pp abuse topic

Reactiescore
1.271
Hij zegt wat hij gebruikt heeft ?

'3000 punten in beginnersbescherming .. Misschien'

Waar zie jij het stuk over misschisn 3k?
Lezen. Je kunt het. Ik geloof in je.
hoe heet dit topic, denk dat ik aardige casus aanlever?

verder is het een kwestie van wat je wil lezen bij zijn opmerking. ik las het als 3 k aan punten in de BB. jij als 3k punten uitgegeven in de BB. beide abuse.
 
Reactiescore
1.380
Toch lekker zo een account.

easy dorpje als ie uit bescherming is.
Heeft nauwelijks troepen dan
 
Reactiescore
1.271
Reactiescore
1.271
Wel fijn dat je eerst reageerde dat beide idd kan en gelijk weer arrogant begint nu. Apart ventje.
ah wacht ik zie het al, jij bent er ook zo eentje zit in dezelfde stam en smijt er waarschijnlijk ook bakken met PP tegen aan.
 
Reactiescore
363
ah wacht ik zie het al, jij bent er ook zo eentje zit in dezelfde stam en smijt er waarschijnlijk ook bakken met PP tegen aan.
Nja dan ben je wss te lui om mijn stats te bekijken?
Sta al sinds ik me kan heugen in de top van farm en heb op deze wereld amper pp erin zitten. Sta nieteens top 50 zal wel n hele slechte pper zijn. Het gros wat ik pp zijn gebouwen gs kopen dheb ik in de 2e week gedaan omdat iedereen om me heen skills of niet me eruit begon te groeien.
Maar elke top stam heeft nu bakken PP erin dus snap niet wat je punt is.
 
Reactiescore
1.271
Nja dan ben je wss te lui om mijn stats te bekijken?
Sta al sinds ik me kan heugen in de top van farm en heb op deze wereld amper pp erin zitten. Sta nieteens top 50 zal wel n hele slechte pper zijn. Het gros wat ik pp zijn gebouwen gs kopen dheb ik in de 2e week gedaan omdat iedereen om me heen skills of niet me eruit begon te groeien.
Maar elke top stam heeft nu bakken PP erin dus snap niet wat je punt is.
me punt is dat jij hier gelijk komt zeiken dat ik je stammetje op zoek. terwijl jullie overduidelijk abusen (als stam). dat het meer gebeurt snap ik ook wel, maar dat is helaas het huidige niveau van de "top". de rest heeft echter niet van die lange teentjes zoals jij.
 
Reactiescore
363
me punt is dat jij hier gelijk komt zeiken dat ik je stammetje op zoek. terwijl jullie overduidelijk abusen (als stam). dat het meer gebeurt snap ik ook wel, maar dat is helaas het huidige niveau van de "top". de rest heeft echter niet van die lange teentjes zoals jij.

Is bijna voor de gehele top 50 relevant.
Had het zelf liever ook anders maarja.
 
Reactiescore
319
Reactiescore
76
PP is gewoon mee onderdeel geworden van het spel, wordt hier nog steeds over gehuild?

Wow leef je nog?
Speel je nog op muppets?
Zo ja pm me ff ingame, same naam


Zie dat t zelfde forum naam is en zelfde plaatje alleen een extra A
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan