Golden Awards

Reactiescore
2.039
Kan ik ook wel op deze manier..

be7f47843b8b5b92dc2e9c3f0b01de8a.png
Doe dan??
 
Reactiescore
1.542
Ik ben op delete gegaan en hij komt gelijk met grote bek opzetten. Applaus

doe je zelf toch? Anders was ik er alsnog wel overheen gegaan, doei. (Neem het met een korreltje zout, net of od rang giga veel voorstelt joh)
 
Reactiescore
1.542
Kan ik ook wel op deze manier..

be7f47843b8b5b92dc2e9c3f0b01de8a.png

En toch blijven jullie keer op keer hetzelfde proberen. Het is ook zo moeilijk in te schatten waar de clears komen, van de 5 incs die sommige van jullie uit 1 dorp sturen komen er 4 op het achterland en 1 op het front, goh waar zou ik nou toch een stack gaan plaatsen. Iets meer diversiteit in jullie aanvallen en strategie zou misschien resulteren in iets wat wij niet verwachten.

Verder kan ik denk ik wel rustig zeggen dat Spread niet voor Jan met de korte achternaam stacks bij ons zet aangezien wij er zorgvuldig en zuinig mee omgaan en het simpelweg optimaal benutten, wie is er gek dan ? ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Iets meer diversiteit in jullie aanvallen en strategie zou misschien resulteren in iets wat wij niet verwachten.

Beetje makkelijk praten nietwaar, bekijk die screen van je nog eens - staat niemand van Imago. Ben benieuwd of Spread een 'verrassende' massa kan opzetten.
 
Reactiescore
1.542
Beetje makkelijk praten nietwaar, bekijk die screen van je nog eens - staat niemand van Imago. Ben benieuwd of Spread een 'verrassende' massa kan opzetten.

Helaas heb ik zelf nog weinig kans gehad om te offen omdat ik niks anders kan dan deffen vs 2 stammen, maar zodra ik bij m’n teampje herenigd wordt zal er wat meer actie gaan komen, dat kan je ik je al vast zeggen :)
 

Deleted User - 487971522

Guest
Poging 2: LEER PP FARMEN!! En wees eens niet zo azijnzeikerig als jij zelf te lui bent om pp te farmen.. De knetter zeg, stelletje jankerts. Als je MOEITE doet, iets waar imago wss nog nooit van gehoord heeft, kun je makkelijk 20-150k pp per wereld pakken als je er moeite insteekt. en je geeft er 0 euro aan uit.. Is t nou zo moeilijk of zijn mensen nou echt zo oliedom.

Ben jij retarded of doe je gewoon achterlijk? Het gaat erover dat er teveel edels in het spel zitten en dat daardoor aanvallen alleen edelspammen is. Jij kan echt niet lezen ofwel?
 
Reactiescore
1.363
Ben jij retarded of doe je gewoon achterlijk? Het gaat erover dat er teveel edels in het spel zitten en dat daardoor aanvallen alleen edelspammen is. Jij kan echt niet lezen ofwel?

Meneer het troll account.
Hoe komen er nou meer edels in het spel?
Enig idee...?
Nou meneer, het komt door het pp gebruik. En de activiteit van tegenwoordig. De werelden gaan daardoor ook sneller, wat de meeste mensen wel snor vinden.
En meneer de wannabe troll, mensen zijn gewoon te lui om pp te farmen, dat is gewoon ook mijn punt, heeft er wel mee te maken.
Dus meneer de wannabe troll mot nie zo jankn met zn bakkes.

Mvg en kusjes van mij
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487971522

Guest
Meneer het troll account.
Hoe komen er nou meer edels in het spel?
Enig idee...?
Nou meneer, het komt door het pp gebruik. En de activiteit van tegenwoordig. De werelden gaan daardoor ook sneller, wat de meeste mensen wel snor vinden.
En meneer de wannabe troll, mensen zijn gewoon te lui om pp te farmen, dat is gewoon ook mijn punt, heeft er wel mee te maken.
Dus meneer de wannabe troll mot nie zo jankn met zn bakkes.

Mvg en kusjes van mij

Ok. Je bent echt te dom om te poepen
 
Reactiescore
1.363
Ok. Je bent echt te dom om te poepen
Gelukkig spoor jij al helemaal niet mn knul, aangezien jij toch n troll account bent ;)
Daarnaast ben ik gewoon ern fking legend, zo slim en cool ben ik.
 
Bovenaan