Stabers at work?!?

Deleted User - 487971803

Guest
Wat heeft dit er in godsnaam mee te maken?
Jij hebt 100% moraal op necro en die zijn echt niet moeilijk te verslaan. Dat jij er zoveel moeite voor nodig hebt zegt meer over jou dan over hem.
Moet ik je moraal even uitleggen?
100% moraal sloop je een def dorp met 1 clear wij hebben er minimaal 3/4 voor nodig als het al niet meer is maar het ging helemaal niet om hoe ik de dorpen pak het ging er meer om dat jij aan het opscheppen was dat je een zogenaamde stabber weggeedeld hebt.

Daar gaf ik commentaar op omdat je echt niet hoeft te pochen om een middelmatige speler weg te edelen.

Daarbij ben jij trouwens niet de enige wie fout was met Shumway en is hij dat zelf ook.
Ik zou zeggen praat met elkaar en los het op zonder AF
Hadden jullie geen mbstam met 3m aan punten voor het moraalprobleem?
 
Reactiescore
1.380
Hadden jullie geen mbstam met 3m aan punten voor het moraalprobleem?

goed verhaal.

Kan je zeggen dat als ik enorm front had geen van die mbs nog waren geweest. Dat zegt genoeg denk ik.
Maar ik laat mijn mbs lekker spelen zodat het plezier niet weg gaat en het is toch een fun wereld voor ons
 
Reactiescore
372
Wel lief van je dat je de spelers van de gevallen accounts onderdak bied :)

Wat lief van je dat je halve zinnen van mij gaat quoten.

Lachwekkend deze redenatie

Als deze gast al zijn off laat staan heb je goedkoop hele hoge ODA voor relatief lage kosten.

Als dan onze targets gaat nalopen zie je dat wij allemaal op lage moraal gasten hebben gebeukt die full Def zijn. Valt weinig ODA tegen te behalen met relatief hoge verliezen waardoor eerdere door je off heen bent

Dus echt een vergelijking die nergens op slaat

Nope, hebben amper off dorpen gesloopt. Heel veel NAW deff gesloopt, kun je zien als je de ODS stijgingen ziet van NAW spelers rond die tijd ziet.

Ik vind je moraal excuses matig, dan heeft Arithmetic wel heeeeeeeeel erg last van moraal of niet? Lol, 108 dorpen en amper ODA. Punt was dat AAO zei dat ik een inactieve noob aanviel, ik heb hierbij bewezen dat dat dus niet zo is.

en @Martijn, zoveel moeite lol? Iedere noob weet tegenwoordig hoe je moet recappen maar de noobs die jullie edelen zeker niet? Of een speler recapt zegt niks over de skills van de aanvaller, meer over hoe makkelijk je dorpen pakt, wat bij ons dus niet het geval is en bij jullie wel. Jullie vielen toch met 3 stammen aan ofzo? Hadden die je moraalprobleem dan niet kunnen oplossen?

Maar sorry dat ik jullie op de teentjes heb getrapt met jullie matige ODA-scores, zal het niet meer doen.
 
Reactiescore
300
Wat lief van je dat je halve zinnen van mij gaat quoten.



Nope, hebben amper off dorpen gesloopt. Heel veel NAW deff gesloopt, kun je zien als je de ODS stijgingen ziet van NAW spelers rond die tijd ziet.

Ik vind je moraal excuses matig, dan heeft Arithmetic wel heeeeeeeeel erg last van moraal of niet? Lol, 108 dorpen en amper ODA. Punt was dat AAO zei dat ik een inactieve noob aanviel, ik heb hierbij bewezen dat dat dus niet zo is.

en @Martijn, zoveel moeite lol? Iedere noob weet tegenwoordig hoe je moet recappen maar de noobs die jullie edelen zeker niet? Of een speler recapt zegt niks over de skills van de aanvaller, meer over hoe makkelijk je dorpen pakt, wat bij ons dus niet het geval is en bij jullie wel. Jullie vielen toch met 3 stammen aan ofzo? Hadden die je moraalprobleem dan niet kunnen oplossen?

Maar sorry dat ik jullie op de teentjes heb getrapt met jullie matige ODA-scores, zal het niet meer doen.


Illy, moeten we je anders een lesje "effectief aanvallen" geven?

Zo'n hoge ODA met amper noemenswaardige winsten, dan gaat er toch echt wat fout daar...

of kunnen we beter beginnen met een lesje deffen want dat gaat je ook al niet goed af in de rim zie ik?

Je bent gewoon jaloers dat blijkt ook elke keer uit de pms die we van je krijgen als we op je uit lopen....

IMG-20200815-WA0035.jpg
 

Deleted User - 487957162

Guest
Beste Martijn,

NecrenomicoN kon prima verdedigen, heeft ons veel off gekost en heeft aardig wat dorpen telkens kunnen recappen. Ik zal even een vergelijking voor je maken zodat je het wellicht wat beter begrijpt. Met wat leuke feitjes ofcourse voor de liefhebber.

mo5r9kn5p2rw1.png

Hier zie je dat wij in 3/4 dagen tijd 28 dorpen hebben gepakt van NecrenomicoN, hier hebben wij 1.417.000 ODA bij verzameld. En is 6x gerecapt. Het gemiddelde ODA per dorp is 50.607.

gmocduvn90.png

Hier zie je jouw ODA na het overnemen van 24 dorpen, dat is 883.000 en heeft je 0 recaps gekost. Het gemiddelde ODA per dorp is 36.791.

Nog even ter vergelijking:

mgyfwkq.png

Hier de ODA van je best friend @Who Who. Deze heeft 29 dorpen overgenomen daarbij een ODA van 659.000 verzameld en hij is 1x gerecapt. Het gemiddelde ODA per dorp is 22.724.

dkm38vwd.png

Hier zijn de beschamende stats van Arithmethic te zien. Deze heeft 108 dorpen overgenomen en daarbij een ODA van 1.230.000 verzameld en hij is 3x gerecapt. Het gemiddelde ODA per dorp is 11.388.

Zoals mijn vergelijking netjes aangeeft, hebben wij netjes gestreden tegen NecrenomicoN die ook wel degelijk deffde. Ik vraag me alleen wel af wat jullie allemaal doen? Allemaal internen of vallen jullie echt alleen maar noobs aan? Het klopt btw dat er een co van NecrenomicoN bij ons is komen spelen die daar al 2 weken gestopt was en nadat het account was weggespeeld om ze belangenverstrengelingen te voorkomen.

Dit is echt hele grote bullshit. Ik heb nog nooit iemand zoveel onzin in een post zien uitbrengen. Dit is echt appels met peren vergelijken.
 
Reactiescore
25
Arithmetic zei:
Illy, moeten we je anders een lesje "effectief aanvallen" geven?

Zo'n hoge ODA met amper noemenswaardige winsten, dan gaat er toch echt wat fout daar...

of kunnen we beter beginnen met een lesje deffen want dat gaat je ook al niet goed af in de rim zie ik?

Je bent gewoon jaloers dat blijkt ook elke keer uit de pms die we van je krijgen als we op je uit lopen....

Inderdaad. En nog even ter aanvulling, wij hebben geen enkele snipe poging gezien in de rim. Dat zou je toch wel op z'n minst verwachten van een top 3 speler... Dodget ook niks, laat alle losse/mobiele def sneuvelen. I rest my case.

En ik heb verder geen aandeel in de discussie over de ODA, maar het is juist als je zegt dat iemand met een lagere ODA per dorp een beter rendement kent en dus efficiënter is.
Als je een strak getimede blitz uitvoert is de ODA doorgaans lager dan als je er een 2-weekse actie van maakt wat de tegenstander gelegenheid geeft te schuiven en OS op te halen.
 
Reactiescore
1.380
ik heb het gevoel dat Illy hier een beetje te kakke gezet word hmm.

@Narcissistic Illy je slaat de plank echt volledig mis.
Ik had het over jou arrogantie dat je necro ff weggewerkt hebt.
Dit is geen noemenswaardige speler die wij elke wereld met gemak gesloopt hebben om verschillende redenen (baas van het account is trouwens een prima gozer).
Jij zit ermee te pronken of je de baas bent in het spel. Dat jij vergelijkingen erbij gaat halen wat totaal geen waarde heeft en ook nog eens compleet foute vergelijking is.

