Golden Awards

Reactiescore
1.226
Beetje lage manier van P&P voeren ook want nu Roald dit genoemd heeft neemt Rens het ook gelijk over zonder enige voorkennis.

Zoals je hieronder kunt zien is het niet zo dat Rens dit "gelijk over neemt". Hij heeft navraag gedaan zegt hij, ga er dan ook vanuit dat het dan zo is

Nu heb ik mijn navraag gedaan en blijkt dit ook geprobeerd te zijn bij onze buren,

Ik kan jou nu ook beschuldigen dat jouw stam spionnen gebruikt zonder enige vorm van context, net als in deze situatie. Je zegt dat er "dus wel" een kern van waarheid in zal zitten maar dat hoeft natuurlijk niet he.

Ik geef ook aan waarom ik dat denk, namelijk het feit dat niemand zich hier nog over uit gesproken heeft tegen te zijn. Het is mijn mening gebaseerd op de reacties die ik hier voorbij zie komen, zoals ik al afsloot, zonder bewijs gaan we het nooit weten. Het is in nederland nogsteeds; praesumptio innocentiae van daar dat ik ook zelf niemand beschuldig, vind het namelijk zelf ook sterker om bij een dergelijke beschuldigingen gelijk bewijslast toe te voegen.

Iets ontkennen en er achteraf achter komen dat een een lid een individuele impulsieve actie heeft gedaan is natuurlijk ook niet best.

Goh dat weet ik niet, is het zo erg om te zeggen dat je iets niet gedaan hebt en hier als stam zijnde tegen te zijn?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Goh dat weet ik niet, is het zo erg om te zeggen dat je iets niet gedaan hebt en hier als stam zijnde tegen te zijn?

Nee zeker niet. Maar spionnen oid is toch wel een heel laag niveau, iets waar wij ons echt niet aan willen wagen, wat we vanzelfsprekend vinden. Leek me niet nodig dat uit te leggen :p
 
Reactiescore
735
Ach dat hele spionnen verhaal is toch 1 grote grap, hou op joh :')
Pitjes, meine Freunde, misschien maar eens uit die tunnel komen.
 
Reactiescore
13
Waarom mengt Spread zich zo actief door leiders van Apex te werven als mb's. Spread doet goede zaken, maar de manier waarop is gewoon laag - het had totaal niet gehoeven.

Aangezien jij het in je post zo graag over definities hebt geef ik jou ook even een definitie, van de Dikke van Dale.
wer·ven (wierf, heeft geworven); overhalen om dienst te nemen of lid te worden.

Grappig dat jij zegt dat Spread actief leiders (geen idee hoe je hier meervoud bij haalt, ik speel solo op dit account), heeft 'geworven'. Aangezien ik hier laatst nog duidelijkheid over heb gegeven dat ik zelf contact heb gehouden met de MBs van spread en zelf heb gevraagd wat er mogelijk was. Het is eerder dat ik hun heb moeten overhalen dan zij mij ;)

Maar goed alles om jezelf een beter 'Imago' te geven en dat van anderen naar beneden te halen!
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.444
Ik vind p&p prima hoor en mensen moeten vooral vinden wat ze vinden, alleen beetje jammer dat wanneer je een essay schrijft dat je daar dan onwaarheden in gaat verkondigen. Volgens mij is dat niet de insteek van p&p? :)

De tweede P staat voor propaganda, ik ben ook geen fan van onwaarheden de wereld in helpen maar dat is wel degelijk de functie van propaganda. De publieke opinie bespelen door middel van het verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.
 
Reactiescore
1.140
Als je goed leest dan zie je dat er nergens wordt gezegd dat Spread spionnen gebruikt. Wel dat ze hiertoe een poging gedaan hebben (en dus blijkbaar optijd onderkend ofzo?) . Kleine nuance die in the end niet heel veel verschil maakt want de intentie blijft het zelfde.

Ik weet hier overigens niks van af, maar wat me wel opvalt is dat niemand vanuit Spread het ontkracht, het enige wat gezegd wordt is dat er geen onderbouwing voor is, dat is naar mijn mening zo iets als een kind dat gevraagd wordt of die stiekem een snoepje gepakt heeft en zegt; bewijs maar dat ik dat snoepje heb gepakt (wetend dat hij schuldig is) in plaats van zeggen dat hij het snoepje niet gepakt heeft.

