[Stam] Stamplaatje "Nailed To The Fucking Cross"

Reactiescore
1.804
lijkt me niet dat deze naam/thema gaat mogen?
 
Reactiescore
2.386
2mm8uztl73.png


Deze is beter
 
Reactiescore
148
naar welke naam moet ik de pp sturen ?
 
Reactiescore
148
probeer eerst maar naar het 3de middelbaar gaan

dat zou geen probleem mogen zijn, ga jij je dan wel kunnen verdedigen op de speelplaats van de 1ste graad als ik er niet meer ben?
 
Reactiescore
770
dat zou geen probleem mogen zijn, ga jij je dan wel kunnen verdedigen op de speelplaats van de 1ste graad als ik er niet meer ben?

dat zijn mijn leeftijdsgenoten niet hoor in tegenstelling tot jou.

ga maar terug naar reddit atheism knul
 
Reactiescore
1.525
Hoezo grof? Begrijp me niet verkeerd tis een zeer mooi plaatje maar ik zoek iets waarmee ik kan aantonen dat het hele religie gedoe bs is anders zou de naam niet “nailed to the fucking cross” zijn...
Nuhja je noemt jezelf de heilige kruisvaarders, het woord heilig heeft toch wel degelijk iets te maken met de positieve kant van het "religie gedoe" dus ik vind het nogal tegenstrijdig hoe jij je hier opstelt onder deze naam.
 
Reactiescore
148
Nuhja je noemt jezelf de heilige kruisvaarders, het woord heilig heeft toch wel degelijk iets te maken met de positieve kant van het "religie gedoe" dus ik vind het nogal tegenstrijdig hoe jij je hier opstelt onder deze naam.

En kijk eens naar mijn plaatje ? de Crusader zit daar lekker met 3 pijlen in zijn rug. tis niet omdat ik zo noem dat ik dat ook gerechtvaardigd vind...

Giving our blood
To the doomsday machine
Fighting for ravaged land
A worthless gain
Marching on a dead end road

Wat voor commentaren zijn dit zelf, ik verwacht enkel creative inbreng en geen dommigheden.
 
Reactiescore
2.386
Ontvangen!
 
Reactiescore
770
Wat voor commentaren zijn dit zelf, ik verwacht enkel creative inbreng en geen dommigheden.

Dat lok je zelf uit met je kutmeme, je onironisch gebruik van XD en edgy gedoe. Ik dacht dat mensen als jij uitgestorven waren, maar ze blijken toch nog geboren te worden. Nuja over 10 jaar kijk je terug op deze periode met veel schaamte en cringe dus zo erg is het nog niet.
 
Reactiescore
148
Dat lok je zelf uit met je kutmeme, je onironisch gebruik van XD en edgy gedoe. Ik dacht dat mensen als jij uitgestorven waren, maar ze blijken toch nog geboren te worden. Nuja over 10 jaar kijk je terug op deze periode met veel schaamte en cringe dus zo erg is het nog niet.

kan hetzelfde zeggen over jou met je verwijzing naar de KKK...
 
Reactiescore
770
kan hetzelfde zeggen over jou met je verwijzing naar de KKK...

het verschil is dat erbij staat: KnoefKoe Klan, maar daarvoor ga ik nog geen profielfoto aannemen van een grand wizard in pinmuts met een bloeddorstige racistische slogan over zwarten.

Maar tis dat je weet dat je het christendom op deze manier kan bespotten, samen met Christus. Doe het met de Islam of met het Jodendom en je kreeg naast een ban ook een klacht aan je been. Het is heel zielig wat hier gedaan wordt.

Lucas 23:34
 
Reactiescore
148
het verschil is dat erbij staat: KnoefKoe Klan, maar daarvoor ga ik nog geen profielfoto aannemen van een grand wizard in pinmuts met een bloeddorstige racistische slogan over zwarten.

Maar tis dat je weet dat je het christendom op deze manier kan bespotten, samen met Christus. Doe het met de Islam of met het Jodendom en je kreeg naast een ban ook een klacht aan je been. Het is heel zielig wat hier gedaan wordt.

Lucas 23:34

freedom of speech fam like it or not
 
Reactiescore
148
Oke dan mag een foto van een joodse man met daarbij "Gassed in the fucking oven" ook dus ?

Vrijheid van meningsuiting =/= vrijheid van consequenties (van hetgeen je zegt).

van mij mag jij lachen met alles idgaf, al lach ik in dit geval met een ideaal en het idee van een bovennatuurlijke kracht wat iets anders is dan lachen met een hele bevolking die bijna uitgemoord was. ;)
 
Reactiescore
1.804
Nuhja je noemt jezelf de heilige kruisvaarders, het woord heilig heeft toch wel degelijk iets te maken met de positieve kant van het "religie gedoe" dus ik vind het nogal tegenstrijdig hoe jij je hier opstelt onder deze naam.
Kruistochten overigens zeker geen zeer donkere periode in de geschiedenis?
 
Reactiescore
770
van mij mag jij lachen met alles idgaf, al lach ik in dit geval met een ideaal en het idee van een bovennatuurlijke kracht wat iets anders is dan lachen met een hele bevolking die bijna uitgemoord was. ;)

Dan lach je eveneens met een bevolking die werd uitgemoord, namelijk de martelaren van Christus. Waar er ook honderdduizenden van geweest zijn doorheen de geschiedenis.
Je doet eigenlijk hetzelfde wat je meent te haten bij religie.

Ouroboros eet z'n staart op.
 
Bovenaan