W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.365
Jannes hou eens op met janken over dat 1c gedoe man. Tw is een 24/7 doorlopend spel. Logisch dat je actief moet zijn. 1c zorgt ervoor dat je minder hoeft te doen en meer vrije tijd hebt als je juist werkt of wtf.
 
Reactiescore
3.576
Er is een verschil tussen actief zijn en je tijd verspillen. Massa deffen is actief zijn, elke dag 100den incs in je achterland dodgen is tijd verspillen. Dat eerste ben ik bereid te doen ook al kost dit mijn hele avond om dat ik dan tenminste het gevoel heb ik wat nuttigs gedaan heb. Namelijk inschattingen maken, strategie bepalen hoe ik deze actie ga deffen, dat is waarom ik TW speel, daarvoor ben ik bereid vrije tijd op te geven. Voor elke dag mijn hele achterland om de paar uur elk dorp te gaan moeten dodgen is hersenloos, heeft niets met dit spel te maken en word ik persoonlijk depressief van, waar ben ik in godsnaam mee bezig, is dit hoe ik mijn avond wil invullen?

Je kan evengoed 3 uur lang je TV uit, aan, uit, aan, uit, aan zetten. Dan heb je evenveel nuttig werk verricht. Ik ga zo een post plaatsen in het 1C topic waarin ik beargumenteer dat 1C ipv tijd bespaard, 3x zoveel tijd kost voor iedereen.
 
Reactiescore
2.039
Huh?
1C bespaart juist tijd?
Er moeten gewoon regels gesteld worden aan fake limiet of een max aantal aanvallen wat je kunt versturen uit 1 dorp (edel aanvallen tellen niet mee) ofzo.
Maar 1C afschaffen bereik je juist het tegenovergestelde mee.

Denk namelijk maar niet dat door 1C afteschaffen je iets oplost.
Dat script is super eenvoudig volledig buiten tw te trekken zodat ze er niks van kunnen verbieden met een paar losse snellijst scriptjes die legaal zijn voor de andere acties.
De tijd die het je als aanvaller bespaart staat niet in verhouding met hoeveel tijd het je als verdediger bespaart, vooral als je bedenkt dat je als verdediger altijd door meerderen aangevallen wordt.
 
Reactiescore
1.647
Er is een verschil tussen actief zijn en je tijd verspillen. Massa deffen is actief zijn, elke dag 100den incs in je achterland dodgen is tijd verspillen. Dat eerste ben ik bereid te doen ook al kost dit mijn hele avond om dat ik dan tenminste het gevoel heb ik wat nuttigs gedaan heb. Namelijk inschattingen maken, strategie bepalen hoe ik deze actie ga deffen, dat is waarom ik TW speel, daarvoor ben ik bereid vrije tijd op te geven. Voor elke dag mijn hele achterland om de paar uur elk dorp te gaan moeten dodgen is hersenloos, heeft niets met dit spel te maken en word ik persoonlijk depressief van, waar ben ik in godsnaam mee bezig, is dit hoe ik mijn avond wil invullen?

Je kan evengoed 3 uur lang je TV uit, aan, uit, aan, uit, aan zetten. Dan heb je evenveel nuttig werk verricht. Ik ga zo een post plaatsen in het 1C topic waarin ik beargumenteer dat 1C ipv tijd bespaard, 3x zoveel tijd kost voor iedereen.

Dank u
 
Reactiescore
1.365
Er is een verschil tussen actief zijn en je tijd verspillen. Massa deffen is actief zijn, elke dag 100den incs in je achterland dodgen is tijd verspillen. Dat eerste ben ik bereid te doen ook al kost dit mijn hele avond om dat ik dan tenminste het gevoel heb ik wat nuttigs gedaan heb. Namelijk inschattingen maken, strategie bepalen hoe ik deze actie ga deffen, dat is waarom ik TW speel, daarvoor ben ik bereid vrije tijd op te geven. Voor elke dag mijn hele achterland om de paar uur elk dorp te gaan moeten dodgen is hersenloos, heeft niets met dit spel te maken en word ik persoonlijk depressief van, waar ben ik in godsnaam mee bezig, is dit hoe ik mijn avond wil invullen?