In de gemaakte aantijgingen zal dus wel een kern van waarheid zitten, anders zou ik mij persoonlijk hier zwaar tegen uit spreken, en niet afdoen als "geen onderbouwing" maargoed, iets wat we niet gaan weten voordat we hiervan bewijzen zien.


Dat komt meer dat wij met stomheid geslagen zijn waar dit nu weer vandaan komt aangezien we zelf ook van niets weten.
Vandaar de vraag waar hij op doelt.

De tweede P staat voor propaganda, ik ben ook geen fan van onwaarheden de wereld in helpen maar dat is wel degelijk de functie van propaganda. De publieke opinie bespelen door middel van het verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.

Als je dat doet en het wordt vervolgens ontkracht schaad het enkel je zelf.
Maar ja je kunt het doen idd
 

Deleted User - 487957162

Guest
@MyPride bedankt voor de fatsoenlijke lijst <3
Daarnaast zal ik dit lijstje expres van een wat meer Pit-gericht oogpunt schrijven, dit omdat dit schijnbaar gewild is en omdat we vrij weinig forumposters hebben die zulk soort posts zullen gaan schrijven, zie het als een soort kijkje in de Keuken van een Pitse-Keuken

Beste speler: Ik sla deze bewust over. Zouden zelfde nominaties komen als iedereen.
Beste stam:
Pit.
voor de volle 100%. Als ik even een soort renaissance idee gebruik en terugkijk naar de topstammen van vroeger en de verhalen die men me heeft verteld hadden deze mensen eer en stonden ze ergens voor. Ze waren bereid om hun eigen gewinningen om zij te zetten voor de moraal die zij hadden. Dit defininieert voor mij ook een topstam. Niet degene die uiteindelijk de wereld gaat winnen maar de stam met de meest gemotiveerde spelers die willen winnen maar ook bepaalde waardes hebben, en dat mis ik helaas bij Imago en Spread. Wat er precies mist zie volgend punt, Pit integen maakt keuzes met beleid en denkt ook nog enigzins aan spelplezier en wat dingen met de wereld zouden doen. Ja nu kunnen jullie zeggen ''makkelijk praten, jullie hebben gewoon niet veel meer keuzes''. Maar ondanks dat we minder keuzes hebben of hadden betreft aantal spelers, samenwerkingen of hulpjes denk ik dat wij dit ook niet zelf zouden willen in the end. Het is geen toeval dat het Trio: triador/Absurd/Snow zonder MB's of DU's waren gestart. dat zegt iets over je mentaliteit en de manier waarop ze willen winnen. En dat is iets wat ik apprecieer en mis bij de andere stammen.
Slechtste stam:
Hiervoor komen voor mij met stipt Imago en Spread uit de bus. Nu ziek ik al die verontwaardigde koppen al richting mij kijken maar ik ga het voor jullie in een ander daglicht stellen:
Spread: Voor spread heb ik 2 redenen:
- Kostte wat het kost willen ze winnen. Dit is an sich uiteraard een enorm goede insteek alleen gaan ze wat mij betreft ze ver als je kijk met wat voor een groep ze spelen, een groep die veelal zegt moraal te hebben e.d. maar vervolgens doodleuk bepaalde delen vd wereld uitschakelt door middel van rekruteren of totaal onnodige stamsamenwerkingen aan te gaan. Ik vind oprecht dat als je met zulke toppers speelt dit niet hoeft, al denk ik dat je uiteindelijk enkel jezelf ermee hebt. Spelers die nooit actie hebben in n maand geraken minder gemotiveerd, of je pikt de rotte appels er te laat uit zoals bij Pit (whahahah toepasselijk) al eerder is gebeurd. Want bij actie leer je je stamgenoten beter kennen dan bij wat dan ook.
-Dit is eigenlijk een inhaking op mijn eerste argument, ik las in het GA lijstje van Roald dat jullie een reputatie hebben wat betreft het plaatsen/gebruiken van spionnen. Nu heb ik mijn navraag gedaan en blijkt dit ook geprobeerd te zijn bij onze buren, terwijl jullie kwantiteit amper met elkaar in verhouding staat. reden genoeg om jullie te nomineren tot slechtste stam.

