Spotprenten

Reactiescore
1.663
Ja ik weet dat de wereld buiten t VF voor jullie wat onbekend is :redface:
13438k.png
 
Reactiescore
948
Het spectrum der samenwerkingen?

Had vandaag toevallig een keer wat tijd over, dus besloot ik dom genoeg dat het eens tijd was om de claim van een aantal Spread spelers te testen dat de stam zonder al teveel samenwerkingen speelt. Ja ik weet dat het een verschrikkelijke besteding is van mijn vrije tijd.. Maar nadat wij in het oosten van de wereld al een tijdje tegen samenwerkingsverbanden van Spread aanlopen wilde ik zelf weleens bekijken in welke mate dit gedaan werd.

Een kleine disclaimer, onderstaande lijst zijn samenwerkingen die bevestigd zijn door Spread zelf en/of door de samenwerkingspartner. Deze lijst bevat ook MB stammen, toekomstige interns en samenwerkingen met stammen:

V. - Vaccinated
AS: - Alcoholic Slaves
Rots! - Als een rots in de branding!
.Mask - Behind the Mask!
Oele - Wap wap
N1 - Nisi Optimum
TLS - The Last Shotguns
.:VD:. - Valar Doharis
Ravens - Valhalla
Furzlol
Brabolando
Addict

In zijn geheel zijn al deze samenwerkingen, mb's en interns goed voor zo'n 7,5mil aan punten. Dat betekend dat Spread zo'n 45% van zijn eigen stamgrootte aan mb's, samenwerkingen en interns heeft. Dat is naar mijn mening een gigantisch hoog percentage, maar wat ik persoonlijk nog erger vind is dat het nergens voor nodig is. Spread is de onbetwiste nummer een van de wereld, vrijwel elk afzonderlijke account binnen Spread heeft een gigantisch goede startfase gehad en trekt dit momenteel door de mid-game in. Waarom blijft er dan de drang om telkens voor de makkelijke weg te kiezen, worden er bewust samenwerkingen of interns gezocht om op een makkelijkere manier te groeien? Ik heb in de wereldchat op skype voorbij zien komen dat tw een intern is naar de endgame, maar waarom? Een fatsoenlijke endgame is er de afgelopen werelden niet geweest en toch willen spelers er zo snel en makkelijk mogelijk heen.

Kijk ik weet dat boosten ondertussen legaal is gemaakt, dus ik beschuldig Spread hier niet van iets illegaals of verkeerds maar het is meer een open vraag waarom er doelbewust gekozen wordt het spelletje zo makkelijk mogelijk te maken. Een spelletje dat we allemaal voor ons plezier spelen, een spelletje waarbij iedereen toch de meeste voldoening uit een winst of verlies haalt als er een waardevolle tegenstand is gedurende de hele wereld? En niet als er doelbewust gekozen wordt om stammen en spelers uit te schakelen door middel van recruits, samenwerkingen en interns?

spreadmbs.png
 
Bovenaan