Top/flop spelers

Reactiescore
1.647
Discipline is een competentie en daarmee automatisch ook een vaardigheid.

Bij vaardigheden word geen onderscheid gemaakt tussen natuurlijke of aangeleerde vaardigheden. Oftewel je kan iets wel of niet, manier waarop maakt niet uit
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dat het 2 verschillende dingen zijn ben ik mij van bewust, echter maakt het voor mijn punt niet veel uit, dat is dat het aan te leren is - en hiermee dus een skill/vaardigheid.

Discipline is een competentie en daarmee automatisch ook een vaardigheid

*sigh*

Sorry, dit is de laatste keer dat ik ga reageren. Een vaardigheid is het vermogen dat je een bepaalde handeling correct kan uitvoeren. Het gaat daarbij dan ook in de meeste gevallen (misschien alle?) om praktische zaken. Een competentie kan ook zijn dat je een bepaalde gedragsindicator kan laten zien. Ik vind het frappant dat er verwezen wordt naar literatuur, want discipline is iets dat je vanuit gedrag laat zien. Het uitvoeren van een handeling is het gevolg van hebben van discipline. Het is een competentie ja, maar geen vaardigheid.

Het valt aan te leren, maar dan laat je bepaalde gedragsindicatoren zien in wellicht het uitvoeren van een bepaalde vaardigheid.
 
Reactiescore
1.647
*sigh*

Sorry, dit is de laatste keer dat ik ga reageren. Een vaardigheid is het vermogen dat je een bepaalde handeling correct kan uitvoeren. Het gaat daarbij dan ook in de meeste gevallen (misschien alle?) om praktische zaken. Een competentie kan ook zijn dat je een bepaalde gedragsindicator kan laten zien. Ik vind het frappant dat er verwezen wordt naar literatuur, want discipline is iets dat je vanuit gedrag laat zien. Het uitvoeren van een handeling is het gevolg van hebben van discipline. Het is een competentie ja, maar geen vaardigheid.

Het valt aan te leren, maar dan laat je bepaalde gedragsindicatoren zien in wellicht het uitvoeren van een bepaalde vaardigheid.

Een competentie (gedragscompetentie) is een vermogen dat kennis, inzicht, attitude en vaardigheidsaspecten omvat om in concrete taaksituaties doelen te bereiken. Een competentie is een vaardigheid of bekwaamheid die je hebt geleerd of kan. Het is iets dat je kunt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Een competentie (gedragscompetentie) is een vermogen dat kennis, inzicht, attitude en vaardigheidsaspecten omvat om in concrete taaksituaties doelen te bereiken. Een competentie is een vaardigheid of bekwaamheid die je hebt geleerd of kan. Het is iets dat je kunt.

Je doet dingen vet maken net wat je uitkomt. ;) Je haalt jezelf onderuit met je eigen tekst, waar je die dan ook vandaan gehaald hebt.
 
Reactiescore
259
Ik zou eerder het woord doorzettingsvermogen willen gebruiken, wat ik wel degelijk een belangrijk aspect vind ik tribalwars. Je kan nog zo goed aanvallen timen of plannen, als je na 1 dag opgeeft kom je niet ver in dit spel.
Evenals het mentale aspect, kan je verliezen op zn tijd incasseren en je vanuit daar herpakken, of laat je het er dan bij zitten.
Wel bijzeggend dat een stam die op de achtergrond functioneert cruciaal is.
 
Reactiescore
1.226
Discipline is gewoon aan te leren, hier zijn de meeste initiële opleidingen binnen verschillende krijgsmachten op gebaseerd. Hoef er verder ook niet zoveel discussie over te voeren aangezien je het maar in hoeft te typen op Google en je ziet dat dit het geval is. Je kunt dan discussieren of het een vaardigheid of competentie is, wat voor het aspect "aanleren" niet zo heel relevant is. Daar begon immers de discussie mee omdat @Conceived by Communism van mening was dat discipline niet aan te leren is.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Discipline is gewoon aan te leren, hier zijn de meeste initiële opleidingen binnen verschillende krijgsmachten op gebaseerd. Hoef er verder ook niet zoveel discussie over te voeren aangezien je het maar in hoeft te typen op Google en je ziet dat dit het geval is. Je kunt dan discussieren of het een vaardigheid of competentie is, wat voor het aspect "aanleren" niet zo heel relevant is. Daar begon immers de discussie mee omdat @Conceived by Communism van mening was dat discipline niet aan te leren is.

