Top of -Flopspelers

Reactiescore
236
Even een korte samenvatting. Waren een snel groeiend account in de RIM (jij was er ook net serieuzer gestart na het PPfarmen). Je leidde een van de topstammen van die tijd (NF) en wou er een serieuzere stam van maken in de RIM. Wij kwamen over van onze toenmalige stam met nog een ander account. Na een tweetal dagen verlaat je je eigen stam voor 'priveredenen' maar bied je ook niets aan van NAP ofzo. Wij verlaten de stam ook terug aangezien we heel ver van de andere spelers lagen en we er geen enkele affiniteit mee hadden.Nog een dag of twee later worden we geblitzt door een ander account (waar je wel of niets mee te maken had kan ik niet zeggen). .Allesinds we verliezen ons hoofddorp aan de blitz maar beslsissen toch nog verder te spelen. Plots krijgen we kata's incoming van je en ik kan je vertellen dat het niet op de muur was maar op de boerderij. Nadat je ons dorp geedeld had ging je leuk terug naar je stam toen NF.

Bndy? want die was ineens 3 dagen gaan runnen en toen wou die spelen lol. Dorp laten pakken door speler die 14u ver zit was wel grappig lol.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487710895

Guest
Dannog is het een schijt acc sinds het een wereld moest winnen met KaKaKatapulters.
 
Reactiescore
372
Bekijk bijlage 21960

Katapult noobs zei iemand? heb nog een paar rapportjes zo...

Moet je ook even erbij vertellen dat dit gebeurd is nadat meermaals Kramed gekata’d werd door jullie stam, hij vroeg om regels en dit door jullie werd geweigerd.

Als je kata’s gooit en geen regels wil afspreken, dan is het toch niet raar dat de tegenstander het dan ook doet? Wil overigens best bewijs hiervoor leveren :)
 
Reactiescore
28
Moet je ook even erbij vertellen dat dit gebeurd is nadat meermaals Kramed gekata’d werd door jullie stam, hij vroeg om regels en dit door jullie werd geweigerd.

Als je kata’s gooit en geen regels wil afspreken, dan is het toch niet raar dat de tegenstander het dan ook doet? Wil overigens best bewijs hiervoor leveren :)

Wie is de betere volwassenen? Oh hij doet het dan doe ik het ook...
 
Reactiescore
972
Wie is de betere volwassenen? Oh hij doet het dan doe ik het ook...

Het is vrij normaal geworden om terug te kata'en als je gekata'ed wordt hoor. Waarom zou ik aan mijn principes vasthouden als een ander er maling aan heeft en daarmee een dermate groot voordeel behaalt in aanvallend opzicht?
 
Reactiescore
1.478
Ik zou zelf alsnog geen kata's gooien, maar het is wel een beetje apart om er over te klagen als jou stam ermee begonnen is en regels geweigerd heeft.
 
Reactiescore
1.380
Ik zou zelf alsnog geen kata's gooien, maar het is wel een beetje apart om er over te klagen als jou stam ermee begonnen is en regels geweigerd heeft.

volledig mee eens ik zou ook geen kata's gooien maar gewoon een stammassa plannen en die persoon wegspelen
 
Reactiescore
5
Hahahaha grappig
Stoer doen op de AF en niet eens een deftig aanval kunnen versturen met heel jullie stam

Gelukkig dat f5 wel kan aanvallen anders waren jullie nog jaren bezig met jullie zielige troepen dump bende stabbers

Succes ga eens zien wat jullie gaan doen want jullie zijn next
 
Reactiescore
767
Mag ik helpen stabben ?
 
Bovenaan