Algemeen liefdes topic

DeletedUser72524

Guest
Voor mij is het een normaal natuurlijke beweging, wellicht voor de meeste niet:S
 
Reactiescore
976
wat vind ik belangrijk bij een meisje (uiteraard bestaat perfecte niet, en heb ik veel punten maar ik volg die ook niet precies hoor, totaalplaatje is het belangrijkste, trouwens er zijn meisjes die ik ken die aan alles voldoen, dus het kan wel degelijk). tongue emoticon en ja ik ben streng maar dat ben ik ook voor mezelf tongue emoticon
vlakken waarop meisjes me kunnen laten bekoren:
- stem (Een stem heeft een eigen karakter. Een stem kan sexy zijn, of vertrouwen uitstralen, leiderschap (kijk maar naar morgan freeman)... Ik vind dat het belangrijkste)
- aangezicht en vooral het haar: kort haar is een afknapper, en is niet typisch vrouwelijk. Ik weet dat dat in de mode is/was (zie maar emma watson, kaley cuoco, en van een lekker meisje veranderen ze plots in een lekker feeks)
- mooi lichaam (niet te veel op detail ingaan, ook omdat ik hier niet echt streng op ben, maar te dik is een afknapper, te dik is wel het hebben van een bmi boven de 25-30. Andersgezegd, als het opvalt dat je te dik bent, is het een afknapper, al de rest is redelijk groot. En zolang de achterkant, en het balkon niet te veel afwijken van het gemiddeld meisje is voor mij alles oké. En als alles vrouwelijke vormen heeft uiteraard
- leiddinggevend type (ondanks dat ik van mezelf vind dat ik één van de beste leiders ter wereld zou kunnen zijn, heb ik graag in een relatie dat het meisje/de vrouw de leider wordt. Dit omdat ik vrij onzeker ben en een grote twijfelaar ben. Ik wil niet helemaal onder de sloef liggen, maar toch weet ik dat ik meer uit mijn leven zou kunnen halen als iemand anders me advies heeft, of zegt wat ik moet doen. Zolang ik genoeg vrijheid heb om me goed te voelen, en ik niet doodgeleid wordt. Het evenwicht vinden is hierin belangrijk. Ik ga mij nooit goed voelen als ik zelf de leiding heb in een relatie). Zelfs in een vriendschap of ook op het werk. Enkel in de politiek wil ik leiding en macht. smile emoticon
- Mysterie: ik hou van meisjes die mysterieus zijn. Waarom weet ik niet, maar ik ga graag op ontdekking. Ik word graag ondergedompeld in een nieuwe wereld die ik niet ken, en laat nu eens de wereld van de onbegrijpbare vrouwen ook een wereld zijn waarin ik me graag laat onderdompelen. Ik heb graag dingen die ik niet weet, zodat ik ze kan leren begrijpen (dat is ook de reden waarom ik zo goed ben in onderwerpen waar je intelligentie voor nodig hebt). Trouwens, ik ben zelf ook mysterieus
- last but not least: gewaagde meisjes. Meisjes die gewaagd doen, bad girls, enzo dat trekt mij echt aan ^^.
- intelligentie: dat vind ik ook belangrijk. Aangezien ik zelf intelligent ben. Ik heb hier geen grote verwachtingen op, maar er moet een minimum aan intelligentie zijn. Wat meer is, is mooi meegenomen, maar ik zou niet graag hebben iemand die slimmer is dan ik. Anderzijds denk ik ook niet dat dat bestaat tongue emoticon Daarnaast, ze moet me bijna altijd gelijk geven tongue emoticon
afknappers:
(veel) te dik zijn
betweterig gedrag (zeker als ze dommer zijn dan ik, en dat is 99.9 procent v/d gevallen ook zo. Nog nooit meisje of vrouw ontmoet dat slimmer is dan ik
kort haar
veel te veel make-up (vooral overdaad aan lippenstift, mascara, oogpotlood en in het geheel aanbrengen van oogschaduw)
jeans bij vrouwen (zeker jeansrokjes of jeans boven je middel, een jeansbroek in de winter is nog niet erg :p)
rost haar (er is een periode dat ik dat nog aantrekkelijk vond, nu niet meer)
dom zijn
meisjes die groter zijn dan mij maar ik ben 1m85 dus ook dat zit meestal goed.
meisjes met ernstige verslavingen
atypische vrouwen (mannelijke vrouwen)
nog aantrekkelijk:
ouderwetse modieuze kledij (vrouwelijke kledij van eeuwen geleden)
brush (om je kaak- en andere gezichtslijnen te bedekken of te accentueren)
blond haar is terug in bij mij, bruin ook mooi.. )
buitenland
spreken van meerdere talen
netjes
gezond eet- en drinkpatronen
gezond zijn in het algeheel (kies je uiteraard niet zelf), maar in eerste instantie is het al veel aantrekkelijker als een meisje nooit zaagt als ze zich slecht voelt. en niet bij het minste iets gaat nemen ofzo, omdat ik dat zelf niet doe, en omdat ik geloof dat 80-90 procent van alle pijntjes bij een vrouw ingebeeld zijn muv menstruatiepijnen waar ik respect voor heb maar ik ken mensen die steeds pijn hebben en dat stoot gewoon af tongue emoticon daar doel ik dus op
