Stab or no stab

Deleted User - 487959593

Guest
En wat moet dit bewijzen? Ik zie nergens bewijs waardoor men kan verantwoorden die NAP niet na te komen betreffende Farre.
Natuurlijk kan de leiding van Inv niet bereikt worden aangezien de stam recruit wordt door hrlk, Farre wordt dik gestabbed en daarmee uit lekker bezig daar.


Prima argument

Wat moet dit bewijzen? Nou dat farre zelf de aanval begint in een NAP.
 
Reactiescore
372
Dus omdat een enkele speler een MB aanvalt, misschien zelfs zonder weet dat dat een MB is van jullie (wat überhaupt nog bewezen mag worden) mogen jullie een hele stam onder vuur nemen? Goed om te zien hoe Method zijn samenwerkingspartners afdankt.

Maar goed, ik kreeg dit doorgestuurd en schrok omdat de grote Coruscant altijd zo voor fair play is. Daarom heb ik besloten om het te delen op het algemeen forum. Je kunt hoog en laag springen maar dit is gewoon een smerige actie ofwel stabb. Zal me verder hier buiten laten, iedereen weet genoeg nu volgens mij.
 
Reactiescore
634
En wat moet dit bewijzen? Ik zie nergens Farre iets doen waardoor men kan verantwoorden die NAP niet na te komen betreffende Farre.
Natuurlijk kan de leiding van Inv niet bereikt worden aangezien de stam recruit wordt door hrlk, Farre wordt dik gestabbed en daarmee uit lekker bezig daar.


Prima argument


Jullie doel was om de samenwerking met NAW op te laten zeggen, zodat jullie NAW konden aanvallen.
Illy lukte het niet met een lul verhaal om de samenwerking met NAW op te laten zeggen.
Toen zijn lul verhaal ontkracht werd, kreeg hij ook de schop

Jij zat als een zwak account ondergedoken en nu wil je je leave middels een lul verhaal op AF goed praten
 
Reactiescore
5.594
NT > w74
 

Deleted User - 487959593

Guest
Volgens mij wordt alleen Farretastic onder vuur genomen.
Wel grappig dat je voor hem opkomt aangezien hij juist degene is die een hele stam onder vuur neemt: Plague.

Ik herhaal nogmaals, Aapje is mijn mb en zat in stam Plague, Plague had ook een NAP met Inv. Verder de NAP werd genomen omdat we samen tegen F5'en zouden strijden, echter hebben deze mensen 0 aanvallen zowat gestuurd en alleen maar mij gecf't. Maar was wel een goeie samenwerkingspartner
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-07-27 at 23.44.09.jpeg
    WhatsApp Image 2020-07-27 at 23.44.09.jpeg
    159,9 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
1.242
Jullie doel was om de samenwerking met NAW op te laten zeggen, zodat jullie NAW konden aanvallen.
Illy lukte het niet met een lul verhaal om de samenwerking met NAW op te laten zeggen.
Toen zijn lul verhaal ontkracht werd, kreeg hij ook de schop

Jij zat als een zwak account ondergedoken en nu wil je je leave middels een lul verhaal op AF goed praten
Een zwak account, speel NT weg of hou je bek over NT
Luister naar @lord-toms die man weet het
 

Deleted User - 487959593

Guest
2 vragen:
1. Welke dorpen van Aapje heeft Farre overgenomen?
2. Hoe wist Farre dat Aapje jouw mb was?

1. Geen 1 want hij was gesnipet en vervolgens kwam hij bij Method zodat ik hem os kon bieden.
2. Stammenforum. Ben al vaker in discussie geweest met Farre.

Dit zei ik oa. Hoi, ik heb een goed voorstel voor je. Je geeft mij je dorpen 09 en 013 en Je pakt 045 | Is dit het nu? (527|548) C55, met behulp van aapje999 of je stamgenoten als je niet te voorspelbaar wilt zijn ( ligt aan wat de moraal op hem is)

Verder, maakt niet uit of hij weet of hij mijn mb is. Hij zat in de stam Plague, die ook een NAP had met Inv, de sterkste leden gingen naar Method en de mensen die overbleven waren functioneerden als mb.

