Praathoek

Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064
Reactiescore
987
Vraag me ook echt oprecht af waarom jullie een afbeelding nemen van Orcfighter, willen jullie stoer zijn? Durven zeker jullie eigen rattenbek niet te laten zien. Maar ondertussen wel een ander belachelijk maken die tw speelt.

Volledig mee eens... calamus mag wel eens zijn plaats beginnen kennen in plaats van iedereen hier belachelijk te gaan maken. Wat een triest figuur is het ook. :redface:
 
Reactiescore
1.530
Vraag me ook echt oprecht af waarom jullie een afbeelding nemen van Orcfighter, willen jullie stoer zijn? Durven zeker jullie eigen rattenbek niet te laten zien. Maar ondertussen wel een ander belachelijk maken die tw speelt.
Dit is juist een ode aan orcfighter. Toch wel een van de grotere bazen die ooit op Tribalwars heeft rondgelopen: neem nou zijn handelwijze mbt moraalbrekers. Mijn rattenbek kan je zien op de discord trouwens.
 
Reactiescore
1.729
Vraag me ook echt oprecht af waarom jullie een afbeelding nemen van Orcfighter, willen jullie stoer zijn? Durven zeker jullie eigen rattenbek niet te laten zien. Maar ondertussen wel een ander belachelijk maken die tw speelt.

Belachelijk maken ? Eerder ter ere van.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ga je lekker Tim? Prima dat je het voor die sneue lui wil opnemen hoor weet ik ook dat ik jou niet meer serieus hoef te nemen. Meneertje deed jankie jankie toen zijn acc naampie gestolen was oh oh iemand doet zich voor als mij, maar als een stel VF debielen een 40+ speler proberen te mocken is het allemaal fun and games. Had beter van jou verwacht.
 
Reactiescore
1.804
Ga je lekker Tim? Prima dat je het voor die sneue lui wil opnemen hoor weet ik ook dat ik jou niet meer serieus hoef te nemen. Meneertje deed jankie jankie toen zijn acc naampie gestolen was oh oh iemand doet zich voor als mij, maar als een stel VF debielen een 40+ speler proberen te mocken is het allemaal fun and games. Had beter van jou verwacht.
sneue lul is niet heel netjes?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wauw maak je eens een grapje moet je direct verantwoording afleggen, en ik maar denken dat enkel de mods geen humor snapten.

Normaal gezien is het wel mogelijk om mijn serieuze posten te onderscheiden van de grapjes, een post van 3 woorden serieus nemen is eerder een misser van jouw kant maar soit ;) Verder was mijn beef met André gwn een leuk AF spelletje, zolang iedereen maar wist dat ik er niet zat kon het me weinig schelen, hij bood me meermaals aan het account terug te geven (zonder toe te geven dat hij het gedaan had dus daar ging ik niet op in). Zo'n mooi argument om André constant een debiel te noemen ging ik ook niet zomaar opgeven hé. Werd pas een probleem toen inno besloot om de hele AF geschiedenis kapot te maken en ingame accounts aan AF account te koppelen.

Maargoed je doet er mee wat je wil, kan me niet meer veel schelen wat mensen van me denken/verwachten als ze direct drama maken zodra je een verschillende mening hebt over iets. Leer eens lachen, het is niet moeilijk?
 

Deleted User - 487957763

Guest
sneue lul is niet heel netjes?
Sneue lui kende lezen kikker?

Wauw maak je eens een grapje moet je direct verantwoording afleggen, en ik maar denken dat enkel de mods geen humor snapten.

Normaal gezien is het wel mogelijk om mijn serieuze posten te onderscheiden van de grapjes, een post van 3 woorden serieus nemen is eerder een misser van jouw kant maar soit ;) Verder was mijn beef met André gwn een leuk AF spelletje, zolang iedereen maar wist dat ik er niet zat kon het me weinig schelen, hij bood me meermaals aan het account terug te geven (zonder toe te geven dat hij het gedaan had dus daar ging ik niet op in). Zo'n mooi argument om André constant een debiel te noemen ging ik ook niet zomaar opgeven hé. Werd pas een probleem toen inno besloot om de hele AF geschiedenis kapot te maken en ingame accounts aan AF account te koppelen.

Maargoed je doet er mee wat je wil, kan me niet meer veel schelen wat mensen van me denken/verwachten als ze direct drama maken zodra je een verschillende mening hebt over iets. Leer eens lachen, het is niet moeilijk?
Normaal ben ik de moeilijkste niet, maar geintjes over de rug van een 40 jarige man om die dan als PF te nemen is gewoon triest niveau.

Snap sowieso niet dat er niet harder tegen dat stelletje VF wordt opgetreden. Zijn gewoon een stel reddit racisten die op AF rotzooi komen trappen kijk enkel naar de handtekeningen van een @Stalov en @arbeitman. " Trots lid van de KKK - de KnoefKoe Klan". Hoe dit anno 2020 nog wordt toegestaan is echt belachelijk. @Duckje ik neem aan dat Inno niet met dit soort gedachtegoed geassocieerd wil worden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.931
Goed om te zien dat de naam Rukurt anno 2020 niet meer aan de orde is, zwaar ongepast en die herinnering deed me offenden. Ik heb je gerapporteerd voor leed uit het verleden.
 
Reactiescore
319
Reactiescore
534
Ik ga het één keer vragen:

Kunnen we hier een normale discussie/gesprek voeren, of moet ik echt iedereen hier gaan waarschuwen of berispen voordat er weer normaal gedaan kan worden? Daar heb ik namelijk helemaal geen zin in.

Vraag ik aan beide kanten.
 
Bovenaan