Het ging ook om totaal wat anders en dat is dat jij fout bezig bent geweest met @Shumway en daardoor shumway fout is geweest om te snel aan te vallen.
Jullie zijn beide fout en los dat ingame op zodat er op dit topic weer een slotje kan en we weer naar het volgende topic over Fix kunnen babbelen maar kom aub niet meer met van die achterlijke vergelijkingen.

Neemt niet weg dat het prima is dat je necro gesloopt hebt maar niet zo mee pochen de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Neemt niet weg dat het prima is dat je necro gesloopt hebt maar niet zo mee pochen de volgende keer.

Co speler van account op je eigen account laten spelen, nadat of terwijl je een account aanvalt noemen ze toch iets anders :).
Mocht iemand tijd hebben, moet je maar eens zien hoe vaak account van Narcist ter sprake is gekomen als stabber in W74.

Andere werelden die hij heeft verpest door illegaal scripts te gebruiken laat ik even buiten beschouwing (iets met Pony.)
 
Reactiescore
1.242
Necro was gewoon noob als zelfs matthew dorpen kon pakken...

Het geval met Shumway is het eerder beide partijen die de fout in gaan waarbij niet duidelijke afspraken werden gemaakt. Illy had zowiezo niet buiten de voorgestelde edellijnen dorpje moeten pakken maar Shumway had hierbij ook niet echt een duidelijk sluitend akkoord gegeven. Bij het sluiten van een PBG met voorwaardes en bijhorende NAP bij opzegging spreek je meestal ook situaties af wanneer de PBG per direct beeindigd wordt en de NAP te vervallen komt.

Veel komma geneuk en iedereen lekker met de neus in een codex recht gekropen. Persoonlijk had ik PM gegooid ruildeal voorgesteld en klaar maar goed, ben maar een simpel man.

En krokantje het is niet om dat jij 10x op het forum roept dat de lieve narcistjes stabbers zijn dat ze dan ook effectief 10x gestabbed hebben, 99% van jou berichten zijn hopeloze P&P pogingen met veel klank maar weinig beeld.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Inderdaad. En nog even ter aanvulling, wij hebben geen enkele snipe poging gezien in de rim. Dat zou je toch wel op z'n minst verwachten van een top 3 speler... Dodget ook niks, laat alle losse/mobiele def sneuvelen. I rest my case.

En ik heb verder geen aandeel in de discussie over de ODA, maar het is juist als je zegt dat iemand met een lagere ODA per dorp een beter rendement kent en dus efficiënter is.
Als je een strak getimede blitz uitvoert is de ODA doorgaans lager dan als je er een 2-weekse actie van maakt wat de tegenstander gelegenheid geeft te schuiven en OS op te halen.
Nu blaas je wel heel erg hoog van de toren. Prima jullie hebben het barbarendorpclustertje overwonnen. Eerste dag is er wel degelijk gesniped/geblockt, maar toen stabway begon te sturen is het deffe van dat clustertje op een laag pitje gezet. Deffe op 20u afstand voor dorpjes van 100 punten is gewoon tijdverspilling.

Dan inhakend op je ODA stukje, dik 30 clears verliezen en pakweg 10k aan punten winst is ook niet bepaald efficiënt en rendabel?
 
Reactiescore
25
white puppy zei:
Nu blaas je wel heel erg hoog van de toren. Prima jullie hebben het barbarendorpclustertje overwonnen. Eerste dag is er wel degelijk gesniped/geblockt, maar toen stabway begon te sturen is het deffe van dat clustertje op een laag pitje gezet. Deffe op 20u afstand voor dorpjes van 100 punten is gewoon tijdverspilling.

Dan inhakend op je ODA stukje, dik 30 clears verliezen en pakweg 10k aan punten winst is ook niet bepaald efficiënt en rendabel?

Dus toen ik begon te sturen stopte hij ineens met fatsoenlijk deffen? Hm, nice compliment ;-)
De dorpjes zijn daar overigens geen 100 punten, er liggen (herstel: lagen) daar 29 dorpen, waarvan een stuk of 4 dorpen van >3k met adelhoeves.
Er is geblockt ja, maar dat was met de stacks die er al lang en breed stonden. Snipes heb ik niet gezien...

