GruttePi3r

Reactiescore
634
Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je besluit om met je staart tussen je pootjes af te druipen, je poging om ons zwart te maken was best wel een blamage.

Daarom dat jij met onzin komt aanzetten om een CF via BB goed te praten en zogenaamd beweren dat het dorpje van jullie MB eerder was ge-edeld.
Of tegen bewijs leveren, dat jullie onze MB's niet hebben benaderd om voor jullie te komen spelen.
Ik had jou account ook volop kunnen laten CF via BB na jullie zwakke actie, is dit gebeurd ?

Geen enkele beschuldiging vanuit jullie is met bewijs bewezen geworden.
Enige wat jullie doen is via AF gaan janken.

En ja, de stammen massa wat nu gaande is en uitgebreid zal worden hebben jullie allemaal aan jullie houding te danken.
Zoverre ik begrijp melden steeds meer stammen zich aan om tegen jullie te willen strijden.

Joris,
Jij bent echt zwakke speler, post gehele Skype chat dan, kijken of je dan nog steeds blijft blaffen
 
Reactiescore
241
Daarom dat jij met onzin komt aanzetten om een CF via BB goed te praten en zogenaamd beweren dat het dorpje van jullie MB eerder was ge-edeld.
Of tegen bewijs leveren, dat jullie onze MB's niet hebben benaderd om voor jullie te komen spelen.
Ik had jou account ook volop kunnen laten CF via BB na jullie zwakke actie, is dit gebeurd ?

Geen enkele beschuldiging vanuit jullie is met bewijs bewezen geworden.
Enige wat jullie doen is via AF gaan janken.

En ja, de stammen massa wat nu gaande is en uitgebreid zal worden hebben jullie allemaal aan jullie houding te danken.
Zoverre ik begrijp melden steeds meer stammen zich aan om tegen jullie te willen strijden.

Joris,
Jij bent echt zwakke speler, post gehele Skype chat dan, kijken of je dan nog steeds blijft blaffen

Heb je überhaupt de berichten gelezen, wat je komt zo wel heel zwak over aangezien al die dingen stuk voor stuk behandelt zijn. Het zou wel typisch iets voor jou zijn overigens, het verklaart ook de zwakke argumentaties en blunders.
Ik denk dat iedereen wel heeft kunnen zien wat voor speler je bent, en dat iedereen een conclusie heeft kunnen trekken.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Als je iets over Coruscant te vertellen hebt, kom dan niet met loze onzin aanzetten, maar zet er ook bewijs bij.
De spelers die op Coruscant hebben gespeeld of nu nog spelen hebben een zeer nette TW geschiedenis.

De hypocrisie spat er vanaf. Werkelijk verbaasd dat je dit zelf niet inziet. En dan ook nog aan andere vragen waarom jij niet betrokken werd omtrent een overstap naar F5.
 
Reactiescore
634
Heb je überhaupt de berichten gelezen, wat je komt zo wel heel zwak over aangezien al die dingen stuk voor stuk behandelt zijn. Het zou wel typisch iets voor jou zijn overigens, het verklaart ook de zwakke argumentaties en blunders.
Ik denk dat iedereen wel heeft kunnen zien wat voor speler je bent, en dat iedereen een conclusie heeft kunnen trekken.

Sws niet zo een zwakke speler als jou die een CF via BB goed probeert te praten en de rest natuurlijk
0 bewijzen hebben jullie geleverd om tegendeel te bewijzen.
 
Reactiescore
71
Joris,
Jij bent echt zwakke speler, post gehele Skype chat dan, kijken of je dan nog steeds blijft blaffen

je durft maar geen antwoord te geven op mijn 2 vragen, je weet dondersgoed dat je een stab heb proberen uit te lokken, en op w69 wil je ook niet reageren, pussy dat je bent bah, ik kom met harde bewijzen jij met ontiegelijk veel bullshit. Het feit dat je deze discussie wilt verlaten zegt al genoeg mark, je hebt geen indruk gemaakt punt uit