Imago daareentegen heb ik vrij andere nominaties voor. Ik vind uitdaging zoeken een goed iets maar zelfoverschatting en woorden niet nakomen een 2de. Op het moment dat je vol glorie een topic start om een wereld te maken, beloftes doet. En met genoeg bombarie en in de spotlights start kan dat tegen je werken, nu heeft Wow who dit gedaan tegen jullie en merkte ik ten eerste hoeveel moeite het kostte om hem uiteindelijk de wereld uit te werken in jullie cluster (+- 3 maanden). Dan vind ik dat een wanprestatie opzich, want ookal heeft hij een prima coalitie opgezet hadden jullie hem als stam uiteraard sneller horen weg te werken zeker gezien jullie de gehele tijd kwantitatief (niet enorm, relatief weinig als ik me herinner) achterliepen en kwalitatief uiteraard een beter collectief zijn na een vorige wereld samen. Daarnaast is elkaar motiveren om tot het uiterste te gaan een 2de belangrijke eis voor een topstam. Als ik zie welke potentie een schedel of Cabbage had en hoe die een tijd later tot vrijwel stilstand kwamen een tijd getuigt dit voor mij niet van motivatie, iets dat vaak betreft een schop onder de reet of een stamimpuls betreft spelers oid opgelost kan en hoort te worden. Daarnaast moesten telkens de verwachtingen betreft jullie bij worden gesteld, wel te verstaan naar beneden. Af en toe werd dit al gedaan maar kwam er vervolgens een post van de man die altijd z'n woord zei te houden en dan bleek dat toch niet te kunnen. Mede dat rekruuts als QZDR/Noire gedaan moesten worden. Is wat het spelplezier (Lees: leuk houden van de wereld( duidelijk negatief beïnvloedt
De beste stam speler:
Ik vind dit altijd een van de moeilijkere nominaties, het klinkt als een hele fijne om je stammies in het zonnetje te zetten en een flink paar veren te stouwen in diens arie. Maar wat bepaalt een beste stamgenoot? Degene die de meeste VV's doet? Degene die de meeste deff stuurt? Als ik mij op de laatste weken baseer is Wow Who een enorm sterke aanwinst, staat altijd klaar voor de medemens en bereid te helpen waar nodig. of hij echt de beste stamspeler is heb ik totaal geen weet van maar dat hij een van de keyspelers binnen Pit gaat worden zal duidelijk zijn. Als ik ga kijken naar kwaliteit durf ik best te zeggen dat ik graag nog wat leer van de deffskills van een Michiel of een Sander die enorm stamminded is. Ik kan daarvan enkel genieten en hopen mijn graantjes mee te pikken!
Het grootste ego: Jonathan - Noemt zichzelf een topspeler maar ik heb buiten zijn propaganda stukjes nog geen mooie dingen gezien (ik kan niet binnen Imago kijken dus moet het met het AF e.d. doen) wil het dus geen overschat ego noemen, maar een ego is er aanwezig.
Beste leider:
Maarten
- Deze man heeft de touwtjes in handen bij POV en heeft overal in de wereld lijntjes liggen, iets wat altijd een voordeel is in TW. Daarnaast zal hij als POV de diplomatie wel moeten bedrijven gezien ze kwantitatief zonde rmedestander te weinig slachtkracht hebben. Daarnaast denk ik dat hij door zijn intilligentie altijd een troef achter de hand zal hebben voor gevallen van nood. + het is een stuk moeilijker om een core-stam te leiden die geen premade is, die niet de topnamen in huis heeft en niet het kwantitatieve voordeel dan een stam vol topnamen denk ik. Alhoewel ik ook Ezra wil nomineren voor hoe hij tot nu toe de haantjes van Spread bijeen weet te houden zonder al te veel uitspattingen, althans niet naar buiten zichtbaar.
