Stabers at work?!?

Reactiescore
1.647
Narcissistic Illy 10.08.20 18:39
Ja het is een dynamische wereld.​
Wil je een persoonlijke NAP afspreken om Expo aan te pakken?​
Shumway 10.08.20 19:03
Dat vind ik prima, zolang we wel wat kunnen afspreken over de edelgebieden. IK ga in feite oostelijk/noordoostelijk.​


Dat hier discussie over is joh...
Edellijnen zijn nooit concreet gemaakt en dus is er ook geen NAP want dit was de voorwaarde ervan. Staat letterlijk hierboven. Excuses of uitleg hiervan heeft geen nut. Het staat er vrij duidelijk. Er was geen NAP en dus is er van beide kanten ook geen stab maar gewoon normaal spel.

Erg Nep dit om niet wat erna word gezegd erbij te sturen. Daar word voorstel gedaan waarop akkoord word gegeven
 
Reactiescore
1.478
Narcist is jouw dekseltje zeker? ;-)
Conform "kamp Narcist" is er nooit een akkoord gegeven op de edellijnen, ergo is er nooit een akkoord bereikt.
Nu geef jij aan dat er wel tot 2x toe een akkoord door mij is gegeven... Wat willen jullie nou?

Ik heb nooit geïmpliceerd dat ik verkeerd heb gekeken. Narcist gaf mij ruimte om nog een tegenvoorstel te doen, waarbij het evident is dat ik nooit en te nimmer had gewild dat die lijn lager was komen te liggen. Ik ben echter nooit met een tegenvoorstel gekomen, dus zou het initiele voorstel blijven staan, of -zoals kamp Narcist beweerd- is er nooit overeenstemming bereikt.

En I don't care of het 1 veld of 10 velden is, afspraak is afspraak. En ook al aangetoond dat Illy al eerder zijn afspraken met waar hij ging edelen niet was nagekomen. Ik ga niet oogluikend steeds afspraakschendingen toestaan.

Dus voor de zoveelste keer: either way was er geen overeenkomst of is de overeenkomst geschonden. :)
Ik speel niet bij illy in de buurt, ken hem verder ook niet, ik baseer me puur op het af en mijn kennis van jou. W65 heb ik uiteindelijk Happyniss op moeten geven omdat je in onze volledige 180° safe op barb ging en niettedoen niet vies van cf'en was. Sure, je staat in je recht. Netjes is het niet.
Potje komt het potje oplossen :D I miss joeeee!!!
Ben op vakantie, daarna word ik MISSCHIEN actiever! :)
 
Reactiescore
634
Normaal wil ik de gang van wereldafspraken niet op AF posten.
Maar hoe hypocriet is de leiding van FIX ?

$6.2.2. Dorpen in neutraal gebied en de rim
Voor dorpen in neutraal gebied of in de rim geldt dat er niet vooruit gejumpt mag worden zodat er later geen CF's ontstaan. Elke partij dient dus verder te edelen van uit het eigen cluster en treft op een gegeven moment de andere partij. Het is toegestaan om van een target waarmee je front dieper gelegen dorpen te edelen (2de linie) maar het is niet toegestaan om accounts waar je mee front over te slaan. Indien er later toch een CF ontstaat door te ver vooruit edelen wordt deze alsnog afgestaan.

We Like Turtles. gisteren om 17:48 uur
Dus je gaat geen wereldafspraken aangaan? En om eerlijk te zijn doen Illy en Prison letterlijk 0 fout. Die PBG of whatever dat nu hot news is op AF is gewoon hun eigen fout doordat er niet fatsoenlijk gecommuniceerd is.

Dus ik kan doorgeven aan planet dat Method niet meedoet aan wereldafspraken?

Met vriendelijke groet
___________________________________
Jamie|We Like Turtles. W64|W69|w74

I'm a Turtle, like RAWRRRR and stuff.
 
Reactiescore
25
potje zei:
Ik speel niet bij illy in de buurt, ken hem verder ook niet, ik baseer me puur op het af en mijn kennis van jou. W65 heb ik uiteindelijk Happyniss op moeten geven omdat je in onze volledige 180° safe op barb ging en niettedoen niet vies van cf'en was. Sure, je staat in je recht. Netjes is het niet.
Ah ok, beetje oud zeer dus? Op W65 kwam ik erachter dat NIETTEDOEN o.a. werd bespeeld door een maatje van mij van W3, dus besloot toen te gaan co-en bij hun en mijn account op te geven. Maar volgens mij speelde jij daar toen niet heel erg netjes.... right?
 
