Stelling van de dag

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Stelling: nu het percentage op loopt, massa’s heen en weer vliegen en oostelijk flink terrein word gewonnen door spread, is een nieuwe stam met imago + de drie grote fronters van pit samenvoegen onvermijdelijk om nog kans te maken op wereld winst voor imago.
 

DeletedUser69389

Guest
Stelling: nu het percentage op loopt, massa’s heen en weer vliegen en oostelijk flink terrein word gewonnen door spread, is een nieuwe stam met imago + de drie grote fronters van pit samenvoegen onvermijdelijk om nog kans te maken op wereld winst voor imago.
Zou dat wel passen binnen het spectrum der uitdaging? Want daar heb ik mijn twijfels over. Realistisch gezien zou het een optie kunnen wezen. Al zou Imago het in potentie ook zonder moeten kunnen. Maar daar heb je het, in potentie. Vooraf leek Imago ook de gedoodverfde favoriet en dat kwam ook door de namen die begonnen. Juist daarom dat er is geprobeerd om een tegencollectief op te richten. Alleen blijkt eens te meer dat namen niet altijd alles zegt. Het blijkt gewoon een stam vol met uitgebluste Messi's te zijn en waarbij een deel van de spelers die de stam nu zouden moeten dragen toch gequit zijn. Wat ervoor is teruggekomen oogt van een minder niveau wat ondermeer tot de huidige situatie heeft geleid. Dus ja realistisch gezien zou het slim zijn. Al gaan er dan wel, alweer, idealen overboord.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.179
Zou dat wel passen binnen het spectrum der uitdaging? Want daar heb ik mijn twijfels over. Realistisch gezien zou het een optie kunnen wezen. Al zou Imago het in potentie ook zonder moeten kunnen. Maar daar heb je het, in potentie. Vooraf leek Imago ook de gedoodverfde favoriet en dat kwam ook door de namen die begonnen. Juist daarom dat er is geprobeerd om een tegencollectief op te richten. Alleen blijkt eens te meer dat namen niet altijd alles zegt. Het blijkt gewoon een stam vol met uitgebluste Messi's te zijn en waarbij een deel van de spelers die de stam nu zouden moeten dragen toch gequit zijn. Wat ervoor is teruggekomen oogt van een minder niveau wat ondermeer tot de huidige situatie heeft geleid. Dus ja realistisch gezien zou het slim zijn. Al gaan er dan wel, alweer, idealen overboord.

Realistisch gezien is het bizar dat jij je gezicht hier nog durft te vertonen joh, sukkeltje.
 
Reactiescore
1.278
Realistisch gezien is het bizar dat jij je gezicht hier nog durft te vertonen joh, sukkeltje.

Dat jullie zoveel voldoening halen uit het gezamenlijk bashen van één persoon, en dat de hele wereld lang... Hou die persoonlijke aanvallen lekker binnen jullie eigen chats en hou het hier wat vriendelijker, het is nergens voor nodig om een persoon zo af te vallen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.179
Dat jullie zoveel voldoening halen uit het gezamenlijk bashen van één persoon, en dat de hele wereld lang... Hou die persoonlijke aanvallen lekker binnen jullie eigen chats en hou het hier wat vriendelijker, het is nergens voor nodig om een persoon zo af te vallen.

Oh dat vind ik in alle gevallen gelden, en ik moet zeggen dat ik eigenlijk iedereen met wie ik hier ee nbeetje banter gewoon wel prima, ook jij calini de sitro kyuka etc.

Maar martijn is gewoon een enorme sneuneus met alles wat hij heeft uitgevreten en dat mag hij weten ook. Echt van de zotte dat hij gewoon weer doodleuk komt meeposten op het 73 forum.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Idealen zijn toch allang niet meer ter discussie. Momenteel is het Pit en Imago vs spread en voorlopig trekken ze niet aan het langste eind.

dus ga je nu als Imago door tot Pit nog meer terrein verliest, of ga je beginnen aan het herinrichten van je stam voordat het uberhaupt te laat is? TLDR en Cabbage liggen er beroerd bij, maar geef je die op dan naai je Act, MOAM en Guided er flink bij. Geef je ze niet op en ga je door met huidige 11/12, dan ga je oostelijk uitzitten tot oa YellowSnow twee fronten heeft en Spread daar rustig de procentjes pakt.

Interessante keuze. Ben blij dat wij er niet voor staan :)
 

DeletedUser69389

Guest
Realistisch gezien is het bizar dat jij je gezicht hier nog durft te vertonen joh, sukkeltje.
Ook een vriendelijke avond voor jou. De schijnheilige hypocrieten kaart moet weer getrokken worden binnen het Imago kamp?

Voor de rest onntopic. Want de stelling van Val is te interessant om het er niet over te hebben.
 
