Einde Wereld Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Lol
 

Deleted User - 24028

Guest
Hopelijk komen er nog serieuze lijstjes.. want met @StereoSystem zijn lijstje er bij zijn er hier meer troll lijstjes dan serieuze :(
 

DeletedUser79704

Guest
Sidenote: ik heb enkel endgame gespeeld hier dus heb weinig kennis van voor ik hier begon. ik heb mn best gedaan om toch een leuk lijstje te maken

Speler awards
Beste speler: Ducktator : ondanks zijn naaiactie heeft dit account (slechte) deze plek toch wel verdiend. hij heeft merendeel van endgame solo gespeeld, had amper tot nooit vv nodig bij inc's en deed zelfs nog vaak vv terwijl hij zelf inc's kreeg.

Beste stamspeler
: Stan : heeft zich telkens 100% ingezet, op minstens 3 verschillende accounts binnen cave gaan spelen om te helpen/actief te houden, en zichzelf gewoon helemaal weggecijferd voor zijn stam. Ookal gaf deze wereld meer frustratie dan plezier voor stan, opgeven was geen optie.

Beste aanvaller: beetje lastig deze omdat endgame vooral timen is en er weinig tot niet geblitst werd, als ik dan iemand moet kiezen dan gewoon WALK in zn geheel, torens zo goed mogelijk ontwijken en meeste gewoon netjes getimed.

Beste verdediger
: Jelle van abuser : Zoals ik jelle van voorgaande werelden ken, speelt hij graag zonder of toch met een minimum aan stacks, ook deze W was het niet anders. Er werd steeds zo goed als foutloos gedeft (tijdens massa's) en nam risico's om zich volledig leeg te gooien/snipen voor buren terwijl hij zelf ook inc's kreeg. Ik had hem graag meer getest

Grootste vv slet: Binnen Cave was er altijd wel iemand die wou vv'en maar als er aanvallen moesten verwerkt worden was dit toch vooral DUCK

Grootste ego: robienjo : meermaals afkomen met zijn "moraalbreker" verhaaltje en vijand pm'en wanneer hij eens geen dorpen verloor terwijl iedere massa op hem wel eens vv gedraaid werd. Hij heeft vooral geluk gehad zo ver te geraken en dan zou je denken dat hij wat meer bescheiden zou zijn maar was dus niet zo.
Abuser: jelle heeft sws al een groot ego en van een pm wisseling op een andere W moet abuser zelf hier niet voor onderdoen.

Gezelligste speler: De geitjes kon je altijd mee lachen, eigenlijk vond ik bijna iedereen binnen cave gezellig behalve AM, freyr en de CO van ducktator

Mooiste spelersnaam: /
Mooiste profielfoto speler: /
Welke speler was voor jou de verrassing:

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Freyr : ik had al geen hoge pet van de eigenaar en ook deze wereld bevestigde hij mijn gevoel. toen ik starte had hij 25!! off dorpen. iedere massa wou hij alles op 100% block zetten en gebeurde meermaals dat wanneer er treintjes niet op block ok konden dat het dorp gewoon verloren werd. Toen jens erbij kwam en het account meer OFF gaf was Pascal(originele eigenaar) bij iedere massa die volgde plots afwezig, waardoor jens bijna altijd solo alles moest gaan verwerken. Je kan je wel naar de top internen iedere wereld maar als je het niet kan waarmaken endgame stop je er beter mee.
Originele eigenaar van SOD: nog nooit iemand zoveel geld zien stoppen in een spelletje, vervolgens te gaan lopen wanneer het lastig word, anderen het laten oplossen en dan terug te keren en het team die er dan opzat te kicken zodanig je je rangetje behoud. echt sneu

Voor wie heb jij echt respect: Stan: hoe hij dag na dag zoveel energie stak in een stam die niet altijd wilde volgen.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: er is niet evht iemand gestopt toen ik actief was dus idk

Stam awards

Beste stam: Walk: ik ben ervan overtuigd dat ze eigenhandig deze wereld naar een hoger niveau hebben getild. Hun clustervorming was gewoon top en hun massa's waren uitstekend gepland en uitgevoerd. doordat walk zo uit de hoek kwam was het voor cave ook geen optie om 1C massa's te gooien en hopen op het beste dusja, terechte winnaar walk.

