Golden Awards

Reactiescore
1.380
Aangezien ik dit een leuke topic vind en niet alleen maar wil azijn zeiken hierbij mijn lijst

Het grootste ego: HenryFordMustang...tegenwoordig spelend op Against All Odds. Verder no regrets iets Just a game.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: zo goed als al mijn stamgenoten en van buitenaf ben ik toch nieuwsgierig naar Grommie in zijn goede tijd, thiemo van Kramed nu op Against All Odds (ik maak hier geen vrienden mee binnen onze stam haha) en nog wel een paar waarvan ik goede verhalen lees.

Mooiste actie van de wereld: de mooiste moet nog komen denk ik. Maar ik waardeer zijn deff skills. 10 jaar geleden maakte ik zo ook menig speler gek. Dus Thiemo van Kramed we hebben wat te doen gehad naast elkaar maar ik heb altijd gezegd dat het maar een spel is. Vandaar mijn blijk van waardering het was enorm moeilijk doorkomen. Ook al ben je niet enorm goed getest. Nu op Against All Odds. Veel succes.

Henry speelt niet op AAO juist door die rede en een vete tussen mijn oudste co en hem.
Wie is Thiemo? Die speelt ook niet bij ons. Ik weet niet van wie je dat hebt maar daar ben ik wel benieuwd naar.

Verder leuk lijstje mogen er meer doen.
 
Reactiescore
237
Beste speler:
Lastig om nu al een beste speler aan te wijzen dus dan maar van de top 3 stammen de meestbelovende spelers.

Method:
- Coruscant, Veel besproken uiteraard maar gezien de ervaring en eerder behaalde prestaties toch wel hoge verwachtingen van dit team.

- Phantasm, ken dit team niet persoonlijk maar na verhalen toch wel het idee dat hier potentie in zit. Ben benieuwd hoe zich dat ontvouwt richting de eindstrijd.

F!X:
- Narcissistic Illy, Eveneens veel besproken account hier op het AF. Kwaliteit zit er genoeg.

- panda6forever, account wordt omschreven als internkoning. Wellicht gaan we nog verrast worden en blijkt er meer achter te zitten dan het oog laat blijken.

Planet:
- Levitating Rhino, als deze neushoorn eenmaal op stoom is zijn ze niet te stoppen. Verwacht een hoop van dit team komende tijd.

- Ashazar, laatste massa hebben ze al laten zien wat beuken is. Kwaliteit op dit account is in overvloed aanwezig en dat zal geuit worden ook.

Beste stam:
Planet!

De beste stam speler:
Ook nog te vroeg om echt iemand uit te pikken. Veel pakken hun taak wel op om de stam te helpen.

Het grootste ego:
Narcissistic Illy, heb het idee dat ze soms iets te vol van zichzelf zijn.

Beste leider: -
Slechtste leider: -

Meest overschatte stam:
Op dit moment Method, 3 accounts weg na 1 massa is toch wel heftig. Ondanks de niet ideale ligging. Ook op offensief gebied weten ze nog niet echt uit te blinken.

Meest onderschatte stam:
Ad. ik verwacht hier nog wel wat van te zien.

Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben niet zo moeilijk, dus vrijwel iedereen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Stabbers! Ofwel Stabke.

Mooiste spelers naam:
TranquilloPorFavor / Levitating Rhino

Mooiste stam naam:
Methodios

Het tofste topic:
Spotprenten, GA, Top/Flop. Als er maar een beetje leven in zit.

Het domste topic:
Stabtopics. Vooral de welles-nietes discussies. Man man man.

Favoriete forum poster:
Wow Who, altijd scherp.

Minst favoriete forum poster:
Rudy maar die is er al een tijdje niet.

Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
Kan niet anders zeggen dan Candice Swanepoel natuurlijk. Potverdorie zeg.

Mooiste profiel foto van stammen:
Vind er wel meerdere tof eigenlijk.

Mooiste actie van de wereld:
Tot nu toe toch wel de afgelopen massa van Planet tegen Method.

Meest belovende speler voor de toekomst: Arithmetic!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Planet, stuk voor stuk toppers zitten hier.

Grootste blunder:
In de begin fase een clear met de laatste edel meesturen terwijl de tegenstander steeds recaps stuurde. Dag dag full clear.

Voor wie heb je nu echt respect:
Al mn stamgenoten, stuk voor stuk knokkers om elkaar te helpen en beter te worden. Respect to all!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mn Co'tjes natuurlijk. Dik dream team aanwezig!​
 

Deleted User - 487969643

Guest
Beste speler:
Lastig om nu al een beste speler aan te wijzen dus dan maar van de top 3 stammen de meestbelovende spelers.

- panda6forever, account wordt omschreven als internkoning. Wellicht gaan we nog verrast worden en blijkt er meer achter te zitten dan het oog laat blijken.

Panda meestbelovend? Heeft 2 spionnen en zijn mb stam van 1m punten nodig gehad om een 300k rimstammetje weg te spelen​
 
Reactiescore
34
Henry speelt niet op AAO juist door die rede en een vete tussen mijn oudste co en hem.
Wie is Thiemo? Die speelt ook niet bij ons. Ik weet niet van wie je dat hebt maar daar ben ik wel benieuwd naar.

Verder leuk lijstje mogen er meer doen.
Bedoelde eigenlijk Rick maar zat met thiemo in m'n hoofd

En over Henry is nog wel het mooiste dat wij als stam niks waren zat in CB geloof ik in het begin. Nou in één weekend toen flinke slag op zijn stamgenoten en het is nooit meer wat geworden en weggespeeld.
Toen kwam hij met z'n grote mond vanaf het account van AAO dat hij mij nog wel tegen zou komen.
Haha en nu nergens meer te bekennen?
Vervelende man in hoe hij tegen iedereen praatte. Maar goed geen woord meer aan vuil maken Rick kom ff met een lijstje leuk te lezen van iedereen.
 
Reactiescore
1
- Phantasm, ken dit team niet persoonlijk maar na verhalen toch wel het idee dat hier potentie in zit. Ben benieuwd hoe zich dat ontvouwt richting de eindstrijd.

Nou ik ben zelf ook wel heel erg benieuwd. Heb al gehoord dat mensen verhalen over ons hebben gehoord. Maar ben nu zelf ook wel benieuwd naar de verhalen. Stuur maar door via pm, ben altijd in voor een praatje :)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik speelde op donut has toxic maar na gesprekken met planet en f1x ben ik overgestapt naar panda :)

Vraag is dan, ben ik volgens jou spion voor F1x, planet of brrrt?

ik vind het persoonlijk wel opvallend dat je dan zit in de discord van brrrt en ‘s nachts dorpen van dezelfde stam zit te edelen.
 
Bovenaan