Top of -Flopspelers

Deleted User - 487710895

Guest
Keer op keer rekuteren , even kijken we hebben 2 mensen aangenomen, robbo en AOD

Dus van de tientallen aanmeldingen laten we zeggen hebben we 5-10 % aangenomen.

https://gyazo.com/7e2c0f4d0c50adc70b1a4f902ba7560a Method dit, afgelopen week 6 ja 6 leden gerekuteerd. En tegen ons word gezegd dat we de wereld kapot rekuteren? Beetje hypocriet dit.

Bovendien heeft F5 maar 48 stammen verandering, en method doe dat maar x 3.

Volgens mij probeert Method een overhand te rekuteren om het ons lastig te maken en steeds nieuwe spelertjes om te praten. Dus volgens mij is F5 niet vies bezig maar Method

Goedemorgen
Verschil is dat zij BG zijn, en jullie van de vijand rekruteren. Ook was lolboy niet lang geleden uit method gegaan omdat 't voor zijn ligging beter zou zijn. Nu nemen we hem alleen weer terug aan.

Method heeft misschien wel veel stamveranderingen, maar dat komt ook omdat F5 in de early game de halve stam heeft gerekruteert ;) Mensen die vertrekken wordt ook bij de stamveranderingen gerekend.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Verschil is dat zij BG zijn, en jullie van de vijand rekruteren. Ook was lolboy niet lang geleden uit method gegaan omdat 't voor zijn ligging beter zou zijn. Nu nemen we hem alleen weer terug aan.

Method heeft misschien wel veel stamveranderingen, maar dat komt ook omdat F5 in de early game de halve stam heeft gerekruteert ;) Mensen die vertrekken wordt ook bij de stamveranderingen gerekend.
Je kan het niemand kwalijk nemen dat zij gesolliciteerd hadden bij F5 early game. Zanular als leider... dat is vragen om problemen. Method had vies spel toen al goed onder de knie. Aanvalsplannen werden rustig daar naartoe gelekt door een kleine stam waar een eenmalige samenwerking mee was. Zover ik mij kan herinneren, jouw stam.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Je kan het niemand kwalijk nemen dat zij gesolliciteerd hadden bij F5 early game. Zanular als leider... dat is vragen om problemen. Method had vies spel toen al goed onder de knie. Aanvalsplannen werden rustig daar naartoe gelekt door een kleine stam waar een eenmalige samenwerking mee was. Zover ik mij kan herinneren, jouw stam.
Alleen toen zat ik er niet in, en volgens mij is het enige huidige speler die nu in Method zit en toen ook Coruscant.
 
Reactiescore
25
Je kan het niemand kwalijk nemen dat zij gesolliciteerd hadden bij F5 early game. Zanular als leider... dat is vragen om problemen. Method had vies spel toen al goed onder de knie. Aanvalsplannen werden rustig daar naartoe gelekt door een kleine stam waar een eenmalige samenwerking mee was. Zover ik mij kan herinneren, jouw stam.
Het is spijtig dat je praat over zaken waar je geen weet van hebt . F5 heeft niet van de de vijand gerekruteerd . Je Kan niet van de vijand rekruteren als de stam nog maar een week die leden heeft . De spelers die naar F5 zijn overgestapt zijn de spelers die niet akkoord waren met de fusie tussen onze stam en Method. In de dagen na de fusie heeft zanular alleen maar de zin van vetrek bij de meeste spelers versterkt en aangezien diezelfde spelers F5 spelers goed kenden .... . Voor mij was het ook maar logisch om de overstap te doen . Ik had geen zin in een oorlog met mijn tW maatjes ( buren ) zoals Numbre en mafketel enzo . Alstublieft praat niet over zaken die je niet meegemaakt hebt en dus ook niet weet wat er gaande was
 
Reactiescore
372
Rudy, Je klinkt als een verbitterd persoon. Ik had me voorgenomen niet te reageren op je omdat je hele dagen met klinklare onzin smijt. Ik hoop dan ook dat iedereen snapt dat je maar een kip in het kippenhok bent die overal zijn strontje legt. Voor de mensen die dit nog niet doorhadden zal ik even de situatie relativeren om een meer realistisch beeld van de situatie te geven.

