Early game verwachtingen

Reactiescore
244
het is gewoon vies spel en we posten alles om de rest errop te wijzen goed op te letten voor er uberhaubt afspraken met jullie gemaakt gaan worden.
iedereen mag van jullie zulke dingen verwachten blijkbaar.

wat gebeurt is is gebeurt en het enige wat we verder zijn is dat ik straks #1 odd tijdelijk pak :p

Ik ben benieuwd naar je verhaal :)
 
Reactiescore
45
het is gewoon vies spel en we posten alles om de rest errop te wijzen goed op te letten voor er uberhaubt afspraken met jullie gemaakt gaan worden.
iedereen mag van jullie zulke dingen verwachten blijkbaar.

wat gebeurt is is gebeurt en het enige wat we verder zijn is dat ik straks #1 odd tijdelijk pak :p

Er is maar 1 afspraak gemaakt en deze is nagekomen, dat het niet netjes is wat we hebben gedaan is zeker waar maar vies mhh, noem het meer slim nadat jullie (vies) slim een nieuwe rekruut aannemen die wij al aanvallen en geen deff meer heeft om de volgende ochtend met hem samen een aanval op chili te plannen. Helemaal nadat er al gesprekken waren tussen de stammen die de dag ervoor zijn verbroken. Nadat wij stallen om chili te redden en erna aangeven niet op jullie eis/vraag in te gaan is dat dan best redelijk in mijn oogpunt. Helemaal omdat ik de eis best absurd vind helemaal te bedenken omdat onze gesprekken ervoor op hetzelfde uitkwamen met 2 verandering
1 chili is er nog
2 no1likeus (die al geen deff meer had en weinig off) niet in de stam

Dus het is maar vanuit welke kant je het bekijkt en wat je interpreteert...
Verder weet ik niet alle berichten (pm) tussen eric en jullie maar de afspraken heb ik screens van gezien.
 
Reactiescore
271
Er is maar 1 afspraak gemaakt en deze is nagekomen, dat het niet netjes is wat we hebben gedaan is zeker waar maar vies mhh, noem het meer slim nadat jullie (vies) slim een nieuwe rekruut aannemen die wij al aanvallen en geen deff meer heeft om de volgende ochtend met hem samen een aanval op chili te plannen. Helemaal nadat er al gesprekken waren tussen de stammen die de dag ervoor zijn verbroken. Nadat wij stallen om chili te redden en erna aangeven niet op jullie eis/vraag in te gaan is dat dan best redelijk in mijn oogpunt. Helemaal omdat ik de eis best absurd vind helemaal te bedenken omdat onze gesprekken ervoor op hetzelfde uitkwamen met 2 verandering
1 chili is er nog
2 no1likeus (die al geen deff meer had en weinig off) niet in de stam

Dus het is maar vanuit welke kant je het bekijkt en wat je interpreteert...
Verder weet ik niet alle berichten (pm) tussen eric en jullie maar de afspraken heb ik screens van gezien.

gesprekken met no1likeus liepen al voordat jullie hem aanvielen.
ik ga hem niet opeens weigeren omdat jullie die ons enkel als edelvoer zagen hem opeens aanvallen...

chili was gewoon 100% weg geweest hadden wij ons plan uitgevoerd maar omdat hij zijn prestaties wou behouden en zijn ''8 edels'' ook al zie ik er al die tijd nog niet meer dan 2......

je hebt met 1 punt gelijk je hebt als een advocaat in de kleine lettertjes slim je berichten getypt.

maar de eis van dorp afgeven was zeker niet absurd.
chili had totaal geen troepen meer wij hebben hem op deze manier uit de goedheid van ons hart de tijd gegeven een jump te maken en zijn '''8 edels'' en zijn farm prestaties te behouden.

dat er bij jullie geen greintje goedheid in zit en liever als een moskovich willen spelen moeten jullie zelf weten.
wat ik al zei maakt allemaal vrij weinig verder uit.
het enige wat jullie ermee op hebben geschoten nu is dat ik tijdelijk die rang 1 odd pakken.

hoop dat jullie heel erg trots zijn :p
ik ga mijn tijd nu ff iets beter verdoen met een baan.
 
Reactiescore
416
god heb ik echt 8 edels gezegd? had alleen geen zin om weer vanaf 0 te beginnen lol, was nog geen eens richting jou maar ey! Verder was no1 ook 100% weg geweest als ie niet van stam was verandert... maar ey mijn mening
 
Reactiescore
271
ja maar dat zeg ik als jullie opeens besluiten iemand aan te vallen waar ik al recruit gesprekken mee heb laat ik hem niet opeens vallen.
dat zou ik ronduit gemeen vinden en ik ben nog van de oudere tw werelden (toen probeerden we nog normaal spel te spelen :p)
 
Reactiescore
228
alle geluk dat er dan geen universiteiten zijn he, anders mocht @MementoMori direct bij ons meedoen!
 
Reactiescore
2
Toch fijn dat 'wij' als Wolves zo hard onderschat worden. Dat gaat t nóg mooier maken als we straks iedereen oprollen ;)
 
Reactiescore
2
Ik zou zeggen, maak een lijstje!

Poah een heel lijstje is wel lastig. Heb sws nu niet de tijd om daar m'n research voor te doen. Aantal accounts kan ik wel wat over zeggen, maar heb me nog totaal niet bezig gehouden met accounts die ver van ons vandaan liggen.

Ik wil wel zeggen dan ik vind dat er af en toe té veel waarde wordt gehecht aan farmstats. Ja het is een belangrijke stat en zeker in het begin ga je daar meer gs uit halen en groei je dus stukkie sneller, maar dit is ook heel erg afhankelijk van je omgeving en daarnaast zijn er op andere manieren ook gs te krijgen.
Plus misschien wel de belangrijkste, je wint het spel door met troepen anderen weg te spelen en heb nog nooit iemand gezien die een wereld won omdat ie de meeste gs had gefarmd ;)

Daarnaast heb ik heel veel respect voor alexander13 en doet het mij stiekem een beetje pijn om hem zo hoog aan de lijstjes 'valt het eerste uit elkaar' te zien.
 
Bovenaan