Gehele skype? jahoor, ik heb indd met je gepraat over dorpen van gli verdelen , MAAR dat was VOOR dat jij me vroeg om vooredelen en gli aan te vallen, terwijl ik goed contact had met hem. En bovendien als ik akkoord was gegaan met je plan kwa dorpen, had ik dat netjes gemeld aan gli, en aangeboden om eventueel verder te gaan op mijn account. Dat wou die niet dus ging ik niet akkoord, maarja jij trekt te snel conclusies. Ik heb nooit gepraat over AANVALLEN van gli, alleen over INTERN, Intern zie ik als dorpen overnemen, speler komt erbij. Ik val zomaar niet vriendelijke spelers aan , wat jij mij wel probeerde te laten doen, vieze speler pff. Vandaar dat ik je vraag ook ontweek om gli te attacken, tuurlijk doe ik dat niet, had je zelf ook kunnen invullen, maar het pefecte bewijs materiaal met wat voor een vieze speler we nu te maken hebben, want je blijft het ontkennen en durft er niet eens op te reageren, dat zegt voor mij en vele al boekdelen. Gelukkig dat ik met gli in zee ben blijven gaan en niet met een mafklapper zoals Mark. Jij weet altijd alles mooi te brengen altijd en mensen te verleiden ect, deed je bij mij ook even ook, maar gelukkig hoorde ik van allerei kanten dat je een mafklapper bent , en heb daardoor ook niet meer reageerd op je skype. Je bent een sluwe speler die iedereen maar probeert over te halen om met jou te werken, en als het gevaar is geweken , en jij de massa's naar je zin hebt gehad, is het oogjes toe snaveltjes dicht. Ik wens de stammen die mark heeft overgehaald veel plezier met het gezeik, en de stab die er aan gaat komen! Het is jullie gegund.

Mark ga jij maar BB's blijven edelen en stammen om lullen met (wss) valse beloftes, daar ben je koning in.

Sws niet zo een zwakke speler als jou die een CF via BB goed probeert te praten en de rest natuurlijk
0 bewijzen hebben jullie geleverd om tegendeel te bewijzen.

REAGEER DAN EENS OP W69 MET DIE CF VAN RUAI, dit gaat om een bb dorpje, van een mug maak jij een olifant.
Je vermijd je eigen vieze acties en probeert andere zwart te maken, wat niet werkt vandaar ook dat je discussie wilt verlaten, snap t wel.

Je zit te zeiken op dingen die je vroeger zelf zovaak deed, en nu doet iemand anders het met een bb dorp, wat destijds 500 punten was ofz, en nu is het huilie huilie doen op het AF om je gelijk te krijgen. Als je dit zelf niet deed, had je een punt maar je hebt nu geen recht van spreken. En dan nog grutte de schuld geven, is niet eens zijn mb, grutte heeft t netjes opgelost met een pm naar jou, en naar de desbestreffene speler dat er niet zo gespeeld word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
93
@Coruscant Omdat je zelf niet netjes speelt en er niet voor durft uit te komen, betekent niet dat je dan random andere mensen op de schandpaal moet gaan zetten zodat je de focus van jou naar iemand anders kan leggen. Kom eerst maar eens clean over wat je zelf allemaal hebt gedaan.
 
Reactiescore
2.506
Zullen we het iets respectvoller houden voor in de toekomst?

Edit: let op de dubbelposten
 
Reactiescore
241
Sws niet zo een zwakke speler als jou die een CF via BB goed probeert te praten en de rest natuurlijk
0 bewijzen hebben jullie geleverd om tegendeel te bewijzen.

Blijf vooral in je eigen fabeltjes geloven :)
 
Reactiescore
37
Daarnaast werd een PP farmer ingezet, die tijdje geleden, nadat wij hem hadden gecleard, gelijk F5en mocht joinen.
Daaruit blijkt dat GruttePi3r aanwezig is voor gratis Interns en hierbij niet vies is om een PP farmer de hoofdstam te laten joinen

Gli Occhi del Guerriero


Oude stamNieuwe stamDatum/TijdPunten
GeeneenF5en26th May 2020 - 01:03:4611,314
F5enGeeneen05th June 2020 - 13:03:2417,281


Achteraf speler kickt, omdat de dorpen toch niet zo snel "gratis" verkregen zal worden.

Voordat we uiteindelijk zijn toegetreden tot F5 hebben we ze op de hoogte gesteld door de spelden prikken van het account coruscant en zijn slaafjes. We hebben dus netjes de aanvallen afgewacht alvorens te accepteren.

