De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
2.177
Heb het stuk toch maar gelezen. Komt over als "ja ik heb iemand ziekenhuis in gemept maar hij vermoord mensen dus er gebeuren ergere dingen."

Extreem voorbeeld maar principe is hetzelfde. Lachwekkend.
 
Reactiescore
770
Eric, je heb alleen maar je post opgesplitst in 2e zodat je anders nooit aan je 7 likes was gekomen?
 
Reactiescore
207
Het is alleszins geen nette zaak dit, zeker als dit het niveau is van de nieuwe top :shrug:
 
Reactiescore
1.016
tl;dr
 
Reactiescore
1.380
Had liever geen post van @Addison Rae gehad. Heeft me 30 minuten van mijn tijd gekost en we zijn nog geen steek verder.

Mooiste is dat hij alles ontwijkt of niet op reageert wat te maken heeft met zijn vuile en onbetrouwbare spel.

Dat bepaalde mensen meer reageren heeft misschien mee te maken dat die mensen van fairplay houden en ook actief bezig zijn op het forum en op W75
 
Reactiescore
429
Had liever geen post van @Addison Rae gehad. Heeft me 30 minuten van mijn tijd gekost en we zijn nog geen steek verder.

Mooiste is dat hij alles ontwijkt of niet op reageert wat te maken heeft met zijn vuile en onbetrouwbare spel.

Dat bepaalde mensen meer reageren heeft misschien mee te maken dat die mensen van fairplay houden en ook actief bezig zijn op het forum en op W75

dit antwoord vindt ik heel bijzonder?
er is toch wel degelijk gereageerd op waarom het is gebeurd?
 
Reactiescore
94
Had liever geen post van @Addison Rae gehad. Heeft me 30 minuten van mijn tijd gekost en we zijn nog geen steek verder.

Mooiste is dat hij alles ontwijkt of niet op reageert wat te maken heeft met zijn vuile en onbetrouwbare spel.

Dat bepaalde mensen meer reageren heeft misschien mee te maken dat die mensen van fairplay houden en ook actief bezig zijn op het forum en op W75

Dat woord uit jullie mond voelt wat zuur aan eigenlijk ;D

Jullie willen een goede naam, wat dat ook moge inhouden en kondigen aan dat jullie bvb geen voorstander zijn van slaafjes en die willen beperken.
Vervolgens kondigt jullie profiel aan dat jullie DU`s en MB`s zoeken ook al hebben jullie deze reeds en gaan jullie zelfs actief PM`s rondsturen in de buurt.
Geen idee hoe jij dit noemt, maar dat noem ik actief rondzoeken naar slaafjes.

A zeggen en B doen noemt men onbetrouwbaar. Ik zeg maar :D

Maar wat kunnen we verwachten van een spel dat stervende is, de deftige spelers houden dit niet vol
 
Reactiescore
1.696
Dat woord uit jullie mond voelt wat zuur aan eigenlijk ;D

Jullie willen een goede naam, wat dat ook moge inhouden en kondigen aan dat jullie bvb geen voorstander zijn van slaafjes en die willen beperken.
Vervolgens kondigt jullie profiel aan dat jullie DU`s en MB`s zoeken ook al hebben jullie deze reeds en gaan jullie zelfs actief PM`s rondsturen in de buurt.
Geen idee hoe jij dit noemt, maar dat noem ik actief rondzoeken naar slaafjes.

A zeggen en B doen noemt men onbetrouwbaar. Ik zeg maar :D

Maar wat kunnen we verwachten van een spel dat stervende is, de deftige spelers houden dit niet vol

Nope die hangen rond op het VF.
 
Bovenaan