Top/flop spelers

Reactiescore
7.931
Eén van de eerste pms van Luc was 'hoi ik kom hier en ga straks naar Spread toe'. Om vervolgens vans leden uit te schelden, constant denigrerend te doen en een ongelofelijk grote mond zonder reden op te zetten. Het is dat er nu mensen zich bezig houden met afspraken en het beste voor hebben, maar als het aan mij lag was hij allang kapot gekatad. Het 'recht' om te klagen is hij in mijn ogen allang kwijt.
 
Reactiescore
1.367
Liever dat dan mensen kankerdebielen noemen en als leiding de slap zijn om erop te interveniëren.

Ach, jij zit/zat bij het KaK groepje, dan zou je niet moeten zeiken om een scheldwoordje meer of minder
 
Reactiescore
7.931
Omdat we kata's hebben gebruikt op 67? Och wat erg. Kun je refereren naar 63 wat je wilt nu, maar daar speelde het overgrote deel van 67 niet.
 
Reactiescore
1.582
Eén van de eerste pms van Luc was 'hoi ik kom hier en ga straks naar Spread toe'. Om vervolgens vans leden uit te schelden, constant denigrerend te doen en een ongelofelijk grote mond zonder reden op te zetten. Het is dat er nu mensen zich bezig houden met afspraken en het beste voor hebben, maar als het aan mij lag was hij allang kapot gekatad. Het 'recht' om te klagen is hij in mijn ogen allang kwijt.

Heb je mooi goed jongen. Kom maar lekker langs met je kata meneertje groot muil. Als jij je wilt verlagen naar zo’n niveau dan moet je dat vooral doen. Je moet het hele verhaal vertellen en niet met stom gelul alles samenvatten. Vind je het gek dat ik kwaad wordt als mensen mij onterecht lopen te cf’en en menen dat ze ermee weg kunnen komen ook nog. ?

Het is al te triest voor woorden dat jullie je slaafjes niet duidelijk maken wat normen en waarden zijn. Dus ga je daar eerst daar maar mee bezig houden i.p.v. dat je een grote mond over mij hebt.
 
Reactiescore
7.931
Ik ga me nergens mee bezig houden. Om mijn part krijg je ze, die grote mond had je al voordat er sprake was van iets dan ook. Dat ego van je van hier tot Tokio mag je wel even dimmen knul.
 
Reactiescore
1.367
Omdat we kata's hebben gebruikt op 67? Och wat erg. Kun je refereren naar 63 wat je wilt nu, maar daar speelde het overgrote deel van 67 niet.

Tsja, dat is dan het probleem van jou. Het was niet mijn leiding/stamleden die te zwak waren er op te interveniëren.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Het is te triest voor woorden dat Barnie een grote mond heeft over normen en waarden als hij eerst zijn slaafjes discutabele dorpen laat edelen.

Dat er vervolgens een reactie komt is echt schandalig.

Je moet het hele verhaal vertellen en niet met de halve waarheid aan komen zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
604
Het is te triest voor woorden dat Barnie een grote mond heeft over normen en waarden als hij eerst zijn slaafjes discutabele dorpen laat edelen.

Dat er vervolgens een reactie komt is echt schandalig.

Je moet het hele verhaal vertellen en niet met de halve waarheid aan komen zetten.

wat voor discutabele dorpen?
 
Reactiescore
1.278
Het is te triest voor woorden dat Barnie een grote mond heeft over normen en waarden als hij eerst zijn slaafjes discutabele dorpen laat edelen.

Dat er vervolgens een reactie komt is echt schandalig.

Je moet het hele verhaal vertellen en niet met de halve waarheid aan komen zetten.

Een reactie op het feit dat de vijand een 1,3k barb edelt in je cluster is toch uiterst normaal? Discussies over discutabele dorpen zullen er altijd zijn, maar dit is natuurlijk geen vrijbrief om overduidelijke cf's te pakken.

Verwacht trouwens dat de wereld hier grotendeels met mij zo over denkt en dat het dorp, uitgebouwd indien het spread account dit wenst, terugkomt.
 
Reactiescore
1.365
Ik ga me nergens mee bezig houden. Om mijn part krijg je ze, die grote mond had je al voordat er sprake was van iets dan ook. Dat ego van je van hier tot Tokio mag je wel even dimmen knul.
Aahhh boeboeeeee heb je n zakdoekje nodig knully? :(
Je kunt ook nergens tegen hè..
Als mensen n grote waffel hebbn, kriegn ze dus katas.. Waarom heb ik die nooit gehad dan janknoobje?
 
Reactiescore
2.303
Fck jij blijft echt een gigantische debiel he. Ooit al iets gewonnen eigenlijk?
 
Reactiescore
1.278
Pfoe wat is het hier zuur afgelopen dag(en). Is het eigenlijk altijd wel geweest op w73, maar eerst was het nog inhoudt in combinatie met ... maar bij 90% van de posters mist nu zelfs enige vorm van onderbouwing. :confused:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is te triest voor woorden dat Barnie een grote mond heeft over normen en waarden als hij eerst zijn slaafjes discutabele dorpen laat edelen.

Dat er vervolgens een reactie komt is echt schandalig.

Je moet het hele verhaal vertellen en niet met de halve waarheid aan komen zetten.

Welke discutabele dorpen?
 
Reactiescore
2.303
Pfoe wat is het hier zuur afgelopen dag(en). Is het eigenlijk altijd wel geweest op w73, maar eerst was het nog inhoudt in combinatie met ... maar bij 90% van de posters mist nu zelfs enige vorm van onderbouwing. :confused:
Bwa deels zuurheid komt wel door mensen zoals valar en we like hot chicks, zelf jij kan niet ontkennen dat dit gewoon gigantische mongolen zijn :p
 
Reactiescore
1.365
wrs omdat je gaan lopen was voor je inc's kreeg
Bedoel deze wereld xD.
Zijn manier van beredeneren slaat nergens op.. en als die slimbo praat moet ik aan n jankend jochie denken tbh..
En @kleine dwerg Emile, heb genoeg gewonnen hoor kerel :). Gelukkig ben je zelf ook n klapmongool.
 
Bovenaan