Dat we jou hebben geprobeerd om de tuin te leiden heeft niets te maken met dat ze mij, zoals jij dat omschrijft achteraf kickten omdat onze dorpen niet gratis te verkrijgen zouden zijn. En we zijn zelf uit de stam gegaan omdat...... ja dat doet er helemaal niet toe en daar gaat deze discussie helemaal niet over.

En hoezo onze dorpen gecleard, we hadden nog ergens tussen de 3k en 4k aan eenheden over en hadden met gemak nog een wave afgeslagen. Maar de grote hamvraag is, waarom kwam er geen tweede wave. Nou omdat de hoog van de toren blazende arrogante kletsmajoor niet genoeg slaafjes om zich heen
had verzameld en daarom dus de hulp van Recuerda el Nombre in riep en probeerde hem ook tot zijn slaaf te recruiten, wat overigens ook schromelijk mislukte.
Dus de reden waarom laatst genoemde moest vooredelen was om de doodsimpele reden dat meneer de oelewapper en zijn gevolg zelf geen troepen meer hadden om de klus te klaren.

En dat terwijl wij maar drie dorpen hadden en jullie met elkaar meer dan 10. En is het omdat wij nou zo goed waren of omdat jullie een stelletje prutsers zijn dat het niet eens lukt om met 4/5 spelers en in totaal ruim over de 10 dorpen een speler met 3 dorpen te kunnen clearen. Dan ook nog een andere speler vragen om voor te edelen terwijl de dorpen, zoals jij op meerdere fora meld leeg zouden staan.
Dan had je zelfs met weinig troepen het gewoon kunnen edelen toch. Maar jij leeft te veel in aannames en ik denk dat gedachtes waardoor er zoveel mis gaat bij jou. Niet meer doen hoor domme jongen. Als je niet je onderzoek doet en je op feiten hebt gebaseerd krijg je vanzelf het lid op de neus.

De ellende met jou is dat je maar blijft draaien en woelen in alle rotzooi die er door jou hoofd spookt. Dat vervolgens naar het AF probeert te projecteren en er zieltjes mee tracht te winnen wat schromelijk mislukt. FOEI, stop daar mee!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79458

Guest
je durft maar geen antwoord te geven op mijn 2 vragen, je weet dondersgoed dat je een stab heb proberen uit te lokken, en op w69 wil je ook niet reageren, pussy dat je bent bah, ik kom met harde bewijzen jij met ontiegelijk veel bullshit. Het feit dat je deze discussie wilt verlaten zegt al genoeg mark, je hebt geen indruk gemaakt punt uit

Gehele skype? jahoor, ik heb indd met je gepraat over dorpen van gli verdelen , MAAR dat was VOOR dat jij me vroeg om vooredelen en gli aan te vallen, terwijl ik goed contact had met hem. En bovendien als ik akkoord was gegaan met je plan kwa dorpen, had ik dat netjes gemeld aan gli, en aangeboden om eventueel verder te gaan op mijn account. Dat wou die niet dus ging ik niet akkoord, maarja jij trekt te snel conclusies. Ik heb nooit gepraat over AANVALLEN van gli, alleen over INTERN, Intern zie ik als dorpen overnemen, speler komt erbij. Ik val zomaar niet vriendelijke spelers aan , wat jij mij wel probeerde te laten doen, vieze speler pff. Vandaar dat ik je vraag ook ontweek om gli te attacken, tuurlijk doe ik dat niet, had je zelf ook kunnen invullen, maar het pefecte bewijs materiaal met wat voor een vieze speler we nu te maken hebben, want je blijft het ontkennen en durft er niet eens op te reageren, dat zegt voor mij en vele al boekdelen. Gelukkig dat ik met gli in zee ben blijven gaan en niet met een mafklapper zoals Mark. Jij weet altijd alles mooi te brengen altijd en mensen te verleiden ect, deed je bij mij ook even ook, maar gelukkig hoorde ik van allerei kanten dat je een mafklapper bent , en heb daardoor ook niet meer reageerd op je skype. Je bent een sluwe speler die iedereen maar probeert over te halen om met jou te werken, en als het gevaar is geweken , en jij de massa's naar je zin hebt gehad, is het oogjes toe snaveltjes dicht. Ik wens de stammen die mark heeft overgehaald veel plezier met het gezeik, en de stab die er aan gaat komen! Het is jullie gegund.