Beste leider: Stan: i'm sure dat warre ook wel een capabele leider was maar als je al met betere/ meer ervaren spelers start heb je het toch wel wat gemakkelijker. IMO is stan dan ook de reden waarom cave het toch tot zover heeft gebracht

Slechtste leider: Ondanks dat ik weinig negatieve aanvaringen gehad hebt met Mathieu , hoort hij hier door zn keuze's ivb met die uni etc.
Mooiste stamnaam: /
Mooiste stamplaatje: /

Wie had je graag in de stam gehad:
jelle: ookal ben ik niet altijd akkoord met zijn AFgedrag/ communicatie IG, hij is altijd een meerwaarde voor een stam.

Wie had je liever niet in je stam gehad: freyr en Robienjo : gewoon niet goed genoeg om op hoog niveau te gaan spelen.

Algemeen Forum Awards

Beste P&P'er: Bram/costarica, kan meeste posts van hem wel smaken, laat zich niet leiden door emotie en post steeds objectief.
Slechtste P&P'er: /

Favoriete forumposter:
iedereen die gewoon ontopic blijft en niet telkens salty reageert.

Minst favoriete forumposter: warre. komt steeds zo salty over en kan zich moeilijk inleven in situaties waarin hij zelf niet zit. e

Favoriete topic: Ieder topic met lijstjes :)
Minst favoriete topic: /

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: /

Slechtste instelling deze wereld :
die universiteiten

Mooiste actie deze wereld : De eerste massa nadat we SOD hadden omgezet en meer winst pakten dan de laatste 5 massa's samen. Was leuk om te zien.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: De stab van enkele accounts binnen Cave.

Grootste blunder van W69: Deze wereld starten :p Heb er opzich wel plezier gehad en samen met bram en stan hadden we een leuk teampje ( waar ze toch wel veel gespam en irritaties van mijn kant moesten aanhoren), was dit gewoon een wereld vol frustratie's en ging alles maar zeer moeizaam vooruit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.016
Speler awards
Beste speler: Ondanks de keuze om mee te gaan in het uppen van de UNI kies ik hier voor Ducktator (Slechte). De manier waarop hij de laatste maanden van de wereld vrijwel alles solo heeft weten te fixen en daarnaast nog de nodige VV's heeft gepakt kan ik alleen maar bewondering voor hebben.

Beste stamspeler: In mijn ogen Robin van AM, nooit te beroerd om een VV te pakken of ergens bij te springen wanneer nodig. Daarnaast ook onze fuhrer Stanlin, die 100% in stambelang heeft gespeeld, meerdere accountwissels heeft gedaan om te helpen accounts draaiende/actief te houden.

Beste aanvaller: Zou hier niet één speler kunnen kiezen, van zowel Walk of Cave. Massa's van Walk staken prima in elkaar en werden zeer goed uitgevoerd. Binnen Cave zou ik kiezen voor het magische duo Jens & Jens qua planning/uitvoering.

Beste verdediger: Abuser > Cacturne.

Grootste vv slet: Robin (AM) of Ducktator. Beide niet vies om bij te springen, ook wanneer ze zelf het nodige werk te verzetten hebben/hadden tijdens een massa.

Grootste ego: Mathieu (Ruai)... Een stemming met negatieve uitslag er alsnog doordrukken omdat je zelf een leuke laatste wereld wilt.

Gezelligste speler: Praktisch 90% van Cave. Hele leuke tijd in de stam Discord gehad, waarvoor dank allen!

Mooiste spelersnaam: Calamity.

Mooiste profielfoto speler: The Guru

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Supergirl. Te veel op Block OK willen gooien en massa's stamdef opeisen. Daarnaast vaak verdwenen tijdens cruciale momenten en ook nog eens een uitstekende co van het account gewerkt wat de nodige verbazing heeft gewekt.