Meest overschatte speler: Feestjebouwen01 - Waar ik hem vorige keer als meestbelovende speler neerzet moet je af en toe ook gewoon je fouten erkennen. Feestjebouwen was hier 1 van, ondanks een massa die niet helemaal als verwacht kwam en niet helemaal volgens mijn normen en waarden is hier een enorme wanprestatie geleverd op het account, eerst zeggen dat je een nachter hebt. Dan alle troepen laten wegbashen en VV's verkeerd doorzetten, om vervolgens weer te zeggen dat je die nacht een nachter hebt en VV echt niet nodig is om de volgende morgen te runnen zonder dat een nachter heeft gelogd. Slap excuus en blij dat we die als account kwijt zijn.
Meest onderschatte speler:
The Boy in Quruantaine
- Het is een gevaarlijke nominatie heb ik dus de vorige keren gemerkt, maar ik kan hier veel namen in Spread/imago noteren maar die zijn niet echt onderschat. Jullie kennen je eigen krachten en die van elkaar. Ik denk echter wel dat sommige spelers uit Pit worden onderschat. Zie bijvoorbeeld een TBIQ waar Yoran en Sander momenteel de toko runnen. Totaal geen bekende spelers en ook niet de spelers met de grootste TW-CV maar ze runnen daar momenteel prima de toko en hebben een grote stap in de richting van de top 10 gezet, ze zijn gemotiveerd en gedreven en niet bang om mee te denken etc. Dat zijn de spelers die ik graag zie binnen een stam.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik speel met velen graag samen, mede omdat ik denk dat ik vrij flexibel ben qua karakters die ik kan handelen en weinig ruzie's veroorzaak en ze liever oplos. Echter vond ik dit een mooi moment om mijn eigen stam te omschrijven: Ik durf hierbij te zeggen dat wij een stam zijn van het afgelopen jaar (ondanks dat ik niet heb gespeeld) met de minste ego's / botsingen of mensen met hoge woorden in de stam. Zeker de afgelopen maand is het een vrij geoliede machine geworden die met Justin erbij een soort kleine extra nitro heeft gekregen. Ik denk dat ik de stam goed omschrijf door rustig doch gezellig en gedreven om elkaars dagawards te pakken. Ik denk dat dit een goede combinatie is om het komende strijdtoneel te betreden, echter mis ik langs de andere kant wel iemand die de stam af en toe flink wat drama kan bezorgen wat ook weer leuke avonden kan bezorgen!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Al die personen die veel zeggen maar wanneer je ze echt nodig hebt ineens weg zijn.
Mooiste spelers naam:
Chaos in Tranquility
Mooiste stam naam:
Kyle's kinder Kookclub - KKK @Sule Silmad
is deze naam toegestaan? Dan hebben wij als Pit een nieuwe naam.
Het tofste topic:
I
k denk dat ik dit wel een van de leukere topics vindt mits er enige tijd en waarde in wordt gestopt. vaak is enige objectiviteit of juist subjectief leuk om te zien. Aan de andere kant KON ik het spotprenten topic waarderen (@Calamity. @Global Knowledge waar zijn jullie?????)
Het domste topic: -
Favoriete forum poster:

Ongetwijfeld @Dream Team. . Je ziet dat er moeite in de posts zit en bepaalde vormen van propaganda die ik kan waarderen. Ook zie je een bepaald echt moraal en dat ie gewoon tegenwoordig baalt als Roald weer een belofte heeft gedaan die toch niet wordt nagekomen.
Minst favoriete forum poster:
Bepaalde meelopers uit Imago en spread die enkel meelpen met de echte posters en gewoon one-liners droppen om de ander te bashen. Als je niks zinnigs te posten hebt post niet of probeer niet als serieuze poster over te komen. Of @Calitri de Sino die objectief is.
Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 21800
Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 21801
Mooiste actie van de wereld:

Bekijk bijlage 21802
Deze grafiek vind ik enorm leuk om te zien. Down but never broken zou een mooie nieuwe naam zijn voor @Wow Who . Daarnaast vind ik persoonlijk het deffwerk van Snow een verademing voor de wereld, zonder Snow had Pit er nooit gestaan in huidige vorm.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Valar Morghulis
- Ik heb gehoord welke leergierige topper jullie hebben binnengehaald (Farina) haar gedrevenheid en motivatie is een verademing om te zien. Leuk on te zien hoe leergierig ze is en wat mij betreft dus een aanwinst voor Spread. Als ik dan naar de echte toppers kijk wordt Anarchist natuurlijk een grote en veelgenoemde naam binnen deze wereld. Ik durf best te zeggen dat ik enorm uitkijk naar hun confrontatie met Imago en alsook de deffkunsten van het duo Fred en Melvin. Ik noem het een One-to-Watch!
Meest belovende stam voor de toekomst:
Spread
- Ik denk dat ze een gezamenlijk doel hebben gevonden en als ze zich hierin herenigen (Imago kapotmaken) ze een enorme kanshebber zijn. Kwantiteit + een doel maakt al gauw je een beslissende stam. Wel zullen ze denk ik (al weet ik niks van spread intern) dat ze iets meer een echte stam moeten worden, ik meen te hebben gehoord dat ze eerst enkel een west en oost Spread chat hadden bijvoorbeeld. Iets wat mij raar overkwam maar misschien kunnen ze dit ontkrachten of bevestigen?
Grootste blunder:
Die troepen zoon 30 uur wegsturen met roven of in slaap vallen als je een belangrijke time hebt. Het zit allemaal in het pakket bij Rens!
Voor wie heb je nu echt respect:
Roald - ''100 loze woorden, 101 nieuwe beloftes''
Niels
alle Marrokanen mogen een voorbeeld aan je nemen, integratie 2.0 noemen we dat. De nieuwe aanwinst van 3MB maar gelijk bepaalde dingen op sleeptouw nemen kan ik enkel respect voor hebben
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De heren van Interdick - Misschien lijken we soms wat teveel op elkaar, beide speelden we graag de game hoe die het best gespeeld kan worden. fanatiek en on the edge. Ik heb een klein toefje mogen proeven van wat jullie in petto hadden en het beviel me wel. Wel jammer dat ik nooit op de koffie ben gevraagd na jullie een keer op de koffie te hebben gehad. Over gastvrijheid gesproken.... Dus ik kom ooit maar eens langs, maar ik houd ervan om maanden in steden te bivakkeren :)

Vrij subjectief lijstje maar ik hoop hem voldoende te beargumenteerd te hebben. Ik denk namelijk dat door de loop van de wereld je objectiviteit ook in een neerwaartse spiraal is gekomen en dus echt objectief blijven vrij onmogelijk zou zijn.

broken but never down*
 
Reactiescore
13
De tweede P staat voor propaganda, ik ben ook geen fan van onwaarheden de wereld in helpen maar dat is wel degelijk de functie van propaganda. De publieke opinie bespelen door middel van het verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.

Ik wist niet dat propaganda tot in de definitie werd gevolgd hier, dacht vooral het uitvergroten van informatie uit één bepaalde kijk, maar dat het verzinnen achterwege zou blijven. Thanks voor de heads up, begrijp nu wel meer waarom mensen op het AF zo vaak met gestrekt been erin gaan en respectloos met elkaar omgaan. Als er zoveel propaganda is dan ga je zelf in die (on)waarheden geloven! :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als je goed leest dan zie je dat er nergens wordt gezegd dat Spread spionnen gebruikt. Wel dat ze hiertoe een poging gedaan hebben (en dus blijkbaar optijd onderkend ofzo?) . Kleine nuance die in the end niet heel veel verschil maakt want de intentie blijft het zelfde.

Ik weet hier overigens niks van af, maar wat me wel opvalt is dat niemand vanuit Spread het ontkracht, het enige wat gezegd wordt is dat er geen onderbouwing voor is, dat is naar mijn mening zo iets als een kind dat gevraagd wordt of die stiekem een snoepje gepakt heeft en zegt; bewijs maar dat ik dat snoepje heb gepakt (wetend dat hij schuldig is) in plaats van zeggen dat hij het snoepje niet gepakt heeft.

In de gemaakte aantijgingen zal dus wel een kern van waarheid zitten, anders zou ik mij persoonlijk hier zwaar tegen uit spreken, en niet afdoen als "geen onderbouwing" maargoed, iets wat we niet gaan weten voordat we hiervan bewijzen zien.