Mark ga jij maar BB's blijven edelen en stammen om lullen met (wss) valse beloftes, daar ben je koning in.



REAGEER DAN EENS OP W69 MET DIE CF VAN RUAI, dit gaat om een bb dorpje, van een mug maak jij een olifant.
Je vermijd je eigen vieze acties en probeert andere zwart te maken, wat niet werkt vandaar ook dat je discussie wilt verlaten, snap t wel.

Je zit te zeiken op dingen die je vroeger zelf zovaak deed, en nu doet iemand anders het met een bb dorp, wat destijds 500 punten was ofz, en nu is het huilie huilie doen op het AF om je gelijk te krijgen. Als je dit zelf niet deed, had je een punt maar je hebt nu geen recht van spreken. En dan nog grutte de schuld geven, is niet eens zijn mb, grutte heeft t netjes opgelost met een pm naar jou, en naar de desbestreffene speler dat er niet zo gespeeld word.

Komisch dat je herhaaldelijk W69 aanhaalt een wereld waar jij nooit je eigen account kon beheren. Had ook niet anders verwacht dat je weggespeeld zou worden want volgens mij heb jij nog geen wereld uitgespeeld.
 
Reactiescore
71
Komisch dat je herhaaldelijk W69 aanhaalt een wereld waar jij nooit je eigen account kon beheren. Had ook niet anders verwacht dat je weggespeeld zou worden want volgens mij heb jij nog geen wereld uitgespeeld.

Komisch dat jij totaal niet weet waar je over praat.

ik had aangegeven voordat de aancallen beginnen al paar dagen, dat ik geen tijd had door examens.

Dat de vv nou alle clears blokt oook op achterland, is niet mijn fout :p

Heb denk ik meer wereldenal uitgspeeld, dan da jij ooit gaat doen
 
Reactiescore
634
Er was een account genaamd GruttePi3r die vol verwachtingen W74 begon. (lange tijd onterecht rang 1 bezet hield)
Elke zondag zodra hij zijn zondag centjes had opgehaald, deze gelijk omzette in PP.
Hier zo trotst op was, dat hij dit ook vaker deed vermelden via AF (hoe goed hij wel niet met PP aan het Boosten is)

Voor GruttePi3r geldt enkel 1 morele waarden en dat is punten, punten, punten, punten
Om zijn morele waarden van punten te voldoen, werd stabben en inzet van spionnen gezien als een tactische zet.
Zelfs accounts die hem hadden geholpen, werden na een tijdje gedwongen om dorpen in te leveren.

Als stamleider motiveerde hij ook meerdere stamgenoten van hem om op zelfde manier te spelen.
(zie de vele topics over F5en leden, die worden gekoppeld aan stabben en inzet van spionnen)

Hierbij vergeet GruttePi3r dat enkel sommige sprookjes verhalen een goede einde kennen.
Zo is de einde voor GruttePi3r ook snel aan het naderen en het goede einde gedeelte zal er ontbreken.

Binnen F5en is er nu een nieuwe leider opgestaan.
De meeste MB's/DU's die samen speelden met GruttePi3r melden zich nu bij ons aan.
De massa's die door GruttePi3r worden uitgevoerd zijn allemaal tot heden geflopt.
(hierbij zullen wij geen rapporten posten, zoals de heren van GruttePi3r wel gretig deden)

En als laatste dan,

Dankzij de houding van GruttePi3r zijn er meerdere accounts samen gekomen (meeste kennen elkaar enkel van W74) en zijn een gezamenlijke strijd begonnen tegen F5en.
Intern begint het te rommelen en enkele F5en accounts uiten nu openlijk hun ongenoegen.

Het is nu wachten wanneer de o zo geweldige F5en zich gaat ontdoen van de Noobs en W74 een nieuwe wending gaat krijgen.
Waarbij dus stabben - spionnen geen onderdeel meer gaan zijn.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Er was een account genaamd GruttePi3r die vol verwachtingen W74 begon. (lange tijd onterecht rang 1 bezet hield)
Elke zondag zodra hij zijn zondag centjes had opgehaald, deze gelijk omzette in PP.
Hier zo trotst op was, dat hij dit ook vaker deed vermelden via AF (hoe goed hij wel niet met PP aan het Boosten is)

Voor GruttePi3r geldt enkel 1 morele waarden en dat is punten, punten, punten, punten
Om zijn morele waarden van punten te voldoen, werd stabben en inzet van spionnen gezien als een tactische zet.
Zelfs accounts die hem hadden geholpen, werden na een tijdje gedwongen om dorpen in te leveren.

Als stamleider motiveerde hij ook meerdere stamgenoten van hem om op zelfde manier te spelen.
(zie de vele topics over F5en leden, die worden gekoppeld aan stabben en inzet van spionnen)

Hierbij vergeet GruttePi3r dat enkel sommige sprookjes verhalen een goede einde kennen.
Zo is de einde voor GruttePi3r ook snel aan het naderen en het goede einde gedeelte zal er ontbreken.

Binnen F5en is er nu een nieuwe leider opgestaan.
De meeste MB's/DU's die samen speelden met GruttePi3r melden zich nu bij ons aan.
De massa's die door GruttePi3r worden uitgevoerd zijn allemaal tot heden geflopt.
(hierbij zullen wij geen rapporten posten, zoals de heren van GruttePi3r wel gretig deden)

En als laatste dan,

Dankzij de houding van GruttePi3r zijn er meerdere accounts samen gekomen (meeste kennen elkaar enkel van W74) en zijn een gezamenlijke strijd begonnen tegen F5en.
Intern begint het te rommelen en enkele F5en accounts uiten nu openlijk hun ongenoegen.

Het is nu wachten wanneer de o zo geweldige F5en zich gaat ontdoen van de Noobs en W74 een nieuwe wending gaat krijgen.
Waarbij dus stabben - spionnen geen onderdeel meer gaan zijn.

Ik vraag me werkelijk af wat jij gesnoven hebt,... Niet dat wij nog echt verbaasd zijn van de onzin die jij spuwt. Achja... whatever helps you sleep at night.
 
Reactiescore
71
Ahh markie spionen er zitten er nog duizend in je stam pas maar op hoor, ah stabben geweldig daar spelen we voor toch F5, heeerlijk gevoel dat na een stab voel me dan meteen een stuk beter

Bewijs leveren is jou sterkste kant, onzin uitkramen dat is je sterkste vak. Lopen te janken dat mensen geen bewijs geven , terwijl je t zelf geen eens doet, hou dan je mond en kruip lekker achter je computertje en ga kijken naar de bloemetjes op de achtergrond.

Kinderen, laat dit een wijze les zijn, gebruikt geen drugs, dan krijg je dit soort praktijken.

En oja "best een prijzig event" zei de grote mark altijd, ben benieuwd hoeveel pp jij gekocht hebt en door heen hebt gebeukt
 

Deleted User - 487948682

Guest
Er was een account genaamd GruttePi3r die vol verwachtingen W74 begon. (lange tijd onterecht rang 1 bezet hield)
Elke zondag zodra hij zijn zondag centjes had opgehaald, deze gelijk omzette in PP.
Hier zo trotst op was, dat hij dit ook vaker deed vermelden via AF (hoe goed hij wel niet met PP aan het Boosten is)

Voor GruttePi3r geldt enkel 1 morele waarden en dat is punten, punten, punten, punten
Om zijn morele waarden van punten te voldoen, werd stabben en inzet van spionnen gezien als een tactische zet.
Zelfs accounts die hem hadden geholpen, werden na een tijdje gedwongen om dorpen in te leveren.

Als stamleider motiveerde hij ook meerdere stamgenoten van hem om op zelfde manier te spelen.
(zie de vele topics over F5en leden, die worden gekoppeld aan stabben en inzet van spionnen)

Hierbij vergeet GruttePi3r dat enkel sommige sprookjes verhalen een goede einde kennen.
Zo is de einde voor GruttePi3r ook snel aan het naderen en het goede einde gedeelte zal er ontbreken.

Binnen F5en is er nu een nieuwe leider opgestaan.
De meeste MB's/DU's die samen speelden met GruttePi3r melden zich nu bij ons aan.
De massa's die door GruttePi3r worden uitgevoerd zijn allemaal tot heden geflopt.
(hierbij zullen wij geen rapporten posten, zoals de heren van GruttePi3r wel gretig deden)

En als laatste dan,

Dankzij de houding van GruttePi3r zijn er meerdere accounts samen gekomen (meeste kennen elkaar enkel van W74) en zijn een gezamenlijke strijd begonnen tegen F5en.
Intern begint het te rommelen en enkele F5en accounts uiten nu openlijk hun ongenoegen.