Reactiescore
743
Normaal wil ik de gang van wereldafspraken niet op AF posten.
Maar hoe hypocriet is de leiding van FIX ?

Mark, ik vraag me soms echt wel af of er iets niet helemaal juist zit bij jou.
Ik doe een poging alsnog wereldafspraken op te stellen maar jij begint ridicule eisen te stellen zoals "Dominantie moet naar 55 procent in plaats van 75 procent zodat er eerder geunirushed kan worden". Waarom zou je die dominantie omlaag willen? als een stam 75 procent behaald heeft, of de vijand aangegeven heeft ermee te stoppen en er geen tegenstand meer is heb je 1 duidelijke winnaar en mogen zij de uni gebruiken hoe ze dat willen. Als een stam 50-55 procent heeft, kan een andere stam ook gewoon 40-50 procent hebben, wat dus betekend dat de strijd verre van verloren is. Dit zal dus voor veel discussie leiden.

Ook eis jij dat f5 leden vanaf nu max 2 weken een nap/pbg mogen hebben met ex f5 leden ipv een PBG van onbepaalde duur. Waarom? Kun je die accounts van F5 niet verslaan misschien?

Ook vind ik het lachwekkend hoe jij maar kleine fragmentjes van ons hele gesprek op het AF zet zonder enige vorm van onderbouwing. Met het stukje tekst dat ik geschreven heb: "om eerlijk te zijn doen Illy en Prison letterlijk 0 fout. Die PBG of whatever dat nu hot news is op AF is gewoon hun eigen fout doordat er niet fatsoenlijk gecommuniceerd is.". Hier bedoel ik namelijk mee dat zowel Schumway als Illy in fout zijn. Ze hadden deze lijnen/PBG/NAP beter moeten afspreken. Bij het ingaan van de opzegtermijn is er door geen van beide gemeld dat het gemaakte kaartje aangehouden moest worden. Dit haalt niet weg dat het een onbesproken regel kan zijn. Had Schumway gevraagd of Illy het dorp wou afstaan, was dit gewoon gebeurd. In plaats van te komen vragen voor een oplossing bij Illy zelf ofwel bij mij als leider binnen F!x. beslist hij dat hij per direct de nap wilt opzeggen om dan 1-2 dagen later Illy aan te vallen.
Dat is ook niet bepaalt netjes van hem. Illy had het dorp onder de lijnen in principe niet mogen edelen, en Schumway had niet zo drastisch mogen handelen. Meer is het niet. Ik heb me hier bewust niet in de discussie gemengd omdat het gewoon mieren neuken is met een Coruscant die eventjes denkt lekker op de F!x. haattrein te kunnen springen omdat hij boos is op Illy.

Ook laat je niet zien waar ik zeg dat er over het Cf topicje gesproken kan worden zodat dit voor elke stam baat heeft. Je plaatst hier dus echt een klein fragmentje wat helemaal uit de context gerukt is.
Je doelt hier nu ook op het stukje rim dat Illy gepakt heeft. Mamaaaa, Illy heeft dit gedaan, Mamaaaa illy heeft dat gedaan.. zo klinkt het nu ondertussen uit vanuit jouw kant Corus en begin het echt lachwekkend te vinden. In dat stuk rim waar Illy lag/ligt, lag er toen geen noemenswaardige stam. Dit stukje rim was niet bezet en kon dus in mijn ogen gewoon gepakt worden. Dit was met de bedoeling om safedef te creeren aangezien F!x. de stam is (top 3) met veruit de minste rim in handen. Als je nou eens je ogen opendeed, zou je dat gezien hebben. Helaas is op een haattrein springen een pak makkelijker en leuker omdat je zelf een persoonlijke vete hebt ;)

Misschien moet je is wat minder haatdragend worden! Zal je vast goed doen.
 
Reactiescore
634
Kerel,

Wat kan jij onzin kramen man.
Serieus onzin met dat W69 dit en W69 dat.

Wereldafspraken maak je met stammen en elke stam mag zijn input erin geven.
Jij wilt alleen de voorstellen van FIX doordrammen en luistert totaal niet naar de voorstellen vanuit Method.