Dit is toch wel een van de zwakste posts die je op dit forum terug kan vinden. Als ik hier nu kom vertellen dat Pit of Imago kata’s op mijn boer zet, dan slaat dat nergens op totdat ik met een rapportje over de brug kom.

Als ik zeg dat POV ons aan het cf’en is, dan is het een waardeloos verwijt tot ik de coords/een kaartje plaats.

Als iemand in zijn GA-lijstje zegt dat wij spioneren, waarom moeten wij ons dan direct gaan verdedigen? Als ik zeg dat jij een stabber bent zou je toch ook willen weten waarom ik dat zeg?

Het enige wat je krijgt als je direct alles ontkracht is een welles-nietes discussie. Juist het type discussie dat het niveau van het AF nog verder omlaag haalt.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het is in nederland nogsteeds; praesumptio innocentiae van daar dat ik ook zelf niemand beschuldig, vind het namelijk zelf ook sterker om bij een dergelijke beschuldigingen gelijk bewijslast toe te voegen

Waarom zeg je dan net wel dat er een kern van waarheid inzit? Beetje dubbel op.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Soms is het verstandig om iets eerst even in de week te leggen, wat ontkenningen te verzamelen en dan feiten op tafel te leggen. De ontkenningen en publiciteit bleven uit.

Er zijn zeker drie verschillende (tevens posters) spelers binnen spread die informatie hebben verkregen uit Imago en dit kenbaar hebben gemaakt - ook hier zijn screens van. Waarschijnlijk zijn het er meer, maar die hebben het niet kenbaar gemaakt. Daarnaast zijn er bewijzen dat er pogingen zijn gedaan om spionnen te plaatsen, hetgeen waar Rens volgens mij naar refereert. 1 + 1 lijkt 2.

Ik beperk mij dus nog even tot 'pogingen tot' en kan dat valide in mijn GA zetten. Ik weet dat er Spreaders lezen die er meer van weten, weten dat ik hun woorden in screenvorm heb staan of weten dat zij de gene zijn die de informatie hebben verkregen, middels een succesvolle spion of middels een speler in Imago die zijn mond voorbij kletst. Ik beticht Spread dus van het willen plaatsen van spionnen en van het gebruik maken van verkregen informatie. Daarnaast een verdenking dat het niet om een lek maar een spion gaat - aangezien er pogingen gedaan zijn tot de plaatsing van een spion - echter is dat dus de 1 + 1 = 2 - geen harde waarheid die ik kan staven - anders had ik die (eventuele) spion allang duidelijk gemaakt.

Ben je nou een spread speler en weet je waar ik over spreek maar treft het Spread geen schuld (hoop ik van harte), stuur mij dan gewoon door wie informatie heeft zitten lekken dan zorg ik wel voor een passende straf en treft jullie geen blaam (behalve de poging tot spionnen plaatsen - uiterst vreemd).
 

Deleted User - 487971236

Guest
Soms is het verstandig om iets eerst even in de week te leggen, wat ontkenningen te verzamelen en dan feiten op tafel te leggen. De ontkenningen en publiciteit bleven uit. Er zijn zeker drie verschillende (tevens posters) spelers binnen spread die informatie hebben verkregen uit Imago en dit kenbaar hebben gemaakt. Waarschijnlijk zijn het er meer, maar die hebben het niet kenbaar gemaakt. Daarnaast bewijzen dat er pogingen zijn gedaan om spionnen te plaatsen, hetgeen waar Rens volgens mij naar refereert. 1 + 1 lijkt 2. Ik beperk mij dus nog even tot de pogingen tot en kan dat valide in mijn GA zetten. Ik weet dat er Spreaders lezen die er meer van weten, weten dat ik hun woorden in screenvorm heb staan of weten dat zij de gene zijn die de informatie hebben verkregen, middels een succesvolle spion of middels een speler in Imago die zijn mond voorbij kletst. Ik beticht Spread dus van het willen plaatsen van spionnen en van het gebruik maken van 'informatie'. Daarnaast een verdenking dat het niet om een lek maar een spion gaat - aangezien er pogingen gedaan zijn - echter is dat dus de 1 + 1 = 2 - geen harde waarheid die ik kan staven - anders had ik die (eventuele) spion allang duidelijk gemaakt.