F5en:
In een maand tijd (31 dagen) zijn er 2 leden aangenomen Robbo en Angel of Death. Van Robbo was het uberhaupt al de bedoeling dat hij ooit weer zou overkomen omdat dit maatjes van ons zijn. Angel of Death is puur aangenomen aangezien de behoefte er was om ons op dat deel van de map te versterken. Je gebruikt als argument dat we bij de vijand rekruteren. 5/6 stammen hebben ons de oorlog verklaard, dat is zo een beetje iedereen om ons heen. Wij zelf zien het niet eens zozeer als een oorlog maar meer het naslag werk van de verbitterde Zanular. Als je met de 100% van je omgeving een 'oorlog' hebt en leden melden zich aan, passen in de strategie dan komen wij dus niet anders uit dan bij onze zogenoemde 5/6 stammen vol vijanden. Van geen van deze leden hebben wij overigens zelf het contact meegelegd, deze zijn allemaal naar ons gekomen.

Method:
Method heeft in de afgelopen maand (31 dagen) 18 á 19 leden (MB's niet meegeteld) gerekruteerd. Prima, we rekenen niet de leden mee die het 'nieuwe' Method vormde. Dan komen we alsnog uit op 7 leden. Ookal recruit je van BG's (wat ik zelf overigens erger vind dan van een vijand rekruteren) dan is dat alsnog een aanzienlijk hoger aantal dan dat die bij ons ligt.

Even voor jouw beeldvorming, zowel F!x als Planet hebben in de laatste maand ook 2 leden gerecruit. Dat is niet erg, dat is het spel, wat hun in deze mee hebben is dat hun niet een gek in hun continent hebben die met 5/6 stammen 'oorlog' aan hen verklaard heeft.

Volgens jouw beredenering zouden we dan dus wel mogen recruiten, maar enkel aan de andere kant van de wereld? Maar zelfs als een stam geen vijand is, is het ook een probleem? Begrijp ik uit jouw woorden? De reden dat ik jouw PM'de was omdat ik zelf niet eens wist van bepaalde informatie en dus wou weten hoe je hier bijkwam en of iemand (valse) informatie verspreidde. Jouw beredenering voor dat wij een vieze stam zijn is omdat wij 'recruiteren bij de vijand' terwijl vrijwel 50% van de wereld onze vijand is, in dit vroege stadium al. Al mocht het waar zijn dat wij edellijnen bespreken met NT en Prison, wat overigens niet zo is, wat is daar dan het probleem mee? Het is toch geen vijand.

Ik zal je nog 1 keer uitleggen dat we ongelofelijk veel sollicitaties hebben binnengekregen en hier echt deftig in hebben geschift en bij vrijwel allemaal uit principes deze hebben afgewezen. Mochten wij echt het 'vieze stammetje' zijn dat jij ons noemt, dan zou Method nu niet eens meer hebben bestaan. Normaal gesproken ben ik niet van het gooien met namen etc. maar aangezien jij hier een absurd beeld van ons probeert te creëren wat onrechtmatig is en de meeste leden die afgewezen zijn ook in bittere typjes veranderden, zal ik er eens een paar van die namen voor je bijpakken:

Afgewezen spelers:
- Karo44
- ArnoX
- Lolboy
- Arvi
- Snake007
- Heer Skils
- Necrenomico
We nemen overigens deze personen niks kwalijk dat ze daarna ons (geprobeerd hebben) aan te vallen.