Voor wie heb jij echt respect: Stan, de manier waarop hij de boel weer op de rit heeft gekregen binnen Cave.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: -

Stam awards
Beste stam:
Walk. Hebben er gewoon altijd beter voor gestaan qua phalanxen en activiteit. Het leek kort wat minder te gaan, maar na een kleine dip weer keihard terug geslagen.

Beste leider: Stan voor zijn periode binnen Cave, maar denk ook zeer zeker Warre. Ook al is Walk een pre-made, als je voor zo'n periode je stam bij elkaar en gemotiveerd weet te houden zul je toch wel je zaakjes goed op orde moeten hebben.

Mooiste stamnaam: Walk

Mooiste stamplaatje: Cave!

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
Uitkijktoren was leuk om eens deftig mee te maken en daarnaast vrij prettig qua snelheid.

Slechtste instelling deze wereld: Universiteit endgame

Mooiste actie deze wereld: De eigen massa's van Cave waar eens wel resultaat behaald werd. Dat is toch uiteindelijk waar je 't voor doet en je het meest van kunt genieten.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Uiteindelijk natuurlijk het besluit de Uni te uppen door Cave, maar denk dat de laatste 2 massa's van Walk ook zeker voor een deel bij hebben gedragen aan deze beslissing.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Beste speler: Corus, dormpie, tifs, celtic, tas, dba, pret
Beste stam: One.
Slechste stam: Walk en cave
Meest onderschatte stam: Fuifje
 
Reactiescore
180
Sidenote: ik heb de volledige wereld vanaf begingespeeld hier. Ondanks recente acties denk ik wel een vrij globaal wereldbeeld kunnen schetsen.

Speler awards
Beste speler:
Ducktator : Zoals reeds aangevens, quasi volledige endgame solo, moeiteloos op duck, daarnaast constant paraat voor VV alsook niet te beroerd om front over te pakken waar kon. Eindplan was het bedoeling om ductator tegen maar liefst 5 Walk spelers te laten fronten, helaas niet genoeg draagvlak binnen stam hiervoor

Schedel: Team dat elke wereld opnieuw bewijst waarom ze zo hoog aangeschreven staan. Combinatie van inzicht, inzet en talent en niet afhankelijk van één actieve hoofdspeler. Een account zoals er nog maar weinige zijn en vele jaloers op zijn.

Beste stamspeler:
Cave: Ducktator en Robin van AM, speelde toch meest van de tijd solo op het account (ondanks de ontelbare co's in discord ...) en nam daarbij ook nog gretig vv's aan in het oosten, sterk werk.

Naar wat ik hoor binnen walk hadden meeste accounts het wel deftig in orde, naar wat ik hoor kan je, niet alleen op w69, wel rekenen op team Calamity.

Tenslotte nog shoot out naar 2 teams die bij collectieve deffacties uitmuntend werk verrichten: Abuser & Ruai,naar wat ik vernam binnen walk ging Jelle zich gretig leegzetten bij elke massa, zo hoort het ook, aan onze kant kan dit gezegd worden van team ruai. Het in schuiven leegzetten van een account, elke massa opnieuw en dit ondanks het hebben van enkele cf's vond ik prima werk van onszelf.

Beste aanvaller:

Torenwereld, arbeidsintensief, weinig verrassend.

Doch degene van Cave en quasi volledig walk namen de moeite om uren en uren inc's te timen. Kruipt veel plannigswerk en ettelijke uren timen in, mooi hoe er dan op los gezeved werd in de discord.

Shoot out aan de planners ondanks de vaak heel sterk strategisch geplaatste torens toch wel wat spanning.

Beste verdediger:

Ducktator, Abuser en Schedel: geen frontstacks, leegzetten, amper dorpen te rapen tenzij op de verrassing

Grootste vv slet:

kan hiervoor enkel binnen cave spreken en dan valt mij vooral motivatie bij Duck, Robin en team Ruai op.

Grootste ego:

Warre: zal wel een potje kunnen spelen, inspireren en leiden maar je bent toch echt wel een ongelooflijk omhooggevallen zageventje met een hoop hypocriete moralen.

Mathieu: stabking? vat vol pretentie

Jelle: naar wat ik hoor en verneem wel terecht maar toch een mond om U tegen te zeggen.