Reactiescore
972
Zou dat wel passen binnen het spectrum der uitdaging? Want daar heb ik mijn twijfels over. Realistisch gezien zou het een optie kunnen wezen. Al zou Imago het in potentie ook zonder moeten kunnen. Maar daar heb je het, in potentie. Vooraf leek Imago ook de gedoodverfde favoriet en dat kwam ook door de namen die begonnen. Juist daarom dat er is geprobeerd om een tegencollectief op te richten. Alleen blijkt eens te meer dat namen niet altijd alles zegt. Het blijkt gewoon een stam vol met uitgebluste Messi's te zijn en waarbij een deel van de spelers die de stam nu zouden moeten dragen toch gequit zijn. Wat ervoor is teruggekomen oogt van een minder niveau wat ondermeer tot de huidige situatie heeft geleid. Dus ja realistisch gezien zou het slim zijn. Al gaan er dan wel, alweer, idealen overboord.

Ik denk dat Martijn, in het dik gedrukte gedeelte, de spijker op zijn kop slaat. Dat je verder wat onzin neerkwakt om het allemaal wat mooier te maken, vergeef ik je voor deze keer.

Helaas zijn er teveel mensen die mij op deze wereld echt diep en diep teleurgesteld hebben en een gigantische kater hebben geslagen in het werk van enkelen binnen in Imago, die er gigantisch veel tijd in hebben gestoken. Ik keek zojuist, en het zal je verbazen hoe weinig spelers van de originele premade er nog in Imago spelen.

Imago gaat in ieder geval proberen er nog iets van te maken, of dat op de manier is die Val voorstelde of een andere, zal de tijd moeten uitwijzen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De corona lock down zal er ook mee te maken hebben neem ik aan. Waar veel oud gediende toppers naar Imago kwamen en nu hun drukke leven weer bezig is er toch de brui aan geven?

Zelf ook ondervonden trouwens :p. Vind het knap hoe veel tijd andere kunnen opbrengen.
 
Reactiescore
1.150
Imago heeft gewoon geen goeie aanvallers
Alleen op schedel en interdictum zitte goeie aanvallende spelers

Maar als je naar colla kijkt met zijn 300 ms groene edel timens vraag ik me toch af waar het mis gaat

En hoe denk je nu?
 
Reactiescore
1.150
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Beetje vertekend he, dorpen van King Romein, Smash & Mind zijn uiteindelijk ook in ons bezit he. Totaal + 10 ofzo.

Toch leuk, dat zo'n slechte aanvaller dan dorpen pakt. Alweer. :cool2:
Denk dat +10 inderdaad wel accuraat is in jullie hoekje op NTD. Aanval zat best prima in elkaar qua splits en timings, +1 op Savior volgens mij ook nog.

Snap alleen niet waarom Guided naar Vans is gezet terwijl er een bash liep, daardoor pakt Honing gewoon +41 de afgelopen 24 uur en zijn alle winsten van de massa weer weggepoetst. Zagen jullie de bash niet aankomen of moest de intern van Guided door TLDR gewoon rap afgemaakt worden?
 
Reactiescore
1.150
Denk dat +10 inderdaad wel accuraat is in jullie hoekje op NTD. Aanval zat best prima in elkaar qua splits en timings, +1 op Savior volgens mij ook nog.

Ja vond ik ook wel. Zit gewoon te wachten op een complimentje van noobteam.


Snap alleen niet waarom Guided naar Vans is gezet terwijl er een bash liep, daardoor pakt Honing gewoon +41 de afgelopen 24 uur en zijn alle winsten van de massa weer weggepoetst. Zagen jullie de bash niet aankomen of moest de intern van Guided door TLDR gewoon rap afgemaakt worden?

Oprecht geen idee, krijg qua stamzaken enz niet veel mee. Speel ook maar 1-2 daagjes in de week. Meestal zijn dat de massa dagen.
 
Reactiescore
7.918
Snap alleen niet waarom Guided naar Vans is gezet terwijl er een bash liep, daardoor pakt Honing gewoon +41 de afgelopen 24 uur en zijn alle winsten van de massa weer weggepoetst. Zagen jullie de bash niet aankomen of moest de intern van Guided door TLDR gewoon rap afgemaakt worden?

Complete team is weggerend. Kreeg totaal geen grip meer in een inelkaar gebashed account. Z.s.m internen zodat er nog wat dorpen in Imago handen blijven en we edels aan zien komen. Echter kunnen stamgenoten elkaar niet aanvallen en daarvoor moet het account eruit. Jammer van die dorpen maar zo blijven tldr en act een enigzins behapbaar front houden? Grapje. Maar toch beter zo dan dat we het in de stam hadden gehouden
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ah ja das wel balen dat team gerunned is. Was voor ons redelijk opvallend dat toen de clears een halve dag liepen Guided ineens in VANS zat ipv Imago. Was wel echt een dikke mindfuck o_O
 
Bovenaan