Als wij daadwerkelijk iets met deze leden hadden gedaan, dan had de wereld er voornamelijk Method er nu heel anders uit gezien ;). Dit is nog maar een selectie van sollicitanten. Als we echt R2W waren hadden we deze spelers rustig bij jullie of de vijand weggehaald. Dus kap eens met je gezeik en onheuse beledigingen, ik heb in deze post duidelijk aangetoond wie R2(try to)W is, dat is Method. Waarschijnlijk zul je wel weer sneu reageren hier op met iets lomps en korts, zoals ook de laatste keer dat ik jou op de feiten heb gedrukt. Je bent net een lopend roddelblad joh, leer eens de feiten te checken in plaats van met poep te gooien in de hoop dat je wat raakt.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Method:
Method heeft in de afgelopen maand (31 dagen) 18 á 19 leden (MB's niet meegeteld) gerekruteerd. Prima, we rekenen niet de leden mee die het 'nieuwe' Method vormde. Dan komen we alsnog uit op 7 leden. Ookal recruit je van BG's (wat ik zelf overigens erger vind dan van een vijand rekruteren) dan is dat alsnog een aanzienlijk hoger aantal dan dat die bij ons ligt.
Wij hebben in overleg met onze BGs (niet alleen de leiders maar de hele stam) deze spelers gerekruteert. Dit is zelf door een van de BGs aan os gevraagd om te doen en dringen zelf ook aan om door te rekruteren. Je zegt dat Het rekruteren van je BGs erger is dan van je vijand? Want je maakt je vijand niet een stuk zwakker dan van ze te rekruteren...
Jullie hebben afspraken gemaakt over lijnen met 2 spelers van je BG, waarom doe je dat niet in overleg met heel je bg vraag ik me dan af..? Want dat doen wij namelijk wel.
 
Reactiescore
372
Precies zo’n reactie had ik al verwacht, totaal niet op inhoud reageren. Weet je wat Rudy, niemand neemt je meer serieus, je bent het lachertje van w74 en een grap van een p&p voerder. Alleen je hebt het zelf niet door. Bovendien heb je geluk dat je niet in mijn buurt ligt want dan liep je hier al een paar weken niet meer zo vrolijk te posten als een halve malloot ;)

Zolang jij zo inhoudloos, zonder argumenten zogenaamde ‘feiten’ brengt als waarheid die kant noch wal raken zal ik niet meer op je ingaan. Dit adviseer ik trouwens iedereen. Het strontvliegje verdwijnt dan vanzelf. Je leeft op van alle negativiteit, dit lijkt me een slechte en ongezonde psychologische behoefte.
 
Reactiescore
25
ah man , Ik vindt het zielig gewoon voor Rudy . Met het topje van de ijsberg proberen te gissen wat er achter zit en constant fenomenaal ernaast zitten om ons zwart te maken . Het is alsof sommige zwaar betaald worden voor tw en van sommige zaken gewoon een kruistocht maken . Soms ben je verkeerd maar zo lang je zoals een paard recht door loopt omdat je zo een oogkleppen op hebt zal je nooit de situatie begrijpen . Eerlijk gezegd zit ik met je in man . Maar ik ga weer voor een tijdje van af af, het wordt gewoon te kinderachtig . Speel je een spel om de stress van de dag wat weg te doen heb je meer zever hier dan in rl .

Ik beloofde een screen , hierbij een screen dat method mijn mb die pal in mijn cluster lag trachtte te overhalen om zijn mb te zijn en dit was niet de enige . Tegens gebruikte hij mijn naam om misinformatie te geven en te vragen ragnar zijn Def terug te trekken bij een stamgenoot om die te kunenn edelen ( dankzij spy wist hij dat ragnar die gestacked had ). Dit is mijn laatste post want ik ben het beu altijd het doel te zijn van gefrustreerde no lifers
 

Bijlagen

  • 6654F9C0-923C-4388-93E5-BA85D30B5DDD.png
    6654F9C0-923C-4388-93E5-BA85D30B5DDD.png
    594,1 KB · Weergaven: 65
Reactiescore
29
Wat een drama allemaal, is me wel wat te lang om allemaal te lezen :rolleyes:

Verder is dit gewoon flop/top topic dus;

NapTime en Coruscant= TOP
 
Reactiescore
760
vergeet mij niet ik ben ook afgewezen:(
 

Deleted User - 487957162

Guest
Nadat Jah Lion 8 clears op 50% moraal dood liep, is die nu lekker rimstammen aan het CF’en door BB dorpen te edelen. Wederom laat Fix zich weer van zijn beste kant zien.
 
Bovenaan