten merken op mijn manier.
Daarbij was HIHO sterker dan Fier. In fier hadden wij gewoon een aantal noob accounts die niks konden of inactief waren.
Dan hebben wij jou toch prima weggespeeld als account AAO samen met Acta zonder de hele stam.
Ik mag jou qua persoon maar wat de stam Rose doet is gewoon triest en dat weet jezelf ook. Sterker nog ik wed dat jij er ook nog eens op tegen was jou kennende dus waarom je mij op de man aanvalt slaat hier dus nergens op.

Dan onze bbs edelen. Wij hadden de hele planning klaar voor de massa op Sons of Durin en waarom hij op delete ging wist denk ik niemand.
Veel anders valt er ook niet te edelen bij ons buiten bb om. Dat is het nadeel als je in de rim ligt dus niet geheel onlogisch dat wij bb edelen om te groeien he.
Aan de ODA te zien hebben wij ook aardig wat aangevallen.
Daarbij is jou ODA gehaald op een intern in het begin en op spelers die het gewoon opgaven omdat jullie (Rose) hun een onmogelijke positie gegeven hebben en een uitzichtloze toekomst he.

Dus ik weet niet wat je hier wilt bewijzen maar je slaat de plank hier behoorlijk mis
 
Reactiescore
290
Ok we gaan het op de man spelen? Jammer.

Ten eerste was ik het met de NAP (geen BG dus) niet eens met TAOW en dat heb ik ook laten merken op mijn manier.
Daarbij was HIHO sterker dan Fier. In fier hadden wij gewoon een aantal noob accounts die niks konden of inactief waren.
Dan hebben wij jou toch prima weggespeeld als account AAO samen met Acta zonder de hele stam.
Ik mag jou qua persoon maar wat de stam Rose doet is gewoon triest en dat weet jezelf ook. Sterker nog ik wed dat jij er ook nog eens op tegen was jou kennende dus waarom je mij op de man aanvalt slaat hier dus nergens op.

Dan onze bbs edelen. Wij hadden de hele planning klaar voor de massa op Sons of Durin en waarom hij op delete ging wist denk ik niemand.
Veel anders valt er ook niet te edelen bij ons buiten bb om. Dat is het nadeel als je in de rim ligt dus niet geheel onlogisch dat wij bb edelen om te groeien he.
Aan de ODA te zien hebben wij ook aardig wat aangevallen.
Daarbij is jou ODA gehaald op een intern in het begin en op spelers die het gewoon opgaven omdat jullie (Rose) hun een onmogelijke positie gegeven hebben en een uitzichtloze toekomst he.

Dus ik weet niet wat je hier wilt bewijzen maar je slaat de plank hier behoorlijk mis


Ik ben het met sommige dingen ook niet eens jij kent mij en we hebben geregeld in mijn ofen “goed” contact.
Mijn oda is nooit op interns gehaald dat wel even gemeld. We hebben wel het een en ander op louiza gehaald omdat zei al na 1 dag opgaf maar daar kunnen wij niks aan doen. maar verder is alles gewoon zelf gehaald op spelers in het cluster, tsl en voormalig beast.

Het over “mij” weggespeeld hebben. Jij weet als een van de weinige waarom ik gestopt ben op wereld 71, en vgm heb ik mijn eigen er toch altijd goed staande gehouden.
 
Reactiescore
1.380
Ik ben het met sommige dingen ook niet eens jij kent mij en we hebben geregeld in mijn ofen “goed” contact.
Mijn oda is nooit op interns gehaald dat wel even gemeld. We hebben wel het een en ander op louiza gehaald omdat zei al na 1 dag opgaf maar daar kunnen wij niks aan doen. maar verder is alles gewoon zelf gehaald op spelers in het cluster, tsl en voormalig beast.

Het over “mij” weggespeeld hebben. Jij weet als een van de weinige waarom ik gestopt ben op wereld 71, en vgm heb ik mijn eigen er toch altijd goed staande gehouden.

Dat klopt tegen Acta heb je goed gepresteerd;):like:
 
Reactiescore
27
Ja want Kaas doet alles alleen wil je zeggen?

Goede avond allemaal,

Fijn om te zien dat het forum zo actief is.

Het is inderdaad zo dat KAAS kwalitatief beter is, daar hoeft zelfs niet over gediscussieerd te worden.
Gegeven de banden die er zijn tussen STS, .Fly en KAAS wordt het natuurlijk ook wel moeilijk om veel te realiseren als stam alleen.

Tegen Magmador liep alles heel goed. Paar dagen later komen de andere twee stammen er ook tussen.
Op die manier moet je ook niet verwachten dat we als stam 'iets alleen gaan kunnen realiseren'.

Desalniettemin keurige massa van jullie kant.
 
Reactiescore
1.226
Ja want Kaas doet alles alleen wil je zeggen?

Toen we zagen dat Glory tegelijk aanviel met AT, waren we wel genoodzaakt om extra leden aan te trekken. Het was op dat moment namelijk als volgt:

Kaas: 740k punten / 117 dorpen
Glory: 630k punten / 127 dorpen
AT: 1.154k punten / 205 dorpen

1600671469220.png

Dit toont natuurlijk al aan dat de samenwerking van AT en Glory, richting Kaas, helemaal niet benodigd waren, als men een kwantitatief gebalanceerde strijd wilde. Echter vond men het toch belangrijk blijkbaar om gezamenlijk ruim 1 mil aan punten en 225 dorpen aan overschot nodig te hebben om Kaas te bestrijden. Ik denk dat we het als een compliment kunnen opvangen dat men ons als een dusdanig gevaar ziet, maar een beetje overkill is het wel he?

AT en Glory hebben het balletje doen rollen dmv een overmacht creëren, als wij hier niet op zouden reageren was het waarschijnlijk vrij snel over geweest.
 
Reactiescore
429
Er ontbreekt een beetje een stukje

'Wij hadden al eerder samenwerkingen met rawtch tegen freaks, dus het was te voorspellen dat er een samenwerking aan zet te komen, en ook ligt de helft van AT niet aan onze kant'

En nee, dit is geen persoonlijke aanval of iets wat daaraan te linken valt, enkel een realistische toevoeging aan het vrij eenzijdige verhaaltje
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan