W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.278
Creatief zijn was misschien wel lastig ja maar de gemiddelde edels op 200 ms van de clear vond ik gewoon lachwekkend, je ziet maar het effect van de time tool.

En op de vv die je van cabbage pakte hoe was het daar? Hebben immers veel accounts die vv gehad en een dragend account als interdictum dus vast ook.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Altijd? Genoeg gehad dat semper bijvoorbeeld moest meesnipen en hier niemand voor was. Hoe vaak heb je nu eigenlijk gedeft op semper?
Wanneer ik kon was ik er. Net ook al benoemd. Ik gaf aan aan mn team wanneer ik niet kon, die gaven het door. Niet zo triggered.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Creatief zijn was misschien wel lastig ja maar de gemiddelde edels op 200 ms van de clear vond ik gewoon lachwekkend, je ziet maar het effect van de time tool.

11C5981E-02B3-4C42-B3A2-0CA9AA2879C7.jpeg

Aldus een imago speler
 
Reactiescore
1.278
Wanneer ik kon was ik er. Net ook al benoemd. Ik gaf aan aan mn team wanneer ik niet kon, die gaven het door. Niet zo triggered.

Wel toevallig dan je dat 1 keer maar kon met incs en dat was de eerste wave op honey. Echt vrij early eerste massa op spread ook. Daarna heb je nooit meer tijd gehad. Vast stuk of 10 x gevraagd? Wel grappig dat je mij dan komt bekritiseren over deffen, iemand die er altijd wel gewoon was.

Verschil tussen defco en normale speler blijkbaar.
 
Reactiescore
1.363
Steven, hoeveel mensen wenen er nou, ik zit lekker te kakken ondertussen, terwijl jij zit te piepen. Boeit mij 0 hoor, sta gewoon voor mijn mening. En jij wordt lekker hard gerekt door mij + mijn awesome team/stam. Aan gezien jij toch hard gaat runnen zo, omdat je geen tw kunt spelen en alleen maar bbs kunt edelen, omdat je niet kunt aanvallen.
 
Reactiescore
470
En op de vv die je van cabbage pakte hoe was het daar? Hebben immers veel accounts die vv gehad en een dragend account als interdictum dus vast ook.

Ik heb al sinds de zomer geen VVs gepakt, tijdens mijn studie had ik de tijd ervoor momenteel besteed ik mijn vrije tijd liever in mijn zwembad of op het terras.
 
Reactiescore
1.278
Ik heb al sinds de zomer geen VVs gepakt, tijdens mijn studie had ik de tijd ervoor momenteel besteed ik mijn vrije tijd liever in mijn zwembad of op het terras.

Dus afgelopen massa's op imago heb je niet meer meegemaakt, omdat je je vrije tijd liever anders besteed. Op zich prima dat moet je zelf weten natuurlijk, maar kom dan ook niet oordelen over het niveau van aanvallen al ben je niet bereid je stam te steunen met deffen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Steven, hoeveel mensen wenen er nou, ik zit lekker te kakken ondertussen, terwijl jij zit te piepen. Boeit mij 0 hoor, sta gewoon voor mijn mening. En jij wordt lekker hard gerekt door mij + mijn awesome team/stam. Aan gezien jij toch hard gaat runnen zo, omdat je geen tw kunt spelen en alleen maar bbs kunt edelen, omdat je niet kunt aanvallen.
Nee klinkt niet alsof Steven z’n mening je wat boeit.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zoals ik zeg waren de times van nonoo gemiddeld 200 ms tijdens de aanvallen op Apex en lukt het ze dankzij de time tool van bottenkraker elke keer wel binnen 10 ms. Snap niet helemaal waarom je nu een screenshot van een gesprek moet delen.

Gewoon even een vraag aan jou, aangezien die Tool je erg dwars zit.

Waarom sturen spelers die de tool hebben nogsteeds 5 edels als ze edelspammen, als de tool op <10ms strak zou kunnen timen?
 
Reactiescore
470
Gewoon even een vraag aan jou, aangezien die Tool je erg dwars zit.

Waarom sturen spelers die de tool hebben nogsteeds 5 edels als ze edelspammen, als de tool op <10ms strak zou kunnen timen?

Waar geef ik aan dat de tool me dwars zit? Ik geef alleen aan dat het timen erdoor geen skill of gevoel meer is maar enkel klikken als het balkje groen wordt en dat je daardoor nonoo niet kan op hemelen omdat ze ineens kunnen timen.

Waarom niet? 5 is wat overdreven maar 2-3 kan geen kwaad om de beste te laten staan en er 1-2 terug te trekken.
 
Reactiescore
1.149
Laurens > Anton.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik heb Noonoo zien aanvallen op de stam Apex en dat was echt lachwekkend, nu zijn het edel spams met t timen en een time tool waardoor jullie strak kunnen timen nou top notch is dat hoor.

Noo-Noo valt in ieder geval sterk genoeg aan dat je stamgenoten er dorpen aan verliezen? Dat je een rim vv zo serieus neemt (zelfs een VV die eerst stellig werd ontkent door Imago leden hier op het AF) zegt ook wel genoeg over jou zelf. Op rim spelers doe je gewoon veel minder moeite, waarschijnlijk ook een van de redenen dat Imago altijd zo slecht groeit. Wees de volgende keer een vent en pak de VV van een van je stamgenoten aan of is dat een te hoog niveau voor je?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Deze wereld lijkt wel noob boven noob te zijn
 
Bovenaan