Golden Awards

Reactiescore
972
Wie moet jij überhaupt voorstellen?
Mwa, geld voor mijzelf ook, ook voor anderen (maks ook). Heb je een grote bek, moet je ook verwachten dat je grote haatcounters krijgt, wat er gewoon bijhoort.. Loop je te janken zoals steven bijv, verwacht dan dat je nog grotere jankreacties van mensen terug krijgt of commentaar. Neem aan dat jij dat snapt? Meer is het niet mn jongen.

Je hebt zeker een punt hoor. Ik heb ook nooit gezegd dat ik "haatcounters" niet kan hebben, echter zijn persoonlijke beledigingen op basis van privé-omstandigheden voor mij gewoon niet geaccepteerd. Zolang het gerelateerd blijft aan TW kan je heel veel maken, maar de manier waarop Martijn zich al meerdere keren tegenover individuen heeft gedragen, tja, dan hoef je weinig sympathie te verwachten. Wat dat betreft doe jij het allemaal op zich nog best netjes :tongue:
 

Deleted User - 487971522

Guest
Wie moet jij überhaupt voorstellen?
Mwa, geld voor mijzelf ook, ook voor anderen (maks ook). Heb je een grote bek, moet je ook verwachten dat je grote haatcounters krijgt, wat er gewoon bijhoort.. Loop je te janken zoals steven bijv, verwacht dan dat je nog grotere jankreacties van mensen terug krijgt of commentaar. Neem aan dat jij dat snapt? Meer is het niet mn jongen.

Mooi verhaal. Nu weer terug je bedje in.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Mwah denk dat de mods prima weten wat ze doen. Tenslotte is een straf van 2 maanden AF ban voor iemand die 24/7 op AF zit al zwaar genoeg. Hij heeft wel 2 maanden dan verplicht vakantie moeten vieren!

Zijn er zat die die luxe misschien wel meer als UT nodig hebben om een leven te krijgen xx

Martijn heeft zat extra accounts om toch wel actief te blijven. Opkikker xxx Is gewoon zijn oude account, liked en post al vele weken hier.
 

DeletedUser81766

Guest
Een opmerking over een nutteloze opmerking maakt jouw opmerking ook nutteloos.

Er zit dan ook maar één verschil in, ik wist bij voorbaat al dat het nutteloos was en jij lijkt een nutteloze post van jezelf niet te erkennen. Er zijn er zo veel van!
 
Reactiescore
1.918

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ben benieuwd of Spread een 'verrassende' massa kan opzetten.

En wat zijn je bevindingen van de eerste Spread massa? Positief verrast of negatief verrast?
 
Reactiescore
447
Bek toe euh bedankt dat om dit te laten weten kevin
 
Reactiescore
1.363
@rikkert1234 de "verassing" was 110+ edels in minder dan 10 ms hè Rik
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
En wat zijn je bevindingen van de eerste Spread massa? Positief verrast of negatief verrast?

Ik denk dat Spread goed gebruik heeft gemaakt van de NAP die er met Pit is (veroorzaakt door kratje) en daardoor een achterlijk kwantitatief voordeel heeft gehad ten opzichte van Imago. Immers kon Spread alle oostelijke clears gemakkelijk inzetten zonder risico's maar kon Imago de def bij Pit vanzelfsprekend niet benutten noch druk zetten op 40% van het totaalfront. Ook bij de aanvallende Imago massa kon Spread gemakkelijk fronten overstacken en doordat 40% van de stam er 'dood' bij ligt - verwerf je een extra poultje spelers die extra tijd hebben voor vv's.

Daarnaast geloofwaardig gefaked met 165 edels (had noonoo restrictie? had het nog geloofwaardiger gemaakt) en een honderdtal stuurmomenten op Collationem - het heeft interdictum en smash tot snipen aangezet maar al bij al heeft het (de edels) weinig extra def weggehouden bij cabbage of tldr, de fakes an sich waren genoeg om de frontdef lang genoeg thuis te houden. Imago heeft genoeg fouten gemaakt, dat zal ik niet ontkennen.

Massa zat prima in elkaar en respect dat ook Spread alle accounts actief heeft laten sturen met 34 graden, maar tegen die shitload clears op frontdorpen en vele honderden edels.. het is lastig om daar tegenop gewassen te zijn als kleinere stam - ongeacht hoe goed je deffed. Je bent toch gelimiteerd aan een maximaal aantal snipes/dodges/interacties per minuut.

Enige negatieve wat ik zou kunnen noemen is de achterlijke edelspam voortkomend uit dat kutevenement van innogames waar veel Spreaders gulzig gebruik van hebben gemaakt. Maar dat verwijt ik Inno meer dan Spread.
 
Reactiescore
735
Het klopt dat oostelijke accounts door de nap veilig liggen, echter is dit ook zo aan Pits kant geweest natuurlijk. Zij hadden met Imago mee kunnen doen tijdens de massa op westelijke accounts terwijl wij geen enkele druk op hen konden uitoefenen. Het mes snijdt dus aan 2 kanten.
Wat betreft de beschikbare def ben ik uiteraard met je eens dat wij daar een voordeel hebben gehad, echter had onze def ook veel meer uitgeput kunnen worden als jullie Pit hadden laten meedoen en daarmee de kwantiteit naar eigen hand hadden gezet.
 
Reactiescore
614
In principe vervalt het os punt sowieso aangezien de spelers die in pit zitten nooit imago kunnen ondersteunen zolang zij in pit zitten. Je kan wellicht een tactische wissel maken soms als iemand zonder def zit o.i.d. maar een situatie waarin heel pit imago kan ondersteunen of andersom is niet 1,2,3 realiseerbaar (en dan ook zeker een situatie om gebruik van te maken logischerwijs).
 
Reactiescore
1.918
Lekker dat je dan een plekje in de stam vrijmaakt zodat je op de dag van de massa nog eens extra in het nadeel bent :confused:
 
Bovenaan