Met welke 5 niet

Reactiescore
1.380
aangezien er een welke 10 is, is het misschien ook wel grappig om hier een welke 5 niet te maken.
Waarschijnlijk is 10 teveel dus kunnen we er beter een 5 van maken.

1. Coffea
Stefke grootste stabber in het spel. Omdat co spelersniet genoeg naar zijn prive gevraagd hebben zijn ww veranderd en vv bij de vijand gezet en die kunnen lekker internen.
Ook een grote blaaskaak die bij elke zin die hij verkeerd leest enorm te keer gaat.
Had moeten luisteren naar de mensen die me ervoor waarschuwde maar je wilt iedereen een 2e kans geven.

2. Underground Tacticz
Denk dat de meeste mensen deze wel in kunnen vullen.

3. SaveTheWhaleMaryandObese
Kunnen niks anders dan internen en inactief zijn. Hebben samen met nog een paar accounts W71 verziekt.

4. Leone.
In het begin lekker actief tot de serieuze massa's kwamen van TAOW en gelijk rennen en stoppen op het account. De stop kan ik begrijpen als de rest van de co's niks doen zou ik ook stoppen. Wat heb ik mij in dat account vergist. Wel aardige spelers die je voor de gezelligheid er goed bij kan hebben.

5. Philosophy of Plato (Roy)
Roy ook zo een smerige speler die andere accounts een ban probeert aan te smeren als ze met een overmacht nog niet eens dorpen kunnen pakken.
Zulke spelers zouden toch een dikke ban moeten krijgen in mijn ogen.
 
Reactiescore
1.380
ja als je een welke wel hebt kan er ook een welke niet toch.
is een keer wat anders weer
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Heerlijk, een toxic topic :biggrin: Meer lijstjes aub!
 
Reactiescore
786
Pfoe ksta er niet tussen, ben ik blij mee. Kan wel akkoord gaan met het lijstje eigenlijk.

Omdat niemand je kent en je gewoon linkt aan mij en Tom? :p
 

Deleted User - 487924308

Guest
Omdat niemand je kent en je gewoon linkt aan mij en Tom? :p
My feelings :( Kijk dit is dus de reden dat niemand met jou in de stam wil ... Maarja opzich wel verstaanbaar want wie kent er nu melish?
 
Reactiescore
94
Ik neem aan dat deze lijstjes over speler moeten gaan die deze wereld spelen?
Dan heb ik geen inspiratie. Ik betwijfel namelijk of er zelfs iemand van mijn oude vrienden nog aan tw denkt.
 
Reactiescore
94
Pfoeh dat is een moeilijke. Vooral omdat de meesten hun stamgenoten helemaal anders gaan behandelen dan anderen.
Ingame heb ik met vrij weinig spelers echt last. Ik kan er ook geen namen op plakken aangezien ik die volledig vergeten ben.
Ik kan wel het type beschrijven:
Spelers die de hele tijd klagen (vaak zijn dit dezelfde spelers waarvan het account nooit op orde is als je toevallig een VV moet draaien).
Spelers die direct aan stamchanges denken als een 1e optie.
Spelers die afspraken niet na kunnen komen.
en in het algemeen gewoon hypocriete spelers.

Volgens mij hebben jullie direct wel wat namen in jullie hoofd.
Als het vervolgens gaat om spelers die al langer spelen dan 4jaar dan is de kans groot dat het over hen gaat :D

Verder maakt het me eigenlijk weinig uit.
Ik kan bijvoorbeeld iemand die het hard speelt en zijn tactiek op kata's baseert zeker waarderen.
Maar als die persoon vervolgens komt wenen dat het niet eerlijk is als hij veel meer kata's terug krijgt... tja dan moet ik toch even lachen.
Je oogst wat je zaait zeg maar
 
Reactiescore
94
Als jij kata's kan waarderen pas ik het topic ff aan naar welke 6 niet @The Weirdness of Talent. ;)

Er zijn bepaalde omstandigheden dat kata's de enige juiste optie zijn maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet.

Verder ben ik niet iemand die frontjes gaat platgooien (om safezone te creëeren, om mensen te irriteren, ...)
maar ik ga niet vies kijken naar iemand die dat wel doet.
In mijn ogen maakt hij het zichzelf dan gewoon moeilijker omdat hij dan kata's mag terug verwachten.

Wat mij betreft is iedereen vrij om te doen wat hij wilt. Vind ik een bepaalde speelstijl ergerlijk dan zorg ik er wel voor dat ik het hem daar moelijk om maak.
Ik denk dat ik dit vandaag al heb gezegd, maar het stopt niet met regenen als je er over klaagt.
 
Reactiescore
2.478
Ik kijk het even aan of ik het openlaat of het sluit. Ik hoef geen pure haat topics met minimale P&P
 
Reactiescore
17
aangezien er een welke 10 is, is het misschien ook wel grappig om hier een welke 5 niet te maken.
Waarschijnlijk is 10 teveel dus kunnen we er beter een 5 van maken.

1. Coffea
Stefke grootste stabber in het spel. Omdat co spelersniet genoeg naar zijn prive gevraagd hebben zijn ww veranderd en vv bij de vijand gezet en die kunnen lekker internen.
Ook een grote blaaskaak die bij elke zin die hij verkeerd leest enorm te keer gaat.
Had moeten luisteren naar de mensen die me ervoor waarschuwde maar je wilt iedereen een 2e kans geven.

Wauw klinkt zo ..... kinderachtig :D
 
Reactiescore
3.536
Topic zou ook beter zijn als het w75 gerelateerd zou zijn. Maar verder inderdaad een heel dubieus topic, met welk nut vraag ik me af. Provoceren, telkens de zelfde onder het slijk halen.

Als je iemand niet mag moet je dat maar tonen in een goede discussie. Ben ook niet meteen fan van het idee hierachter.

Mss als de wereld wat meer in stammen oorlogen zit je hier meer aan hebt. Omdat er dan meer confrontaties zijn geweest onderling tussen spelers en niet zoals nu, alles nog neutraal en oppervlakkig.
 
Bovenaan