Kroeg

Reactiescore
1.383
ik kom net thuis uit koreg? voor eerst sinds 4 maanden weer geweest het was echt geweldig mijn jongens!!!!!
 
Reactiescore
1.701
Zaterdag ook een terras gepakt. Terug weg ging niet zo best, 2x op mijn muil gegaan met de fiets.
 
Reactiescore
1.777
heb dit weekend afscheid genomen van Leuven!
was leuk tot ik per ongeluk in de giraffe belandde? oeps
 
Reactiescore
756
Wow Leuven. Zalige tijden beleefd! We zaten er vroeger altijd in't Archief en maximo's
 
Reactiescore
942
heb dit weekend afscheid genomen van Leuven!
was leuk tot ik per ongeluk in de giraffe belandde? oeps

ideaal café om zeker te zijn dat je de dag erna geen ruk meer waard was

Wow Leuven. Zalige tijden beleefd! We zaten er vroeger altijd in't Archief en maximo's

maximo's is toch dat discotheekje daar in de naamse? geen overdreven fan van, liever een goeie bruine kroeg!
 
Reactiescore
756
maximo's is toch dat discotheekje daar in de naamse? geen overdreven fan van, liever een goeie bruine kroeg!

Meestal gingen wij ook eerst naar een bruin kroegje om al wat in te drinken. Later op de avond gingen we dan meestal kijken in de maximo’s. Veel was daar niet te beleven maar er liepen wel knappe grietjes rond die altijd wel zin hadden in een spelletje:tongue:
 
Reactiescore
93
Pure chocolade direct de vuilbak in flikkeren
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ipa, ipa, stuk chocolade, chouffe, delirium, chocolade, draak. Volgorde van ipa zou ik niet weten. Chocolade is om je smaakpapillen te resetten tussen verschillende biersoorten, vandaar apart benoemd.
 
Bovenaan