Gezelligste speler:

Jody & Matt (geit), Joeri (NWNC), jens & Jens, team AM, .... Qua gezelligheid, indien de moraal erin zat, viel et verdomd goed mee bij ons.

Mathieu & warre bedankt voor de langere briefwisselingen, was wle fijn.

Mooiste spelersnaam: We like Turtles
Mooiste profielfoto speler: /
Welke speler was voor jou de verrassing:


Dit gaat wel op voor meedere accounts binnen Cave, heel weinig endgame ervaring, heel weinig ww'n maar toch bleef de core groep dezelfde en moesten ze weinig onderdoen voor de sterk op elkaar ingespeelde machine die Walk bleek te zijn.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:

Freyr heeft inderdaad defensief een te grote hoop deff opgevraagd, doch kan ik dit van account geitenbijters/robienjo ook zeggen. tevel blocks, chaos en net iets meer rust had het de rest een stuk makkelijker gemaakt.

One.

Enkele reacties op AF, Discord na wat er laatste weken gebeurd is alsook elk gebrek aan realiteitszin dat het vat van Cave volledig af was.

Voor wie heb jij echt respect:

Joeri (NWNC): eindeloze inzet, beste scripts die ik heb meegemaakt en een fijne gast, heeft het allemaal.

Mijn co Jens, hoe je het met mij ,tot aan de stab, hebt uitgezongen, moet je maar kunnen.

Warre, heeft er quasi alles aan gedaan om deze wereld een zo mooi mogelijke endgame te bezorgen.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Vertrek van de hoofdspeler van Sons of Durin hebben we nooit volledig kunnen opvangen, was gezien zen beschikbare uren misschien een deffbunker, maar wel eentje die letterlijk op elk moment van de dag deff ronstrooide en quasi alle prestacks binnen cave op zich naam. Gezien zen centrale ligging eigenlijk geen verkeerde rol waardoor andere accounts zich offensiever konden oriënteren. Helaas werd hier net niet agressief genoeg gebruik van gemaakt door ons, deels door gebrek aan ballen, waardoor het voor walk leek alsof ze op een gigantische deffmuur liepen toen sod nog bunkterte en ze er makkelijk doorsneden toen sod wat offensiever ingedeeld werd.

Stam awards

Beste stam:

Walk: Premade, sterke leiding, zowel op offensief als deffensief vlak oerdegelijke spelers, sterke cohesie. Niets op aan te merken behalve misschien wat ostentatief geboost in de beginwereld. Verder correct in quasi elk contact met Cave.

Beste leider:

Combinatie van het inzicht en de doortastendheid van Warre en de wat vriendelijkere benaderbaarheid van Stan lijkt me een prima leider.

Slechtste leider:

Zal ik dan maar mezelf neerpennen zeker? gekozen om een groep die zichzelf in de vernieling speelde, anoniem toch ging stemmen voor wereldeinde en uiteindelijk elkaar ging beginnen zwartmaken neer te gaan halen. Had gehoopt van er de laatste weken meer aan te hebben maar helaas.

Objectief gezien liep er voor de rest toch heel wat mis binnen One had ik de indruk, al zal de aanwezigheid van coruscant voor elke stam nefast blijken.
Mooiste stamnaam: /
Mooiste stamplaatje: /

Wie had je graag in de stam gehad:


Cave aangevuld met wat talent, doorzettingsvermogen en gezelligheid vanuit Walk (Jelle, Mathieu, Joa, ...) lijkt me ideaal

Wie had je liever niet in je stam gehad:

Eric (AM), vertrouw je voor geen haar, meermaals geprobeerd van de sfeer binnen de groep te verzieken en quasi geen impact op het spelverloop van AM gehad. Zeer negatief en wantrouwig persoon waar ik verder niet veel mee te maken wil hebben.

Algemeen Forum Awards

Beste P&P'er: Bram/costarica, kan meeste posts van hem wel smaken, laat zich niet leiden door emotie en post steeds objectief, volledig akkoord
Verder heel saai AF, maar misschien beter voor de kwaliteit van de wereld;
Slechtste P&P'er:

Favoriete forumposter:
iedereen die gewoon ontopic blijft en niet telkens salty reageert, viel hier goed mee.

