Praathoek

Reactiescore
1.542
Wat ik niet snap is waarom mensen hier überhaupt voor kiezen. Wat wil je hier mee gaan bereiken dan? je zet jezelf echt volledig voor lul. Misschien menen ze dat de hedendaagse TW NL community achterlijk is en niemand er achter zal komen hoe zij aan de wereldwinst op hun cv zijn gekomen.

Zal toch wel triest zijn als je dan je ervaringen aan een stam moet toelichten om te mogen joinen en je door de mand valt omdat je herkent wordt doordat je dit soort capriolen hebt uitgehaald. Waar is de goede oude mentaliteit gebleven dat spelers trots zijn op hun account en in ieder geval proberen een wereld een goed einde te geven, of dit nou winst of verlies is.

Mensen onderschatten zwaar wat het waard is om strijdend ten onder te gaan en niet zomaar de handdoek in de ring te gooien. Spelers onthouden heus wel zulke accounts/spelers met potentie.

Hoop dat Fresh hun beslissing gaat herzien, anders wordt het misschien maar eens tijd om een wall of shame lijst op te stellen ;)
 
Reactiescore
179
Dan kom je even terug om te kijken hoe deze wereld verloopt. Na een klein halfjaar hier gespeeld te hebben en dus ook binnen Fresh, en dan lees je dit. Dat is wel erg triest hoor, na mijn idee hoor je die voorwaarden na te komen zoals hierboven benoemd werd.

Het lijkt er op dat spelers niet meer spelen zoals vroeger. Het is steeds de makkelijke weg kiezen en zo een wereld winnen.

Kies niet voor de makkelijke weg Fresh maar maak er mooie eindstrijd van. Dat is de leukste manier om dit spel te spelen.:)
 
Reactiescore
75
Snap niet goed wat mensen tegenwoordig tegen een "witte vlag" hebben?
Een mooie AF post van Fresh dat ze eerlijk verloren hebben zou toch zoveel mooier zijn?

Enige wat nu kan is dat alle Fresh leden die tegen deze hele actie zijn, even de stam leaven.
En daarna eventueel helpen om de UNI te bashen naar Level 1.
 
Reactiescore
180
Walk heeft op W69 uiteindelijk hulp gehad van Cave leden waardoor zij eerder konden beginnen met de Uni uppen en dus lvls voorsprong hadden.

get your facts straight, wij hebben een voorsprong van +/- 16u niet genomen richting walk vanwege het simpele feit dat het beeindigen van de wereld een beter idee was, vandaar ook dat we constant walk verplicht hebben van unif te blijven uppen, dan met 6 mensen 9 accounts bemannen. een 99% zekere wereldwinst niet genomen, interesseerde me ook totaal niet.


Nope, still enjoying life and pension :)
 
Reactiescore
349
En het mooiste van allemaal, niemand van Fresh gaat hier op reageren. Zeker die Simon niet die alles in gang heeft gezet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.777
Exact de reden dat universiteitwerelden dikke brol zijn.

W69 was er een mooi eerste voorbeeld voor, hier opnieuw. Laat dit een les zijn voor Inno aub..
WEG MET DE UNIVERSITEITEN!!
of weg met wereldafspraken?
 
Reactiescore
1.777
Waarom moeten wereldafspraken weg als er types zijn die ze toch niet respecteren wanneer het hen het beste uitkomt om zo een wereldeinde te forceren?
om de reden die je net zelf geeft?
 
Reactiescore
983
om de reden die je net zelf geeft?

En wie is er dan in fout? De mensen die de wereldafspraken voorstellen en uitwerken of zij die er mee akkoord gaan om ze vervolgens te breken. Heb dan ballen aan je lijf en zeg dat er geen interesse is in zulke afspraken, dan weet de tegenstand wat ze kunnen verwachten.
 
Reactiescore
132
Meeste spelers van Frish! Wisten alvast van niets en als info klopt dat afspraken geschonden zijn, trek ik me terug als MB en zal de spelers die er ook niets van wisten proberen overtuigen hetzelfde te doen. Zonde dat het toch vaak zo moet gaan endgame in dit spel.

Congrats aan motr voor alvast de symbolische overwinning, hoop dat het daar niet bij blijft
 
Reactiescore
571
Klote streek. Ik had mijn vermoedens dat zoiets misschien kon gebeuren, maar speelde er zo weinig dat ik niet actief ben gaan controleren. Bij deze gefeliciteerd MoTr.

Ondanks dat ik niet echt actief was, weiger ik dat mijn account hierdoor een slechte naam zou kunnen krijgen. Dus mocht Fresh echt doorgaan met een uni rush dan wil ik best MoTr helpen om dit te stoppen.
 
Reactiescore
167
Afgelopen 1+3+1 werelden zijn beëindigd met een stab of een dusdanig verneukte ingreep van TW team (geen haat btw), dat ik sws na w72 zou stoppen, ook vele speedwerelden waarop ik teamde, ben ik gestabt.

Er zijn leukere spelletjes dan tribalwars, kheb nog nooit zo`n zeikspel gezien. Na die overeenkomst met shake/fresh om staakt t vuren, motivatie sowieso dusdanig gedropt naar 0, er zijn leukere games zoals osrs of aoe2 DE, 100x leuker dan dit politieke shithole, anyway,

Gl Fresh & Motr! Ik doe hierop een /leave tribalwars wereldjes

En bovendien @Ezra the King , nooit gezegd dat ik er niet achterstond, sta enkel niet achter de manier waarop het is gegaan.


Ps, kom op Motr, dit konden jullie van mijlenver aan zien komen, ben beetje verbaasd dat er geen gs in stond just in case.
 
Reactiescore
2.446
We hadden verwacht dat Fresh! toch iets van normen en waarden zou hebben maar dat blijkt duidelijk niet het geval.

Hoe had het volgens jou dan wel moeten verlopen trouwens?
 
Bovenaan