Daarnaast zie jij Fix en Planet als waardige stammen en rest als edelvoer.
Dit houd in dat de afspraken niet voor hun gelden.

In mijn bericht het het ik duidelijk over de ex F5en leden die nu in FIX - Planet en Method zitten.
Daar zit een lange afkoelperiode van 3 maanden en die wil ik inkorten.
Maar jij moet de zaken verdraaien om zo ervoor te zorgen dat Illy safe blijft met zijn 3 maanden afkoelperiode.

Een account die NAW en HRLK als edelvoer markeert en alle stammen buiten de top 3 heeft zelf ergens last van.
Nogmaals en laatste maal

$6.2.2. Dorpen in neutraal gebied en de rim
Voor dorpen in neutraal gebied of in de rim geldt dat er niet vooruit gejumpt mag worden zodat er later geen CF's ontstaan. Elke partij dient dus verder te edelen van uit het eigen cluster en treft op een gegeven moment de andere partij. Het is toegestaan om van een target waarmee je front dieper gelegen dorpen te edelen (2de linie) maar het is niet toegestaan om accounts waar je mee front over te slaan. Indien er later toch een CF ontstaat door te ver vooruit edelen wordt deze alsnog afgestaan.

Illy edelt in een gebied die volgens 6.2.2 niet zou kunnen.
Hierbij ben jij niet de persoon om NAW als een niet noemenswaardig stam aan te kaarten en de actie van illy hiermee goed praten
 
Reactiescore
743
Kerel,

Wat kan jij onzin kramen man.
Serieus onzin met dat W69 dit en W69 dat.

Wereldafspraken maak je met stammen en elke stam mag zijn input erin geven.
Jij wilt alleen de voorstellen van FIX doordrammen en luistert totaal niet naar de voorstellen vanuit Method.

Daarnaast zie jij Fix en Planet als waardige stammen en rest als edelvoer.
Dit houd in dat de afspraken niet voor hun gelden.

In mijn bericht het het ik duidelijk over de ex F5en leden die nu in FIX - Planet en Method zitten.
Daar zit een lange afkoelperiode van 3 maanden en die wil ik inkorten.
Maar jij moet de zaken verdraaien om zo ervoor te zorgen dat Illy safe blijft met zijn 3 maanden afkoelperiode.

Een account die NAW en HRLK als edelvoer markeert en alle stammen buiten de top 3 heeft zelf ergens last van.
Nogmaals en laatste maal



Illy edelt in een gebied die volgens 6.2.2 niet zou kunnen.
Hierbij ben jij niet de persoon om NAW als een niet noemenswaardig stam aan te kaarten en de actie van illy hiermee goed praten
Ik snap echt heus niet wat je hier allemaal uitkraamd. Jij bent degene die w69 aanhaalde in pm naar mij, ook w72 (waar ik zelf niet gespeeld heb wegens uni). Ik ga er gewoon over verder. Die discussie verlies je en dan is het opeens "serieus onzin met w69 dit en w69 dat."

Ik heb gezegd, en dit meermaals aangegeven dat ik bereid ben hierover te discussiëren zodat alle stammen hier baat bij hebben en tevreden mee zijn. Ik heb je telkens gewoon mijn persoonlijke mening gegeven. Heb je ook niet voor niks toegevoegd aan het gedeelde stammenforum.

Ik geef duidelijk aan dat ik top 15-top 20 even waardig vind. Ik vind gewoon dat wereldafspraken gemaakt moeten worden, maar dat als een 100k stam hier niet mee in mee gaat, dat absoluut geen ramp is. Dat bedoel ik ermee. Je kunt moeilijk een hele wereld doen akkoord gaan met wereldafspraken als die stammen het niet willen of tw niet zo fanatiek spelen zoals wij dat spelen. Die mensen willen gewoon lekker een dorpje pakken en tijd verdrijven. Hun hoor ik absoluut niet klagen over dat clustertje van Illy. Waarom word daar trouwens pas over geklaagd na het slecht afspreken van de afspraken tussen Illy en Schumway? Schumway was akkoord dat Illy daar kon liggen (op dat ene dorpje na) en zodra die NAW joined opeens niet meer? Dat vind ik best dubbel.

Mark je kan doen en zeggen wat je wilt, maar wat je nu probeert te verwezenlijken is om jezelf weer het heilige boontje te doen blijken, terwijl jij verre van clean bent. Beetje pot verwijt de ketel gevalletje in mijn ogen.
 