Je kan evengoed 3 uur lang je TV uit, aan, uit, aan, uit, aan zetten. Dan heb je evenveel nuttig werk verricht. Ik ga zo een post plaatsen in het 1C topic waarin ik beargumenteer dat 1C ipv tijd bespaard, 3x zoveel tijd kost voor iedereen.
Jouw mening.
Gelukkig zijn er verschillende meningen. Denk dat er meer gaan stoppen als jouw domme gebrabbel uitkomt dan dat er door gaan spelen.
 
Reactiescore
1.140
Jullie missen me punt.
Ik ben niet perse pro 1C ik gebruik dat script niet eens.

Mijn punt is dat het sws wel op dat tempo er uit gaat zelfs zonder scripts.
1C weg nemen maakt het alleen maar minder speel baar voor een grotere groep en dan houdt je enkel een kleine elite over die nog wel de tools zullen hebben om dit op een rap tempo te versturen.

De regels omtrent fakes moeten gewoon aangepast worden op niet toren werelden.
 
Reactiescore
766
Jullie missen me punt.
Ik ben niet perse pro 1C ik gebruik dat script niet eens.

Mijn punt is dat het sws wel op dat tempo er uit gaat zelfs zonder scripts.
1C weg nemen maakt het alleen maar minder speel baar voor een grotere groep en dan houdt je enkel een kleine elite over die nog wel de tools zullen hebben om dit op een rap tempo te versturen.

De regels omtrent fakes moeten gewoon aangepast worden op niet toren werelden.
Dit is dan toch gewoon bannable? Is dan gewoon illegaal om het op die manier te doen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er is een verschil tussen actief zijn en je tijd verspillen. Massa deffen is actief zijn, elke dag 100den incs in je achterland dodgen is tijd verspillen. Dat eerste ben ik bereid te doen ook al kost dit mijn hele avond om dat ik dan tenminste het gevoel heb ik wat nuttigs gedaan heb. Namelijk inschattingen maken, strategie bepalen hoe ik deze actie ga deffen, dat is waarom ik TW speel, daarvoor ben ik bereid vrije tijd op te geven. Voor elke dag mijn hele achterland om de paar uur elk dorp te gaan moeten dodgen is hersenloos, heeft niets met dit spel te maken en word ik persoonlijk depressief van, waar ben ik in godsnaam mee bezig, is dit hoe ik mijn avond wil invullen?

Je kan evengoed 3 uur lang je TV uit, aan, uit, aan, uit, aan zetten. Dan heb je evenveel nuttig werk verricht. Ik ga zo een post plaatsen in het 1C topic waarin ik beargumenteer dat 1C ipv tijd bespaard, 3x zoveel tijd kost voor iedereen.

Persoonlijk heb ik liever een nachtbonus van 00:00 tot 19:00 dan dat ze 1command verbieden. Sowieso plan ik al mijn massa’s pas vanaf namiddag aankomsttijd, werkt prima.

Met zo’n kleine aanvalsgap geef je vrijwel iedereen mogelijkheid zelf te deffen en te offen.
 
Reactiescore
1.140
Dit is dan toch gewoon bannable? Is dan gewoon illegaal om het op die manier te doen.

Nee je kunt dat niet verbieden.
dat is als het verbieden dat je tribalwars in je favorieten hebt staan.

Je moet het zien als het verbieden van een aanvals planner maar als iemand die aanvalsplanner in een excel maakt hoe gaat tw dit verbieden?
 
Reactiescore
766
Nee je kunt dat niet verbieden.
dat is als het verbieden dat je tribalwars in je favorieten hebt staan.

