Top/Flop stammen

Deleted User - 487967552

Guest
Gaat wel zeer saai zijn, nu je al je centjes hebt uitgegeven aan TW :)
Heb er geloof ik zo'n 20 euro inzitten sinds we 26punten hebben. Dus wat dat betreft is er nog genoeg over hoor <3:oops:

Zal kijken wanneer we een gaatje in onze edelplanning vinden voor jou, zal een snelle klus zijn dus ik kan binnenkort wel iets voor je regelen!
Helemaal top! Er moet vast ruimte op de planning zijn, je zal toch een keer dorpen moeten overnemen ipv recruiten
 

Deleted User - 487967552

Guest
Toch bijna 10% van je uitkering
Ja wat dat betreft gaat het dan toch wel hard inderdaad. Het is nu echt aftellen naar het eind van de maand voor mijn uitkering. Maarja dat is dan ook de voorwaarde om in f5 te mogen, alleen als je een uitkering hebt!
 

Deleted User - 487967552

Guest
Per Co 20 euro bedoel je :)
Dan schiet het nog steeds niet echt op, we hebben namelijk niet zoveel co's... Maar voel je vrij om een vrijwillige bijdrage te doen. Mag gewoon eenmalig, geen kleine lettertjes!
 
Reactiescore
372
Jij hebt al lang niet meer naar Facebook en Twitter omgekeken of wel?

Haha vooral de ‘Gerda’s’ in ‘weggeefhoeken’, die virtueel gaan knokken met elkaar. Heb je bijvoorbeeld een advertentie voor een tweedehands ventilator, maar op 1 of andere manier krijgen de ‘Gerda’s’ onder die advertentie ruzie over het immigratiebeleid van NL. Welcome to facebook.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Liever Rudy's die onder elkaar mekkeren over het rekruteringsbeleid van F5 dan Gerda's die over het migratie beleid van NL gaan dus?
Hij heet rudyniet, misschien is het welgerda?
Denk dat beide ongeveer even erg zijn qua hoe ze dingen brengen, alleen is het minder verwerpelijk om te klagen over rekruteringsbeleid dan over alle buitenlanders die het land uit zouden moeten of dood zouden moeten. :redface:
 
Bovenaan