Minst favoriete forumposter: Warre, teveel tekst, te moeilijk + Coruscant, compleet knetter.

Favoriete topic: GA
Minst favoriete topic: /

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: snelheid was ok

Slechtste instelling deze wereld : die universiteiten vond ik initieel geen verkeerd idee tot ze buitenspel geplaatst werden door wereldaspraken

Mooiste actie deze wereld :

Recentelijk: Wegspelen Why not, Quasi Wegspelen van Oh muffin, cf's binnen h3llsheaven
Early game: wegspelen van Fuifje, One & Coruscant gebeurde telkens heel hard en snel, wel lekker.


Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:

Totale inactiviteit van +/- 70%, zijnde 25-tal personen in game, waar ze binnen discord lustig mond open deden.

Grootste blunder van W69:

- Klassiek: herbeginnen
- 58 plannen uitwerken om met steeds kleiner wordende groep de wereld af te maken
- anonieme stemming, werd gretig van gebruik gemaakt door enkele die op het AF met plzier de botte bijl hebben bovengehaald om me neer te halen.
- Men eergevoel waarmee ik zal verdwijnen met deze namen.
- Niet nastreven van WW bij poging om wereld te beeindigen, had het achteraf bekeken waarschijnlijk wel wat zoeter gemaakt.

Grtz,

Mathieu
 

Deleted User - 24028

Guest
Pfff, my royal highness Queen of Cave was serieus. Maar dank :D
Niks persoonlijk hoor... Had alleen gehoopt op wat meer objectieve lijstje waarin er ook naar de andere stam gekeken wordt. Voor sommige zaken is dat niet mogelijk (zoals bv "grootste vv slet") maar voor anderen (zoals "beste aanvaller / verdediger") is het eigenlijk de tegenpartij die daar de beste kijk op kan geven. Zonde als daar dan enkel naar de eigen stam gekeken wordt, je kan er prima meerdere nominaties neer zetten en er zo ook 1 van eigen stam vermelden ;)
 
Reactiescore
143
Ik heb daar oprecht geen zicht op gehad, anders zou ik daar vast en zeker meer over gezegd hebben, maar ik ga geen dingen zeggen die ik niet zeker weet. Besides, sommige van mijn stamgenoten mochten nog wel eens een pluim krijgen. Er is veel aandacht voor de negatieve kanten geweest, dus ik vond het een sympathiek lijstje, mag iedereen mee doen wat ze zelf willen :p

(Ik ben oprecht geen AF materiaal xD)
 