Je moet het zien als het verbieden van een aanvals planner maar als iemand die aanvalsplanner in een excel maakt hoe gaat tw dit verbieden?
Wat bedoel je dan precies? Zelf meerdere tabbladen handmatig openen? Dat moet ook iedereen kunnen maar gok dat er een stuk minder mensen 1000 tabbladen handmatig gaan openen en vervolgens erdoorheen rammen. Veel mensen zijn nu breindood aan het 1c'en waardoor het niet meer te bespelen valt. Als iemand handmatig 1000 aanvallen op mij stuurt heb ik er ook weinig problemen mee, aardig dedicated bezig en dan zou ik het accepteren. Maar die uithoudings 1c strijdjes, meh, dat is alleen leuk voor de partij met de meeste kwantiteit.
 
Reactiescore
1.140
Het punt is dat het een actie buiten tw om is.
Je kunt dat gewoon niet verbieden.
Das het zelfde als ze verbieden dat je een rekenmachine gebruikt op je pc om iets uit te rekenen het gebeurt 100% buiten tw om dus ze kunnen er niks tegen doen.
Pas als de tab geopend is ben je weer in tw en kan er tegen op getreden worden maar tegen dan is het 0 moeite meer.

1C is gewoon een combinatie van een stapel legale scripts die als je ze los trekt en gedeeltelijk buiten tw haalt gewoon niet geband kunnen worden.
 
Reactiescore
1.365
Oke, je bent echt de dikste noob allertijden als je beweert dat 1C je tijd oplevert.
De grootste ben ik wel dikste niet moet je bij mel zijn. Ga eens tegen mij spelen zou ik zeggen ;).
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Met de massa op Cabbage hebben wij rond de 1600 bevelen handmatig verstuurd, edels niet meegeteld. Is wel te doen en je weet zeker dat alles verstuurd wordt.
 
Reactiescore
2.444
Met de massa op Cabbage hebben wij rond de 1600 bevelen handmatig verstuurd, edels niet meegeteld. Is wel te doen en je weet zeker dat alles verstuurd wordt.

Gemerkt dat jullie tijdens massa veel handmatig versturen inderdaad, maar de dagen na massa's niet. De dagen en weken dat er met vijf minuten werk gezorgd kan worden dat account's alsnog de gehele dag hun account's moeten checken om dodges te doen. Dat is voor mij persoonlijk het vervelende aan 1c en een laag fake limiet. Een paar aanvallers kunnen met ieder vijf minuten enter bashen een aantal verdedigers dagen bezig houden.

Er is een verschil tussen actief zijn en je tijd verspillen. Massa deffen is actief zijn, elke dag 100den incs in je achterland dodgen is tijd verspillen. Dat eerste ben ik bereid te doen ook al kost dit mijn hele avond om dat ik dan tenminste het gevoel heb ik wat nuttigs gedaan heb. Namelijk inschattingen maken, strategie bepalen hoe ik deze actie ga deffen, dat is waarom ik TW speel, daarvoor ben ik bereid vrije tijd op te geven. Voor elke dag mijn hele achterland om de paar uur elk dorp te gaan moeten dodgen is hersenloos, heeft niets met dit spel te maken en word ik persoonlijk depressief van, waar ben ik in godsnaam mee bezig, is dit hoe ik mijn avond wil invullen?

Je kan evengoed 3 uur lang je TV uit, aan, uit, aan, uit, aan zetten. Dan heb je evenveel nuttig werk verricht. Ik ga zo een post plaatsen in het 1C topic waarin ik beargumenteer dat 1C ipv tijd bespaard, 3x zoveel tijd kost voor iedereen.

Dit is exact hoe ik erover denk, ik offer graag een dag op om een massa te deffen. Een dag of twee in de zoveel tijd kan ik ook prima opofferen naast het gewone leven. Wat ik heel erg vervelend vind is om twee weken lang 1c aanvallen te moeten dodgen zonder dat er een massa komt. Dan wordt er geeneens een poging gedaan om op kwaliteit te spelen maar wordt er puur gehoopt dat de tegenstander er op begeven moment wel genoeg van heeft. Dat is een spelwijze die ik niet snap en de lol voor zowel aanvaller als verdediger niet van inzie.
 
Bovenaan