Dan inhakend op jouw prachtige analyse. Stab-Illy-ty had zijn edeldorpen gestacked, logisch dus dat ons dat veel clears kostte, andere optie was om het niet te doen en hem dus ongestoord verder z'n gang te laten gaan (= geen optie). Als iemand een clusterfuck pleegt weet je ook dat het je bovenproportioneel veel kost om dat weg te werken, maar het is vanuit strategisch oogpunt wel noodzakelijk.

Maar uit jouw woorden begrijp ik dat jij in onze schoenen er dus voor had gekozen om hem te laten liggen i.p.v. 30 clears op te offeren vanwege een paar stacks? :rolleyes:
 
Reactiescore
634
En krokantje het is niet om dat jij 10x op het forum roept dat de lieve narcistjes stabbers zijn dat ze dan ook effectief 10x gestabbed hebben, 99% van jou berichten zijn hopeloze P&P pogingen met veel klank maar weinig beeld.

Als je niet wil dat ik jou vriendinnetje aanpak, dan moet dat mij ook niet taggen in een wereld waar hij te vaak als stabber wordt genoemd.
Hoe vaak heeft hij accounts in een aanval bare ban gelokt, buiten het stabben om ?.

Ben trouwens ook benieuwd waar de leiding van FIX zit.
We hebben het nu alleen over Stab van Narcist, maar lees niks over de CF achter de stammen via BB dorpen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487971803

Guest
Dus toen ik begon te sturen stopte hij ineens met fatsoenlijk deffen? Hm, nice compliment ;-)
De dorpjes zijn daar overigens geen 100 punten, er liggen (herstel: lagen) daar 29 dorpen, waarvan een stuk of 4 dorpen van >3k met adelhoeves.
Er is geblockt ja, maar dat was met de stacks die er al lang en breed stonden. Snipes heb ik niet gezien...

Dan inhakend op jouw prachtige analyse. Stab-Illy-ty had zijn edeldorpen gestacked, logisch dus dat ons dat veel clears kostte, andere optie was om het niet te doen en hem dus ongestoord verder z'n gang te laten gaan (= geen optie). Als iemand een clusterfuck pleegt weet je ook dat het je bovenproportioneel veel kost om dat weg te werken, maar het is vanuit strategisch oogpunt wel noodzakelijk.

Maar uit jouw woorden begrijp ik dat jij in onze schoenen er dus voor had gekozen om hem te laten liggen i.p.v. 30 clears op te offeren vanwege een paar stacks? :rolleyes:
Ja jij bent gewoon te goed. Dan is er geen kans meer he... :eek:

Er stond in elk dorp 8k/8k,
maakte niet uit of het een edeldorp of normaal dorp was. Vervolgens sturen jullie clears die toch erg lang lopen. Aantal dorpen zijn daarom toen bijgestackt.

Mwua persoonlijk ben ik blij dat jullie nu 20-25 edels verspillen aan dorpen die pas over 2 maanden normaal bruikbaar zijn. Ik had iedergeval ze niet gepakt. Zonde van mijn edels. :)
 
Reactiescore
25
against all odds zei:
Het ging ook om totaal wat anders en dat is dat jij fout bezig bent geweest met @Shumway en daardoor shumway fout is geweest om te snel aan te vallen.
Jullie zijn beide fout en los dat ingame op zodat er op dit topic weer een slotje kan en we weer naar het volgende topic over Fix kunnen babbelen maar kom aub niet meer met van die achterlijke vergelijkingen.
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar je moet weten dat Illy die NAP er in notime doorheen wilde drukken terwijl er dus naar zijn zeggen nog niet eens akkoord was op de edellijnen, en dan als ik overstap naar NAW mij doodleuk houden aan 2 weken opzegtermijn, terwijl er dus nog niks formeel rond was.