Het is nu wachten wanneer de o zo geweldige F5en zich gaat ontdoen van de Noobs en W74 een nieuwe wending gaat krijgen.
Waarbij dus stabben - spionnen geen onderdeel meer gaan zijn.

1593893916180.png

Tijd om Coruscant achter tralies te zetten voordat hij nog meer verbale slachtoffers maakt.
Justice for Gruttepi3r!
 
Reactiescore
241
Er was een account genaamd GruttePi3r die vol verwachtingen W74 begon. (lange tijd onterecht rang 1 bezet hield)
Elke zondag zodra hij zijn zondag centjes had opgehaald, deze gelijk omzette in PP.
Hier zo trotst op was, dat hij dit ook vaker deed vermelden via AF (hoe goed hij wel niet met PP aan het Boosten is)

Voor GruttePi3r geldt enkel 1 morele waarden en dat is punten, punten, punten, punten
Om zijn morele waarden van punten te voldoen, werd stabben en inzet van spionnen gezien als een tactische zet.
Zelfs accounts die hem hadden geholpen, werden na een tijdje gedwongen om dorpen in te leveren.

Als stamleider motiveerde hij ook meerdere stamgenoten van hem om op zelfde manier te spelen.
(zie de vele topics over F5en leden, die worden gekoppeld aan stabben en inzet van spionnen)

Hierbij vergeet GruttePi3r dat enkel sommige sprookjes verhalen een goede einde kennen.
Zo is de einde voor GruttePi3r ook snel aan het naderen en het goede einde gedeelte zal er ontbreken.

Binnen F5en is er nu een nieuwe leider opgestaan.
De meeste MB's/DU's die samen speelden met GruttePi3r melden zich nu bij ons aan.
De massa's die door GruttePi3r worden uitgevoerd zijn allemaal tot heden geflopt.
(hierbij zullen wij geen rapporten posten, zoals de heren van GruttePi3r wel gretig deden)

En als laatste dan,

Dankzij de houding van GruttePi3r zijn er meerdere accounts samen gekomen (meeste kennen elkaar enkel van W74) en zijn een gezamenlijke strijd begonnen tegen F5en.
Intern begint het te rommelen en enkele F5en accounts uiten nu openlijk hun ongenoegen.

Het is nu wachten wanneer de o zo geweldige F5en zich gaat ontdoen van de Noobs en W74 een nieuwe wending gaat krijgen.
Waarbij dus stabben - spionnen geen onderdeel meer gaan zijn.

Trieste spelers daar op Gruttepi3r...

Ik heb ook nog een aantal beschuldigen mbt Corus, ik zal de bewijzen niet leveren om het wat dragelijker voor hem te maken.
1. We hebben bewijzen dat Corus zijn dorpen heeft gekocht voor ca 7250pp per dorp.
2. We hebben ook de bewijzen dat hij deze spelers naaide en later slechts 5430 pp heeft betaalt.
3. We hebben uit betrouwbare bron vernomen dat corus zo goed presteert omdat hij gebruik maakt van doping!!!
4. We hebben bewijzen dat Corus meerdere accounts heeft, zo speelt Mark alle accounts binnen method.
5. Waarom krijgt hij geen ban? Omdat hij de moderators heeft omgekocht,
6. We hebben bewijzen dat Mark eigenlijk een valse naam is, het gaat hier eigenlijk om een speler die enkele jaren terug een permaban heeft gekregen en dmv van VPN terug kon komen.
7. Deze speler is bij mijn huis langs gekomen en heeft eieren tegen mijn ramen gegooid, dit staat op video. Alleen wil ik jullie traumatiseren met zijn verschrikkelijke worp.

Ps. Ga er verder niet inhoudelijk op in, gezien iedereen weet wat voor speler CorusCuant is. Zal er niemand zijn die hem serieus neemt. Dankzij dit soort berichten is het maar al te duidelijk wat voor speciaal persoon Mark is.
Pss. Dit is allemaal onzin en uit mijn duim gezongen (net als de post van Coruscant). De moderators zijn NIET omgekocht. Het enige wat wel correct is de statement dat coruscant niet serieus te nemen is. Zowel IG als op het AF.
 
Bovenaan