De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
3.457
Kijk met jou kan ik praten. Wat vind je van @Serenity ?

Wie horen er in jou ogen momenteel bij de huidige top? Met 13k berichten zou je hier wel enig inzicht in hebben.
Oh wajow he,Savior is mijn account niet Chuchu,zo obsessed door Chuchu die Yerpel
 

DeletedUser79704

Guest
Het aangaan van banden met een andere stam en die dan aanvallen is toch echt wel een stab? :p
afspraken waren verbroken en uit de pm's haal ik nergens dat er een NAP is afgesproken na het verbreken van afspraken. het is gewoon enorm smerig en vuil maar geen stab IMO
 
Reactiescore
319

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat zei je 3 jaar geleden ook al
Kayo

Wie anders heeft nog geen enkel normaal bericht gepost met relatie tot het topic!

Ben nu nogsteeds trots op het feit dat je me een goed uitziende jongen noemde, zelfs na al die tijd <3
Oh ja. Jij bakte er toch geen ene kut van? Jij was zo’n debieltje als ik me het goed herinner.
 

Deleted User - 487973071

Guest
Team traingoeschuchuu. Claimen dat ze zo goed zijn, maar wel 2x banned worden voor illegale scripts. Uhuh.
Weet niet of deze spelers onder de top horen hoor. Maar hun vriendjes zeggen constant zeggen dat het eerlijke spelers zijn en dat ze suuuuuper kwalitatief zijn. Nou dan vind ik het wel frappant dat ze dan zo vaak gebanned worden.

Waarschijnlijk heerst er een cultuur binnen de tw spelers die elkaar kennen om het voorelkaar op te nemen als een van iemands vriendjes gepakt wordt met illegale dingen. Om zo de overkoepelende dubieuze praktijken te verbergen.

Gelukkig komt het uiteindelijk toch nog op denkvermogen aan om een wereld te winnen en niet op illegale scripts, alhoewel het wel zorgt voor nog meer voordelen voor deze groep spelers.
Dit is al jaren zo, een kleine toevoeging: ze zoeken elkaar bijna elke wereld op en komen dan op het AF klagen over het niveau en pronken met het wegedelen van beginners.
 
Reactiescore
146
Wel grappig dat het in het eerste bericht heel dapper gaat over 9 edels dood, en daar wordt nog aardig hoog over zichzelf gepraat. Maar waar zijn de rapportjes dan dat een dorp met 3 edels buiten het dorp niet gesniped word, maar gewoon opgegeven. Of het rapportje waar 2k populatie deff doodloopt op een flinke gesplitte edel?

Bovendien ligt het dorpen aantal redelijk voor AT op het moment

Voor zover ik zie, is het misschien niet netjes, maar nergens in de pm gesprekken wordt aangegeven dat het dorp vrij weg gegeven gaat worden. Wel een jumpvoorwaarde naar de rim, die netjes wordt gehouden. Daar bovenop, kun je het wel goed van jezelf vinden om iemand een andere kans te geven, maar in mijn opinie heb je gewoon geluk gehad met het eerste dorp, en probeer je gemakkelijk een 2de dorpje erbij te bluffen, zonder dat het je troepen gaat kosten. ( misschien beetje bullien van grotere spelers op kleine spelers?)
 
Reactiescore
1.365
Aaah kut Eric wat lees ik nu dan! Dat wordt huisarrest jongeman!
 
Bovenaan