Golden Awards

Reactiescore
1.542
Wel echt het juiste topic om dit hier te bespreken zeg, het blijft ook moeilijk.
Bij sommige van jullie vraag ik me wel af of je in het weekend niks beters te doen hebt dan het gejank wat ze hier laten zien :p
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Helemaal akkoord, ik denk dat W71 hier een prima voorbeeld van was. Fier die na 1 stam massa al op delete ging omdat een aantal accounts de activiteit/skills niet hadden om een endgame te spelen

Dat kwam meer door het gebrek aan een goede leider.
 
Reactiescore
1.647
Als iemand buiten wereld voorbij dit topic scrollt denkt die echt dat hier honderden gave lijstjes zijn geplaatst. Wat een domper bij het openen....

Twee stammen die elke keer ergste in elkaar naar boven haalden, heel de wereld mee trokken en van kwaad tot erger ging doordat de ander iets deed. Tw as usual
 
Reactiescore
603
Die ''fantastische Spread-groei'' is grotendeels gebaseerd op diehard pp abuse bij vele accounts, van Semper tot Anarchist

Bro... De pp abuse groei moet nog komen maatje! Je weet nog niet wat je te wachten staat door afgelopen event :oops:. Verder is de groei van Anarchist gebaseerd op het clearen van edelen van kleine spelers, actief farmen/roven en goed account management, kijk maar naar de ODA/Groei en stijging van de afgelopen tijd.

1596415341342.png
1596415371601.png

Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 734.453.500

En volgensmij tikken de meeste Imago spelers niet eens de 200m gefarmt aan. Verschil moet er wezen :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Bro... De pp abuse groei moet nog komen maatje! Je weet nog niet wat je te wachten staat door afgelopen event :oops:. Verder is de groei van Anarchist gebaseerd op het clearen van edelen van kleine spelers, actief farmen/roven en goed account management, kijk maar naar de ODA/Groei en stijging van de afgelopen tijd.

Bekijk bijlage 22341
Bekijk bijlage 22342

Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 734.453.500

En volgensmij tikken de meeste Imago spelers niet eens de 200m gefarmt aan. Verschil moet er wezen :)

Netjes hoor, dat is een mooie Rover! Laat wel dedication zien en verklaart grotendeels of in z'n geheel de groei. :)
 
Reactiescore
735
Bro... De pp abuse groei moet nog komen maatje! Je weet nog niet wat je te wachten staat door afgelopen event :oops:. Verder is de groei van Anarchist gebaseerd op het clearen van edelen van kleine spelers, actief farmen/roven en goed account management, kijk maar naar de ODA/Groei en stijging van de afgelopen tijd.

Bekijk bijlage 22341
Bekijk bijlage 22342

Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 734.453.500

En volgensmij tikken de meeste Imago spelers niet eens de 200m gefarmt aan. Verschil moet er wezen :)
Rooky numbers.
 
Reactiescore
603
Reactiescore
7.918
Dit is niet een bash ofzoiets, maar de abuse die tw nu ziet met dit event. Waar accounts meerdere vb's pakken, GS pakketten halen van hier tot Tokio is toch wel het meest debiele event ooit geweest. Hierdoor gaan er zo ontzettend grote verschillen tussen accounts ontstaan. Dat tw doodbloed is bekend maar dit event is toch wel het toppunt hoor. Accounts die weinig pp hebben of weigeren geld erin te stoppen kunnen gewoon weg niet meekomen. Zoiets verwacht je in de start, niet meer in de lategame
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit is niet een bash ofzoiets, maar de abuse die tw nu ziet met dit event. Waar accounts meerdere vb's pakken, GS pakketten halen van hier tot Tokio is toch wel het meest debiele event ooit geweest. Hierdoor gaan er zo ontzettend grote verschillen tussen accounts ontstaan. Dat tw doodbloed is bekend maar dit event is toch wel het toppunt hoor. Accounts die weinig pp hebben of weigeren geld erin te stoppen kunnen gewoon weg niet meekomen. Zoiets verwacht je in de start, niet meer in de lategame

Eens. Nog nooit zoveel pakjes kunnen halen als met dit event.
 
Reactiescore
961
Kom ik aan met een paar zielige 30% grondstof pakketjes.. Jullie mogen doneren op 0900MOAM.

Ps. Mochten de regels dit toe staan.

Dubbele Ps. BACK ON TOPIC.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dit is niet een bash ofzoiets, maar de abuse die tw nu ziet met dit event. Waar accounts meerdere vb's pakken, GS pakketten halen van hier tot Tokio is toch wel het meest debiele event ooit geweest. Hierdoor gaan er zo ontzettend grote verschillen tussen accounts ontstaan. Dat tw doodbloed is bekend maar dit event is toch wel het toppunt hoor. Accounts die weinig pp hebben of weigeren geld erin te stoppen kunnen gewoon weg niet meekomen. Zoiets verwacht je in de start, niet meer in de lategame
Was inderdaad een OP event VB's kon ik oppikken voor 300pp en GS pakketten van 30% voor niet gek veel meer. Daarom was het vrij grappig dat Roald hier kwam vertellen dat dit event slecht te abusen was. Alle gefarmde PP van 74&75 zit er bij ons in ieder geval in :oops:
 
Reactiescore
1.089
Quarantaine ook :tongue: en een stab van iemand die in geen van de twee stammen zat

Voor de Quarantaine wereld snapte ik wel dat men niet de activiteit kon opbrengen, ik bedoel zo'n snelle wereld en zoveel edels.

Verder tja, Stay werd ook genaaid door een speler die niet toebehoorde tot een van beide stammen. Wij hebben alleen geantwoord door diegene gelijk helemaal op te edelen.
 
Reactiescore
7.918
Was inderdaad een OP event VB's kon ik oppikken voor 300pp en GS pakketten van 30% voor niet gek veel meer. Daarom was het vrij grappig dat Roald hier kwam vertellen dat dit event slecht te abusen was. Alle gefarmde PP van 74&75 zit er bij ons in ieder geval in :oops:

Ik denk dat elk account wel veel pp erin heeft gestoken als men de pp heeft :p

Moet je het wel hebben natuurlijk
 
Reactiescore
1.853
Voor de Quarantaine wereld snapte ik wel dat men niet de activiteit kon opbrengen, ik bedoel zo'n snelle wereld en zoveel edels.

Verder tja, Stay werd ook genaaid door een speler die niet toebehoorde tot een van beide stammen. Wij hebben alleen geantwoord door diegene gelijk helemaal op te edelen.
Giorni is daardoor harder genaaid dan Stay hoor. Verder lag het idd eerder aan de intensiviteit en de versoepeling van de maatregelen dan aan het gebrek aan kwaliteit in één van beide stammen.
 

DeletedUser81766

Guest
Ik vind het ook niet kunnen, dit event gaf niet eens awards erbij!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik denk dat elk account wel veel pp erin heeft gestoken als men de pp heeft :p

Moet je het wel hebben natuurlijk
Al farm je geen pp op andere werelden krijg je van mij ook geen gs tijdens vlaggenronde :p Beetje elkaar motiveren om die gratis pp binnen te halen :D
 
Bovenaan