Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
1.380
Fix wil easy winnen dus recruiten ze zeker een aantal erbij

Ze zijn inderdaad experts geworden in het huppen en internen :).

Laatst had ik wel een PM gekregen van de leider van Fix.
Staat zoiets in van, laten we W74 fair houden en opweg gaan voor een Nette eindstrijd.
Alleen hun doen laten, wijst juist iets heel anders aan :).

Laten we dan niet over jou praktijken spreken.

Faire wereld met jou als leider? haha
 
Reactiescore
634
Je mag erover typen hoor.
Ben er namelijk helemaal benieuwd naar, moet je wel even een andere topic voor aanmaken :)
 

Deleted User - 487971803

Guest
Ze zijn in ieder geval het stamhuppen gewend.
Dit doen ze onder de motto fair spel dan ook nog ;).

Maar feit draait er enkel om, dat zij zich bij de sterkste willen aansluiten om de zwakkere ex stamgenoten te kunnen internen :).
Gelukkig doet method niet aan exstamleden internen? Haha.

Laat me niet lachen. Bijna alle method accounts zijn gebouwd op het internen van ex stamleden,gezamelijk met de stam g.g.p.

Laten we ook alsjeblieft even stoppen met dat 'anti r2w'. Zowel planet als method als fix of toen der tijd f5 is zogenaamd zo tegen r2w. Maar hebben allen wel een mb/zuster stam die de helft aan punten van de mainstam is.
 
Reactiescore
634
Ik heb er niks tegen dat Fix nu extra leden erbij wilt halen om een kans te maken.
Dat is hun keus dus, maar ze moeten niet met hun allen via AF janken als een andere stam dat ook doet.

Enige waar ik om moet lachen is.
Sommige Fix accounts zijn buiten W74 zelfs nu opzoek naar spelers om tegen Methode te strijden. Hierbij zijn zelfs spelers van Coruscant, die in andere wereld spelen onder eigen account benaderd geworden.
Daarnaast worden zelfs Methode accounts benaderd om Fix te joinen.

Tevens heb ik begrepen dat Fix de stam Planet had benaderd om te fuseren :)

Als Fix dus zoveel kwaakt, ga dan straks niet janken als er een reactie gaat komen op jullie actie
 
Reactiescore
1.380
Gelukkig doet method niet aan exstamleden internen? Haha.

Laat me niet lachen. Bijna alle method accounts zijn gebouwd op het internen van ex stamleden,gezamelijk met de stam g.g.p.

Laten we ook alsjeblieft even stoppen met dat 'anti r2w'. Zowel planet als method als fix of toen der tijd f5 is zogenaamd zo tegen r2w. Maar hebben allen wel een mb/zuster stam die de helft aan punten van de mainstam is.

Nogmaals wat @Wow Who ook al zei, Wat heeft Planet aan R2W gedaan? MB stam is toch logisch Ieder main account heeft 2/3 mb spelers omdat moraal gewoon een onzinnig iets is dus ja logisch. De meeste zullen ook uiteindelijk intern worden want MB spelers zijn ook niet actief genoeg om het te trekken endgame (de meeste niet). Daarbij zijn wij de stam nog steeds met de minste leden.
Dan is het toch niet gek dat we eens een recruit erbij nemen en nog steeds de kleinste zijn?
 
Reactiescore
1.647
Nogmaals wat @Wow Who ook al zei, Wat heeft Planet aan R2W gedaan? MB stam is toch logisch Ieder main account heeft 2/3 mb spelers omdat moraal gewoon een onzinnig iets is dus ja logisch. De meeste zullen ook uiteindelijk intern worden want MB spelers zijn ook niet actief genoeg om het te trekken endgame (de meeste niet). Daarbij zijn wij de stam nog steeds met de minste leden.
Dan is het toch niet gek dat we eens een recruit erbij nemen en nog steeds de kleinste zijn?

Daarbij is onze mb stam 1.7m + 0.6m (afgerond boven) = 2.3m en wij zijn 7.2m (afgerond beneden) is 32% van grote dus bij lange na niet de helft.
 
Reactiescore
300
Gelukkig doet method niet aan exstamleden internen? Haha.

Laat me niet lachen. Bijna alle method accounts zijn gebouwd op het internen van ex stamleden,gezamelijk met de stam g.g.p.

Laten we ook alsjeblieft even stoppen met dat 'anti r2w'. Zowel planet als method als fix of toen der tijd f5 is zogenaamd zo tegen r2w. Maar hebben allen wel een mb/zuster stam die de helft aan punten van de mainstam is.

Wss ben jij gewoon erg salty omdat je bij geen van die 3 stammen zit? Wat je zegt is overigens ook totale bulls hit...
 
Reactiescore
743
Ik heb er niks tegen dat Fix nu extra leden erbij wilt halen om een kans te maken.
Dat is hun keus dus, maar ze moeten niet met hun allen via AF janken als een andere stam dat ook doet.

Enige waar ik om moet lachen is.
Sommige Fix accounts zijn buiten W74 zelfs nu opzoek naar spelers om tegen Methode te strijden. Hierbij zijn zelfs spelers van Coruscant in die in andere wereld spelen onder eigen account benaderd geworden.
Daarnaast worden zelfs Methode accounts benaderd om Fix te joinen.

Tevens heb ik begrepen dat Fix de stam Planet had benaderd om te fuseren :)

Als Fix dus zoveel kwaakt, ga dan straks niet janken als er een reactie gaat komen op jullie actie
Even een reactie op je lachwekkend geroep en getier:

F!x. Is niet opzoek naar co's. Althans, niet actief. Als iemand vraagt of die mag komen spelen, why not. Er word wel niet rond gevraagd zoals jij dat zit te beweren.

Method stelt in mijn ogen niks voor. Nee jij ook niet Markje. Voor jullie zullen wij dus absoluut geen co's nodig hebben.
Je staat alleen maar dingen te roepen waarvan niks waar is, of gewoon totaal hypocriet is. Method is begonnen met heel deze R2W door grotendeels F5 te recruiten. Jij en enkel jij hebt deze wereld verpest Mark. De fusie met Planet was inderdaad een plan die op tafel lag in reactie op de recruits van Planet. Na de zogenaamde kick van Illy zijn zowel planet als F!x. tot een akkoord gekomen dat het niet meer nodig was.

Ondertussen heeft Planet al 1 tot 2 maanden een NAP met Pasja omwille van Coffee. Goed, 1 of 2 weken Nap zodat je Coffee kunt opruimen etc begrijp ik. Maar die NAP begint behoordlijk lang te duren. Pasja is dan ook een grote defbunker en hebben een super compact cluster. Heel het F!x. front staat gewoon diep stacked. Ook zit Planet maar te zeggen "we hebben maar 10 leden" en "wij recruiten niet of doen niet aan r2w". Nou jullie zijn ofwel niet goed aan het nadenken, of gewoon even hypocriet als Mark.

Jullie lid Candice Swanepoel zit lekker Mike Tyson diep tot zo goed als tegen F!x. in de rim aan te internen/fuseren. Jullie hebben al lange tijd banden en gesprekken met Story. Vermoedelijk ook een NAP, maar jullie durven gewoon niet open te zijn hoe dat zit. In het geval van Pasja en Story kan ik de nap wel begrijpen. Dat is slim van hun kant uit. Maar van Planet uit is dat een poging om de fronten van F!x. wederom stil te krijgen en op block te zetten. Elke massa die wij deden op onze fronten zijn tot nu toe altijd op BLOCK OK geweest door al die samenwerkingen en NAP's aan ons front.


De enige die een beetje R2W gedaan heeft binnen F!x. is Panda. Hij heeft wel wat MB's, dat klopt. Maar als Rim acc van die grote is dat best logisch als je een 20/1 regel moet gaan hanteren en de rim proper moet houden. Beetje nadenken dus.


Vanuit F!x. is het enige "geklaag" geweest over de recruits van F5 naar Method. Voor de rest hebben wij ons er ten alle tijden tussenuit gehouden.
Dus de conclusie is gewoon simpel: Planet recruit 2 nieuwe leden die ook van F5 komen en laten de rest stikken (betichten wel andere stammen dat ze stammen kapot recruiten). Planet is niet bang om NAP's, BG's en Fusies aan andere stammen hun fronten aan te gaan onder het mom: Ja maar Coffee heeft ons genaaid en hadden die NAP echt nodig. Nieuwsflash: Als ik 1 account moet opruimen in het geval van wat er gebeurde met Coffee had ik max 2 weken NAP nodig. Niet 2 maanden zoals jullie.

F!x. gaat inderdaad enkele nieuwe recruits maken. F!x bestaat nu uit 9 leden. Ons maximum leden aantal staat dus ook op 14. Vragen hierover? Stuur je maar lekker een pm en ik regel wel voor de drank en snacks.