Mijn formulering was een beetje ongelukkig in de eerste post. Ik ben het niet eens met het feit dat het een vaardigheid is. Dat het aan te leren is, ben ik met je eens: kun je ook zien, daar ben ik op bijgedraaid.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
???
 
Reactiescore
259
Bespottelijk en schokkend voor rob dit
 
Reactiescore
5.603
Reactiescore
183
Wat dacht je van Ruiter393 (aka Eat sleep farm repeat)? Dorpen zonder oda stijging: 0 - aldus wow who.

Bekijk bijlage 20584
Bekijk bijlage 20585
Bekijk bijlage 20586

Terwijl alom bekend is, en ook gewoon toegegeven, dat ESFR alle dorpen van Pablito gratis heeft gekregen - je ziet ook bij Pablito zéér zéér minimale odd stijgingen. Misschien dat hij nog in één dorp aan het rekruteren was en dat hij met zijn 13 opgebouwde speertjes een paar lc van ESFR heeft kunnen doden. Maar dat is dan ook alle odd die pablito heeft verkregen. Maar eigenlijk hoef ik het niet eens te onderbouwen aangezien het alom bekend is en allang toegegeven ook. Geen blame naar pablito/esfr, maar wel een fout in je analyse.

Volgens mij doelt Interdictum ook hier op. Een mega-intern en ook nog eens met allemaal uitgebouwde dorpen. Ook een gegeven wat niet is meegenomen in de analyse van Wow Who. Laten we wel wezen; vijf interns van 2500 a 4000 punten zijn van veel kleinere waarde dan zeven dorpen cadeau krijgen met een gemiddelde van zo een 8000 punten. De enige reden dat ESFR deze rangsprong kon maken.

Bekijk bijlage 20587

Screenshot_20200724-032415_Skype.jpg

Ga je lekker @Roald97 ?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.542
Imago heeft wel moeite om hun mb’s / samenwerkingspartners aan de lijn te houden. Die tchenko edelt gwn barbs midden in vijandelijke clusters en vans speelt voor eigen rechter.. waar gaat het heen.
 
Reactiescore
1.542
Dat jullie recruits en plaatsen van spelers op accounts in de rim kwaad bloed laat opzetten kan ik ergens wel begrijpen. Maar er wordt aan gewerkt, geen zorgen.

Ondanks dat, dat geeft je nog niet het recht om het zo smerig te gaan spelen.. (vind ik) maar goed om te horen dat eraan gewerkt wordt.
 
Reactiescore
7.918
Enige waar je mee bezig bent is de acties van jezelf begatelliseren zodat je zelf beter uit de bus komt. Het recruiteren van spelers in onze rim en het plaatsen van Spread spelers in onze rim heb je ons vrij weinig over klagen. Als er dan iets terug gebeurd roep je het hardst van allemaal en kom je slachtoffer spelen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Enige waar je mee bezig bent is de acties van jezelf begatelliseren zodat je zelf beter uit de bus komt. Het recruiteren van spelers in onze rim en het plaatsen van Spread spelers in onze rim heb je ons vrij weinig over klagen. Als er dan iets terug gebeurd roep je het hardst van allemaal en kom je slachtoffer spelen.

Als hij gecf’ed wordt dan heeft hij hier al het recht toe toch? Het is natuurlijk niet dat Luc deze spelers gerekruteerd heeft en daarna zichzelf erop geplaatst heeft.

Daarnaast kan je je afvragen in hoeverre dit Imago rim is, aangezien jullie er 6(?!) mb’s in gelegd hebben van de ‘autonome’ stam VANS.

Als je zelf exitus internt met als doel om Kipkalkoentje 180 graden te geven, maar daarna de rim niet sluit, dan zijn dit de gevolgen.
 
Bovenaan