De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
2.039
Zoals ik het daar lees is het een aanbod, en wordt in het volgende bericht alleen gezegd dat er wprdt gejumped, niet dat het aanbod aangenomen wordt. Blijkbaar is begrijpend lezen niet meer wat het vroeger was
Wel jammer dat begrijpend lezen nog altijd het meest voorkomende punt in posts is
 
Reactiescore
146
Is ook zeer zonde, vind ik ook. Maar hoe je het ook wend of keert, begrijpend lezen is wel de kern met dit soort zaken. En daar kan eric in dit geval niks aan doen.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Zoals ik het daar lees is het een aanbod, en wordt in het volgende bericht alleen gezegd dat er wprdt gejumped, niet dat het aanbod aangenomen wordt. Blijkbaar is begrijpend lezen niet meer wat het vroeger was
Stel jij gaat naar een autodealer. Jij ziet een auto voor 10k staan en denkt, die ga ik kopen. Je loopt naar een verkoper en zegt: ik wil die auto voor 10k kopen. Verkoper zegt: u kunt hier 10k pinnen. Je pint, je vraagt de autoverkoper om de sleutels. De autoverkoper zegt: Oh maar ik heb helemaal niet toegezegd dat je dan ook de auto zou krijgen hoor. Dat is helemaal nooit afgesproken. Wil je dan beweren dat de koper verkeerd zit? Moet je eens bij de rechter proberen, gaat leuk worden :redface: Dit is precies dezelfde situatie.

Als iemand een deal aanbiedt, gaat het niet om ieder los stukje, het accepteren van een los stuk staat dus gelijk aan het accepteren van een hele deal. Wij hebben duidelijk de hele deal omschreven en iedereen weet dat de deal een geheel was, geen losse stukjes die we aanboden.

Ik weet niet of je het verschil tussen impliciet en expliciet kent, maar beide zijn deel van communiceren. Ontkennen dat het impliciete bestaat is gewoon zwak.

Waar speel jij eigenlijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487924308

Guest
Is ook zeer zonde, vind ik ook. Maar hoe je het ook wend of keert, begrijpend lezen is wel de kern met dit soort zaken. En daar kan eric in dit geval niks aan doen.
Dat jullie dit proberen te steken op het begrijpend lezen van AOD zegt al meer dan genoeg over hoe vies dit was. Maar goed, we weten dus nu dat als we een deal met AT willen, we deze heel duidelijk moeten omschrijven en er zeker van moeten zijn dat jullie akkoord gaan met de deal zonder dat er later op kan terugkomen worden.
 
Reactiescore
1.271
Ik was rond dat tijdstip net in nederland denk ik
Danku danku vanavond zal ik beginnen met uitwerken, maar moet al die pms doorspitten dus het kan wel even duren.
Je kan ook gewoon hier neer zetten dat je nu inziet dat je arrogantie je naar je hoofd is gestegen en dat je daar nu spijt van hebt. Hoef je geen 17 uur op te studeren toch?
 
Reactiescore
431
Je kan ook gewoon hier neer zetten dat je nu inziet dat je arrogantie je naar je hoofd is gestegen en dat je daar nu spijt van hebt. Hoef je geen 17 uur op te studeren toch?

En dan 7 likes mislopen
Nee gek
Alles voor die likes
Dit levert meer op dan me spotprenten waarschijnlijk
We hebben niet allemaal een martijn meme met 60+ likes
 
Reactiescore
786
En dan 7 likes mislopen
Nee gek
Alles voor die likes
Dit levert meer op dan me spotprenten waarschijnlijk
We hebben niet allemaal een martijn meme met 60+ likes

Likes gaan voor op fairplay, bedroevend om van een elite speler te horen.
 
Reactiescore
290
ik ga nu naar de winkel voor bier en popcorn.
Heb net nieuwe stoel gekocht ik ben er klaar voor voor vanavond.

Dat gaat me een verhaal worden. Zoveel dagen nu gehad om erover na te denken.

Denk ik nodig een paar vrienden uit want dit gaat mij te spannend worden.
Ik ga zo toch ook maar is wat vlees voor de bbq halen corona’s liggen al koud!
 
Bovenaan