onafhankelijk van andere invloeden zijn, behalve mijn eigen. tongue emoticon
rokjes, vooral kleedjes, kleren met vrouwelijke kleuren (licht fluororanje, licht paars, rood, meer vrouwelijke zachte tinten ...), kledij die vrouwelijke lichaam accentueren (spannen enzo tongue emoticon maar geen jeans)
hakken
meisjes die goed kunnen meepraten, en waar het niet rap mee stilvalt maar verlegenheid is geen minpunt... je kan verlegen zijn en veel praten, ik ben het mooiste voorbeeld daarvan
Goed in het huishouden, ik help zeker mee in huishouden, maar een vrouw heeft daar veel meer verstand van vind ik
meisjes die houden van reizen en graag de natuur/wereld willen verkennen
wat vind ik belangrijk bij mezelf (als man)
- sportief zijn: ik sport veel, heb het de afgelopen maand rustig gedaan. Ik fiets veel in de zomer, en loop veel in de winter. Waarom? Simpel. Omdat ik niet kan lopen in de warmte, en ik niet kan fietsen in de kou. Ik ben vrij ambitieus, en wil me steeds verbeteren. Ook voetbal en tennis zijn sporten die ik graag doe. Zelfs zwemmen begin ik steeds aantrekkelijker te vinden terwijl ikk dat vroeger haatte
- mooi lichaam hebben: en daarom gaan we naar de fitness 2x/3x per week. Voor de armen reken ik zeker nog 2-3 jaar. Voor de benen doordat ik veel fiets en loop, wil ik gewoon echt superbenen. Fitness is beetje een verslaving. Zeker voor de benen omdat die al mooi zijn en de motivatie om ze nog mooier te maken groot is.
- gezonde gewoontes: komt vooral vanuit mezelf. Vroeger was ik wat ongezonder alhoewel... (enkel te veel frisdrank drinken). Ik drink nauwelijks frisdrank en 95 procent van alles dat ik drink is water. Puur omdat water het lekkerst is, en omdat ik als ik een gezin wil stichten ik geen alcohol drinken doordeweeks, ook omdat ik gezien heb wat alcohol kan doen met iemand, en omdat ik het mezelf nooit zou vergeven als ik een alcoholdrinkende papa zou zijn. alcohol kan maar doordeweek niet. Ik betwijfel of je een goede papa kan zijn als ik kijk naar bepaalde mannen die super veel drinken thuis. Ik vind van mezelf dat ik gezond ben. Misschien kunnen mijn eetgewoontes beter (meer groenten en zetmelen, iets minder vlees). Chips ben ik zwaar beugegeten, frieten eet ik 1x per week/twee weken, maar dat is niet erg denk ik smile emoticon. Als ik een mooier lichaam wil, moet ik hier wel nog strenger zijn, en misschien opnieuw het eten aanpassen. Fruit vind ik alleszins lekker dus op dat vlak zitten we al goed smile emoticon
- brede kennis hebben over alles: dat zit ook al goed uiteraard. een man moet over het algemeen slimmer zijn dan de vrouw, meeste vrouwen vinden dat ook aantrekkelijk. Maar bij mij is het een overdaad. tongue emoticon en daaorm minder aantrekkelijk maar who cares tongue emoticon
- veel talen kennen: dat is ook iets wat ik probeer, interessant en handig. wanneer een man en vrouw op vakantie gaan is het meestal de man die de talen moet kunnen spreken
- mooi beroep, mooie job. prestige en graag doen wat je doet. is nog wat werk aan, bij een vrouw minder belangrijk, al willen die voor dat hunzelf wel en daar heb ik geen probleem mee
- sociaal zijn: is ook nog wat werk aan, ben nogal graag teruggetrokken
- kort haar hebben, mooi geschoren, of juist niet geschoren, maar dan wel verzorgd.
- qua kledij: vrij mannelijke kledij, zo een leatherjacket tongue emoticon maar ook gewoon een tshirt met een simpel merkteken, mannelijke broeken, ook minder jeans, enkel in de winter... voor als je moet werken. Jassen en schoenen heb ik meer moeite mee om te beoordelen ik vind dat uit hun principe al niet mooi tongue emoticon
- ... ja nog heel veel zeker maar geen zin meer;..

Dit is echt een zieke post. Raad de poster?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.013
Dit is echt een zieke post. Raad de poster?
Kom je hier door mij? Ik had iets geliked volgens mij :)

maar de post die jij citeert niet gezien. Ziekelijk..
 
Reactiescore
1.013
Nee. Toeval dus.

Was je op zoek naar liefdestips? Indien je er nood aan zou hebben, mag je steeds bij mij je hart luchten ;)
Ik was “alle” topics aan het afstruinen en kwam toen deze tegen.

vanwaar dit aanbod. Sta je ergens om bekend?
 
Reactiescore
93
Heeft iemand die post uberhaubt helemaal gelezen lol
 
Reactiescore
1.802
jullie kunnen nog veel leren van The Love Guru een beetje respect?
 
Bovenaan