Geweldige post! HULDE VOOR DE PETER R. van TW!!
 
Reactiescore
735
en dan feiten op tafel te leggen. De ontkenningen en publiciteit bleven uit. Er zijn zeker drie verschillende (tevens posters) spelers binnen spread die informatie hebben verkregen uit Imago en dit kenbaar hebben gemaakt. Waarschijnlijk zijn het er meer, maar die hebben het niet kenbaar gemaakt. Daarnaast bewijzen dat er pogingen zijn gedaan om spionnen te plaatsen, hetgeen waar Rens volgens mij naar refereert. 1 + 1 lijkt 2. Ik beperk mij dus nog even tot de pogingen tot en kan dat valide in mijn GA zetten. Ik weet dat er Spreaders lezen die er meer van weten, weten dat ik hun woorden in screenvorm heb staan of weten dat zij de gene zijn die de informatie hebben verkregen, middels een succesvolle spion of middels een speler in Imago die zijn mond voorbij kletst. Ik beticht Spread dus van het willen plaatsen van spionnen en van het gebruik maken van 'informatie'. Daarnaast een verdenking dat het niet om een lek maar een spion gaat - aangezien er pogingen g

Ach Roald, wat een gigantische bullshit, volgens mij ken je me echt wel een stukje beter dan dat dergelijke praktijken toegelaten zullen worden in Spread, jammer, erg jammer.
Omgekeerd is er trouwens ook genoeg informatie uitgewisseld richting Imago vanuit Spread, omdat mensen hun klep niet kunnen houden, maar dat maakt nog niet dat we met dergelijke achterlijke assumpties komen, opstapn.
 
Reactiescore
1.226
Waarom zeg je dan net wel dat er een kern van waarheid inzit? Beetje dubbel op.

Ik moet de hele tijd quote's erbij pakken van dingen die al gezegd zijn, het zou handiger zijn als je eerst zorgvuldig leest. Scheelt jou en mij tijd. Zoals je hieronder kunt zien geef ik aan waarom ik denk dat er een kern van waarheid in zit.

In de gemaakte aantijgingen zal dus wel een kern van waarheid zitten, anders zou ik mij persoonlijk hier zwaar tegen uit spreken, en niet afdoen als "geen onderbouwing"

Ik vind het wel frappant dat iedereen zo fanatiek op mij ingaat terwijl ik hier niet diegene ben die een ander beschuldigt. Ik geef enkel aan hoe de reactie vanuit Spread op mij overkomt. Dat spelers uit Spread eerst onderbouwing willen voordat ze het ontkennen dat kan, dat is een keuze. Ik zou het gelijk, per definitie, al ontkennen als ik wist dat dit niet het geval was. Ieder zijn ding.
 

Deleted User - 487971236

Guest
Ik vind het wel frapant dat iedereen zo fanatiek op mij ingaat terwijl ik hier niet diegene ben die een ander beschuldigt. Ik geef enkel aan hoe de reactie vanuit Spread op mij overkomt. Dat spelers uit Spread eerst onderbouwing willen voordat ze het ontkennen dat kan, dat is een keuze. Ik zou het gelijk, per definitie, al ontkennen als ik wist dat dit niet het geval was. Ieder zijn ding.

Je wilt dus gewoon een nutteloze discussie.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik moet de hele tijd quote's erbij pakken van dingen die al gezegd zijn, het zou handiger zijn als je eerst zorgvuldig leest. Scheelt jou en mij tijd. Zoals je hieronder kunt zien geef ik aan waarom ik denk dat er een kern van waarheid in zit.



Ik vind het wel frappant dat iedereen zo fanatiek op mij ingaat terwijl ik hier niet diegene ben die een ander beschuldigt. Ik geef enkel aan hoe de reactie vanuit Spread op mij overkomt. Dat spelers uit Spread eerst onderbouwing willen voordat ze het ontkennen dat kan, dat is een keuze. Ik zou het gelijk, per definitie, al ontkennen als ik wist dat dit niet het geval was. Ieder zijn ding.

Iedereen gaat op jou in, omdat jij hier probeert onzin zo te draaien dat het ons alsnog ongegrond in een sterk daglicht zet.
 
Bovenaan