Reactiescore
742
Speler awards

Beste speler:
voor mij is dit 100% @Vleesje hij is van totale noob op misbruik gesprongen naar een speler die je erbij wilt hebben en zelfs op defensief gebied op bepaalde momenten mij en de nils goed heeft ondersteund, maar het blijft een totale randdebiel met zijn weetjes.
Beste stamspeler: Aan cave hun zijde denk ik Duck een redelijk groot front en toch Top 5 als ODS, weet er verder niet veel vanaf beoordeel dit door stats ingame. Aan walk hun zijde ga ik voor een Joachim/Warre/Zoutvat/Jelle alle 4 hunzelf laten zien Joa als walk planner, Warre als Führer, Zoutvat en Jelle beide niet vies voor een leuke vv en hebben beide de buren geholpen met de honderden snipes die ze gedaan hebben.
Beste aanvaller: Ik kan hier helaas geen andere naam neerzetten dan die verdomde joachim, zowat elke massa die walk gegooid heeft komt uit zijn koppie.
Beste verdediger: Is het slecht om mezelf hier neer te zetten samen met heel team abuser? geen idee, de keren dat abuser moest deffen ging het altijd goed alleen de ochtenden erna waren er altijd dorpjes foetsie. Als ik Team abuser hier niet nee zou zetten zou ik kiezen voor een Hellsheaven, wetende dat dit account weinig tot geen VV's heeft gehad tijdens de massa's .
Grootste vv slet: xxxx was de nachter voor abuser via vv, waardoor we niet meer geblitzt werden. Slapen is gezond. Daarnaast denk ik dat Walk relatief weinig vv's nodig heeft gehad op enkele keren na dan, maar elke keer werden die VV's meteen opgepakt met denk ik de grootste dragers (Schedel en Abuser)
Grootste ego: Volgens vele ikzelf? maar ik denk niet dat ik te hard van stapel loop met wat ik deze wereld heb laten zien?
Gezelligste speler: Ik denk dat Team Cac en Team Abuser een prima sfeer hebben gebracht in Walk (en op het AF) Abuser > Cacturne
Mooiste spelersnaam: DuckTator
Mooiste profielfoto speler:
1594671515642.png
Welke speler was voor jou de verrassing:
Ducktator, op het begin dat ik dat er noobs op speelde, maar toen ik een keertje vv van gentle had zag ik gewoon dat er op een hoger niveau werd aangevallen op die flank (meer anti snipes, meer deff times).
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Ik had oprecht meer verwacht van muffin nadat die in de core redelijk stand hield, eerste echte massa op muffin en hij was weg.. Daarnaast vind ik freyr ook best het zelfde zodra het geen stack ok was verloor die dorpen.
Voor wie heb jij echt respect: De wouter zo vaak uitscholden door mij en vernederd, maar toch doorblijven gaan en nu op het Abuser feestje mogen komen die gesponserd word door iain!
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: De perrie van team abuser, op abuser toch een gemis.

Stam awards

Beste stam: Walk, vanaf begin af aan de favoriet geweest bij velen, We hebben ook laten zien waarom dat zo was
Slechtste stam: ----
Beste leider:-------
Slechtste leider: -----
Mooiste stamnaam:-----
Mooiste stamplaatje:----
Wie had je graag in de stam gehad:
Had graag de speler van Aapje (Luc) gehad samen met hem w71 (een beetje) gedaan en prima kerel. wss meer maar kan ze niet opnoemen nu.
Wie had je liever niet in je stam gehad: De spelers die achter het uni plan zaten/meededen

Algemeen Forum Awards

Beste P&P'er: @Warre
wel te veel tekst leer het is in een klein beetje te onderbouwen, want ik lees 10% en dan stop ik :d
Slechtste P&P'er: Iedereen is goed op zijn manier toch?
Favoriete forumposter: @Calamity. Bedankt voor de spotprentjes
Minst favoriete forumposter: @Rob. wat een lozer...
Favoriete topic: Spotprenten
Minst favoriete topic: Het moderne boosten. Slim of onsportief?

Wereld Awards

Beste instelling deze wereld: Ik vind de toren een goede toevoeging! Alleen vind ik hem nog iets te OP het taggen word totaal NIET meer gebruikt.
Slechtste instelling deze wereld: Slechter dan de Uni kan toch niet?
Mooiste actie deze wereld: De server van TW serieus op de proef stellen met de getimede massa's waardoor ze gewoon 5-10 min lagg hadden.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Het slechte deffen van de laatste massa op cave, waardoor cave niks anders meer zag dan uni te uppen
Grootste blunder van W69: Het eerste abuse event waar meerdere gebruik van gemaakt hebben. Het niet wegspelen van corus (del) waardoor die zijn grote bakkes weer opent op een andere wereld de pauper.....
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
???
 
Reactiescore
1.918
@Rob. Jij bent een lozer!!! Een eerste klas zaadlozer!

Dankje Jellie ❤
 
Reactiescore
429
Erg jammer dit te moeten teruglezen.

Wie had je liever niet in je stam gehad:

Eric (AM), vertrouw je voor geen haar, meermaals geprobeerd van de sfeer binnen de groep te verzieken en quasi geen impact op het spelverloop van AM gehad. Zeer negatief en wantrouwig persoon waar ik verder niet veel mee te maken wil hebben.

maar gelukkig zijn we het overeens dat jij de wereld in feite verneukt hebt met je uni uppen feestje.
denk dat er meer mensen zijn die een hekel aan jouw hebben dan aan mij, ook gezien het contact dat ik nog met velen heb.
 
Bovenaan