Spy Interdictum en Gregory12345

Reactiescore
7.931
Zou me niet zoveel aantrekken van Chris, die noob trekt toch op niks. Gebruikt alles om op zijn vijanden te bashen ondanks dat er niks van feiten in dit bericht staan.

Ontopic, ik verwacht niet dat de heren intel hebben doorgegeven, ik ken ze goed genoeg daarvoor.
 
Reactiescore
1.365
Qua communicatie en profilering ben jij toch wel één van de meest beperkte spelers op TW.NL dus het verbaast mij dat dit uitgerekend uit jouw mond komt.
Moet ik dit nou serieus uit een jankerpiepdoos zn mond horen?
Hou toch je bakkes man amateurtje.
 
Reactiescore
3.576
Ontopic, ik verwacht niet dat de heren intel hebben doorgegeven, ik ken ze goed genoeg daarvoor.


Nou, ik ken de heren wellicht nog beter en zie ze daar zeker wel voor aan. Nu ken ik de context van de benadeelde stam niet. Indien het een serieuze stam was zie ik het ze niet meteen doen maar indien de stam niet geheel serieus was durven ze daar zeker wel hun 'voordeel' uit te halen met wat losjes om te springen met bepaalde informatie.
 
Reactiescore
1.365
Bedankt voor het onderbouwen van mijn reactie. Had het zelf niet beter kunnen doen.
Nah, het komt opt feit neer jona, dat het precies onderbouwd wat jij gewoon bent knul. En martijn, ik kan zo ergens in de top gaan spelenhoor xd maar geen zin.
 
Reactiescore
972
Nou, ik ken de heren wellicht nog beter en zie ze daar zeker wel voor aan. Nu ken ik de context van de benadeelde stam niet. Indien het een serieuze stam was zie ik het ze niet meteen doen maar indien de stam niet geheel serieus was durven ze daar zeker wel hun 'voordeel' uit te halen met wat losjes om te springen met bepaalde informatie.

Heren? Alleen Nicolas speelde om PP te farmen.
 

DeletedUser80232

Guest
Eindelijk weer sensatie ik kan daarvan blijven genieten.. Gewoon zulk soort spelers aan de schandpaal nagelen dan heeft dit topic ook enig nut.
 
Reactiescore
7.931
Nou, ik ken de heren wellicht nog beter en zie ze daar zeker wel voor aan. Nu ken ik de context van de benadeelde stam niet. Indien het een serieuze stam was zie ik het ze niet meteen doen maar indien de stam niet geheel serieus was durven ze daar zeker wel hun 'voordeel' uit te halen met wat losjes om te springen met bepaalde informatie.

Jep jij kent de heren stukken beter, speel er nu al 3+ werelden mee samen maar de almachtige Jannes zal het wel beter weten.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
3.576
Jep jij kent de heren stukken beter, speel er nu al 3+ werelden mee samen maar de almachtige Jannes zal het wel beter weten.

Het blijkt enkel Nicolas erop speelt waar ik zelf 3 werelden mee op een account heb gespeeld. Nu is de vraag, wie is kritischer voor zijn vrienden als ze morele fouten zouden maken? Die kliekjes en groepjes praten elkaar allemaal goed en daarmee is de kous af, daar zullen mensen mij minder snel bij associëren als jouw.

Nicolas is helemaal geen vuile speler en een wereldgozer maar heb bij momenten wel eens op de handrem gestaan als ik vond het moreel te fout was in bepaalde situaties. Dat ging dan altijd om banale kleine spelers die überhaupt nooit een rol zouden spelen of stammen waar weinig toekomst in zit. Vandaar mijn vraag, is de gelekte informatie uit een noemenswaardige stam of totaal niet. Indien dat laatste kan ik er in komen Nicolas informatie of subtiele hints zou droppen naar een close friend.

Dus om zomaar te stellen met enkele het onzin is, zou ik dus zeker niet doen.
 
Reactiescore
1.380
Het blijkt enkel Nicolas erop speelt waar ik zelf 3 werelden mee op een account heb gespeeld. Nu is de vraag, wie is kritischer voor zijn vrienden als ze morele fouten zouden maken? Die kliekjes en groepjes praten elkaar allemaal goed en daarmee is de kous af, daar zullen mensen mij minder snel bij associëren als jouw.

Nicolas is helemaal geen vuile speler en een wereldgozer maar heb bij momenten wel eens op de handrem gestaan als ik vond het moreel te fout was in bepaalde situaties. Dat ging dan altijd om banale kleine spelers die überhaupt nooit een rol zouden spelen of stammen waar weinig toekomst in zit. Vandaar mijn vraag, is de gelekte informatie uit een noemenswaardige stam of totaal niet. Indien dat laatste kan ik er in komen Nicolas informatie of subtiele hints zou droppen naar een close friend.

Dus om zomaar te stellen met enkele het onzin is, zou ik dus zeker niet doen.

juist als het om onbenullige spelers gaat zou ik het niet doen. Dat zijn spelers die over het algemeen niet echt kwalitatief sterk zijn en dus ook zonder info makkelijk weg te spelen zijn. Door dit soort onzin jaag je wel deze spelers weg en misschien zit er in potentie wel goede spelers tussen die juist geholpen moeten worden ipv smerig spel weggespeeld te worden.

TW wereldje word kleiner dus belangrijk is dat we zulke spelers op een faire manier wegspelen zodat ze wel terug komen anders hou je dadelijk geen speler meer over.
 

DeletedUser83201

Guest
Voor iedere speler die zijn hand in het vuur zou steken voor Gregory12345 en Interdictum is er één die er niets mee te maken wilt hebben. Dat de heren dus niet al om geliefd zijn mag duidelijk zijn. Voorlopig wachten we af op de verklaring van de accounts zelf.

Mocht het sluitend zijn dat er nooit informatie gelekt is blijft natuurlijk de vraag: Waarom zat Interdictum daar in de stam en Waarom heeft hij nooit ODD of ODS gekregen?

Het blijkt enkel Nicolas erop speelt waar ik zelf 3 werelden mee op een account heb gespeeld. Nu is de vraag, wie is kritischer voor zijn vrienden als ze morele fouten zouden maken? Die kliekjes en groepjes praten elkaar allemaal goed en daarmee is de kous af, daar zullen mensen mij minder snel bij associëren als jouw.

Nicolas is helemaal geen vuile speler en een wereldgozer maar heb bij momenten wel eens op de handrem gestaan als ik vond het moreel te fout was in bepaalde situaties. Dat ging dan altijd om banale kleine spelers die überhaupt nooit een rol zouden spelen of stammen waar weinig toekomst in zit. Vandaar mijn vraag, is de gelekte informatie uit een noemenswaardige stam of totaal niet. Indien dat laatste kan ik er in komen Nicolas informatie of subtiele hints zou droppen naar een close friend.

Dus om zomaar te stellen met enkele het onzin is, zou ik dus zeker niet doen.

Naar mijn weten bestond MSICS uit een groep relatief nieuwe spelers en oude spelers die weer terug zijn gekomen. Ik zou ze persoonlijk niet onder de serieuze stammen scharen die voor de wereld winst zouden gaan. Wel zou ik de spelers die ik ken niet als runners bestempelen. Dat gezegd hebbende is er voor iedereen plek op de tw server, toch? Niemand begint op de top van de berg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan