De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
1.380
waarom wordt hier lichtzinnig over gedaan dit is in mijn ogen gewoon een stab van @Addison Rae zoals ik het lees.
Althans misschien niet direct een stab maar ontzettend vuil spel waar je niet mee gelinkt wil worden lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487970061

Guest
Wel grappig dat het in het eerste bericht heel dapper gaat over 9 edels dood, en daar wordt nog aardig hoog over zichzelf gepraat. Maar waar zijn de rapportjes dan dat een dorp met 3 edels buiten het dorp niet gesniped word, maar gewoon opgegeven. Of het rapportje waar 2k populatie deff doodloopt op een flinke gesplitte edel?

Bovendien ligt het dorpen aantal redelijk voor AT op het moment

Voor zover ik zie, is het misschien niet netjes, maar nergens in de pm gesprekken wordt aangegeven dat het dorp vrij weg gegeven gaat worden. Wel een jumpvoorwaarde naar de rim, die netjes wordt gehouden. Daar bovenop, kun je het wel goed van jezelf vinden om iemand een andere kans te geven, maar in mijn opinie heb je gewoon geluk gehad met het eerste dorp, en probeer je gemakkelijk een 2de dorpje erbij te bluffen, zonder dat het je troepen gaat kosten. ( misschien beetje bullien van grotere spelers op kleine spelers?)
Sorry, maar het hele topic gaat totaal niet over of er goed is aangevallen of goed gedeft. Geen idee waarom je het überhaupt ter sprake brengt. Het enige wat het aantal edels aangeeft is dat het niet een kleine aanval was, maar ze er vol in vlogen na de stab. Het is een stabtopic, geen oorlogstopic of wat je er ook van wil maken.

Verder vind ik het heel bijzonder dat je AT tot de kleine spelers rekent en freaks als de grote spelers, ik hoef denk ik niet eens te beargumenteren waarom dat niet klopt :redface:

Ik wil je er vooral ook op wijzen dat wij niet vroegen om een oplossing, addison vraagt zelf om een oplossing, wij geven een optie omdat ze er zelf om vragen. Deze wordt gewoon duidelijk aangenomen, ondanks dat het niet 100% expliciet wordt benoemd, ziet iedereen dat.

Je post verdraait de feiten echt enorm, dat ziet een blinde nog.
 
Reactiescore
146
Het aanhalen van de stats is puur omdat zo het topic ook geïntroduceerd wordt. Ze kogen wel een topic pochend beginnen, maar zodra dan de mindere kant boven water komt moet dat ineens maar de doofpot in?

Freaks heeft 140k punten, AT heeft 70k punten. Dat AT een hoger punten gemiddelde heeft zegt niet dat ze grotere spelers zijn. Chili was relatief een kleine jongen, 2 dorpjes. Ongeacht hoe goed of hoe slecht het team is wat er op speelt, met 2 dorpen, en een stam met aanzienlijk minder punten val je dan gewoon in de categorie kleine spelers lijkt mij
 
Reactiescore
1.380
Dit is al jaren zo, een kleine toevoeging: ze zoeken elkaar bijna elke wereld op en komen dan op het AF klagen over het niveau en pronken met het wegedelen van beginners.

Dit is echt serieus bs wat jij hier weer komt te vertellen.

Als er een account is die nieuwe spelers een kans geeft (als ze tenminste willen en fanatiek genoeg zijn) dan is het chuchuu wel.
Ik ben daar het levende bewijs van (ben nog steeds noob). Begon als complete noob zonder enige kennis van het spel maar kreeg wel de kans en dat zullen er weinig zijn. Meeste zien er meer nieuwe dorpen in dan iemand een kans geven.

Dit probeer ikzelf nu ook te doen om eens spelers een kans te geven en je zult zien dat er echt serieus goede spelers tussen zitten.

@Yerpel dat jij niet eens weet dan @Serenity niet eens meer op chuchuu speelt voor de bans en dat ze eigenlijk een compleet ander account heeft zegt al genoeg.

Waarschijnlijk is er iets voorgevallen tussen jou en Rick of Ruben of wie er ook speelde want hoe snel jij met de info kwam over de ban getuigt alleen dat je in de kenniskring zit.
Anoniem hier je gal spuwen zonder je ook maar bekend te maken is ook een teken dat je dichter bij het vuur zit dan we allemaal denken.
Jij bent gewoon een misselijkmakend ventje die te pas en te onpas in elk topic iets over chuchuu wilt zeggen.
Ga dat lekker in je eigen topic doen dan het hele forum verzieken met je misselijkmakende post wat nog niet eens correct is of onderbouwt.
 
Reactiescore
5.686
Wanneer komt jullie tegen geluid dan? Vernam dat Chili zelfs in word aan het typen was of moet dit unaniem goedgekeurd worden door de 3 betreffende leden?
 
Reactiescore
786
Pik, als je sarcastisch bent moet je wel onwaarheden neerzetten. :eek:

Ik vind het vooral lachwekkend triest eigenlijk dit hele gebeuren. Eerst en vooral doet Addison Rae, en meer specifiek E., zich al van voor de wereld zelfs begonnen was zichzelf als een grote meneer voor. Terwijl die in mijn ogen niet eens weet wat hij allemaal doet en uitsteekt.
Om maar even met een voorbeeld te komen, loopt hij al vanaf het begin te verkondigen dat hij een duidelijk plan heeft en zijn grootse stam aan het vormen is, waarbij hij op een bepaald moment zelf de stam Freaks joined. Als ik hem erop aanspreek, reageert hij geagiteerd en niet veel later leaved hij dan ook de stam.

Dat je jezelf bij de elitegroep van de tribalwars community rekent is al helemaal lachwekkend want met dat soort acties zal je er al helemaal niet bij horen. Dat je veel connecties hebt kan goed zijn al hangt dat natuurlijk af van je definitie van hoe je connecties ziet. Jij ziet het als het kennen van de naam van de speler en het eens om de zoveel tijd die persoon aanspreken of je nu reactie erop krijgt of niet.

Dus spaar jezelf de moeite en laat je grootse aangekondigde antwoord op dit topic achterwege. Je kan overal zitten verkondigen met een repliek te komen en hier en daar ingaan op wat banter, maar om deftig te reageren heb je zogezegd geen tijd. Spaar jezelf dan ook maar de moeite want dit is hoe je het ook draait of keert, vuil spel en je stamgenoten gaven het al toe.

Als je werkelijk een grote meneer bent, ga dan ingame in gesprek met de stam Freaks en trek je je fout en vuile spel recht.
 
Reactiescore
3.457
Elite? Die Eric stabte op w66 al als leider van de vijand. Tijdens een nap gewoon aanvallen vond meneer heel gewoon
 

Deleted User - 487973071

Guest
Dit is echt serieus bs wat jij hier weer komt te vertellen.

Als er een account is die nieuwe spelers een kans geeft (als ze tenminste willen en fanatiek genoeg zijn) dan is het chuchuu wel.
Ik ben daar het levende bewijs van (ben nog steeds noob). Begon als complete noob zonder enige kennis van het spel maar kreeg wel de kans en dat zullen er weinig zijn. Meeste zien er meer nieuwe dorpen in dan iemand een kans geven.

Dit probeer ikzelf nu ook te doen om eens spelers een kans te geven en je zult zien dat er echt serieus goede spelers tussen zitten.

@Yerpel dat jij niet eens weet dan @Serenity niet eens meer op chuchuu speelt voor de bans en dat ze eigenlijk een compleet ander account heeft zegt al genoeg.

