Stab of geen stab?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
48
Alles ging goed in VF Goed (het zit namelijk in de naam lol :p)

Tot leider een niet dubieuze naam het vreselijke idee had een bolwerk te starten. "Ik respecteer jou als mens en als speler, maar daarvoor hebben we toch nog niet genoeg grondstoffen??" reageerde medeleider itsDash heel respectvol. Maar een niet dubieuze naam begon te dreigen: "ik start een bolwerk of edel jullie allemaal de vernieling in. Ripjullie!"

Nog voor hij iets kon doen ontnam itsDash snel de rechten van een niet dubieuze naam zodat hij geen bolwerk kon starten. Net op tijd! Toen een niet dubieuze naam dit ontdekte begon hij te schelden met nare ziektes, wenste ons allen dood en vertrok met slaande deuren. Hij wilde zijn rechten terug en wel meteen! ItsDash vertrouwde het zaakje niet dus gaf niet toe.

Ondertussen heeft een niet dubieuze naam de stam verlaten en een nieuwe eigen stam opgericht. Nu probeert hij met de regelmaat van de klok VF Goed leden te overtuigen voor zijn nieuwe stam.

Stab of geen stab?
 
Reactiescore
1.238
Het was wel een nare ervaring voor me. gelukkig doorzag ik rupert zijn motief.
 
Reactiescore
1.238
Zware stab, ik zou kata's sturen!
wat naar? we hopen eigenlijk dat de isolatie rupert goed doet.

gingen de oude monniken ook niet vroeger in ballingschap om er wijzer van te worden?
 
Reactiescore
1.777
nee ze gingen bier brouwen
 
Reactiescore
228
en dansen in de abdij! van een 1 a 2 a 3
 

Deleted User - 487973071

Guest
Nou nou Romy, niet zo dramatisch doen. Hij heeft volgens jou toch ook het recht om alles te zeggen. Dus niet zo huilie huilie doen. :redface:

Geen stab. Slotje.
 
Reactiescore
48
Nou nou Romy, niet zo dramatisch doen. Hij heeft volgens jou toch ook het recht om alles te zeggen. Dus niet zo huilie huilie doen. :redface:

Geen stab. Slotje.
het is dan ook een stab omwille van zijn daden, niet omwille van zijn woorden. wel opletten meneertje anus
 
Reactiescore
2.372
stab, uiteraard. ripromy :sad:
 
Reactiescore
17
Die kerel is 1 grote flop, volgens mij een zwaar autistisch geval die totaal geen verstand heeft :D
Toen hij ons de oorlog verklaarde was het ook al zo scheel belachelijk als het groot was.
Dat hier zelfs een topic voor hem komt verdient hij niet eens :D
 
Reactiescore
421
VFgoed heeft gewoon geen ambitie! Ik heb alleen de discussie aangezwengeld of we misschien een bolwerk willen hebben en toen heeft dashba me meteen al mijn rechten ontnomen. IN MIJN EIGEN STAM

ik ben gestabt door jullie
 
Reactiescore
421
Die kerel is 1 grote flop, volgens mij een zwaar autistisch geval die totaal geen verstand heeft :D
Toen hij ons de oorlog verklaarde was het ook al zo scheel belachelijk als het groot was.
Dat hier zelfs een topic voor hem komt verdient hij niet eens :D

oh en jij moet helemaal je mond houden want jullie stamleden begonnen mij aan te vallen daar heb ik gewoon op gereageerd maar jullie waren niet voor reden vatbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan