De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
2.039
Eric was niet eens leider op w66 tho. Gelukkig. Verder vond ik het vrij vermakelijk dat hij zichzelf tot de elite van TW rekende, maar wel runde bij een massa van 1k.

Het zou je maar overkomen he?
Ah ja dat jij jezelf tot de elite van tw rekent is ook vrij vermakelijk?
 
Reactiescore
760
ik snapte alleen even
niet waarom al die werelden erbij werde getrokken ?
 
Reactiescore
228
dus nu geef je toe dat je gewoon niet alleen kan deffen? mooie top/elite xd
 

Deleted User - 487924308

Guest
heb jij w66 gespeeld?

heb jij gespeeld met 25 cluster fucks en een red sky at morning die gewoon doodleuk 100 clears jouw kant op stuurt en er dan vanuit de cf's edeltjes achter plakt?

ik denk het niet.
Nee maar ik heb wel w63 gespeeld met 30 clusterfucks en 1000 clears mijn kant op, en vanuit de cf's edeltjes erachter. Telt dat ook? Was enkel geen red sky die ze stuurde :(
 
Reactiescore
786
Nee maar ik heb wel w63 gespeeld met 30 clusterfucks en 1000 clears mijn kant op, en vanuit de cf's edeltjes erachter. Telt dat ook? Was enkel geen red sky die ze stuurde :(

En nog geblitzed worden ‘s nachts en niet weten hoe het komt...
 
Reactiescore
94
ligt het aan mij of is dit echt niet indrukwekkend?
Het clusterfucken is een veel gebruikte tactiek. Daarover klagen betekent dat je nog weinig ervaring hebt met het zoeken naar tactieken om je tegenstander neer te halen. Heb jij nog maar alleen spelers overgenomen door overmacht?
Het deffen moet ik niet meer vragen want dat heb je zelf net toe gegeven.
En dan 100 clears, 1000 clears, ... Sorry hoor maar dat zijn aantallen die wat mij betreft van 1 account kunnen komen ipv van een vijandelijke stam.
Maak er dagelijks dat aantal clears van, maanden aan een stuk en het begint al iets indrukwekkender te klinken. Iets
 
Reactiescore
429
allemaal mensen die w66 niet gespeeld hebben hier, wat een trotse pauwen

het was een mooi wereldje en ben erbij gekomen omdat onze grote vriend roy alles had verneukt
zal mooi zijn dat mensen altijd de grond in getrapt worden die een stam in nood komen helpen.
 
Reactiescore
5.592
ligt het aan mij of is dit echt niet indrukwekkend?
Het clusterfucken is een veel gebruikte tactiek. Daarover klagen betekent dat je nog weinig ervaring hebt met het zoeken naar tactieken om je tegenstander neer te halen. Heb jij nog maar alleen spelers overgenomen door overmacht?
Het deffen moet ik niet meer vragen want dat heb je zelf net toe gegeven.
En dan 100 clears, 1000 clears, ... Sorry hoor maar dat zijn aantallen die wat mij betreft van 1 account kunnen komen ipv van een vijandelijke stam.
Maak er dagelijks dat aantal clears van, maanden aan een stuk en het begint al iets indrukwekkender te klinken. Iets
Tja, 1k clear voor 1 account zie je toch niet meer hoor tegenwoordig. Daarbij edels spammen uit clusterfucks met ts ridder is gewoon geen pretje, hoe goed je ook kunt deffen.
 
Reactiescore
1.237
heb jij w66 gespeeld?

heb jij gespeeld met 25 cluster fucks en een red sky at morning die gewoon doodleuk 100 clears jouw kant op stuurt en er dan vanuit de cf's edeltjes achter plakt?

ik denk het niet.
dan had je
A je cluster beter in toom moeten houden
B alsnog kunnen deffen slechts 100 incommings is te managen.
C een tegenaanval op kunnen zetten om die clusterfuck ook weer ongedaan te maken. die kleine spelertjes had je een voor een kunnen pakken fakes op het net geedelde dorp en de dorpen van die kleine spelers pakken en daarmee ook je eigen dorp weer veilig stellen.
 
Reactiescore
429
dan had je
A je cluster beter in toom moeten houden
B alsnog kunnen deffen slechts 100 incommings is te managen.
C een tegenaanval op kunnen zetten om die clusterfuck ook weer ongedaan te maken. die kleine spelertjes had je een voor een kunnen pakken fakes op het net geedelde dorp en de dorpen van die kleine spelers pakken en daarmee ook je eigen dorp weer veilig stellen.

het waren 100 incomings 10 dagen lang na een massa van 2k incomings
vraag maar na...
 
Bovenaan