Golden Awards

Reactiescore
766
Bedankt voor het bevestigen dat wat jij vertelde met de pit haat kant en klare bullshit is xD. Samenwerking was er dus al voor kratje aangesproken was etc.. Volgens mij willen jullie juist geen 1v1v1 als je het zo beredeneerd.

Volgens mij moet ik vaker die boekdelen lezen zo :eek:.
Het zou je ook sieren om dan op het hele boekwerk te reageren Chriske en niet selectief 1 stukje!!!!!
 
Reactiescore
1.363
Het zou je ook sieren om dan op het hele boekwerk te reageren Chriske en niet selectief 1 stukje!!!!!
Neeee want dat stukje ontkracht die hele rattaplan van dat ze toch hun aanvielen xD. Kut Thomassien
Dan stabben ze tocggg enzovoort
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.149
Reactiescore
1.363
Wat een prachtige reacties van Spread. Dan zal Roald's verhaal dus wel als een bus kloppen! Spread flop.
Amateur leest het genegeerde niet wat counterreact met Roalds domme gezwans.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Goeie keuze voor lettertype grootte bij het aantal dorpen van Spread :p

Oprecht iets dat ik niet bewust gedaan heb, noch gezien. Weet wel waar het van komt; Ctrl c maar eens het aantal dorpen van een ranglijst op tw en plak deze in excel, dan krijg je hetzelfde lettertype. Kwam er na spread achter dat ik vier getalletjes beter zelf kon overtikken (wilde eerst puntenaantallen doen ipv dorpenaantallen). Geen poging tot propaganda dus.. :x

Voor mn gevoel ziet het er gewoon heel balanced uit zoals het nu is? Als we het verleden achter ons laten kunnen we nu toch gewoon lekker gaan strijden? :confused2:

Wat maakt jouw gevoel uit ten opzichte van percentages dorpen in continenten boven en onder de de wereldlijn. Als je het echt balanced zou willen maken, zou Imago alles boven de lijn afgeven en spread alles eronder, dan hebben we een balanced wereld. Maar dat gaat Spread 100% zeker niet doen, want dat zou alle 'vuiligheid' van kipkalkoen tot fart bomber tot kratje grolsch tot AIE teniet doen.

Het verleden is de exacte oorzaak van de huidige situatie, dat is niet iets dat je kunt vergeten of weglaten in welke discussie dan ook.
 
Reactiescore
735
Oprecht iets dat ik niet bewust gedaan heb, noch gezien. Weet wel waar het van komt; Ctrl c maar eens het aantal dorpen van een ranglijst op tw en plak deze in excel, dan krijg je hetzelfde lettertype. Kwam er na spread achter dat ik vier getalletjes beter zelf kon overtikken (wilde eerst puntenaantallen doen ipv dorpenaantallen). Geen poging tot propaganda dus.. :x
Haha ja zoiets dacht ik al, hebben er wel om gelachen!

Wat maakt jouw gevoel uit ten opzichte van percentages dorpen in continenten boven en onder de de wereldlijn. Als je het echt balanced zou willen maken, zou Imago alles boven de lijn afgeven en spread alles eronder, dan hebben we een balanced wereld. Maar dat gaat Spread 100% zeker niet doen, want dat zou alle 'vuiligheid' van kipkalkoen tot fart bomber tot kratje grolsch tot AIE teniet doen.

Het verleden is de exacte oorzaak van de huidige situatie, dat is niet iets dat je kunt vergeten of weglaten in welke discussie dan ook.
Haha waarom nou zo toxic reageren op een poging tot een positieve invalshoek.
Je kan ook gewoon onderkennen dat de huidige verhoudingen, hoe ze ook tot stand zijn gekomen, best oké zijn. De harder groeiende stam, die beter gepositioneerd is, heeft een ietwat groter gebied, meer dan terecht. Als Melvin zijn ding niet had gedaan in het westen hadden jullie die ruimte vergaard met het internen en rekruteren van de rest van Exitus, terwijl je nog altijd veilig met je core achter jullie human shield Pov kon schuilen. Hadden we tegen een hele andere situatie aangekeken, waar nu gewoon op in is gespeeld.

Blijf er lekker toxic over, want Spread heeft zn overmacht alleen maar met "vuiligheid" gecreëerd en Imago wast zn handjes in onschuld. We gaan er never nooit niet over uit komen en das prima. Ik zie een wereld die potentie biedt voor de eindstrijd en normaalgesproken gewonnen zal worden door de beste stam, er is compleet nog niks is beslist, maak er wat moois van, challas!
 
Reactiescore
967
Oprecht iets dat ik niet bewust gedaan heb, noch gezien. Weet wel waar het van komt; Ctrl c maar eens het aantal dorpen van een ranglijst op tw en plak deze in excel, dan krijg je hetzelfde lettertype. Kwam er na spread achter dat ik vier getalletjes beter zelf kon overtikken (wilde eerst puntenaantallen doen ipv dorpenaantallen). Geen poging tot propaganda dus.. :x



Wat maakt jouw gevoel uit ten opzichte van percentages dorpen in continenten boven en onder de de wereldlijn. Als je het echt balanced zou willen maken, zou Imago alles boven de lijn afgeven en spread alles eronder, dan hebben we een balanced wereld. Maar dat gaat Spread 100% zeker niet doen, want dat zou alle 'vuiligheid' van kipkalkoen tot fart bomber tot kratje grolsch tot AIE teniet doen.

Het verleden is de exacte oorzaak van de huidige situatie, dat is niet iets dat je kunt vergeten of weglaten in welke discussie dan ook.

Dat ik het er balanced uit vind zien betekent toch niet dat het exact 50% verdeeld hoeft te zijn? Ben je zo insecure dat de wereld exact op de continent lijn verdeeld moet gaan worden? Ga gewoon lekker massas sturen en bewijs je is.:redface:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat ik het er balanced uit vind zien betekent toch niet dat het exact 50% verdeeld hoeft te zijn? Ben je zo insecure dat de wereld exact op de continent lijn verdeeld moet gaan worden? Ga gewoon lekker massas sturen en bewijs je is.:redface:

Ja en ik vind dat 4G zendmasten van Chineze makelij de oorzaak zijn van de verspreiding van het corona virus. Ik baseer mij liever op de feiten, zou je ook moeten doen.

Wat zou ik precies moeten bewijzen?
 
Bovenaan