Early game verwachtingen

Reactiescore
5.594
Was 40 niet die dikke stab wereld?
 
Reactiescore
1.699
Toen was ik allang gestopt. Maar wel de werelden waar uiteindelijk mijn stam won.

W33 heeft raizor met geheimen gewonnen buiten een afspraak om ofzo. Weet het fijne er ook niet van.
 
Reactiescore
2.368
Reactiescore
5.594
Mooie lijstjes, was me tijd wel waard dit.
 
Reactiescore
2.368
Zal vandaag nog eentje maken ;)
Valt relatief makkelijk te combineren met de contest.
 

Deleted User - 487971522

Guest
2. TheTrainGoesChuChuu
Dit team is voor mij niet onbekend, samen gespeeld op w71 en daar kennis gemaakt met o.a. Rick, Ruben, Jannes, Inge. Ondanks dat zij niet allemaal op deze wereld spelen denk ik dat degene die wél spelen kwalitatief gezien tot de betere klasse behoren. Met hun nieuwe aanwinsten die een verassing zijn, maar voor de community niet onbekend denk ik dat zij het ver gaan schoppen. Activiteit, kwaliteit en tevens een gezellig team, wat wil je nog meer?

Op het forum van 71 heb ik gelezen dat dit account een ban heeft gekregen voor illegale scripts. Waarom zou je dan nog met zulke spelers willen spelen?
 

Deleted User - 487971522

Guest
Je kunt er grapjes over maken. maar als puntje bij paaltje komt is het best belachelijk ja dat mensen illegale middelen inzetten om voordeel te pakken tegenover de rest..... dan ook nog van de daken schreeuwen dat het hele vriendelijke mensen zijn... maar achter de schermen doen ze er alles aan om voordeel te pakken op een oneerlijke manier.....
 
Reactiescore
1.380
Je kunt er grapjes over maken. maar als puntje bij paaltje komt is het best belachelijk ja dat mensen illegale middelen inzetten om voordeel te pakken tegenover de rest..... dan ook nog van de daken schreeuwen dat het hele vriendelijke mensen zijn... maar achter de schermen doen ze er alles aan om voordeel te pakken op een oneerlijke manier.....

Als je het hele verhaal weet dan weet je ook dat de ban een bs verhaal is en iemand gewoon een speler iets wou aan naaien. Daarbij als ze dan serieus geweest waren hadden ze bijna de hele community een ban kunnen geven.

Thetraingoeschuchuu is denk ik wel een van de faire accounts die er zijn.
 
Bovenaan