Jamie out. (Drops mic)
 
Reactiescore
634
Turtteltje toch,

Jullie hebben in W71 - W72 - W73 zitten te smeken om spelers erbij te krijgen om zo sterker tegen Methode te staan.
Daarnaast hebben jullie Planet benaderd voor een Fusie om sterker tegen Methode te staan.

Methode heeft inderdaad ervoor gezorgd dat de Noobs van F5en uit elkaar zijn gevallen.
Hierbij mochten 3 leden (oud Methode leden) terug joinen)
Snel namen we afstand van 2, omdat deze totaal geen stamspelers zijn en als laatste was NT eruit gegaan.
De overige F5en accounts kregen ruim tijd om iets te plannen om zo nog een kans te maken.
Er werd vanuit Methode dus bewust niet aangevallen op de verzwakte accounts.
Sommige ex F5en accounts hebben nu daarom ook een andere stam gejoined.

Maar wat doet Fix in dit geheel:

- Andere werelden smeken om spelers, zo sterker tegen Methode te staan
- Planet benaderen voor een Fusie
- De stamhuppers Experst aannemen als nieuwe leden
- Toppunt, Methode leden benaderen om Fix te joinen
 
Reactiescore
290
De overige F5en accounts kregen ruim tijd om iets te plannen om zo nog een kans te maken.
Er werd vanuit Methode dus bewust niet aangevallen op de verzwakte accounts.
Sommige ex F5en accounts hebben nu daarom ook een andere stam gejoined.

Er werd één week NAP gegeven, lijkt me niet heel ruim eerlijk gezegd.
Daarbij omsingelde jullie volledig het account le roy, dan kan je wel zeggen dat hij tijd heeft gehad om wat anders te zoeken maar wie wilt een account met 360° front in zijn stam?
Dus even niet jezelf teveel pluimen geven voor TE eerlijk spel te spelen ;)
 
Reactiescore
743
Turtteltje toch,

Jullie hebben in W71 - W72 - W73 zitten te smeken om spelers erbij te krijgen om zo sterker tegen Methode te staan.
Daarnaast hebben jullie Planet benaderd voor een Fusie om sterker tegen Methode te staan.

Methode heeft inderdaad ervoor gezorgd dat de Noobs van F5en uit elkaar zijn gevallen.
Hierbij mochten 3 leden (oud Methode leden) terug joinen)
Snel namen we afstand van 2, omdat deze totaal geen stamspelers zijn en als laatste was NT eruit gegaan.
De overige F5en accounts kregen ruim tijd om iets te plannen om zo nog een kans te maken.
Er werd vanuit Methode dus bewust niet aangevallen op de verzwakte accounts.
Sommige ex F5en accounts hebben nu daarom ook een andere stam gejoined.

Maar wat doet Fix in dit geheel:

- Andere werelden smeken om spelers, zo sterker tegen Methode te staan
- Planet benaderen voor een Fusie
- De stamhuppers Experst aannemen als nieuwe leden
- Toppunt, Methode leden benaderen om Fix te joinen
Goed Markske toch. Uitgehuild?

Ik ga nu 1 voor 1 alles ontkrachten:

Enige spelers die ik benaderd heb van w71 zijn:
- Jorn van Amen (oh suprise, acc waar ik nachter was).
- Melvin van Taow omdat ik eens met hem wilde samen spelen om dat ook eens meegemaakt te hebben.
Enige spelers van w72:
- Oh wacht, ik ken helemaal niemand van w72 :rolleyes: :eek: Althans, ik weet begod niet wie er w72 spelen.
Enige spelers w73:
- Een oude buur (w69) en oude co van Turtle (w64) heb ik benaderd genaamd Joachim. Top kerel, helaas had hij het te druk met 73.

Heb ik ooit vermeld dat ik spelers ging zoeken tegen Method? Nee dat heb ik nooit gezegd en zal ik ooi nooit gaan zeggen. Heb ik spelers proberen binnenharken als Co? ja dat heb ik gedaan. Logisch toch als je wilt dat je stamaccounts goed bezet zijn.


Volgend punt: (zijn paar vliegen in 1 klap die ik ontkracht)
Die 2 ex F5 leden zijn gekickt door jou omdat ze niet op F5 wilden aanvallen (vrijwel binnen dezelfde week als dat F5 viel). Ook waren en zijn ze het niet eens met je manier van beleid. Er gaan namelijk veel berichten rond dat uitgerekend jij de uni-rush wilt hanteren, en dat blijkbaar grotendeels Method er voor is.

Wij hebben Planet benaderd om eens te kijken of er een fusie kon plaatsvinden omdat jullie net heel de stam f5 kapot gerecruit hebben. Nieteens kapot gespeeld zoals jij beweerd. Dit is niet doorgegaan omdat het ook gewoon niet meer nodig was.
Wij hebben dan overigens ook geen enkel lid van Method benaderd om ons te joinen. Dat jou leden bij ons komen aankloppen, is niet mijn probleem maar wel dat van jou. Of we er iets mee doen is voor ons een weet en voor jou een vraag. De zogenaamde stamhoppers zijn uit hun zelf zowel bij Planet gaan aankloppen als bij F!x. Aangezien ze er met Planet geen goede deal uit kregen, kwamen ze bij F!x eens horen of daar wat te rapen valt. Die besprekingen lopen nu ten einde maar het resultaat zal pas binnen enkele dagen bekend zijn.

Mark, je bent een hypocriete dictator die nooit iets fout zou doen. Helaas voor jou heb jij je aan zowat alles vuil gemaakt deze wereld waaraan je je kunt vuilmaken. Dat noem ik nou eens een prestatie!
 
Reactiescore
1.647
Even een reactie op je lachwekkend geroep en getier:

F!x. Is niet opzoek naar co's. Althans, niet actief. Als iemand vraagt of die mag komen spelen, why not. Er word wel niet rond gevraagd zoals jij dat zit te beweren.

Method stelt in mijn ogen niks voor. Nee jij ook niet Markje. Voor jullie zullen wij dus absoluut geen co's nodig hebben.
Je staat alleen maar dingen te roepen waarvan niks waar is, of gewoon totaal hypocriet is. Method is begonnen met heel deze R2W door grotendeels F5 te recruiten. Jij en enkel jij hebt deze wereld verpest Mark. De fusie met Planet was inderdaad een plan die op tafel lag in reactie op de recruits van Planet. Na de zogenaamde kick van Illy zijn zowel planet als F!x. tot een akkoord gekomen dat het niet meer nodig was.

Ondertussen heeft Planet al 1 tot 2 maanden een NAP met Pasja omwille van Coffee. Goed, 1 of 2 weken Nap zodat je Coffee kunt opruimen etc begrijp ik. Maar die NAP begint behoordlijk lang te duren. Pasja is dan ook een grote defbunker en hebben een super compact cluster. Heel het F!x. front staat gewoon diep stacked. Ook zit Planet maar te zeggen "we hebben maar 10 leden" en "wij recruiten niet of doen niet aan r2w". Nou jullie zijn ofwel niet goed aan het nadenken, of gewoon even hypocriet als Mark.

Jullie lid Candice Swanepoel zit lekker Mike Tyson diep tot zo goed als tegen F!x. in de rim aan te internen/fuseren. Jullie hebben al lange tijd banden en gesprekken met Story. Vermoedelijk ook een NAP, maar jullie durven gewoon niet open te zijn hoe dat zit. In het geval van Pasja en Story kan ik de nap wel begrijpen. Dat is slim van hun kant uit. Maar van Planet uit is dat een poging om de fronten van F!x. wederom stil te krijgen en op block te zetten. Elke massa die wij deden op onze fronten zijn tot nu toe altijd op BLOCK OK geweest door al die samenwerkingen en NAP's aan ons front.


De enige die een beetje R2W gedaan heeft binnen F!x. is Panda. Hij heeft wel wat MB's, dat klopt. Maar als Rim acc van die grote is dat best logisch als je een 20/1 regel moet gaan hanteren en de rim proper moet houden. Beetje nadenken dus.


Vanuit F!x. is het enige "geklaag" geweest over de recruits van F5 naar Method. Voor de rest hebben wij ons er ten alle tijden tussenuit gehouden.
Dus de conclusie is gewoon simpel: Planet recruit 2 nieuwe leden die ook van F5 komen en laten de rest stikken (betichten wel andere stammen dat ze stammen kapot recruiten). Planet is niet bang om NAP's, BG's en Fusies aan andere stammen hun fronten aan te gaan onder het mom: Ja maar Coffee heeft ons genaaid en hadden die NAP echt nodig. Nieuwsflash: Als ik 1 account moet opruimen in het geval van wat er gebeurde met Coffee had ik max 2 weken NAP nodig. Niet 2 maanden zoals jullie.

F!x. gaat inderdaad enkele nieuwe recruits maken. F!x bestaat nu uit 9 leden. Ons maximum leden aantal staat dus ook op 14. Vragen hierover? Stuur je maar lekker een pm en ik regel wel voor de drank en snacks.

Jamie out. (Drops mic)

Lieve Jamie,

lang geleden zoveel onzin geklets heb gehoord.

Jullie voorstel van fuseren hebben wij vriendelijk geweigerd namelijk, dus had niks met Illy te maken. Maar met jullie idiote voorstel om wereld uit zijn verband en verhouding te trekken.

Story leden hebben denk nu al 3x gesoliticiteerd en zijn 3x geweigerd de afgelopen 1.5 maand, zij vroegen om NAP omdat ze wilden opbouwen en onder vuur van jullie lagen. Wij zijn met NAP akkoord toen gegaan en voor de rest is er niks qua samenwerking geweest. Want waar hebben wij gezegd geen NAP met Story te hebben? Wij waren ook nog niet in zee gegaan met Story toen je het me vroeg, dat balletje is gaan rollen toen je aangaf 5 recruits te gaan doen. Zei toen nog letterlijk: weet je het zeker, wij gaan dan ook schakelen.

Pasja is NAP van ons geworden vanwege Coffea en is zover k weet opgezegd en zo niet gebeurt dat per direct (zal ik ook gelijk even navragen), dit is je ook persoonlijk gezegd al dus grappig dat je hier dan opnieuw hiermee kom.

Candice solliciteert bij ons samen met Tyson en Almighty als 1 account, Tyson lag al op die positie en niet in jullie RIM. In tegenstelling dat jullie JH specifiek onze RIM in wilden laten jumpen is dit dus het zoveelste gezwets. Daarbij hoe kan je 1 recruit goedpraten met 5 recruits? Of laten we deze valse beschuldigingen aan ons adres niet vergeten dat we met Ad zouden samenwerken? Zoveelste valse beschuldiging aan ons adres.

Wij hebben vanuit heel (oud) F5EN solliticatie/voorstellen gehad, denk o.a. elk account wel gehad hebben, allemaal los van elkaar. Dus wat met we laten de rest stikken? Moesten we heel F5EN van jouw rekruteren dan? Dan had je wel hier komen uithuilen dat we heel de wereld willen vast rekruteren. Hebben we ook vriendelijk geweigerd enkel zijn we met 2 accounts akkoord gegaan vanwege onze enorm achterstand op dat moment al tegenover jullie en we al vernamen dat jullie met recruit en fusie plannen bezig waren.

F!x gewoon vanaf begin al bezig zo makkelijk mogelijk willen winnen, één van redenen dat AAO en wij toen leavde, of ook al vergeten? Enige reden dat jullie ook met 9 accounts zouden zijn is omdat je JH hebt gekickt. De plannen voor die gasten rekruteren speelt al veel langer als de kick van JH dus kom niet met die bullshit aan.

Succes er nog mee F!x met er iets van te maken, of zoals jullie zeggen: Is rekruteren of op delete gaan voor ons. Dat maken jullie dus maar waar.
 
Reactiescore
634
Er werd één week NAP gegeven, lijkt me niet heel ruim eerlijk gezegd.

Een week Nap voor de tegenstander, die gevallen is, geven is toch netjes.
Als we zien hoe W74 gespeeld wordt in zijn algemeen.
Hierbij had Le Roy dus een week de tijd om iets te plannen.

Heb ik ooit vermeld dat ik spelers ging zoeken tegen Method?

Je hebt zelfs Co spelers van Coruscant benaderd die in andere wereld onder eigen account spelen ;)
Die 2 ex F5 leden zijn gekickt door jou omdat ze niet op F5 wilden aanvallen (vrijwel binnen dezelfde week als dat F5 viel). Ook waren en zijn ze het niet eens met je manier van beleid.

Die zijn juist eruit gekickt, omdat ze de Naps niet wilde hanteren/naleven (gesprekken zijn ook in onze discord) :)
Daarbij wilde Illy misbruik maken van zijn PbG Robbo en hem vuil werk laten opknappen, later hem aan te vallen.
In Discord zei hij dat letterlijk :)

Er gaan namelijk veel berichten rond dat uitgerekend jij de uni-rush wilt hanteren, en dat blijkbaar grotendeels Method er voor is.

Dit was dus juist een voorstel vanuit de Stamhuppers Experst.
Methode zelf is tegen Uni Rush. Dit was voordat de Uni's beschikbaar waren gekomen al besloten :)
Staat duidelijk op onze forum vermeld :)

Wij hebben Planet benaderd om eens te kijken of er een fusie kon plaatsvinden

Planet benaderen voor een Fusie, is iets heel anders als paar accounts laten joinen.
Daarnaast hebben jullie buiten Planet meerdere accounts benaderd om Fix te joinen om zo tegen Methode te strijden

Dat noem ik nou eens een prestatie!

Mijn prestaties staan op mijn profiel vermeld :)
De prestaties waar jij het nu over hebt zijn dus ook uit de duim gezogen en hierbij geheel ontkracht :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Een week Nap voor de tegenstander, die gevallen is, geven is toch netjes.
Als we zien hoe W74 gespeeld wordt in zijn algemeen.
Hierbij had Le Roy dus een week de tijd om iets te plannen.
Ik beweer ook niet dat dat niet netjes is maar jij laat uitschijnen alsof het een zeer rijkelijk geschenk was.
Terwijl een week NAP het minimum is van netjes spel.
Verder weet jij ook wel even goed dat het rekruteren van oud method leden, de dood betekende voor het account le roy.
Ze zijn nu op een sluwe diplomatische wijze weggespeeld niet door aanvallend spel.
 
Reactiescore
742
Ik beweer ook niet dat dat niet netjes is maar jij laat uitschijnen alsof het een zeer rijkelijk geschenk was.
Terwijl een week NAP het minimum is van netjes spel.
Verder weet jij ook wel even goed dat het rekruteren van oud method leden, de dood betekende voor het account le roy.
Ze zijn nu op een sluwe diplomatische wijze weggespeeld niet door aanvallend spel.

Nee hoor, corus heeft le roy met zijn geweldigen offensieve aanval weggespeeld!
 
Reactiescore
634
Deels heb je gelijk dat 1 week onvoldoende is om volledig op te bouwen en dat 2 weken meer toepasselijk zou zijn.
Alleen betreft hier een account die als tegenstander gemarkeerd staat bij ons en alsnog een week Nap had gekregen om iets te kunnen plannen.

De accounts die hadden mogen joinen, hadden elders ook een solli lopen.
Alleen was bij ons de stemming eerder afgerond.
Zelfde dat bv de solli van account Path ook op onze forum was gezet en erover gestemd was worden.

Hierbij wordt er dus geen onderscheid gemaakt en vooral niet op voorhand een solli afgewezen.
Alle solli's krijgen een stemming en afhankelijk daarvan wordt er besloten.

Nee hoor, corus heeft le roy met zijn geweldigen offensieve aanval weggespeeld!

Le Roy viel als eerste aan en hij verbrak daarmee de Nap dus

Zijn maten die toen nog genoten van Nap hadden Le Roy kunnen OS.
Als zij ervoor kiezen om Le Roy te internen, kan ik er niks aan doen.
Check tevens de stats en zie wie Le Roy heeft weg gespeeld :)

Huidige wereld heb ik alleen Gruttier doen laten opgeven en dit enkel door te fronten met hem.
Dat hij nu BB's aan het uitbouwen is, zal wel betekenen dat hij geen zondag centjes meer krijgt.

Maar laten we het ontopic houden en zien waarom Fix met zoveel verzonnen verhalen W74 totaal wilt verzieken
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
571
Pasja is NAP van ons geworden vanwege Coffea en is zover k weet opgezegd en zo niet gebeurt dat per direct (zal ik ook gelijk even navragen), dit is je ook persoonlijk gezegd al dus grappig dat je hier dan opnieuw hiermee kom.

Ik heb geen idee wanneer je dit tegen Jamie hebt toegezegd, maar ik persoonlijk vind het nogal moeilijk om te geloven. Ze staan tot 3 linies stacked bij ons front. Heb zowat alle info van elk dorp uit Pasja. Of jullie fronters zijn daar aan het slapen of er is nog een NAP aanwezig.

Maar laten we het ontopic houden en zien waarom Fix met zoveel verzonnen verhalen W74 totaal wilt verzieken

Al bij al, zou ik zelfs een Fusie tussen Fix en Planet niet erg vinden.
Wellicht dat jullie wat vaart achter die gesprekken kunnen zetten.

Misschien lees je wel wat jezelf hebt gezegd ;) Je weet dondersgoed dat jij destijds flink hebt gerecruit. Je gaf ons zelf een idee om het in balans te trekken. Dat er leden weg gaan bij jou is niet onze fout. Jij bent begonnen met dit recruit spelletje en jou kennende ga jij het ook afmaken. Dus je mag lekker klagen over ons beleid, maar ik geef je 1 maandje daarna overtref je ons vast wel.
 
Bovenaan