Normaal hou ik er helemaal niet van om dit op het AF te bediscussiëren, maar ik werd geen andere keuze gelaten omdat meneer al had gedreigd mij publiekelijk te ruïneren. Hierbij even een vriendelijke passage van meneer op mijn bericht dat ik had geconstateerd dat hij de edellijn afspraak (die we imo dus wel hadden) had geschonden:

Mocht je er toch voor kiezen om je er niet aan te houden dan ben je echt een ongelofelijke stabber, ik hoop dat je niet zo'n smerig persoon bent. Ik zal het anders echt mijn persoonlijke missie maken om iedereen op W74 te laten kennis maken met jouw stabpraktijken tot iedereen je zal boycotten. Ik zal het op het algemeen forum zetten, ik zal de andere stammen benaderen, ik heb namelijk alle bewijzen tegen je. Ik zal zelfs in andere of volgende werelden die je speelt ze laten zien wat voor stabber je bent. Dus waag het niet om nou zo'n vies spelletje te gaan spelen. Ik heb niks fout gedaan, we hebben een opzegtermijn van 2 weken en jij zoekt nu een smerige manier om van de PBG af te komen.

Dus wilde zelf ook eens even testen hoe het publiek over deze kwestie dacht en ook mijn verhaal komen doen voordat ik aan een schandpaal werd genageld. :)
 
Reactiescore
25
white puppy zei:
Er stond in elk dorp 8k/8k,
maakte niet uit of het een edeldorp of normaal dorp was. Vervolgens sturen jullie clears die toch erg lang lopen. Aantal dorpen zijn daarom toen bijgestackt.

Mwua persoonlijk ben ik blij dat jullie nu 20-25 edels verspillen aan dorpen die pas over 2 maanden normaal bruikbaar zijn. Ik had iedergeval ze niet gepakt. Zonde van mijn edels.
Ok, dus als ik het goed begrijp, als Narcist 29 edels spendeert aan barbaartjes op 20 uur van zijn main cluster, dan is dat dus slim, en als wij ze overnemen met 29 edels, dan is dat dom en zonde van onze edels?

Nee we hadden lekker een vijandige speler moeten laten liggen en laten uitbouwen tot hij 29 full dorpen daar had in onze achtertuin, dat is pas slim... :rolleyes:
Duidelijk dat jij vooral een korte termijn visie hebt...
 
Reactiescore
25
Ok, dus als ik het goed begrijp, als Narcist 29 edels spendeert aan barbaartjes op 20 uur van zijn main cluster, dan is dat dus slim, en als wij ze overnemen met 29 edels, dan is dat dom en zonde van onze edels?
Ja

Nee we hadden lekker een vijandige speler moeten laten liggen en laten uitbouwen tot hij 29 full dorpen daar had in onze achtertuin, dat is pas slim... :rolleyes:
Eigenlijk had je zelf nooit die pbg aan moeten gaan en Illy nooit daarheen moeten laten jumpen, had je een hoop edels gescheeld.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Ok, dus als ik het goed begrijp, als Narcist 29 edels spendeert aan barbaartjes op 20 uur van zijn main cluster, dan is dat dus slim, en als wij ze overnemen met 29 edels, dan is dat dom en zonde van onze edels?

Nee we hadden lekker een vijandige speler moeten laten liggen en laten uitbouwen tot hij 29 full dorpen daar had in onze achtertuin, dat is pas slim... :rolleyes:
Duidelijk dat jij vooral een korte termijn visie hebt...
Yes, narcis heeft een aardige edeloverschot en ligt/lag redelijk vast. Destijds lagen die dorpen ook safe toen het idee ter sprake kwam. Daarnaast kostte het hem ook geen 30+ clears.

Maar als jullie blij met die dorpen zijn, is dat voor mij prima, trek lekker de champagne open en vier het. :)
 
Reactiescore
73
Narcissistic Illy 10.08.20 18:39
Ja het is een dynamische wereld.​
Wil je een persoonlijke NAP afspreken om Expo aan te pakken?​
Shumway 10.08.20 19:03
Dat vind ik prima, zolang we wel wat kunnen afspreken over de edelgebieden. IK ga in feite oostelijk/noordoostelijk.​


Dat hier discussie over is joh...
Edellijnen zijn nooit concreet gemaakt en dus is er ook geen NAP want dit was de voorwaarde ervan. Staat letterlijk hierboven. Excuses of uitleg hiervan heeft geen nut. Het staat er vrij duidelijk. Er was geen NAP en dus is er van beide kanten ook geen stab maar gewoon normaal spel.
 
Bovenaan