Spotprenten

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784

Ik ben net een paar weken terug en ik weet hoe ongelukkig Roald in het begin soms zijn formulering gedaan heeft. Het blijft echter fantastisch hoe jullie daarop blijven doorgaan. :biggrin: Feit blijft gewoon dat we jullie de winst zeker niet gaan geven. Spread heeft op dit moment een heel mooi cluster en zou zelfs zonder oorlog makkelijk aan de 51% kunnen komen. We gaan jullie niet de pap in de mond geven hoor.

Of blijven jullie zo lekker vast hangen daarin dat jullie zeggen: please Imago, geef ons de winst op een silver platter? Volgens mij heeft Roald precies bereikt wat hij wilt. Spread is een stam die een mooi cluster heeft en met de ambitie gestart is om het Imago zo moeilijk mogelijk te maken. Of hopen jullie zo snel mogelijk klaar te zijn?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik ben net een paar weken terug en ik weet hoe ongelukkig Roald in het begin soms zijn formulering gedaan heeft. Het blijft echter fantastisch hoe jullie daarop blijven doorgaan. :biggrin: Feit blijft gewoon dat we jullie de winst zeker niet gaan geven. Spread heeft op dit moment een heel mooi cluster en zou zelfs zonder oorlog makkelijk aan de 51% kunnen komen. We gaan jullie niet de pap in de mond geven hoor.

Of blijven jullie zo lekker vast hangen daarin dat jullie zeggen: please Imago, geef ons de winst op een silver platter? Volgens mij heeft Roald precies bereikt wat hij wilt. Spread is een stam die een mooi cluster heeft en met de ambitie gestart is om het Imago zo moeilijk mogelijk te maken. Of hopen jullie zo snel mogelijk klaar te zijn?


''Spotprent''
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zelf ben ik meer van de spotprenten waar ook een duidelijke boodschap achter zit. Dit is gewoon niet actueel meer, maar als jullie blij worden van oude koeien: vooral doen. :biggrin:

Volgends mij heeft hij betrekking op die NAP die al de hele wereld met POV loopt die nu geschonden word om te internen, puur alleen zodat wij niet te veel winsten boeken. Dat is toch een makkelijke weg? Denk overigens dat niemand in Spread jullie ongelijk zal geven hoor, iedereen zou het doen. Maar na Exitus en nu dus POV, wat komt er na? Samenwerking met Pit? Onder het mom ''jullie zijn al te groot''.

Nogmaals, het is een spotprent, zoals zo velen ook vanuit Imago voor gelopen hebben... Denk om je hart.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Mijn hart is in goede staat, dankjewel dat je je zorgen om me maakt! We zien wel wat de toekomst ons brengt. ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Dat wil jij niet weten waar ik me prettig bij voel. :ram:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik ben net een paar weken terug en ik weet hoe ongelukkig Roald in het begin soms zijn formulering gedaan heeft. Het blijft echter fantastisch hoe jullie daarop blijven doorgaan. :biggrin: Feit blijft gewoon dat we jullie de winst zeker niet gaan geven. Spread heeft op dit moment een heel mooi cluster en zou zelfs zonder oorlog makkelijk aan de 51% kunnen komen. We gaan jullie niet de pap in de mond geven hoor.

Of blijven jullie zo lekker vast hangen daarin dat jullie zeggen: please Imago, geef ons de winst op een silver platter? Volgens mij heeft Roald precies bereikt wat hij wilt. Spread is een stam die een mooi cluster heeft en met de ambitie gestart is om het Imago zo moeilijk mogelijk te maken. Of hopen jullie zo snel mogelijk klaar te zijn?

Beide natuurlijk
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik ben net een paar weken terug en ik weet hoe ongelukkig Roald in het begin soms zijn formulering gedaan heeft. Het blijft echter fantastisch hoe jullie daarop blijven doorgaan. :biggrin: Feit blijft gewoon dat we jullie de winst zeker niet gaan geven. Spread heeft op dit moment een heel mooi cluster en zou zelfs zonder oorlog makkelijk aan de 51% kunnen komen. We gaan jullie niet de pap in de mond geven hoor.

Of blijven jullie zo lekker vast hangen daarin dat jullie zeggen: please Imago, geef ons de winst op een silver platter? Volgens mij heeft Roald precies bereikt wat hij wilt. Spread is een stam die een mooi cluster heeft en met de ambitie gestart is om het Imago zo moeilijk mogelijk te maken. Of hopen jullie zo snel mogelijk klaar te zijn?

Zoals Valentijn hierboven zegt, het is maar een spotprent. Ik heb bijvoorbeeld laatste keer ook een spotprent gemaakt over het overmatig pp gebruik toen Kratje blitzte op Oele. De bespelers van Oele vonden hem zelf toen ook grappig.

Ben blij dat jullie ons de winst niet zo maar willen geven en ik denk dat Spread zonder oorlog die 51% nooit zou kunnen bereiken.

Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik maak gewoon een spotprent wat in de actualiteit is omdat Imago de stam POV aan het internen is dat daar ook voor de gemakkelijke weg wordt gekozen. Tuurlijk kiest Imago niet alleen maar voor de gemakkelijke weg net zoals Spread dit ook niet doet maar daarom is het ook maar een Spotprent.

Ben wel benieuwd of jullie Pit gaan benaderen of benaderd hebben om samen tegen ons te gaan vechten :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Pit liever met mij samenwerken jongens. We fronten niet en ik rek imago wel langs t noorden! Hmu
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Pit liever met mij samenwerken jongens. We fronten niet en ik rek imago wel langs t noorden! Hmu
Je account ligt in het westen en imago zuidelijk, dat weet je toch he?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Noordwesten? Hou je smoel joh, Valentijn is pas in februari. Dan pas mag je vanonder die steen komen
 
Bovenaan