Waarschijnlijk is er iets voorgevallen tussen jou en Rick of Ruben of wie er ook speelde want hoe snel jij met de info kwam over de ban getuigt alleen dat je in de kenniskring zit.
Anoniem hier je gal spuwen zonder je ook maar bekend te maken is ook een teken dat je dichter bij het vuur zit dan we allemaal denken.
Jij bent gewoon een misselijkmakend ventje die te pas en te onpas in elk topic iets over chuchuu wilt zeggen.
Ga dat lekker in je eigen topic doen dan het hele forum verzieken met je misselijkmakende post wat nog niet eens correct is of onderbouwt.
Mijn bericht was ook niet exclusief gericht tot chuchuu, dus je reactie is een beetje misplaatst.
Ik ontken ook niet dat de topspelers geen nieuwe spelers toelaten. Dat heb ik nergens gezegd. Ik zeg alleen dat de topspelers elkaar heel vaak opzoeken door bij elkaar op het account te gaan cq in dezelfde stam te gaan. De spelers die erbij komen zijn primair als gap-fillers voor de activiteit en soms heb je er tussen zitten die je ook het een en het ander bijleren.
 
Reactiescore
2.039
Bekijk bijlage 22380
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Eric jongen, komaan. Ik had beter van je verwacht. W69 was alles over fairness en hielp je de juiste kant zelfs winnen, maar hoe je hier in de fout gaat.. Pijnlijk.
Lol wie is dit überhaupt
 
Reactiescore
271
Wel grappig dat het in het eerste bericht heel dapper gaat over 9 edels dood, en daar wordt nog aardig hoog over zichzelf gepraat. Maar waar zijn de rapportjes dan dat een dorp met 3 edels buiten het dorp niet gesniped word, maar gewoon opgegeven. Of het rapportje waar 2k populatie deff doodloopt op een flinke gesplitte edel?

een dorp dat is overgenomen met 3 edels buiten het dorp? het dorpje waar de recap een seconde later het dorp weer terug pakte?

op dat zelfde rapportje zal je waarschijnlijk ook zien dat er met die snipe tog een edel kapot was of niet soms?

Voor zover ik zie, is het misschien niet netjes, maar nergens in de pm gesprekken wordt aangegeven dat het dorp vrij weg gegeven gaat worden. Wel een jumpvoorwaarde naar de rim, die netjes wordt gehouden. Daar bovenop, kun je het wel goed van jezelf vinden om iemand een andere kans te geven, maar in mijn opinie heb je gewoon geluk gehad met het eerste dorp, en probeer je gemakkelijk een 2de dorpje erbij te bluffen, zonder dat het je troepen gaat kosten. ( misschien beetje bullien van grotere spelers op kleine spelers?)


het enige wat ik jullie kan aanbieden is momenteel dat we chili een jump laten maken waarna het dorp naar No1LikeUs gaat en jullie met zijn 3en overkomen.

hier is tog duidelijk gezecht dat wij dat aanbieden.
dat was zijn laatste dorp en troepen waren er niet meer.
was dat bericht vanuit AT er niet geweest hadden we dat 2de dorp zonder moeite dezelfde dag nog gepakt.
daarom gingen ze akkoord en was heel de afspraak om dat die kon jumpen.
ze hebben door woorden weg te laten idd niet concreet toegezecht klopt maar wat ik eerder zei wil je dit spel echt spelen als een moscovitch?

en bullien van kleinere spelers? volgens mij waren hun alle 3 hoger in punten als de hoogste van ons.....
 
Reactiescore
5.686
hier is tog duidelijk gezecht dat wij dat aanbieden.
dat was zijn laatste dorp en troepen waren er niet meer.
was dat bericht vanuit AT er niet geweest hadden we dat 2de dorp zonder moeite dezelfde dag nog gepakt.
daarom gingen ze akkoord en was heel de afspraak om dat die kon jumpen.
ze hebben door woorden weg te laten idd niet concreet toegezecht klopt maar wat ik eerder zei wil je dit spel echt spelen als een moscovitch?

en bullien van kleinere spelers? volgens mij waren hun alle 3 hoger in punten als de hoogste van ons.....

197ffed1d81f87b5d7a0d21e27c789d7.gif
 
Reactiescore
146
Zoals ik het daar lees is het een aanbod, en wordt in het volgende bericht alleen gezegd dat er wprdt gejumped, niet dat het aanbod aangenomen wordt. Blijkbaar is begrijpend lezen niet meer wat het vroeger was
 
Bovenaan