Volgende keer laat ik hem wel inside info krijgen over onze stam zoals jij continu krijgt van andere stammen XD
dat is pas vies spelen

Jij steekt je lange neus in zoveel mogelijk mensen hun zaken wat totaal niet te maken heeft met jezelf, om zo een reden te kunnen vinden om een NAP te verbreken.
 
Reactiescore
634
Discussie inhoudelijk over dit mag privé, dat ga ik hier niet doen. En je weet het ongetwijfeld aangezien die referentie naar post 1 vrij duidelijk was, die hier al (terecht) is verwijderd.

Mijn eerste post heb je verwijderd, omdat je de forum regels wilt toepassen.
Dus je goed recht
Maar doe het dan ook bij iedereen en ga niet selectief modereren.

Als je wilt kan ik de andere berichten ook hier citeren en kijken wat er wel allemaal werd toegestaan onder motte van P&P
 
Reactiescore
1.468
Mijn eerste post heb je verwijderd, omdat je de forum regels wilt toepassen.
Dus je goed recht
Maar doe het dan ook bij iedereen en ga niet selectief modereren.

Als je wilt kan ik de andere berichten ook hier citeren en kijken wat er wel allemaal werd toegestaan onder motte van P&P
Zoals ik al aangaf, privé ga ik deze discussie voeren. Posts hierna over dit onderwerp worden verwijderd als offtopic
 
Reactiescore
634
Zoals ik al aangaf, privé ga ik deze discussie voeren. Posts hierna over dit onderwerp worden verwijderd als offtopic

Ga het ook privé voortzetten.
Maar geloof mij, als er ergens nog een offtopic post ga zien en jij grijpt niet in :)
 
Reactiescore
1.242
@Coruscant Probeer het ontopic te houden en geen privéissues met mods in een top/flop stammen topic aub. Beter post je wat tegen bewijs want is nog steeds dikke vetgedrukte stab
 

Deleted User - 487959593

Guest
Ik hoop dan dat je hebt geleerd dat het dan niet aan jou is om dit soort dingen op t AF te gooien, als je van niks afweet.

Verder, dat Night Train dit als reden gebruikt om te leaven, dat is pas echt laf


df3e8a6b-f183-423f-b153-354410ee6d35.jpg
 
Reactiescore
634


Oude stamNieuwe stamDatum/TijdPunten
GeeneenRoyale08th May 2020 - 08:03:55264
RoyaleSignum18th May 2020 - 21:03:492,902
SignumMethod27th May 2020 - 15:03:5321,881
MethodGeeneen17th June 2020 - 15:04:3433,074
GeeneenMethod17th June 2020 - 17:04:3838,669
MethodExpert21st June 2020 - 01:03:4054,998
ExpertGeeneen18th July 2020 - 20:03:18267,454
GeeneenMethod23rd July 2020 - 01:03:37443,394
MethodExpert03rd August 2020 - 16:03:33527,590

Best een zwaar TW leven heb je man voor zo een eerlijke account :(
Zo vaak de stam moeten veranderen :)
Daarnaast een Ban moeten oplopen wegens gebruik van illegale scripts en gehackt worden.

Vanuit Methode is er voldoende bewijs geleverd en via gedeeld forum is kwestie met Inv. ook uitgesproken.
Kwestie is voor ons dus hierbij gesloten
 
Reactiescore
1.242
Mooi dat je dit aanhaald zo zie je dat ik loyaal ben naar 2 stammen toe, Royale fuseerde met Signum waarop Signum fuseerde met Method en dan wegens een hoop wanpraktijken naar TWD (experts) verhuisd. En nu weer door een hoop wanpraktijken naar experts verhuisd.

2 stammen lieverd nice try xx

Hou je stabbende jongetjes maar onder de knie dat is al moeilijk genoeg.
 
Bovenaan