Reactiescore
634
Dan posten we alles hier en mag rest er ook van genieten aangezien jij door blijft drammen






Coruscantvandaag om 00:18 uur
Beste,

Als stam Method en stammen waar wij in contact mee zijn hebben wij jullie voorstel op bepaalde punten afgewezen.

$2. WERELDEINDE

70% dominantie is simpel weg niet te realiseren.
W69 en W72 hebben dit uitgewezen.

Onze voorstel is tot dominantie 55% geen Uni Rush.

$3. 3 STAMMEN OORLOG

1 vs 1 vs 1 zijn wij als stam een voorstander van.
Alleen hebben de ex F5en leden onderling een Nap of PBG met een zeer lange afkoelperiode.
Deze lange afkoelperiode zal ervoor zorgen dat sommige fronten komende 3 maanden geen aanvallen op elkaar kunnen uitvoeren.

Wij willen de afkoelperiode tussen de ex F5en leden terug brengen tot max 2 weken.

$4. SPIONAGE

Akkoord

$5. KATAPULTEN

Akkoord

$6. CLUSTERFUCKS

De voorstel is niet realiseerbaar, dit had W69 voldoende aangetoond met de discussies die er toen gevoerd waren.

Ons voorstel is daarom:

Definitie van een niet legitieme clusterfuck: Onder clusterfucken verstaan we alle barbarendorpen en neutrale dorpen gelegen in het cluster van de vijand. Let op: Onder neutrale dorpen/speler verstaan we spelers die niet aantoonbaar banden (elkaar ondersteunen en/of gezamenlijk aanvallen etc.) hebben met de tegenpartij.

Het spreekt voor zich dat de MB en DU stammen/spelers onder de hoofdstam vallen! Deze dorpen zullen altijd legale CF zijn.

Het edelen van barbarendorpen en neutrale spelers die grenzen aan de vijandelijk cluster is nooit toegestaan. Dit betekent dus alles wat binnen 1,42 vakje ligt van de vijandelijke cluster. Het edelen van barbarendorpen/neutrale spelers rondom een eerlijk verkregen clusterfuck is niet toegestaan.

Consequentie voor clusterfucken;
1e keer = afgeven clusterfuck
2e keer, of meer dan 3 dorpen = afgeven clusterfucks en napverlening 24 uur.
3e keer = Inleveren clusterfucks, 10 eigen dorpen en napverlening 24 uur.
4e keer = Verwijdering uit stam of grove inlevering dorpen.
Gewoon dit


$7. VV & OS BUITEN DE EIGEN COALITIE

Akkoord

Sancties in algemeen

Wij hebben als stam grote vraagtekens of de leiding van FIX sterk genoeg in hun schoenen staat om sancties te kunnen uitvoeren op hun leden.

Hierbij is de actie van Illy een goede voorbeeld.
Op AF geven meerdere stammen hun mening dat de actie van Illy een stab is.
Zelfs enkele FIX leden keuren actie van Illy af.

Helaas zien we geen reactie of oplossing vanuit de leiding van FIX erop.


Mvg,

Mark - Team Coruscant


F!x. - We Like Turtles. vandaag om 01:24 uurBedanken Citaat Bewerken

Planet en F!x. leden.

na een dag in discussie met Mark van Coruscant geweest te zijn, komt het eropneer dat Method ridicule en bizare eisen stellen. (Vgm grotendeels uit eigenbelangen en niet uit plezierbelang voor de hele wereld.)

Ik zal hier even in een spoiler zijn eisen citeren:


Persoonlijk vind ik het niet nodig om de nodige dominantie te veranderen. Als we dit naar 55 procent gaan trekken, gaat er net meer gezeik zijn.

Ik vind ook dat die pbg tussen ex f5 etc mag behouden worden, zolang hier geen cfs mee worden gelegd. Aangezien elke stam f5 leden gerecruit heeft, lijkt het me fair dat dit ook gewoon kan. Niet op stamniveau, maar persoonlijk niveau tussen ex f5 lijkt me wel redelijk.

Over het punt van Clusterfucks wil ik gerust discussieren zodat we onderling deze afspraken op elkaar afgesteld kunnen krijgen.

Sancties moeten we ofwel nu onderling ook gaan beslissen, ofwel kunnen we op het moment zelf wat improviseren.


Ik hoor graag jullie mening (Zowel F!x. als Planet)

Met vriendelijke groet
___________________________________
Jamie|We Like Turtles. W64|W69|w74

I'm a Turtle, like RAWRRRR and stuff.

Hier gaat het dus eerste instantie over de Uni rush en vanuit Method geven wij aan dat W69 en W72 beide Uni wereld een dominantie van 50% amper gehaald was en Uni's werden al uitgebouwd
Een voorgestelde 70% - 75% dominantie is simpel weg niet haalbaar en stellen wij voor om 55% aan te houden.

Daarnaast is er een punt 6.6,2 waardoor Illy dus nooit in neutraal Rim had mogen jumpen

$6.2.2. Dorpen in neutraal gebied en de rim
Voor dorpen in neutraal gebied of in de rim geldt dat er niet vooruit gejumpt mag worden zodat er later geen CF's ontstaan. Elke partij dient dus verder te edelen van uit het eigen cluster en treft op een gegeven moment de andere partij. Het is toegestaan om van een target waarmee je front dieper gelegen dorpen te edelen (2de linie) maar het is niet toegestaan om accounts waar je mee front over te slaan. Indien er later toch een CF ontstaat door te ver vooruit edelen wordt deze alsnog afgestaan.

En als laatste is er een afkoelperiode van 3 maanden tussen de ex F5en leden met elkaar.
Dit houd in dat bv Illy en Dorps elkaar 3 maanden niet mogen aanvallen.
Fix wilt dit behouden en staat niet open om dit in te korten
Reden hiervoor kan enkel zijn dat FIX middels deze lange afkoelperiode als eerste Planet en Method met elkaar wilt laten strijden
 
Reactiescore
1.242
Hier gaat het dus eerste instantie over de Uni rush en vanuit Method geven wij aan dat W69 en W72 beide Uni wereld een dominantie van 50% amper gehaald was en Uni's werden al uitgebouwd
Een voorgestelde 70% - 75% dominantie is simpel weg niet haalbaar en stellen wij voor om 55% aan te houden.
Beide werelden zijn dan ook kapot gestabbed terwijl endgame nog vol bezig was en hier wil je een voorbeeld aan nemen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
106
Dus als ik het goed begrijp is er een afkoelperiode van 3 maand tussen alle ex F5-leden ?
Gelukkig dat planet dan de ex-story leden erbij heeft gepakt anders zou het inderdaad een 1v1 worden tussen planet en method voor de komende 3 maand.

Dit is wel delicaat want een afspraak is een afspraak. Maar anderzijds zou het voor het verloop van de wereld wel beter zijn deze afkoelperiode in te korten
 
Reactiescore
290
Dus als ik het goed begrijp is er een afkoelperiode van 3 maand tussen alle ex F5-leden ?
Gelukkig dat planet dan de ex-story leden erbij heeft gepakt anders zou het inderdaad een 1v1 worden tussen planet en method voor de komende 3 maand.

Dit is wel delicaat want een afspraak is een afspraak. Maar anderzijds zou het voor het verloop van de wereld wel beter zijn deze afkoelperiode in te korten

Niet tussen alle, alleen tussen Illy en dorp denk ik.
 

Deleted User - 487969307

Guest
Wauw... Is er iemand een beetje salty?
Ben er nu wel 100% klaar mee met deze vieze ...

HIJ loopt iedereen op het forum af te zeiken. MAAR hij is 20x erger. En de wereldafspraken dienen door iedereen behalve method uitgevoerd te worden schijnt het :)
 
Reactiescore
5
Hahahah wat bij jij zielig makker
Kom blijf nu maar ‍lopen

Persoonlijk, Corus is echt Chill weet niet wat hij jou heeft misdaan maar zonder hem hadden we je al dag 1 weggespeeld!

Nu komen klagen terwijl je zelf kata’s op mensen smijt en gaat lopen na 2 aanvallen


Over de wereldafspraken gesproken, laten we gewoon eens samen zitten en het onderling uitpraten?
Wij bespreken het allemaal samen met Corus, hij doet niks zonder het aan HEEL Method te vragen.
En geloof me hij vraagt het genoeg zodat iedereen mee werkt en mee nadenkt.

Dank aan iedereen en Uncharted run baby run
 
Bovenaan