Golden Awards

Reactiescore
0
Nobody beats Littlemuppets and No Army FTW !!
 
Reactiescore
2.039
Ik was vanaf NLC4 ofiets de standaard tegenstander in de late strijd van het "classic groepje" haha, misschien ken je The Brothers Grimm" nog wel (No.1 stam werd daar helaas hard gestabt door ditzelfde classic groepje) haha :p

Howlin speelde nog wel dacht ik, Robbeke en Dutchgangster zijn ook nog op het fora t vinden, wie weet doen ze in de toekomst nog eens een wereld mee! :))

PS: ik zou het aanmoedigen jongens haha, ookal leg ik het dan ongetwijfeld weer tegen jullie af, bracht het wel altijd een stuk meer plezier/spanning in het wereldje teweeg)
Ga je deze onzin nog toelichten Remco?
 
Reactiescore
47
Ga je deze onzin nog toelichten Remco?

Allang gedaan in top/flopspelers rond 14 Juni, of was je dat voorval vergeten? Die wereld was jij Thala dacht ik , of het exact Nlc 4 was weet ik niet zeker, miss een wereldje later.
 
Reactiescore
47
Waarom staat er eigenlijk Unknown. in jouw handtekening?

Blijkbaar al aangepast tijdens de fusie, thanks voor het opmerken. Je kan geen handtekeningen zien op de mobiele versie.

En San Holotje, hoe kan ik team Unk hebben laten runnen door ze een paar honderd gratis dorpen te geven? ;)
 
Reactiescore
1.094
Allang gedaan in top/flopspelers rond 14 Juni, of was je dat voorval vergeten? Die wereld was jij Thala dacht ik , of het exact Nlc 4 was weet ik niet zeker, miss een wereldje later.

Hoe kan je het 14 juni hebben toegelicht in een ander topic, terwijl het statement in dit topic op 4 juli werd gedaan.

Klinkt verder erg 'toegelicht' als je niet eens meer precies weet welke wereld het is of welke accounts het betrof
 
Reactiescore
47
Hoe kan je het 14 juni hebben toegelicht in een ander topic, terwijl het statement in dit topic op 4 juli werd gedaan.

Klinkt verder erg 'toegelicht' als je niet eens meer precies weet welke wereld het is of welke accounts het betrof

Want omdat ik het op 4 Juli nog eens zei, wil zeggen dat ik het er niet eerder al eens over gehad kan hebben? Dutchgangster was amper actief meer op het forum en het was gericht op dat je vroeger echte stabs had.
Niet als een persoonlijke aanval in het nu.

Als je gewoon dat topic op de 14e terugkijkt kan je dit ook gewoon zien, dus wat loop je nou weer onzin uit te kramen?

En je 2e deel? Ik zeg toch duidelijk dat Dutch daar op Thalantalas zat, ik was The brothers Grimm (wat in die eerdere post staat) en was de oprichter van Monkey die destijds n0.1 was, de stam van dutch was n0.2 tot die stab.

Alleen aangezien de NLC nummers op tw stats mee veranderen weet ik niet welk specifiek nummer dit was, maar daar is dus je hele argument op gebaseerd, dat ik niet meer weet welk nummer Classic het was? Grapjas
 
Reactiescore
47
Nog even de naam van het Stabacc teruggekeken (want die zal je wel willen weten, ondanks dat het je maatjes zijn en je ze toch niet gaat afvallen) en dat was Sir Todis
 
Reactiescore
47
Dat jij het geen stab vond om iemand intern wekenlang alle informatie te laten doorgeven qua acties, accinfo via VV ect. en deze vervolgens in je eigen stam te rekruteren en direct op ons afstuurt in de ochtend als er even niemand bij zijn buur aanwezig is (paar uur eerder nog zn stammie dus) wisten we al haha.
 
Bovenaan